Re: KIYAMET - AYLIK MECMUA SAYI 4
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2012 11:52
Koray bey , En çok susturulan,blok yiyen,forum hesabı kapatılan ve yılmadan açan ben için de özel bir köşe bekliyorum en şark'ından 
İstanbul Kıyamet Vakti Oyuncularının Buluşma Noktası
http://forum.istanbuloyun.com/
AnaToLia yazdı:Sayın Hellriders Dergi İyi Güzel HoşBir Yazınızda Derginin Bu Sayısında Topkapı Sarayından İpuçları Olucağını Söylediniz
Fakat Dergide'ki İnceleme Resmi Duyuruyla Birebir Aynı. :?Belki KIYAMET dergisinde birkaç ip ucu vardır, ama ortada dergi yok![]()
Gördüğüm tek fark 44. sayfada küçük başlıkların kendilerince açıklamalarının yapılmış olması. o sayfada farklı birşeyler var. bir de oyun parasıyla eşya satılacağını gördüm.CAMELBLACK yazdı:Peki herşeye güzel ve olumlu bakalım , emek verilmiş ve özenle yapılmış diyelim . Peki gerçekten merak ettiğim bir şey var , ikv anasayfasında açılan TOPKAPI SARAYI konusu ve verilen bilgiler ile derginizde verilen bilgiler arasında bana 5 fark söyleyebilir misiniz ? ( Diğer tüm çalışmalarınızda karşı iyimserlikle bakıyorum fakat hiç beğenmediğimi söylemeden geçemeyeceğim )
Her sınıfın özellikleri birbirine doğru orantılı olarak verilmiş. Örneğin element hasarı veren büyücü 9 kudretle 3 atış yapıyorsa, element hasarı veren bir savaşçı 9 kudretle tek vuruş yapıyor, ancak verdiği hasar büyücünün üç mislinden daha büyük olduğuna dikkat edilmiyorGulyabani yazdı:CaptainATX'in köşesini her ay sabırsızlıkla bekler oldum
Geçen ay büyücülere neden az eşya düştüğünü çok güzel bir şekilde açıklamıştı. Bu ay grup bölgelerinde ofans savaşçıların direnç kırma ile birlikte element efsunlarla iyi hasar verebileceğini vurgulamış.
Benim bu konuda olumsuz bir eleştirim olacak. Bir büyücü 5x skill atar kudreti biter, bir ofans 1x skill atar kudreti biter. Çünkü savaşçı efsunlarda kudret rejenerasyonu diye bir olay yok. Yine meditasyon gibi bir skill yok savaşçıda. Bunu da görmemezlik olmaz bence.
Ama genel anlamda yazıyı yine çok beğendim. Tebrik ederim CaptainATX!
Mrdz yazdı: Her sınıfın özellikleri birbirine doğru orantılı olarak verilmiş. Örneğin element hasarı veren büyücü 9 kudretle 3 atış yapıyorsa, element hasarı veren bir savaşçı 9 kudretle tek vuruş yapıyor, ancak verdiği hasar büyücünün üç mislinden daha büyük olduğuna dikkat edilmiyor
Yeri geldiği zaman çok seri hareket kabiliyeti olan savaşçı, uzaktan hasar veren bir büyücüyle kıyas edildiği zaman yakın dövüşteki becerisini grup bölgelerine yansıtabilmelidir.
Kısacası, doğru zamanda doğru yetenekleri kullanmak, oyunun asıl mantığını oluşturur. Üstelik yakın dövüş ustası ve büyücüye nazaran ölümsüz bir yapıda oluşturulan savaşçılar çapraz ateşle uzaktan dövüşen büyücülerle aynı avantajı sağlıyor. Kaçarak dövüşün yapacağı olumsuzlukları yaşamak zorunda kalan büyücülere karşı, sadece kendisini o an ki muharebesine vermiş bir savaşçı daima daha şanslıdır ...
Şahsen oyun arkadaşlarımızın max hasar sevgisi nedeniyle grup bölgelerinde biraz sıradan kaldığını düşünüyorum. Aksi halde direnç kırma sahibi iki büyücü ve yanlarında element hasarı taşıyan iki savaşçının girip çıkamayacağı, hatta bu grubu geçebilecek bir takımın da olamayacağını idda ediyorum
Vaz geçilmez kudretli şifacılarımızdan bahsetme gereği bile duymuyorum, çünkü onlarsız grup asla olamaz
3 mislinden daha büyük vuruş yapamaz. Velev ki yaptı; büyücünün elinde ejder asası var ve bu asanın kudret rejenerasyonu var + meditasyon kullanma şansı var. Bunları göz ardı etmek olmaz.Mrdz yazdı:Her sınıfın özellikleri birbirine doğru orantılı olarak verilmiş. Örneğin element hasarı veren büyücü 9 kudretle 3 atış yapıyorsa, element hasarı veren bir savaşçı 9 kudretle tek vuruş yapıyor, ancak verdiği hasar büyücünün üç mislinden daha büyük olduğuna dikkat edilmiyorGulyabani yazdı:CaptainATX'in köşesini her ay sabırsızlıkla bekler oldum
Geçen ay büyücülere neden az eşya düştüğünü çok güzel bir şekilde açıklamıştı. Bu ay grup bölgelerinde ofans savaşçıların direnç kırma ile birlikte element efsunlarla iyi hasar verebileceğini vurgulamış.
Benim bu konuda olumsuz bir eleştirim olacak. Bir büyücü 5x skill atar kudreti biter, bir ofans 1x skill atar kudreti biter. Çünkü savaşçı efsunlarda kudret rejenerasyonu diye bir olay yok. Yine meditasyon gibi bir skill yok savaşçıda. Bunu da görmemezlik olmaz bence.
Ama genel anlamda yazıyı yine çok beğendim. Tebrik ederim CaptainATX!
Benim karakterlerim arasında gözdem büyücüdür ki tanıyan biliyor. Ancak büyücü dar alanda çok sorun yaşar. Grup halde bulunan yaratıklardan kaçması ve kaçarken diğer grupları kışkırtmaması gereklidir. Enerjisi çok düşük ve savunması mükemmel şekilde düşüktür. Kritik hesabından gitmiş dostlarım. Peki savaşçıda enerjiniz çok yüksek olduğu için kudretiniz olmadığı zamanlarda yeteneksiz vuruşlarınızı hesapladınız mı? Bir çok yeteneğiniz de bedelsiz olduğunu hesapladınız mı.?Gulyabani yazdı:3 mislinden daha büyük vuruş yapamaz. Velev ki yaptı; büyücünün elinde ejder asası var ve bu asanın kudret rejenerasyonu var + meditasyon kullanma şansı var. Bunları göz ardı etmek olmaz.Mrdz yazdı:Her sınıfın özellikleri birbirine doğru orantılı olarak verilmiş. Örneğin element hasarı veren büyücü 9 kudretle 3 atış yapıyorsa, element hasarı veren bir savaşçı 9 kudretle tek vuruş yapıyor, ancak verdiği hasar büyücünün üç mislinden daha büyük olduğuna dikkat edilmiyorGulyabani yazdı:CaptainATX'in köşesini her ay sabırsızlıkla bekler oldum
Geçen ay büyücülere neden az eşya düştüğünü çok güzel bir şekilde açıklamıştı. Bu ay grup bölgelerinde ofans savaşçıların direnç kırma ile birlikte element efsunlarla iyi hasar verebileceğini vurgulamış.
Benim bu konuda olumsuz bir eleştirim olacak. Bir büyücü 5x skill atar kudreti biter, bir ofans 1x skill atar kudreti biter. Çünkü savaşçı efsunlarda kudret rejenerasyonu diye bir olay yok. Yine meditasyon gibi bir skill yok savaşçıda. Bunu da görmemezlik olmaz bence.
Ama genel anlamda yazıyı yine çok beğendim. Tebrik ederim CaptainATX!
Mrdz yazdı: Benim karakterlerim arasında gözdem büyücüdür ki tanıyan biliyor. Ancak büyücü dar alanda çok sorun yaşar. Grup halde bulunan yaratıklardan kaçması ve kaçarken diğer grupları kışkırtmaması gereklidir. Enerjisi çok düşük ve savunması mükemmel şekilde düşüktür. Kritik hesabından gitmiş dostlarım. Peki savaşçıda enerjiniz çok yüksek olduğu için kudretiniz olmadığı zamanlarda yeteneksiz vuruşlarınızı hesapladınız mı? Bir çok yeteneğiniz de bedelsiz olduğunu hesapladınız mı.?Ayrıca büyücü karakterini canlandırırken kudret tükettiğiniz zaman size saldıran bir grup yaratık varsa durumunuz daha vahim... Bir de büyücüsüz olur demedim de zaten, ancak büyücüler savaşçıları bir kalkan olarak önlerinde tutmalıdır. Özellikle yüksek hasarlı veren şeflerine karşı... Benimde tavsiyem bu olasılıkları ve grup bölgelerine girişteki asıl mantık olan değerli efsunlar bulabilmek için, bu orantılara dikkat edilmesinden taraftır.