5. sayfa (Toplam 7 sayfa)

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 09 May 2012 16:04
gönderen fuci
bence e.ö biraz renk gelse çok iyi olur renkleri soluk ama diğer yönleriyle çok güzel bence birde oyundaki detaylar gerçekten çok iyi mesela e.ö giderken dükkan adları falan görünüyor ama diğer oyunlarda detay yok sadece ana hatlar var ama ikvde o detaylar çok çok iyi bence

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 09 May 2012 16:39
gönderen izdirapgrafik
SuVeYDa yazdı:
Merhaba , bazı alanlar geçiyor demişsin bence şu yorumu hiç düşünmeden yazmışsın

1. Kabod Onlineyi kaç lwl e kadar oynadın ? kaç map gördün ?
2. Knigh Onlinenin grafiklerini ikv nin altında tutarsan sen grafik tasarımcısı değil picama tasarımcısı bile olamazsın
3. O yukarda gösterdiğin oyunların kaç mapi var ikv nin kaç mapi var ?
4. 4 story oynadın mı hiç gir bak gözlerin grafik , skil item görüntüsü görsün :)
5. İKV NİN İYİ OLMASI İÇİN KENDİNE KÖTÜ OYUNLARI ÖRNEK GÖSTEREREK AVUNACAĞINA İYİ OYUNLARIN ÖZELLİKLERİNE BAKIP ONLARLA YARIŞMASI GEREKİYOR...
6. İkv oyunu berbat bir oyun tam anlamıyla , lag skil vs sorunlar çok fazla ,
7. Drakensang Web tabanlı bir oyun fakat her yönüyle ikvden kat kat iyi özellikler skilleri ile bile...
8. Bşr meteoririn iğne gibi gidip 10 bn hasar verdiği , doğru düzgün alan büyüsü ışınlanma büyüsü gibi büyücünün asıl temel özellikleri olan bir sınıfın skillerinin olmaması ve bunun yerine gruba göre ayarlanmış bir sınıf olması.
9. İKV umursamaz bir hal aldı , ikvyi gözden geçirin bir AKÇEDEN ÖNCE AKÇECEN SONRA diye.
10. Artık sıkıldım ama gene diyorum , eskiden ikv oyuncuya muhtaçtı şimdi DEĞİL ,
11. 59 Grafikler bakımından çokta berbat değil ama iyide değil , sorarsanız değmez oynamaya.
12. Yuakrda bir arakdaşında dediği gibi gerçekten artık sohbet amaçlı giriyoruz
13. Son maddemdede oynadığım oyunlarda savas ortamını anlatmak istiyorum,
Knight Online : en az 30 40 kişi town basmaaya gidiyoruz mageler alanlar atıyoruz inanılmaz yoğunlaşıyor ortam büyülerle LAG 0
4 story : Okçusuyla Büyücüsüyle Rahibiyla Çağırıcısıyla alana skilleri su gibi yağıyor , Düzenbazlar büyücüler Stunları mermi gibi yollarken LAG 0 ki bu oyunda savas günde bir kere oluyor ne kadar kalabalık oluyor siz düşünün
Kabod Online : Bu oyunda belli saatlerde savas olur ve 20 - 20 olur bu savas biz savaşırken daha 2 ay açılmış bir oyunda savaşırken LAG 0 ve oyun bu yüzden kapandı inanılmaz ilgi gördü yenilik getiremedi oyun yetişemedi ...İKV DE ise YENİLİK ÇOOOOK LAG ÇOOOK
Gelelim muhteşem İKV : 8 kişi meteor lodos sancak basmaya gidersin sancakta kimse yoktur bakın muhafız çekersin o muhafız bile lag yaratır işte muhteşem İKV ;)

İyi forumlar...
Yazdığın 10 maddeye cevap veriyorum;

1-Map veya Türkçesiyle harita sayısı grafik üstünlüğü belirtmez.Grafiklerin temeli her haritada aynıdır.
2-Sözlerine dikkat etmeyi öğrenmelisin yoksa beğenmediğin tasarımlarla dolu pijamaları giymek zorunda kalırsın.
3-İlk sözüne verdiğim cevaptaki gibi,ne kadar fazla harita o kadar iyi grafik demek değildir.
4-Bahsettiğin oyun 4 Story'nin resmi sitesinden alınmış bir ekran görüntüsü:

Resim

Yukarıdakilerden farksız,vasattan öte değil.

5-İkv'nin kendisinden kötü oyunları örnek göstererek iyi görünmeye çalıştığını söylüyorsun,ama listedeki oyunları İkv'ye karşı savunan da sensin.
6-Oyunun berbat olup olmadığına bu kadar basit karar veremezsin kaldı ki burası sadece oyun grafikleri için açılmış fikir paylaşım konusu.
7-Hangi flash web tabanlı oyun bir MMORPG'nin üstüne geçebilir?
8-Bahsettiğin yetenekler hakkındaki sıkıntıya katılıyorum.Değiştirilmeli.
9-Yeri burası değil.
10-Bir oyun her zaman oyuncusuna muhtaçtır.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 09 May 2012 18:19
gönderen Tekadam
SuVeYDa yazdı:Knight Online : en az 30 40 kişi town basmaaya gidiyoruz mageler alanlar atıyoruz inanılmaz yoğunlaşıyor ortam büyülerle LAG 0
4 story : Okçusuyla Büyücüsüyle Rahibiyla Çağırıcısıyla alana skilleri su gibi yağıyor , Düzenbazlar büyücüler Stunları mermi gibi yollarken LAG 0 ki bu oyunda savas günde bir kere oluyor ne kadar kalabalık oluyor siz düşünün

normalde bir konu üzerinde birden fazla ileti girmekten haz etmem
ancak ikv nin bendeki artısı çizgi filmden uzaklığı ve yetişkinlere odaklı tasarımıdır
saydığınız hiç bir oyunda ufkabakana çıkıp istanbulun rüyası parçasını dinleme olasılığınız yoktur
(grafik açısından değerlendirme konusuna alaksız yazı yazdığımdan dolayı konu sahibi ve diğer arkadaşlardan özür dilerim)

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 09 May 2012 19:17
gönderen harkonen
izdirapgrafik yazdı:Yapmayın arkadaşlar oyundaki en iyi grafiklere sahip iki yer Eminönü ve Çemberlitaş'tır.
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim


Ama elbette birtakım eklemelerle ve iyileştirmelerle çok daha gözalıcı hale getirilebilir.

ben sana bir şey söylimmi ? eminönündeki tek güzel yer cami dış ve iç görünüşü

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 09 May 2012 19:20
gönderen harkonen
SuVeYDa yazdı:
izdirapgrafik yazdı:Her birini daha önce hatrı sayılır bir süre oynadığım tam 12 büyük MMORPG oyunun ekran görüntülerini isimleriyle birlikte veriyorum.İKV'nin grafikleri kötü mü siz karar verin.Oyunumuz her ne kadar bol eksikleriyle ünlü olsa da her şeye rağmen üst tabakaya hitap etmektedir bana göre,herkes in sevmesi gerekmiyor.

Bir grafik tasarımcının gözünden çok beğenilen MMORPGlerin grafik değerlendirmeleri

Metin 2

Resim

Grafik değerlendirmesi:Rezil


Silkroad

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Vasat

Hero

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Rezil

Son Destan

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Fena değil

KaraHan

Resim

Grafik Değerlendirmesi:İyi


LastChaos

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Orta

Knight

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Rezil

Kabod Online

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Orta

Allods Online

Resim

Grafik Değerlendirmesi:İyi


AirRivals

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Orta


CengizHan 2

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Orta


Shaiya

Resim

Grafik Değerlendirmesi:Orta


Genel sonuç:12 oyundaki vasat mekanlar dikkat çekiyor.Özensiz tasarlanmış uçsuz bucaksız arazilerde geçiyor tüm oyunlar.Göz boyayan parlama efektlerinden başka grafik adına çoğu oyunda hiçbir şey yok.

İstanbul Kıyamet Vakti

Resim

Resim


Merhaba , bazı alanlar geçiyor demişsin bence şu yorumu hiç düşünmeden yazmışsın

1. Kabod Onlineyi kaç lwl e kadar oynadın ? kaç map gördün ?
2. Knigh Onlinenin grafiklerini ikv nin altında tutarsan sen grafik tasarımcısı değil picama tasarımcısı bile olamazsın
3. O yukarda gösterdiğin oyunların kaç mapi var ikv nin kaç mapi var ?
4. 4 story oynadın mı hiç gir bak gözlerin grafik , skil item görüntüsü görsün :)
5. İKV NİN İYİ OLMASI İÇİN KENDİNE KÖTÜ OYUNLARI ÖRNEK GÖSTEREREK AVUNACAĞINA İYİ OYUNLARIN ÖZELLİKLERİNE BAKIP ONLARLA YARIŞMASI GEREKİYOR...
6. İkv oyunu berbat bir oyun tam anlamıyla , lag skil vs sorunlar çok fazla ,
7. Drakensang Web tabanlı bir oyun fakat her yönüyle ikvden kat kat iyi özellikler skilleri ile bile...
8. Bşr meteoririn iğne gibi gidip 10 bn hasar verdiği , doğru düzgün alan büyüsü ışınlanma büyüsü gibi büyücünün asıl temel özellikleri olan bir sınıfın skillerinin olmaması ve bunun yerine gruba göre ayarlanmış bir sınıf olması.
9. İKV umursamaz bir hal aldı , ikvyi gözden geçirin bir AKÇEDEN ÖNCE AKÇECEN SONRA diye.
10. Artık sıkıldım ama gene diyorum , eskiden ikv oyuncuya muhtaçtı şimdi DEĞİL ,
11. 59 Grafikler bakımından çokta berbat değil ama iyide değil , sorarsanız değmez oynamaya.
12. Yuakrda bir arakdaşında dediği gibi gerçekten artık sohbet amaçlı giriyoruz
13. Son maddemdede oynadığım oyunlarda savas ortamını anlatmak istiyorum,
Knight Online : en az 30 40 kişi town basmaaya gidiyoruz mageler alanlar atıyoruz inanılmaz yoğunlaşıyor ortam büyülerle LAG 0
4 story : Okçusuyla Büyücüsüyle Rahibiyla Çağırıcısıyla alana skilleri su gibi yağıyor , Düzenbazlar büyücüler Stunları mermi gibi yollarken LAG 0 ki bu oyunda savas günde bir kere oluyor ne kadar kalabalık oluyor siz düşünün
Kabod Online : Bu oyunda belli saatlerde savas olur ve 20 - 20 olur bu savas biz savaşırken daha 2 ay açılmış bir oyunda savaşırken LAG 0 ve oyun bu yüzden kapandı inanılmaz ilgi gördü yenilik getiremedi oyun yetişemedi ...İKV DE ise YENİLİK ÇOOOOK LAG ÇOOOK
Gelelim muhteşem İKV : 8 kişi meteor lodos sancak basmaya gidersin sancakta kimse yoktur bakın muhafız çekersin o muhafız bile lag yaratır işte muhteşem İKV ;)

İyi forumlar...

sana bişi sölyimmi KO nun grafikleri ikv den iyi diyosan yaşama öl zevksizin önde gidenisin bi ikv deki insanların suratına bak bide diğer oyun grafik ve kalite farkını orda görürsün

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 10 May 2012 00:41
gönderen SuVeYDa
Merhaba Öncelikle İzdirapgrafik yazdıklarına cevap vereyim .

Dikkat etmeden okumuşsun yazdıklarımı ve öyle cevaplamışsın,
1: 4 story oyna dedim sana git googleden resimlerini araştır demedim ;)
2. 4 story alan skilleri ve keter valorian kete kalesi derion markutu bir gez bakalım ;)
3. Güzel kardeşim map sayısını belirtmemdeki amacı çözememişsin sana farklı bir şekilde anlatmaya calısayım.

Şimdi otoparkta 50 araba var 5 saatte yıkaman lazım , hepsine tanzikli su tutarsın eh idareten oldu dersin , soranlarada kardeşim 50 araba 5 saatte ancak bu kadar dersin.
Ama birde 5 araba verir 5 saat der o zaman cilalarsın parlatırsın , soranlarada kardeşim 5 saat çok iyi zaman bende iyi temizledim dersin.

İşte map sayısınıda böyle düşün , baska oyunlarda map çok görüntü idare ediyor insanın gözüne gelmiyor anlatabiliyormuyum :?: Fakat İkvde topu topu GB sayma 6 bölge var .

Sana şöylede sorayım 20 mapin düzenlenmesi güzelleştirmesi ilemi uğraşmak kolay 6 mapin düzenlenmesi ile mi ?

Gelelim KO da yüzü söyleyen güzel kardeşime ,
Ah be kardeşim hiç düşünmedin mi yazarken , Ko da kaç item var ? kaç bölge ? kaç yaratık ? kaç bilmem ney var kardeşim? Adamlar onca şeyi düzene sokmuş , bir yüzünemi dikkat ettim be kardeşim.

Arkadaşlar kendinizi kandırıyorsunuz , Baska oyunlarda Adamlar binlerce materyal yaratık grafikleri ile baş ediyor. B Yani sizin söylediğiniz şu duruma geliyor .

adam pazardan 100 çeşit malzeme almış her biri 1 kilodan,
Sen 10 kilo domat 10 kilo patat almışsın diyorsunki , eee benim papatım domatım daha iyi,

Allah aşkına biraz düşünün sayı önemli ;) ha yeni daha oyun diyen varsada eyw 6 yıl yeniyse torunlarımız artık oynarken oyun eski olur ;)

Yukardaki bir arkadaşımın dediğine hak verdim , doğru hiçbir oyunda ufkabakana gidince o müziği dinleyemiyoruz. Türk oyunu bunuda abartmamak lazım diye düşünüyorum , Zaten müzikleri yapan hala Emre Yücelen mi bilmiyorum ama müzikleri yapan ve şu hikayeyi yazan adam sobeeden ayrılırsa oyunda kimse kalmaz , oyun devam ediyorsa sobee o admaları kaçırmasın elinden SADECE ONLARIN YEDİKLERİ PARA KURUŞUNA KADAR HELAL BENİM GÖZÜMDE...

Velhasıl Mustafa Yıldızdoğanında dediği gibi biz bu hallere düşecek adammıydık ;) İKV ye itafen ,


Not: Yukardaki picama sözümden dolayı özür diliyorum , benzetmeydi ama kötü amaclı yazılmamıştı ;)

İyi forumlar...

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 10 May 2012 01:38
gönderen TivorLuxReis
Kişisel görüşümü belirteyim ; yeteneklerin hiç bir görselliği ve cazibesi bulunmamakta ve oyuna yakışmadıgı düşünmekteyim hele o büyücünün kutup açması yok mu tam bi rezalet dev bi kartona gömülüyor sanki bunun gibi daha bir çok şey var umarım ileride biz göremesek bile şu yetenekleri biraz dha ilgi çekici yaparlar ;)

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 10 May 2012 16:23
gönderen LEPRECHAUN
Arkadaşlar belki iyi niyetlisiniz ama bu iş yavaş yavaş reklama dönüşüyor dikkat edelim.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 10 May 2012 20:17
gönderen berkan587
Bana göre Şifacı yeteneklerinin Bazılarında oyun kolaya kaçmış.

Örnek olarak ;

İyileştirme çemberi , iyileştirme , Can kurtaran skilleri Oyunda şekil olarak gözükmek bile gözükmüyor.Bunların yeni eklentilerde görsel olarak eklenilmesi gerekli.Büyücünün Direnç kırma yeteneğinin değişmesi gibi.

Re: İstanbul Kıyamet Vakti Grafik Tartışma Alanı

Gönderilme zamanı: 11 May 2012 17:32
gönderen SuVeYDa
berkan587 yazdı:Bana göre Şifacı yeteneklerinin Bazılarında oyun kolaya kaçmış.

Örnek olarak ;

İyileştirme çemberi , iyileştirme , Can kurtaran skilleri Oyunda şekil olarak gözükmek bile gözükmüyor.Bunların yeni eklentilerde görsel olarak eklenilmesi gerekli.Büyücünün Direnç kırma yeteneğinin değişmesi gibi.
Kişisel görüşüm,

Bu şu şekilde olabilir , İyleştirme çemberindeki karakterler mavi bir top içinde saydam şekilde bulunabilir o süre içinde , Can skilinide karaterin ayaklarından semaya doğru bence göze hitap eden bir eylemin gerçekleşmesi gerekiyor bu benim düşüncem . CK içinse karaktere atıldığı an bir anlık bir zırh görünümü doğabilir şahsi fikrim...