Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 15:54
Peki sen salakmısın her ws de makinaya giriyorsun :?: Bir kere ben üzerimdeki itemlerin fiziksel bonusu oldugunu söylemedim.Sadece fizikselin elektrikden daha üstün oldugunu söyledim(bence).Üzerimdeki butun itemler buz bonusudur.Yedekdede 3/4 parca fiziksel itemim var.Bir dene bakalım direnç kırma olmadan elekrtıkle kaç vuracaksın bir büyücüye :?:Sen üzerine 2/3 parça elektrik itemi alacaksan bende üzerime 2/3 parca buz bonusu alırım.Ki full+full Buyü hasarı buzum...Buz büyümü bozarsan fiziksel hasarı alırsın.Fiziksel direncler ile indirgenemez.14.7 zırh değeri ile fiziksel kritik 3800 yersin.(İtemsiz)Ben ise bütün direnclerimi elekrtige basarım.Direnc kırmasız 1100 1100 vurursun.Hadi full+full solucan item taktın diyelim.Bende ful+ful shen kuo item takarım.Shen kuo iksir icerim.M2 element gozlugu takarım.Dİrenclerimi full elekrtige basarım.Elektrik direncimi 1000 yaparım.Ozaman bana nasıl vurucaksın :?:Tank savaşcılar bile zırh değeri 70.00 ı geçmiyor.Yani fiziksel hasarın %70 ini anca tutuyorlar.Ama ben elekrtik direncimi 1000 yaparım.Senin elekrtik buyunun %100 ünü tutarım.Şunu unutmayın.Direnclerinizi 1000 yaparsanız element büyülerden hasar almazsınız.Ama fiziksel büyüsünün hasarını maximum %70 ini tutarsınız.MykonS yazdı:sen büyü bozmanı 15 yap bende 15 yapayım üstüme 1-2 parça elektirik giyerim senin attıgın fizikselleri tutarım sende benim attıgım buzları tutarsın ben sana elektirik attım mı sen ne yapacan hiç bir şey engellenemez çünkü ama ben senin buzuna karşı bir şeyler yapabilirim kutup açarım vs .astalavista yazdı:15 büyü bozma hikayesimi ? ona kalırsa bende büyü bozmamı 15 yaparım.Ben senin buz büyünü sende benim fizilsekimi bozarsın.Dolayısıyla ben sadece elekrtık hasarı sen ise buz hasarı alırsınGerisini sen düşün.Ki bir ws için adamın makinaya giricegini pek sanmam.Ayrıcı buyu bozmasını 15 yapan buyucu çöpdür. :mrgreen: Ayrıca Standart yeteneklerle büyücü ws büyücüde elekrtigin fizikselden daha iyi oldugunu soyleyecek kaç tane büyücü cıkar merak ediyorum :mrgreen:
ha birde ws için gbm demişsin Sen salak mısın Savaşçı / şifacı ve büyücü keseceğin yetenekler aynı mı olacak ?