5. sayfa (Toplam 12 sayfa)
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 31 Tem 2010 11:55
gönderen mustangtr
arkadaşlar arka arkaya yazıyorum kusura bakmayın ama işin şöyle garip bi boyutu var.o kadar itemlerin hepsi çöp oldu millet düşürdüğü itemi satamaz oldu ama kimsenin sesi çıkmıyo...
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 31 Tem 2010 17:01
gönderen yarar
xTANIMSIZx yazdı:yarar yazdı:Merhabalar
Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.
1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.
2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?
3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?
4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**
5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?
6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**
7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**
Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.
Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 01 Ağu 2010 13:30
gönderen mustangtr
yöneticiler element itemleri kaldırın oyundan.korkmayın kimsenin sesi çıkmaz...
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 01 Ağu 2010 19:30
gönderen snmz35
turkoxHAMSTER yazdı:Burada herhangi bir teknik hata göremedim.Sadece beğenmediklerini yazmışsın.
yönetim yalakası !
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 01 Ağu 2010 20:27
gönderen efsaneottoman
7. madde katılıyorum bnm karakterim sarraf ve lokman ikiside 48 :mrgreen: hemen düzeltilmesi gerek
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2010 14:35
gönderen mustangtr
sakınma bütün savaşçıların yeteneğidir.ofansif defansif olmasıyla alakası yok.büyücüye çevirdiniz savaşçıları be...
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2010 17:20
gönderen ClaiS
arkadkadşlar şu an ofansif açınca max zırhımız %30 oluyor er meydanına girdiğimiz zaman sancaları aldığımı zaman zırhımız %30 oluyor yani fulleniyor ama bir büyücünün bile zırhı %37 e kada çıkabiliyor solucan giyerse çok daha fazla ama savaşcı gibi canı yüksek savunma amaçlı dirençli bir karakterin(bir çok oyunda savaşcıların canları yüksek ve dirençlidirler diğer karakterlere göre)zırhı %30 da kalıyor ve daha fazla zarar alıyor allah aşkına bunun neresi adalettir yorum sizin ??????? :? :idea: :idea: :idea:
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2010 18:00
gönderen mustangtr
eskisi gibi olmalı sakınma yeteneği.bütün savaşçılar açabilmeli ve zırhı yüzde 60 yapmalı yoksa dizdiğimiz element itemlerin hesabını versinler...
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2010 18:21
gönderen sniper94
mustangtr yazdı:yarar yazdı:Merhabalar
Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.
1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.
2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?
3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?
4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**
5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?
6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**
7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**
Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.
Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
4. şıkka kesinlikle katılıyorum.onca itemler çöp oldu.millet element set dizdi 200 m gibi bi paraya bölgeler gelince hava oldu.yazık değil mi o kadar emeğe.bu düpedüz yönetimin emek hırsızlığı...
kardeşim zaten ayakkabı,eldiven,pantolon ve silah veriyo sana eğer element dizmeye 200m ayıran biri eksikleri tamamlar ofansif dövüş şansız olanlarada şans tanıdı.sen yönetcileri dıygusuzmu zannediyosun herşey düşünülrek yapılıyor
Re: Oyuncuların Gözünde Grup Bölgesi ile Birlikte Gelen Hatalar.
Gönderilme zamanı: 02 Ağu 2010 19:37
gönderen mustangtr
sniper94 yazdı:mustangtr yazdı:yarar yazdı:Merhabalar
Grup bölgelerinin gelmesi ile birlikte bir çok güzelik gelirken yeni itemlerle tanısma sevinci yasanır ken birçok hata birlikte getirdi benim gözlemlediğim bir kaç hatalar.
1, Grup bölgelerinde sahaser itemler veriliyor bu doğru** verilen sahaser itemlerden 2 3 tane aynı item düşe biliyor bu aynı itemler aktarılma yapılamaz oyuncu onca emek veriyor ve aynı itemlerden düşüyor bunu satamıyor kullanamıyor.
2, Saat ler süren grup bölgeleri boss keserken her kesimde item düşecek kaiidesi yok bu doğru ancak bir karekter 40 kes bi boss keserde yine item düşmez ise bu normal mi ? Verilen emeğe saatlere yazık olmazmı ?
3, Bir üst maddenin benzeri olaylar yasanıyor boss ları kesiyoruz bu sefer ganimet dahi düşmüyor en büyük hata burdadır. Junon zindana göndermesi süresinde sık olan bir olmasada nadir görülen bir olay grup üyeleri en az 2 şer kes zindana ısınlanıyor bu sürede menzil sorunu meydana gelince ganimet düşmüyor sizce bu normal mi ? Söz değimim kenan içinde geçerli** kenan vuran arkadaşım ölmemesine rağmen yine ganimet düşmemesi normal mi ?
4, Defansif ve Ofansif sistemleri geldi bunların gelmesi ile birlikte OKO sistemi alt üst oldu. Daha önce elemet itemler kullanılırken şimdi sadece çöp görevi yapıyor bu gelen sistem ile görüşümce yaratık ve oyuncu karekteri aynı sıtatüde yer alması sizce normal mi ? Madem elementle işe yaramayacak bi sistem yok o zaman o itemleri kaldıralım yeni max itemleri yapalım düşme oranı artsın**
5, Kadım Hidra vuruş güçleri hata diye tabir ediyoruz biliyoruz ki hata yok ancak söz deyimim bu kadar abartı olması ne kadar doğru olabilir ki eğer ki sorunlu idi bu hidralar peki neden daha önce düzeltilmedi veya geldiğinde neden bunu göz ardı ettiniz ?
6, Dikkat dağıtma özeliği gereği** saldırı savunma ve hareket hızını düşürür.|Süre: 10(+) sn|Yenilenme: 1 sn|%|Her bir puan 1 savunma, 1 saldırı düşürür ve dikkat dağıtmanın menzilini %%1,25 artırır.|5 puanda süresi 5 sn uzar ve rakibin hareketini %%5 yavaşlatır.|10 puanda, rakibin saldırı ve savunmasını 20 düşürür,süresi 10 sn uzar ve rakibin hareketini %%15 yavaşlatır.|10 puandan itibaren her puanda rakibin savunma ve saldırısını 2 düşürmeye başlar.|15 puanda süresi 20 sn uzar ve rakibin hareketini %%25 yavaşlatır bu işlevi görüyor bu özellik her savascıyı kapsarken neden 1 tek savascı bu yeteneği kullanıyor. Kaldıki bu kadar yararlı bi özellik neden bu kadar hiçe sayılıp işlev görmez hale getirildi**
7, Yine nadide reçeteler getirdiniz** Ancak bu eserleri ürete bilmek için yine ECEL, LATİF, EJDER ASA VE ASAB-I KEHF gibi lvl sorunu meydana geldi en kısa sürede göz önünde bulundurmanız dileği ile ? Çünkü karekterlerin hepsi ne üreteci olabilir nede hep toplama**
Bir yetkili Cevap verip bizleri aydınlatırsa minnetkar oluruz iyi çalışmalar.
Benim gördüğüm eksiklikler bunlardan ibaret sizlerdinde gördüğünüz eksikleri yazıp destek vermenizi bekliyorum iyi formlar.
4. şıkka kesinlikle katılıyorum.onca itemler çöp oldu.millet element set dizdi 200 m gibi bi paraya bölgeler gelince hava oldu.yazık değil mi o kadar emeğe.bu düpedüz yönetimin emek hırsızlığı...
kardeşim zaten ayakkabı,eldiven,pantolon ve silah veriyo sana eğer element dizmeye 200m ayıran biri eksikleri tamamlar ofansif dövüş şansız olanlarada şans tanıdı.sen yönetcileri dıygusuzmu zannediyosun herşey düşünülrek yapılıyor
full hasar saldırı item giyip tek item max biriyle ws yap öyle yorum yaz...