Animasyonlar hakkında ki önerilerine katılıyorum ancak diğerleri bizim oyunumuzun kimyasına ters. Yeni seviyelerle beraber yeni eşyalar yeni görevler geliyor sadece seviye gelmiyor, bu nedenle kişi yeni bölgeler, görevler, eşyalar gelmeden sürekli seviye atlarsa bi' amaç kalmaz.Yine amaçsız olur ve sıkılırız, başı boş öylece kasmak...
Ayrıca bir turnuva düzenlensin demişsin; bu tarz turnuvalar olabildiğince "Teşkilimpiyatlar" başlığı altında düzenleniyor senin dediğinin benzeri Teşkilimpiyatlar yarışması ise "Ölüm oyunu" ancak kimseye kral vb. denmiyor bunun yerine ödül veriliyor -ki bence bu daha makbul- bu tarz turnuvalar bakımından oyunumuz gittikçe gelişiyor her zaman negatif yönlerine bakmayın lütfen, eskiye göre oldukça gelişme var örneğin dün Tılsım sunucusunda yapılan "Sunucu savaşı" gerçekten zevkliydi.
Herkese iyi forumlar...
OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)

Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
farkındaysanız herkes animasyon fikrime katılıyor ben illa ki bütün hepsi olsun demiyorum oyunun daha çekici olması için en azından birkaç tanesi uygulansın...Rescuer yazdı:Animasyonlar hakkında ki önerilerine katılıyorum ancak diğerleri bizim oyunumuzun kimyasına ters. Yeni seviyelerle beraber yeni eşyalar yeni görevler geliyor sadece seviye gelmiyor, bu nedenle kişi yeni bölgeler, görevler, eşyalar gelmeden sürekli seviye atlarsa bi' amaç kalmaz.Yine amaçsız olur ve sıkılırız, başı boş öylece kasmak...
Ayrıca bir turnuva düzenlensin demişsin; bu tarz turnuvalar olabildiğince "Teşkilimpiyatlar" başlığı altında düzenleniyor senin dediğinin benzeri Teşkilimpiyatlar yarışması ise "Ölüm oyunu" ancak kimseye kral vb. denmiyor bunun yerine ödül veriliyor -ki bence bu daha makbul- bu tarz turnuvalar bakımından oyunumuz gittikçe gelişiyor her zaman negatif yönlerine bakmayın lütfen, eskiye göre oldukça gelişme var örneğin dün Tılsım sunucusunda yapılan "Sunucu savaşı" gerçekten zevkliydi.
Herkese iyi forumlar...
- kertenkele
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 642
- Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
alisergvn yazdı:farkındaysanız herkes animasyon fikrime katılıyor ben illa ki bütün hepsi olsun demiyorum oyunun daha çekici olması için en azından birkaç tanesi uygulansın...Rescuer yazdı:Animasyonlar hakkında ki önerilerine katılıyorum ancak diğerleri bizim oyunumuzun kimyasına ters. Yeni seviyelerle beraber yeni eşyalar yeni görevler geliyor sadece seviye gelmiyor, bu nedenle kişi yeni bölgeler, görevler, eşyalar gelmeden sürekli seviye atlarsa bi' amaç kalmaz.Yine amaçsız olur ve sıkılırız, başı boş öylece kasmak...
Ayrıca bir turnuva düzenlensin demişsin; bu tarz turnuvalar olabildiğince "Teşkilimpiyatlar" başlığı altında düzenleniyor senin dediğinin benzeri Teşkilimpiyatlar yarışması ise "Ölüm oyunu" ancak kimseye kral vb. denmiyor bunun yerine ödül veriliyor -ki bence bu daha makbul- bu tarz turnuvalar bakımından oyunumuz gittikçe gelişiyor her zaman negatif yönlerine bakmayın lütfen, eskiye göre oldukça gelişme var örneğin dün Tılsım sunucusunda yapılan "Sunucu savaşı" gerçekten zevkliydi.
Herkese iyi forumlar...
viewtopic.php?f=46&t=27337&start=0
konuyu baştan sona incelemeni tavsiye ederim çok güzel fikirler var
animasyonların iyileştirilmesi İKV'nin ihtiyacı olan şey belki okuduktan sonra aklına daha güzel fikirler de gelebilir bunlar hakkında
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
xXHaNdSoMeXx-İkvteamhandsome
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
Animasyonlar çeşitlendirilebilir arkadaşa katılıyorum.Aklımdaki bir kaç öneri:
1-Rol yapma kanalındaki komutlar çoğaltılsın tamam şimdide var baya ama çevredeki karakterlerle olan etkileşim daha çok artırılabilir.Örnek vermek gerekirse oyunda uçurum sayılabilecek yerler var bu yerlerde karakterimiz çok uca yaklaışırsa düşüyormuş izlenimi verecek bir animasyon konulabilir.Monotonlaşan anlarda iyi bir çözüm olur.
2-Etrafta bulunan duvarlara yaslanılabilir.Oturma yada yatma yerine duvara yaslanıp karakter dinlendirlebilir.
3-5 yada 10 dk yı geçen bekleme sürelerinde karakter ordaki diğer oyuncularla sohpet eder gibi bir şekilde durabilir.
1-Rol yapma kanalındaki komutlar çoğaltılsın tamam şimdide var baya ama çevredeki karakterlerle olan etkileşim daha çok artırılabilir.Örnek vermek gerekirse oyunda uçurum sayılabilecek yerler var bu yerlerde karakterimiz çok uca yaklaışırsa düşüyormuş izlenimi verecek bir animasyon konulabilir.Monotonlaşan anlarda iyi bir çözüm olur.
2-Etrafta bulunan duvarlara yaslanılabilir.Oturma yada yatma yerine duvara yaslanıp karakter dinlendirlebilir.
3-5 yada 10 dk yı geçen bekleme sürelerinde karakter ordaki diğer oyuncularla sohpet eder gibi bir şekilde durabilir.
Sabırlı insanın öfkesinden kork
Bacon
Bacon
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
Haklısın vl canlılık katılsın oyuna bıraz dımı
Directupload sitesi Google tarafından yasaklandığı için bu siteye yüklemiş olduğunuz resimlerin linkleri kaldırılmıştır. Başka bir image hosting sitesi kullanmanızı öneririz. IKV Destek Takımı
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
[quote="Forumkral"]Animasyonlar çeşitlendirilebilir arkadaşa katılıyorum.Aklımdaki bir kaç öneri:
1-Rol yapma kanalındaki komutlar çoğaltılsın tamam şimdide var baya ama çevredeki karakterlerle olan etkileşim daha çok artırılabilir.Örnek vermek gerekirse oyunda uçurum sayılabilecek yerler var bu yerlerde karakterimiz çok uca yaklaışırsa düşüyormuş izlenimi verecek bir animasyon konulabilir.Monotonlaşan anlarda iyi bir çözüm olur.
2-Etrafta bulunan duvarlara yaslanılabilir.Oturma yada yatma yerine duvara yaslanıp karakter dinlendirlebilir.
3-5 yada 10 dk yı geçen bekleme sürelerinde karakter ordaki diğer oyuncularla sohpet eder gibi bir şekilde durabilir.
GM ler buyrun herkes katılıyor biraz renklenmesi lazım bu oyunun
Yetenekler biraz daha efektlendirilsin sert vuruşta adamın kafasında simge çıkacağıma adam bi tur atıp gerçekten sert vuruyormuş gibi yapabilir.
Kanatma yeteneğinin hedefinin bastığı yerler 5 sn liğine kırmızılaşabilir.
Zihin toplama yeteneği kullanıldığında adam başını hızlıca sağa sola sallayabilir
bunları çoğaltmak mümkün...
1-Rol yapma kanalındaki komutlar çoğaltılsın tamam şimdide var baya ama çevredeki karakterlerle olan etkileşim daha çok artırılabilir.Örnek vermek gerekirse oyunda uçurum sayılabilecek yerler var bu yerlerde karakterimiz çok uca yaklaışırsa düşüyormuş izlenimi verecek bir animasyon konulabilir.Monotonlaşan anlarda iyi bir çözüm olur.
2-Etrafta bulunan duvarlara yaslanılabilir.Oturma yada yatma yerine duvara yaslanıp karakter dinlendirlebilir.
3-5 yada 10 dk yı geçen bekleme sürelerinde karakter ordaki diğer oyuncularla sohpet eder gibi bir şekilde durabilir.
GM ler buyrun herkes katılıyor biraz renklenmesi lazım bu oyunun
Yetenekler biraz daha efektlendirilsin sert vuruşta adamın kafasında simge çıkacağıma adam bi tur atıp gerçekten sert vuruyormuş gibi yapabilir.
Kanatma yeteneğinin hedefinin bastığı yerler 5 sn liğine kırmızılaşabilir.
Zihin toplama yeteneği kullanıldığında adam başını hızlıca sağa sola sallayabilir
bunları çoğaltmak mümkün...
- Hancerxprens
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 11
- Kayıt: 15 Tem 2010 03:11
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
aynen animasyon hoş bir fikir ama sürekli kasmak olmaz sıkar biyerden sonra ve şu kral fikride iyi bence hayatta kalan son kisiye ödül verilsin...!!
Re: OYUNU BIRAKAN BİR OYUNCUDAN (ĄđĭчДппΛЙĽĭ)
iLqiLenin LütfeN aDminLeR iLqiLeninceye kaDaR qünceL tutacaqım
- kertenkele
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 642
- Kayıt: 24 Ara 2009 00:04
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları