5. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2021 17:29
gönderen APRICITAS
HollyShit yazdı: ↑07 Haz 2021 01:18
Selamlar,
konuyu ve yorumları kaba taslak olarak okudum. Birkaç arkadaşımızın da belirttiği gibi;
Her iki klanında ana kalesi mevcut. Bunun dışındaki tüm bölgeler sözüm ona koloni tipinde oluşturulmuş. Buradaki asıl mantık ;
Bir savaş esnasında, cephe ele geçiren ve/veya yeni bir keşif yapan askerlerin üs kurmaktan ziyade sancak dikip konum işaretlemesi mantığını esas alıyor. Bizim için ne kadar uzun vakit geçmiş olursa olsun oyun evreninde süreler stabildir.
Menzilli silah mevzusuna katılabilirim fakat oyun dengesine nasıl bir etkisi olabilir onu test etmek vesaire gerekir.
Lodos ve Arz kalelerini esas alındığında, düşmemesi gereken sancaklar aslen oralar. Diğerleri sadece koloni tipinde olduğu için önemsiz gibi gözükmesi normal.
Oyuna o kadar uzun zamandır girmemiş olmama rağmen Arz ve Lodos kaleleri çizgisi çizgisine hala gözümde canlanıyor. Özledim Arz kalesinde pineklemesi
.
Koloni mantığı olabilir ama bir koloni oluşumunda sadece sancağı diktim bitti olamaz ki? Sonuçta bir klanı temsil ediyor ve bu klanın karşıtı olan bir yapılanma mevcut. Eğer sancağı koruyamayacaksa, koloni kurmanın mantığı da pek yok bence.
Sancakların yapısal olarak farklılıkları olmasa bile en azından muhafızlar üzerinde büyük düzenlemeler olması gerekmekte
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 12 Haz 2021 20:13
gönderen CHAPPIE
Yav derdin bu mu? Eğer ki değişiklik Arzın Çocukları klanı muhafızlarnıı mavi saçlı vegan feminazi yapsınlar
.
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 13 Haz 2021 12:29
gönderen HollyShit
APRICITAS yazdı: ↑12 Haz 2021 17:29
HollyShit yazdı: ↑07 Haz 2021 01:18
Selamlar,
konuyu ve yorumları kaba taslak olarak okudum. Birkaç arkadaşımızın da belirttiği gibi;
Her iki klanında ana kalesi mevcut. Bunun dışındaki tüm bölgeler sözüm ona koloni tipinde oluşturulmuş. Buradaki asıl mantık ;
Bir savaş esnasında, cephe ele geçiren ve/veya yeni bir keşif yapan askerlerin üs kurmaktan ziyade sancak dikip konum işaretlemesi mantığını esas alıyor. Bizim için ne kadar uzun vakit geçmiş olursa olsun oyun evreninde süreler stabildir.
Menzilli silah mevzusuna katılabilirim fakat oyun dengesine nasıl bir etkisi olabilir onu test etmek vesaire gerekir.
Lodos ve Arz kalelerini esas alındığında, düşmemesi gereken sancaklar aslen oralar. Diğerleri sadece koloni tipinde olduğu için önemsiz gibi gözükmesi normal.
Oyuna o kadar uzun zamandır girmemiş olmama rağmen Arz ve Lodos kaleleri çizgisi çizgisine hala gözümde canlanıyor. Özledim Arz kalesinde pineklemesi
.
Koloni mantığı olabilir ama bir koloni oluşumunda sadece sancağı diktim bitti olamaz ki? Sonuçta bir klanı temsil ediyor ve bu klanın karşıtı olan bir yapılanma mevcut. Eğer sancağı koruyamayacaksa, koloni kurmanın mantığı da pek yok bence.
Sancakların yapısal olarak farklılıkları olmasa bile en azından muhafızlar üzerinde büyük düzenlemeler olması gerekmekte
Gerçek hayat zaman çizgisinde düşünmeyin olayı. Karaköy için hala 5 dakikalık genel zamanı yaşıyoruz. Oraya ayak basar basmaz, görevleri yapıp bitiriyorsun. Oyun evreninde doğal olarak geçen zaman ile gerçek hayatta geçen zaman aynı değil. Orada toplasan 2 3 gün olmuştur gibi düşün, böyle bir sürede de sancaktan başka bir şey çok zor zaten.
Muhafız olaylarına değinmiyorum çünkü söylediğim gibi oyun yapısına ne kadar zarar verir, oyuncunun oyun tecrübesini ne kadar etkiler bunlar test edilmesi gereken şeyler.