GÜNCELLEMEDE SIZCE SAHSERLER AKTARILIRMI
Re: GÜNCELLEMEDE SIZCE SAHSERLER AKTARILIRMI
bence aktarılmalı cunki ct alan elemanlar yok kasılamıyorlar arkadaşlar aktarılmalı
Re: GÜNCELLEMEDE SIZCE SAHSERLER AKTARILIRMI
Aktarılsa çok daha iyi olur
-
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 492
- Kayıt: 17 Nis 2011 15:51
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Yin V Yang / Fu Li
Re: GÜNCELLEMEDE SIZCE SAHSERLER AKTARILIRMI
Selam,
Şaheser efsunlar kullanılmaya başladığından bu yana başlı başına sorun oldu, Sığınak ve Migrat bölgelerinin gelmesi ile tek tip karakter sınıflarının oluşması için ilk adım atılmıştı akabinde ise bu oyundaki tüm dengeyi ele alacağı bir adımdı.
Ticaretlerde kullanılmaması ticaret olayını başlı başına yok etti.
En azından elde edilen efsunların tekrar tekrar düşmesi yerine bir defa düşmeye yönelik olması bir önlem olabilirdi belki...
* Yeni güncelleme ile ticaretlerde kullanılacağını varsaymıyorum.
Gelecek güncelleme yine bir grup bölgelerinden ibaret olursa sonuçlar yine böyle hüsran doğurmaya devam eder.
* Eskiye dönük bir sistem atılmasından yanayım (bireysel bölge), her sınıfın kendine ait farklı kombinasyonlarda ve ticaretlerde rahat kullanılabilecek efsunların olması oyunu daha zevkli kılabilir ve ticaret olayı daha kıvamlı hale gelebilir, neticesinde bir çok materyallerin (maden vb..) kullanımı daha aktif olabilir.
Ek olarak tek tip karakter ibaresinde Tılsım olayı hiç bir şeyi değiştirmedi şahsıma göre...
(Aynı tas, aynı hamam.)
Şaheser efsunlar kullanılmaya başladığından bu yana başlı başına sorun oldu, Sığınak ve Migrat bölgelerinin gelmesi ile tek tip karakter sınıflarının oluşması için ilk adım atılmıştı akabinde ise bu oyundaki tüm dengeyi ele alacağı bir adımdı.
Ticaretlerde kullanılmaması ticaret olayını başlı başına yok etti.
En azından elde edilen efsunların tekrar tekrar düşmesi yerine bir defa düşmeye yönelik olması bir önlem olabilirdi belki...
* Yeni güncelleme ile ticaretlerde kullanılacağını varsaymıyorum.
Gelecek güncelleme yine bir grup bölgelerinden ibaret olursa sonuçlar yine böyle hüsran doğurmaya devam eder.
* Eskiye dönük bir sistem atılmasından yanayım (bireysel bölge), her sınıfın kendine ait farklı kombinasyonlarda ve ticaretlerde rahat kullanılabilecek efsunların olması oyunu daha zevkli kılabilir ve ticaret olayı daha kıvamlı hale gelebilir, neticesinde bir çok materyallerin (maden vb..) kullanımı daha aktif olabilir.
Ek olarak tek tip karakter ibaresinde Tılsım olayı hiç bir şeyi değiştirmedi şahsıma göre...
(Aynı tas, aynı hamam.)
- SalurBeyi
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1358
- Kayıt: 22 Kas 2016 16:50
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Dostlar Kıraathanesi
Re: GÜNCELLEMEDE SIZCE SAHSERLER AKTARILIRMI
Böyle bir şey olacağını sanmıyorum. Çemberlitaş yağma arttırıcı satışında düşüş olur ki bu yönetimin istemeyeceği bir şey.
Ayrıca 1,5 yıldır bölge atmama rağmen şaheser eşya yalnızca 6 tane düşürebildim. Parası olan oyun parası satın alır, akçe satar,
yapar bişeyler... Karakterini 1 günde fuller. İşte bu olursa İKV'de P2W ileri boyutlara gelmiş olur.
İleri seviyelerde üretilecek olan eşyaların reçetelerinde yer alabilir yazmış bir arkadaş. Son derece mantıklı.
Ayrıca 1,5 yıldır bölge atmama rağmen şaheser eşya yalnızca 6 tane düşürebildim. Parası olan oyun parası satın alır, akçe satar,
yapar bişeyler... Karakterini 1 günde fuller. İşte bu olursa İKV'de P2W ileri boyutlara gelmiş olur.
İleri seviyelerde üretilecek olan eşyaların reçetelerinde yer alabilir yazmış bir arkadaş. Son derece mantıklı.
ölüm tatlı bir hayal oldu artık