5. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: Oyundaki dengesizlik !

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2015 03:35
gönderen vahdet
CARMENTA yazdı:Üzerinde asit etkisi varken öyle zihin atıp oturamıyorsun işte :) .Ruh kalkanı 15 puan olan bir gazap şifacıyı ofans ve ya büyü keser gibi kesemezsin.Hızlı bir kesim olmalı aksi takdirde en fazla 4 asit yediğinde yerdesin.Zihin attığında asit ve ya zehir etkisinden dolayı oturamayacaksın (BB3 olsa dahi asit etkisi bozulamıyor) yani zihinde geçen 15 saniye sadece sancağına doğru kaçmana yardımcı olabilir ;)
Haklisin. Şifacı ile ws attım. Zihin atıp oturayım dedim. Zehir vardı ustumde. Zehiri şans eseri bozdum. Fakat birde kangal vardı. Sonra onu kestim. Yerde oturmaya fırsat kalmadan zihinden çıktı adam. Sonra konsa kalktım . Daha konsu doğru dürüst kullanamadan öldum. Takılı tılsımlar m1 met1.1 met1 idi.
karşıdaki adamda gazap 1.3 vardı. Birde asit bilgi3 takılı olsa o zaman hepten pertiz. Çok hızlı olmak ve çok sağlam vurmak lazimmis anladım şimdi.

Re: Oyundaki dengesizlik !

Gönderilme zamanı: 13 May 2015 18:00
gönderen 4thEspada
Önemlı Konu :idea:

Re: Oyundaki dengesizlik !

Gönderilme zamanı: 12 Ağu 2017 08:41
gönderen KraToSs
KOKTURK yazdı: 12 Nis 2015 17:34 8 yıl oldu bu oyuna başlayalı.Bırakmıştım 4 yıl önce 3 ay önce geri geldim.Bu 3 ay içersinde çektiğim akçeler ile kondrit çekip satarak 6 adet kendime 2 adet loncama tılsım ürettim.Bu 3 aylık dilimde aşağı yukarı 800 lira dolaylarında para yatırdım.Bunları neden anlatıyosun diyecek olursanız olurda bu konuyu bi yetkili okursa "bunları söylemeye hakkı var" dedirtmek için.Her neyse başlıyorum;

[Ofansif Dövüşme (III)] "SAÇMALIĞI"
Ofansif Dövüşme 2 3 tılsımı ürettim.Oyunda o tılsımı kullanan her savaşçının ofansif dövüşme 3 (mavi tılsım) tılsımınında olduğunu görünce bende o tılsımı üretmeye karar verdim ve ürettim.Sanırım oyunun en gereksiz tılsımlarından birisi neden mi? Şöyle:
Eksiksiz bir savaşçının eğer bıçak sırtı kılıcı yükseltilmiş ise ve gözlüğü mor hedef ise saldırısı:
363,4
Bu savaşçı Ofansif Dövüşme 3 tılsımını taktığı zaman saldırısı :[/color]375,4
Savaşçının saldırısına sadece 12 ekliyor.6-7 m verip aldığım gözlük 18.6 saldırı veriyor.Bu tılsımı üretmek isteyen oyuncular sadece "12" saldırı için 500m gibi astronomik bir para ödemek zorunda kalıyorlar.
Şimdi şöyle diyenleriniz vardır illaki çünkü bana bu tılsımı öven arkadaşlar bunu söylüyorlardı "kardeşim 500m veriyosun ama char hiç ıska geçmiyor" kesinlikle yalan.Hayvanlara geçeceğiniz ıskanın haddi hesabı yok üst üste 6 ıska geçtim.Vs lerde işe yarıyo diyenleri duyar gibiyim o da hikaye her 4 vuruştan 1 tanesi ıska ayrıca üst üste 2 ıska da geçebiliyor char.


[Defansif Dövüşme 2(III)] "Dengesizliği"
Bu oyundaki tartışmasız en tutarsız tılsım.Tek vuruşta 10 bin hasar nedir Allah kitap aşkına.Bu büyücüler oynamasın bu oyunu o zaman.Defansif Dövüşme 2 3 tılsımını kullanan bi savaşçı kritik vuruş yaptığı zaman büyücüye tek atıyor.Bu savaşçının Dikkat 3 tılsımı da var ise zaten hiç kaçmaya çalışmasına gerek yok o büyücünün.Bunu konuşmaya gerek yok vicdanı olan,empati kurabilen bi oyuncu bu tılsımı ne alır ne üretir.

Yetenek kullanan çok amaçlı yardımcı !
Saldırdığı hedef üzerinde yetenek kullanabilen tek yardımcı.Tesla direnç kırıyor mu ? Kangal durdurma atıyor mu ? Ama ayı kanatıyor.Sadece kanatması yetmezmiş gibi birde kudret götürüyor.Şifalar yine kendini büyü bozma sayesinde kurtarıyorlar ya savaşçılar ? Savaşçılar zaten 2 en fazla 3 kez zihin toplama yeteneğini kullanabiliyorlar eğer ayı kritik vuruş yaparak kanatma attıysa o kadar şanslı bile olamazsınız.Savaşçıya bu kadar torpil yapılır mı ? Def. Döv. 2 3 tılsımı olan savaşnın birde Kanatma 1 3 tılsımı olduğunu düşünürsek oyunu oynamanın hiç bir mantığı yok.

Gazap "ŞİFACILAR" !
Eskiden ne güzeldi.Şifacılar sadece grup adamlarıydı.Can verip can basarlardı.Her şifacının bir de büyücü karakteri olurdu savaşmak istediği zaman şifacısına geçer savaşırdı.Ama gazap geldi ve nerdeyse büyücüden daha fazla hasar verebilen asit ve zehir görür olduk.Savaşçılar depar sayesinde kaçabiliyorlar ama büyücüler dayanamıyorlar bile.O kadar güçlendirilmiş yeteneğe birde yetmezmiş gibi "Gazap" tılsımı eklemişsiniz şifaları ilahlaştırmışsınız.Adamlar hem büyü yapıyorlar hem şifa basıyorlar hazır böyle yapmışken gazap şifalara da Yıldırım 2/Meteorit 1 gibi tılsım yapsaydınız adamlar zehiri alana asiti de 2 saniyede bir vursaydı.Yarım bırakmışsınız gazabı olmamış !

Tek çeşit savaşçı !!!
Oyundaki tüm savaşçılar aynı.Bıçak Sırtı set dışında bir parça eşya giyen adam yok.Şifacı ve büyücü öyle değil ama.Şifacının 4 seti (Ruh Döven/Siyanür/Hidroflorik/Mevlana) var.Büyücünün 4 seti (Kıyamet/Cehennem/Transformatör/Sıfır Kelvin) var. Ve bu 2 sınıfın oyuncuları hangi seti kullanırlarsa kullansınlar değişen bir şey yok (şifacı dışında) çünkü setlerin birbiri üzerinde bir üstünlüğü yok.Fakat savaşçıda durumlar değişiyor.Bıçak sırtı seti eksiksiz olan bir savaşçının verdiği hasarı eksiksiz hidra nefesi seti olan savaşçı veremiyor.Hasarlar yarı yarıya oynuyor.Üstelik maksimum hasarın direnci yokken hangi savaşçı ne için bu element seti kullanır ? Bu setin olma amacı ne ?

Ben bu oyuna para veriyorum.Karşılığını almayı istemek ben en büyük hakkım.Çünkü siz bizi bir oyuncu olarak değil "Müşteri" olarak görüyorsunuz.Bu oyun benim 14 yaşında tanıştığım oyun olamaz !


+1 aynı eşya aynı tılsım kombinasyonu aynı karakter tipi.

Re: Oyundaki dengesizlik !

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2017 19:19
gönderen 92Gner
Insanlar 60 liraya kondrit alip diger malzemeler icin ugrasicagina şirket olmuş oyuncularimiz gercek para ile 60 liraya m1 aliyor her türlü kãrlı bunlarin önune geçilsin bence.