5. sayfa (Toplam 8 sayfa)

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 21:51
gönderen ghost
Okudum baştan sonra, şu sonucu çıkardım yazdıklarınızdan :)

Büyücüyüm 4 set dizmek için sabah akşam girdim üstümü dizdim kinse bana yan bakamaz dedin hop 45 lv kesti seni.

Dur tılsımları da üreteyim görürsün sen dedin, ürettin hop 45 lv kesti kesemedi derken aşağı yukarı aynı mı olduk dedin ne sevindin fakat bu arada milyarlar gitti hala eziğiz dedin. Dur birazda playerlık öğreneyim dedin (4 set dizene kadar öğrenememişsin ama :) ).

Artık milyarlık tılsımların müthiş itemlerin var artık 45 lv kesilmezsin 1 kere bile kesilirsen bir sıkıntı var demek.

Baktın ki bu kadar uğraş sonunda şifa ve savaşçıların üstünü dizmek için yaratılan bir sınıfsın, amelesin yani.

Üstünü dizmek demek pvp lerde iyi olmak içindir başka ne içindir ki, yoksa bölgeden onları yansıtarak üstün olmuyorsun.

ama hala 45 lv adam olmadı def 3 üreten ama karşısına çıkabilmek için mal varlığını döken birisin ama gene amelesin

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 22:27
gönderen Shizune
arkadaşlar bir konuda gayet net bir şekilde açıklık getirelim:

Yaklaşık 17-18 seneye yakın olan çok oyunculu online oyunlar (Knight-Silkroad-Metin2-Aion-İkv gibi.) uzun/kısa ömürlü yerli/genel(universal) oyunculu olmak koşulu ile günümüze kadar gelmişlerdir.

Bu kadar geniş kapsamlı ve çok oyunculu oyunları deneme fırsatı bulduğunuz vakit aslında yapımcıların , oyunları ne tarz ile hangi amaç adına tasarladıklarını , neleri amaçladıklarını öğrenebilirsiniz.

Burda vermek istediğim örneklerden/oyunlardan bahsetmek gerekirse oyun aleminde 2 türlü çoklu online savaş oyunları vardır.

1- Gruba Dayalı Online oyunlar
2- Kişisel oynanabilen/gruba pekte gerek olmayan online oyunlar.

Tabiki de oynadığımız oyun gruba dayalı olma sınıfına giren bir oyundur.Bunun yanında Knight Online,Silkroad Online gibi oyunlarda belli bir süreden sonra kişilerin tek başlarına birşeyler yapamadıkları,sonrasında gruba ihtiyaç duydukları oyunlardır.
Bu tür oyunlarda daimi olarak belirlenen özellik ise oyunun pvp üzerine değil pve üzerine dizayn edilmiş olmasıdır.
Bahsedeceğim üzere gerek Knight onlinedeki Magicianlar/bezelye kafalar olsun.
Gerekse Silkroad onlinedeki Wizardlar/clericler olsun.
Belli bir amaç için gerekli olan sınıflardır.Bunlar;
Slotları kesmek,arkadaşlarına güçlendirici bufflar vermek ve savunma artırmak gibidir.
Ve bileneceği üzere bu tür sınıfların vereceği hasarı başka hiç bir sınıf (Savaşçı/okçu/şifacı/suikastçi gibi) veremez.
Velhasıl bu sınıflar pve'deki ezici üstünlüklerini sürdürürken , yapım ekibi tabikide diğer sınıflara armut toplattırmıyor.
Diğer sınıflarımızında özelliği kendilerini er meydanlarında,conolyzonelerde,capture flag ve fortness savaşları gibi türlü savaş organizasyonlarında kendilerini öne çıkarmayı sağlamaktır.

Yukarda uzun uzun yazdıklarımı özetlemek gerekirse; grub sistemine dayalı bir oyunda daima pve üzerine daha yatkın karakter (büyücü) olacaktır ve daima da buna karşılık olarak pvp yani savaş meydanında diğer sınıflarımız (şifacı-savaşçı) pve'de güçlü olan karakterlere karşı üstün olmalıdır.

Eğer sadece bu sistemin ikvde olduğunu düşünüyorsanız diğer oyunlarıda oynamanızı öneririm.
Nasılki Knightta Bir Magenin Asassianı kesmesinin imkansız olduğu gibi,
Nasılki Sİlkroad onlinede Bir wizardın herhangi bir Blade/Spear/Bow/warrior/warlock veya dagger sınıfı kesmesinin imkansız olduğu gibi,
Oyunumuzdada gerekli tılsımlarınız olmadığı müddetçe büyücülerin savaşçıları kesmesi imkansızdır.
Burdaki imkansızlık %100 kesemezsiniz anlamına gelmiyor.
Burda arayacağınız anlam bir savaşçı veya şifacı nasılki 1-2 tılsım üretip savaşlarda gayet başarılı oluyorsa,büyücülerin bu sınıflara kafa tutabilmesi için 4-5 tılsım hatta üstüne direnç/savunma itemleri alması gerektiğidir.

Bu yüzden büyücülerin neden tanklardan veya gazap şifalardan 2-3 hasarda öldüğünü söyleyen arkadaşlara sesleniyorum.
Oyunumuz kişisel pvp oyunu değildir.
Oyunumuz büyücülerin pvpde baskın olduğu veya diğer sınıflarla eşit olabileceği bir oyun değildir.
Aynı şekilde oyunumuzda hiçbir zaman (tabi güncelleme gelirse inşallah) bir şifacı veya savaşçı,büyücülerin slotlara yaratıklara vurduğu kadar vuramayacak,büyücünün kestiği serilikte kesemeyecektir.

Anlatıbildiysem ne mutlu :)

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 22:38
gönderen MuratABI
Şahsen Herkesin Büyücü Araması Yıllardır Büyücü Kullanmış biri olarak Beni sevindirir He gruba girdikten sonra artislik yapan biri varsa ameleymişim gibi davranan birisi olursa ki oyunda çok var bu tiplerden acımam yarı yolda bırakırım m.l gibi kalırlar. :)

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 22:47
gönderen Refresh
Shizune yazdı:arkadaşlar bir konuda gayet net bir şekilde açıklık getirelim:

Yaklaşık 17-18 seneye yakın olan çok oyunculu online oyunlar (Knight-Silkroad-Metin2-Aion-İkv gibi.) uzun/kısa ömürlü yerli/genel(universal) oyunculu olmak koşulu ile günümüze kadar gelmişlerdir.

Bu kadar geniş kapsamlı ve çok oyunculu oyunları deneme fırsatı bulduğunuz vakit aslında yapımcıların , oyunları ne tarz ile hangi amaç adına tasarladıklarını , neleri amaçladıklarını öğrenebilirsiniz.

Burda vermek istediğim örneklerden/oyunlardan bahsetmek gerekirse oyun aleminde 2 türlü çoklu online savaş oyunları vardır.

1- Gruba Dayalı Online oyunlar
2- Kişisel oynanabilen/gruba pekte gerek olmayan online oyunlar.

Tabiki de oynadığımız oyun gruba dayalı olma sınıfına giren bir oyundur.Bunun yanında Knight Online,Silkroad Online gibi oyunlarda belli bir süreden sonra kişilerin tek başlarına birşeyler yapamadıkları,sonrasında gruba ihtiyaç duydukları oyunlardır.
Bu tür oyunlarda daimi olarak belirlenen özellik ise oyunun pvp üzerine değil pve üzerine dizayn edilmiş olmasıdır.
Bahsedeceğim üzere gerek Knight onlinedeki Magicianlar/bezelye kafalar olsun.
Gerekse Silkroad onlinedeki Wizardlar/clericler olsun.
Belli bir amaç için gerekli olan sınıflardır.Bunlar;
Slotları kesmek,arkadaşlarına güçlendirici bufflar vermek ve savunma artırmak gibidir.
Ve bileneceği üzere bu tür sınıfların vereceği hasarı başka hiç bir sınıf (Savaşçı/okçu/şifacı/suikastçi gibi) veremez.
Velhasıl bu sınıflar pve'deki ezici üstünlüklerini sürdürürken , yapım ekibi tabikide diğer sınıflara armut toplattırmıyor.
Diğer sınıflarımızında özelliği kendilerini er meydanlarında,conolyzonelerde,capture flag ve fortness savaşları gibi türlü savaş organizasyonlarında kendilerini öne çıkarmayı sağlamaktır.

Yukarda uzun uzun yazdıklarımı özetlemek gerekirse; grub sistemine dayalı bir oyunda daima pve üzerine daha yatkın karakter (büyücü) olacaktır ve daima da buna karşılık olarak pvp yani savaş meydanında diğer sınıflarımız (şifacı-savaşçı) pve'de güçlü olan karakterlere karşı üstün olmalıdır.

Eğer sadece bu sistemin ikvde olduğunu düşünüyorsanız diğer oyunlarıda oynamanızı öneririm.
Nasılki Knightta Bir Magenin Asassianı kesmesinin imkansız olduğu gibi,
Nasılki Sİlkroad onlinede Bir wizardın herhangi bir Blade/Spear/Bow/warrior/warlock veya dagger sınıfı kesmesinin imkansız olduğu gibi,
Oyunumuzdada gerekli tılsımlarınız olmadığı müddetçe büyücülerin savaşçıları kesmesi imkansızdır.
Burdaki imkansızlık %100 kesemezsiniz anlamına gelmiyor.
Burda arayacağınız anlam bir savaşçı veya şifacı nasılki 1-2 tılsım üretip savaşlarda gayet başarılı oluyorsa,büyücülerin bu sınıflara kafa tutabilmesi için 4-5 tılsım hatta üstüne direnç/savunma itemleri alması gerektiğidir.

Bu yüzden büyücülerin neden tanklardan veya gazap şifalardan 2-3 hasarda öldüğünü söyleyen arkadaşlara sesleniyorum.
Oyunumuz kişisel pvp oyunu değildir.
Oyunumuz büyücülerin pvpde baskın olduğu veya diğer sınıflarla eşit olabileceği bir oyun değildir.
Aynı şekilde oyunumuzda hiçbir zaman (tabi güncelleme gelirse inşallah) bir şifacı veya savaşçı,büyücülerin slotlara yaratıklara vurduğu kadar vuramayacak,büyücünün kestiği serilikte kesemeyecektir.

Anlatıbildiysem ne mutlu :)
Bu senin dediğin oyunun genel kuralıdır.Büyücü her oyunda en fazla hasar veren sınıf olacaktır bu sınıfın verdiği bir özelliktir aynı şekilde savaşçı ve şifacının da sınıfına özel özellikleri vardır.Ama iş pvp ye dönünce sınıflar arası bir denge olmalı.Ben pve de fazla hasar veriyorum ama senin yaptığın şeyi yapabiliyor muyum şifa basabiliyor muyum kendime hayır.Yani senin dediğin o şey zaten sınıfın özelliği büyücü fazla hasar verecek şifacı grubu ayakta tutacak savaşçı az hasar alıp dayanıklılığı fazla olacak ki slotları kendi üzerine çekip grup dayanıklı olabilsin.
İki şeyi karıştırmayın.Birisi pvp diğeri pve.
Olması gereken pvp de sınıflar arası dengedir.Bu oyunun gruba dayalı olmasına veya cartına curtuna bağlı değil.
Sınıflar arası denge olmazsa olmazdır.Zaten bu olay bugüne kadar hep tartışılagelmiştir ve hiç bir online oyun için tartışmasız sınıflar arası denge var denilemez.
Ve şu an ikv de sınıflar arası denge yok olmadığı gibi playerlığa bağlı bir durumda yok.Çünkü playerlığını gösteremeden ölüyorsun zaten.
Öncelikle hasarlar aşırı şekilde arttığı için (ve bazı tılsımlar için zaman geçmesi gerektiği için özellikle m 2 (III) ve m(III) için bu tılsımların etkisini tam görebilmek için) sınıfların enerjisi arttırılmalı.
Şu anda gelmeyeceğini biliyorum fakat gelirse(!) ileri ki güncellemeler için bazı oyunlarda olduğu gibi ıska direnç blok gibi şeylerinde gelmesi lazım.Iska olayı şu an savaşçının veya şifacının yaptığı ıska değil fiziksel tabanlı yeteneklerin ıska yapması.Örneğin ağır vuruş ıska yapacak veya meteorit ıska yapacak gibi.Direnç de büyülere karşı direnme asit buz elektrik gibi.Ve direndiği zaman tabi ki yeteneğin sanki yetenek kullanılmış gibi yenilenme süresi olacak.

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 22:59
gönderen VoLKaNNuRi
ghost yazdı:Okudum baştan sonra, şu sonucu çıkardım yazdıklarınızdan :)

Büyücüyüm 4 set dizmek için sabah akşam girdim üstümü dizdim kinse bana yan bakamaz dedin hop 45 lv kesti seni.

Dur tılsımları da üreteyim görürsün sen dedin, ürettin hop 45 lv kesti kesemedi derken aşağı yukarı aynı mı olduk dedin ne sevindin fakat bu arada milyarlar gitti hala eziğiz dedin. Dur birazda playerlık öğreneyim dedin (4 set dizene kadar öğrenememişsin ama :) ).

Artık milyarlık tılsımların müthiş itemlerin var artık 45 lv kesilmezsin 1 kere bile kesilirsen bir sıkıntı var demek.

Baktın ki bu kadar uğraş sonunda şifa ve savaşçıların üstünü dizmek için yaratılan bir sınıfsın, amelesin yani.

Üstünü dizmek demek pvp lerde iyi olmak içindir başka ne içindir ki, yoksa bölgeden onları yansıtarak üstün olmuyorsun.

ama hala 45 lv adam olmadı def 3 üreten ama karşısına çıkabilmek için mal varlığını döken birisin ama gene amelesin
Büyücü olup diğerlerine item diziyoruz diyosun da sende şifacınla bölgeye gittiğinde seninde üstünü dizicekler :) bu duruma amelelik yerine gerekeni gerektiği zaman yapmak diyelim. 45 level bir adama kesiliyosan kusura bakma burda hata sende. Dikkatsizliğk yada başka bir durumdan kaynaklanır :) büyücünün kuralı yakalanırsan ölürsün yakalanmazsan öldürürsün :)

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 23:02
gönderen PHxUFUQ
VoLKaNNuRi yazdı:Ateş çemberini kullanmak için gereken tılsımların olduğu sürece savaşçıya tek atarsın. Durdurma atarsa bb3 ünle bozarsın, deperlarsa zihinlersin. Seçenekler var :) Tesla küren var, zihin saldırın var, kutubun var, buz büyün var rakibi yavaşlatmak, durdurmak için malzeme çok. %100 keseceksin diye bir durum yok ama kesmemen içinde bir neden yok :)
Diğer dediklerimde lafta güzel ama yapılması imkansız bir durum değil kardeşim muhalefet etmeyi bırak :) :) Büyücünün zorlukları olduğu kadar güzel marifetleride var kötü olanları dillendirmeyin güzel anların keyfini çıkartın ;)
'' Ateş çemberini kullanmak için gereken tılsımların olduğu sürece savaşçıya tek atarsın.''

Bazı söylediklerine katılsamda buna katılamam :)
Hiçbir Büyücü Tılsımı ile Defans 2 (III) tılsımlı bi savaşçı kesilemez ( def player olduğu sürece ). Şiddetle,Kesin,Garanti ve Defans 2 (III) ü ilk üreten ve Sunuculara tanıtımını yapan kişi olarak bu sözümün herzamn arkasında durrum.
İstediğin kadar ateş çemberi,Buz tılsımı vb olsun, Defans savaşçının 2 Çiftesi ile Büyücünün İşi Biter.
Buz tılsımları felan var diyor bazı güzel arkadaşlar :) Savaşçının daha ortaya çıkmamış hünerleri var
fakat bunları ortaya çıkarmak için henüz erken :) Bilen arkadaşlar kullanıyordur ki kullandıklarına göre buz oku (III) ü olan büyücüler biraz onlara sıkıntı vermiştir o yüzden kullanıyorlardır :)
Fakat Benim bulunduğum Teşkilat sunucusunda henüz buz oku (III)vb. ile canımı yakan olmadı :D olduğunda o tılsımları gün yüzüne çıkartaracağımdan emin olabilirsiniz...
Tılsım sistemi büyücüler için bazı yerlerde etkisiz olsada bazı yerlerde çok yararı var,
Önümüzdeki güncellemede onlara fayda sağlayacak yenilikler gelebilir.
Klasik olacak ama Sabır olup bekleyecez.

Bu arada konuları tartışma konusu değilde sohbet konusu,öneri konusu olarak devam ettirmenizde yarar var.
Kim bilir bilmediğiniz çok şeyleri yorumları okuyarak fikir yürütebilir,Aydınlanabilirsiniz.
İyi forumlar..


KeLoĞLaN-Teşkilat

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 23:19
gönderen VatanSeveriz
Konu amacından çıktı ayrı bir yere gitti ama çok güzel yorumlar müthiş yazılar yazmışsınız tam bir fikir alışverişi içerikli konu olmuş. Benim bahsettiğim şeye gelirse yukarıda arkadaşlar iyi güzel söylemişler hasarcı büyücüdür toplama çoklu kesme büyücünün işidiri eyvallah bu konuda bir itirazda bulunamayacağım ama mesele şu bende y2 de var m1 de var ama ben sığınağa grup toplarken y2 li büyücü gelsin demiyorum ben bunu demiyorum ama sığınağa gelmek isteyen 500-600 hasarlı adam bana y2 sorma cürretini gösteriyor yada şifacı bir şifacının yada bir savaşcının bir bölgeye girmesi için hiç bir tılsıma sahip olmasına gerek yok ama bir büyücü isen sığınağa migrata y2 çemberlitaşa m1 konu pvp üzerinden değilde bölgelere seçilenler üzerinden devam ederse iyi olur:)itirazım olan şey iyileştirme veya ck veya herhangi özel bir tılsımı olmayan şifacı ve savaşcıların m1 ve y2 arama cürreti göstermesi

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 23:30
gönderen VoLKaNNuRi
Keloğlan çifte her zaman vurucak diye bir durum yok :) Çiftesi ıskalarsa yanına gelip çemberle 30bine kadar vurma şansın var. Yada kutup veya zihin saldırısı sonrasında yanına yaklaşıp çember atma ihtimalin var. Tabiki bu işlerin garantisi yok ama imkansız da değil bunu sende biliyorsun :)

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 18 Haz 2014 23:51
gönderen Shizune
Refresh yazdı: Bu senin dediğin oyunun genel kuralıdır.Büyücü her oyunda en fazla hasar veren sınıf olacaktır bu sınıfın verdiği bir özelliktir aynı şekilde savaşçı ve şifacının da sınıfına özel özellikleri vardır.Ama iş pvp ye dönünce sınıflar arası bir denge olmalı.Ben pve de fazla hasar veriyorum ama senin yaptığın şeyi yapabiliyor muyum şifa basabiliyor muyum kendime hayır.Yani senin dediğin o şey zaten sınıfın özelliği büyücü fazla hasar verecek şifacı grubu ayakta tutacak savaşçı az hasar alıp dayanıklılığı fazla olacak ki slotları kendi üzerine çekip grup dayanıklı olabilsin.
İki şeyi karıştırmayın.Birisi pvp diğeri pve.
Olması gereken pvp de sınıflar arası dengedir.Bu oyunun gruba dayalı olmasına veya cartına curtuna bağlı değil.
Sınıflar arası denge olmazsa olmazdır.Zaten bu olay bugüne kadar hep tartışılagelmiştir ve hiç bir online oyun için tartışmasız sınıflar arası denge var denilemez.
Ve şu an ikv de sınıflar arası denge yok olmadığı gibi playerlığa bağlı bir durumda yok.Çünkü playerlığını gösteremeden ölüyorsun zaten.
Öncelikle hasarlar aşırı şekilde arttığı için (ve bazı tılsımlar için zaman geçmesi gerektiği için özellikle m 2 (III) ve m(III) için bu tılsımların etkisini tam görebilmek için) sınıfların enerjisi arttırılmalı.
Şu anda gelmeyeceğini biliyorum fakat gelirse(!) ileri ki güncellemeler için bazı oyunlarda olduğu gibi ıska direnç blok gibi şeylerinde gelmesi lazım.Iska olayı şu an savaşçının veya şifacının yaptığı ıska değil fiziksel tabanlı yeteneklerin ıska yapması.Örneğin ağır vuruş ıska yapacak veya meteorit ıska yapacak gibi.Direnç de büyülere karşı direnme asit buz elektrik gibi.Ve direndiği zaman tabi ki yeteneğin sanki yetenek kullanılmış gibi yenilenme süresi olacak.
Dediklerine aynen katılıyorum,pvpde büyücülerinde şifacı ve savaşçılar gibi etkin olması lazım.fakat milletimiz haklı olarak eğer büyücüler pvpde güçlenirse aynen şunu diyecekler:
" Bizde ozaman büyücüler gibi yaratık kesebilelim onlar gibi çok vuralım seri keselim." gibi
Misal ırklardan örnek vermek gerekirse bir büyücü 2 ırk slotunu bb 3 ve y2 tılsımları ile rahat rahat tesla kurmadan kesebilir.Kudret sıkıntısıda olmaz.
aynı şeyi bir şifacıda yapabilir sonuçta zehir ve asit yetenekleri uzaktan vurur fakat ne kendini %100 bozma gibi bir şansı olur,nede yeteneklerinin kullandığı fazla kudrete çare bulabilir(Tılsımsız bir asit 6-7 bir zehir puanına göre 14-20 kudret yer). Kısaca slot kesimi şifacılar<savaşçılar<büyücüler sıralamasındaki gibi oluyor. :(
Bu arada oyunda daha küçük çaplıda olsa büyüye direnme özelliği var.Belki farketmişindir muhafızlara elek-buz-asit atmaya çalıştığımızda %10%20 gibi bi ihtimal Hedef büyüye direndi! yazısını görebiliyoruz.
tabi bu geriştirilse güzel olurdu :D

Re: Büyücüler amele mi?

Gönderilme zamanı: 19 Haz 2014 00:07
gönderen Shizune
VatanSeveriz yazdı:Konu amacından çıktı ayrı bir yere gitti ama çok güzel yorumlar müthiş yazılar yazmışsınız tam bir fikir alışverişi içerikli konu olmuş. Benim bahsettiğim şeye gelirse yukarıda arkadaşlar iyi güzel söylemişler hasarcı büyücüdür toplama çoklu kesme büyücünün işidiri eyvallah bu konuda bir itirazda bulunamayacağım ama mesele şu bende y2 de var m1 de var ama ben sığınağa grup toplarken y2 li büyücü gelsin demiyorum ben bunu demiyorum ama sığınağa gelmek isteyen 500-600 hasarlı adam bana y2 sorma cürretini gösteriyor yada şifacı bir şifacının yada bir savaşcının bir bölgeye girmesi için hiç bir tılsıma sahip olmasına gerek yok ama bir büyücü isen sığınağa migrata y2 çemberlitaşa m1 konu pvp üzerinden değilde bölgelere seçilenler üzerinden devam ederse iyi olur:)itirazım olan şey iyileştirme veya ck veya herhangi özel bir tılsımı olmayan şifacı ve savaşcıların m1 ve y2 arama cürreti göstermesi
Bu konuyada değinelim..

Malum oynadığımız oyunun yalan yok %70 %80inden fazlasının büyücüsü var.(%50side aktif şekilde oynayanlar)
bu kadar yüksek bi orana sahip kalabalık bir büyücü grubu olduğu için bütün sunucularda öne çıkan tılsımlar genelde büyücü tılsımlarıdır.(Bakınız kimse iyileştirme ck tılsımı veya defansifin can artırma sakınma tılsımını sormaz.)
Millet olarak ilk amacımız rakiplerimizi öldürmek olduğu için savunmada ve destek ekibinde kalan arkadaşlarımız ne giydiği hangi tılsımı taktığına önem vermiyoruz(Hiç tılsımı olmayan 1000 büyü şifası olan bir şifacının çembere girebilmesi gibi)
Not:Çemberlitaşta diğer grub bölgelerine nazaran tanka daha çok iş düştüğü için tankların genelde iksirli ve üzerlerinin dizli olması istenmekte.
Hal böyle olunca sayın büyücülerimiz grubun bütün atak gücünü oluşturduğundan, grubu kuran arkadaşlar büyücülerin güçlü,tılsımlı ve mümkünse oynamasını bilen (full olmak çare değil yani oynamasını bileceksin :D) kişilerden seçmeli ve grup bölgesinin daha hızlı bitirilmesi görüşüne sahip.(10 dakika sonra çıksan nolur e Müslüman :D al işte m1 siz birini :D)
Bu suç değildir,çünkü grubu kuran kişi istediği kişiyi almakta,istediği kişilerle (güçlü/zayıf/itemli-itemsiz gibi) gitme özgürlüğüne sahiptir.Tabiki bu itemsiz arkadaşlara haksızlık gibi görünüyor fakat herkez yardımsever herkez yeni gelen arkadaşlara gel sende itemini yap diyecek diyede bir kural koymamışlar :) Bu onların seçimi..
Bende bu dönemden geçtim ve benimde gruba alınmadığım hemde şifa olduğum halde gruba alınmadığım zamanlar oldu ama almayan kişiler için bir kin bir nefret beslemedim.Sonuçta bu onların seçimi.
Bu noktada ne yapılmalı?
Belirli bir süre oyunda durduğun müddetçe kendine arkadaş edinebilirsin.Loncaya girebilir veya arkadaşlarınla itemleri tılsımları olmasa dahi grup bölgelerine girebilir full karakterler gibi olmasada(onlar 30dkda bitirince noluyor sizde 1 saatte bitirin belki item düşer :D) sizde yavaş yavaş kendi itemlerinizi dizebilirsiniz.