4. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 11 Eyl 2011 09:40
gönderen WarLordxILeadeRI
Bence sans isidir 382 madalyam varken ( siginak + migrat) :
Nucleus zirh x2
Alternator zirh
Alternator yuzuk
Nucleus kolye
Nucleus yuzuk
Kiyamet alevi yuzuk
Bilge cevo asa x6 mor
Fevzi cevo asa x2 mor
Tarhassas cevo ( isimini yanlis hatirlamiyosam )x5
Cevo cevo yuzuk x2
Kutadgu bilig kutadgu bilig yuzuk x2
Ve daha unuttugum bircok sey
Vardi alternator kolye icin sans arttirici olmadan sadece 32 siginak yaptim iki gunde resmen uyumadim 33. Nun sonunda alternator kolyem dustu yani bence hersey sans isi ve benden tavsiye 500 madalyaniz var diyelim tanesi 5 binden aliyolar 2.5 m az degil
( simdi bazi dengesizler artislikmi tasliyosun dicekler polemige girmicem eger adamsan ne demek istedigimi anlarsin zaten )
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 12 Eyl 2011 16:22
gönderen Lestrange
+ DESTEK
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 21 Eki 2011 00:43
gönderen BAKII
İkv de
adalet nerede sağlanmıştır önce bunu sormak lazım

Gurup bölgelerinin gelmesiyle İKV misyonunu bana göre kaybetmiştir malesef.
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 11 Kas 2011 23:51
gönderen yasinus
MeLankoLkBanyemS yazdı:Adalet kirli atlet..
Zaman alacak intikamını 
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2011 12:23
gönderen IIMeteII
Arkadaşlar ben de fikrimi sunayım ;
Ben şöyle düşündüm örneğin migrat 6 kişilik bir ekip ilk defa giriyor 4 kişi plussuz eşya düşürme olasılığı %15 , 1 kişi pluslu eşya düşürme olasığı %30 bir kişi plus ve yağma arttırıcıya sahip eşya düşürme olasılığı % 50 diyelim ( rakamlar tamamen uydurmadır bunlar düzenlenir )
Şimdi ik girişte diyelim ki sadece plus olan oyuncuya düştü , plussuzların bir sonra ki girişte düşürme ihtimalleri %2 artarak %17 olsun , hem plus hem yağma arttırıcıya sahip kişinin ise %5 artıp %55 olsun ve her boş döndüğünde bu oranlar böyle artmaya devam etsin , ama eşya düşüren oyuncunun şans yüzdesi ilk haline dönecek , örneğin %55 olmuştu eşya düşürme olasılığı plus ve yağmaya sahip oyuncunun , eşyayı düşürdü bir sonraki girişte şansı tekrar %50 ye dönecek.
Suan düşüncem bu ne kadar geliştirilir ya da sizce uygun mudur bilemiyorum ama adalet diyenleri gördüm bence bu sistem son derece adaletli olur ..
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2011 14:21
gönderen SCaRyx
azizcan yazdı:YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.
Kardeşim iyi güzel hoş söylüyorsun da bu senin söylediklerin olsaydı oyunda güçlü güçsüzün farkı nasıl belli olacaktı ? He Grup olarak örn çemberlide item verdiğinde 1kişiye verildiğinde diğer 5kişinin suçu olmadıgına inanıyorum fakat yönetim bunun için de ÇEMBERLİ REÇETELERİ koydular. Adaletsiz oldugunu sen ben ve bütün oyuncular düşünüyor aynı görüşteler seninle fakat şunu da unutma O reçeteleri alıp üretebiliyorsun
Peki o Receteyi Üretmek İçin Ne Gerekiyor Materyal Bu adam sırf Düşmüyor diye Sırf Adeletsizlik Var Diye üretmek Zorunda mı G.Tüne kazık giriyor sonucta .s
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 12 Kas 2011 23:53
gönderen lBlackDeathl
Oyunda adalet!
Ne diyorsun be adam bu oyunda loncaya girmek bile paralı!
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 27 Kas 2011 18:21
gönderen x5ve
YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.
Konuyu yeni gördüm dediklerin hepsine harfiyen katılıyorum en büyük ve kötü olarak kendimi örnek olarak göstermek istiyorum savaşçıma yaklaşık 2 bin civarında junon kestik sadece 1 tane zıhla çıktım oda evo zırhla dedim belki junon kenanda şansım yoktur yol gbm x gaffar keseyim belki düşer dedim yol kesişim 400 ü geçti x kesişim 150 yi geçti satu kesişim en az 500 600 olmuştur. şu anda çharımda olan şahaserleri sayacam
taşkanat ayak
taşkanat ceket
evo zırh
hidra ceket
ATILAN TOPLAM BÖLGE SAYISI (kenan junon ve çemberlitaş dahil)=6000 '' saat olarak''=600 saat gibi bişey oluyor 600 saat =25 gün hiç durmadan bölge demektir.ben belki yüzlerce defa destek ekibine itiraz yoladım hepsinde hep şans sistemi dediler anlamadım gitti bu şansmı yoksa bize karşı bir HAKARETMİ ??
Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 01 Oca 2012 20:59
gönderen IIMeteII
x5ve yazdı:YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,
Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.
Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.
Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.
Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?
Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.
Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.
Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.
Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi
Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)
Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...
Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)
Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve adalet sağlanmış olur.
Konuyu yeni gördüm dediklerin hepsine harfiyen katılıyorum en büyük ve kötü olarak kendimi örnek olarak göstermek istiyorum savaşçıma yaklaşık 2 bin civarında junon kestik sadece 1 tane zıhla çıktım oda evo zırhla dedim belki junon kenanda şansım yoktur yol gbm x gaffar keseyim belki düşer dedim yol kesişim 400 ü geçti x kesişim 150 yi geçti satu kesişim en az 500 600 olmuştur. şu anda çharımda olan şahaserleri sayacam
taşkanat ayak
taşkanat ceket
evo zırh
hidra ceket
ATILAN TOPLAM BÖLGE SAYISI (kenan junon ve çemberlitaş dahil)=6000 '' saat olarak''=600 saat gibi bişey oluyor 600 saat =25 gün hiç durmadan bölge demektir.ben belki yüzlerce defa destek ekibine itiraz yoladım hepsinde hep şans sistemi dediler anlamadım gitti bu şansmı yoksa bize karşı bir HAKARETMİ ??
Seninkide biraz mübalağaya kaçmış kardeşim

şimdi 2000 junon olmaz yani yok öyle bişey

2000 junondan tek zırh aldım demen tamamiyle imkansız

lütfen attığımız bölge sayılarını 100 le çarpıp 2 ye bölmeyelim arkadaşlar

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]
Gönderilme zamanı: 01 Oca 2012 21:24
gönderen OsmanBey
Konuyu yeni gördüm. Konuyu açan arkadaşın dediklerine katılmamak elde değil.
Sağlam item, sağlam oyuncuda olur mantığına uygun bir öneri.
Tecrübe, bilgi ve emek üçlemesinin en güzel örneği olacak bir uygulama olur bu yapılırsa.
Sağlam iteme sahip olabilmek için bu üçlemeyi başarmak gerekecek.
Herkes hakettiğini alacak ve kimse mutsuz olmayacak.
Örneğin; Savaşçıyım, Tank olmak istiyorum, İtemleri ben tercih edip ona göre çalışacağım.
Şimdiki gibi şansına ne düşerse ona göre Karakterin yeteneklerini ayarlamak zorunda kalmayacaksın.
Gerçekten çok güzel bir öneri.
Eline sağlık.