4. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 18:38
gönderen astalavista
Britishtobacco92 yazdı:
astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
Peki Meteorit tek başına elektrk kadar etki yapıormu kardeşim ..düz meteoritle bi ımmuneye olsn evocatiye olsn(zırhı bozulmuş şekilde) bi funditores olsun 3100'ün üstde vuruş yapabilirsiniz.fakat elektrkle düz ben full azatım 4000bin üstü vuruyorum ve gayette memnunum . centurion kesimnde meteorit olmaz elektrk kullanılması lazım,junon kesimndede öle junon sarsılmaz açtığında meteoritn hasar farkı ortaya çıkar.diğer GBdeki ana bosslarda öyle onlara meteorit deyil elektrk fayda eder dönmesi için.ama meteorit klan savaşlarında inanılmaz etkili bu bi gerçek çünkü yedek fevzi nucleus setim var inanılmaz :) ;)
Zaten sıgınakda elektrik buyusunun ustun olması 3 kat etkisinden oluyor.Çünkü cogu buyucu elektrik kullandigindan üzerinde elektrik etkisi kalmıs yaratıklara elektrik 3 kat atma sansı daha fazla oluyor.Migratta genellikle 2 buyucu girildiginden tabii işler değişiyor.elektrigin 3 kat etki şansı azalıyor.Boylece etkısı indirgeniyor

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 18:39
gönderen astalavista
MykonS yazdı:
astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??
Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 18:53
gönderen justine
Full + full elektrik charı ile oynuyorum..
Gayet memnunum.. Bugün kadime full azat cevriye + ejder + alternatör + kons + 3 kat etki = 19153 vurdum..
Öncelikle elektrik büyüsünün irfanını öğrenmek lazım.. İki vuruşla kestiğin yaratıklarda tabii ki etkili olmayacaktır.. Ancak elektrik büyüsünün en önemli özelliği elektrik büyüsünün etkisinin kalması ya da hayvan üstünde birikmesidir..Çemberlitaş bölgesinde de hayvanların üstünde etkisi birikip direncini düşürecek yine kullanılmaya devam edecektir..

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 19:02
gönderen MykonS
astalavista yazdı:
MykonS yazdı:
astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??
Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:
fizikselle işi bilen büyücü kesemessinde ..

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 19:18
gönderen Vandervaart
turkoxHAMSTER yazdı:Benim üzerim aynen şöyle:

Bilge Kağan Modeli Azat Efendi İcadı İpekli Ceket (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Ayakkabı *
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli Latex Pantolon (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli Yuzuk
Bilge Kağan Modeli Solucan Emsali Kolye
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Eldiven (nadide)
Ejder Asa
M2 Buz Şarjlı Arzın Çocukları


Şuan

Buz : 840
Elektrik : 450

Alternatör setten sonraki senaryo

Buz : 1020
Elektrik : 840

yani ne gelirse gelsin kazanclıyım.Tavsiyem Buz iteminizinde olması.

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 20:19
gönderen xDarkiMMortaLx
MykonS yazdı:
astalavista yazdı:
MykonS yazdı:
astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??
Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:
fizikselle işi bilen büyücü kesemessinde ..
İşi bilen her büyücüyü fizikselle yenerim.Sadece şu menzil dedikleri kaçma eylemini yapmayacaksa.Neden oda taktik değil mi dersen ona bir örnek veriyim.Meran sunucusunda Şerruh isimli büyücüyle vs yaptım.4-1 yenerken yenemeceğini anlayıp o olayı uyguladı.Tesla kurup kaçıyor , pesınden kosuıyorm meteor atınca bozuyor ve elektrk atıyor.Evt bu olağan birşey fakat teslası sersemletiyor ve hala o kaçıyor.Kısacası tesla ile yeniyor.Arz sancakta başlayan vs.yi bankada bitiriyorum.Eğer menzil denen olay gerçek bir taktikse öyle bir kaçarımki lodos sancakta başlayan vs sivri adayı turlayıp tekrar eminönü lodos sancakta biter(tabi lodos olmazsa ;) )

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 20:59
gönderen justine
xDarkiMMortaLx yazdı:
MykonS yazdı:
astalavista yazdı:
MykonS yazdı:
astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??
Elektrikmi kullanacakdım ? :mrgreen:
fizikselle işi bilen büyücü kesemessinde ..
İşi bilen her büyücüyü fizikselle yenerim.Sadece şu menzil dedikleri kaçma eylemini yapmayacaksa.Neden oda taktik değil mi dersen ona bir örnek veriyim.Meran sunucusunda Şerruh isimli büyücüyle vs yaptım.4-1 yenerken yenemeceğini anlayıp o olayı uyguladı.Tesla kurup kaçıyor , pesınden kosuıyorm meteor atınca bozuyor ve elektrk atıyor.Evt bu olağan birşey fakat teslası sersemletiyor ve hala o kaçıyor.Kısacası tesla ile yeniyor.Arz sancakta başlayan vs.yi bankada bitiriyorum.Eğer menzil denen olay gerçek bir taktikse öyle bir kaçarımki lodos sancakta başlayan vs sivri adayı turlayıp tekrar eminönü lodos sancakta biter(tabi lodos olmazsa ;) )

1 fiziksel atıp tesla indiremiyon mu :)

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 04 Eyl 2010 21:16
gönderen astalavista
15 büyü bozma hikayesimi ? ona kalırsa bende büyü bozmamı 15 yaparım.Ben senin buz büyünü sende benim fizilsekimi bozarsın.Dolayısıyla ben sadece elekrtık hasarı sen ise buz hasarı alırsın ;) Gerisini sen düşün.Ki bir ws için adamın makinaya giricegini pek sanmam.Ayrıcı buyu bozmasını 15 yapan buyucu çöpdür. :mrgreen: Ayrıca Standart yeteneklerle büyücü ws büyücüde elekrtigin fizikselden daha iyi oldugunu soyleyecek kaç tane büyücü cıkar merak ediyorum :mrgreen:

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 09:59
gönderen MykonS
astalavista yazdı:15 büyü bozma hikayesimi ? ona kalırsa bende büyü bozmamı 15 yaparım.Ben senin buz büyünü sende benim fizilsekimi bozarsın.Dolayısıyla ben sadece elekrtık hasarı sen ise buz hasarı alırsın ;) Gerisini sen düşün.Ki bir ws için adamın makinaya giricegini pek sanmam.Ayrıcı buyu bozmasını 15 yapan buyucu çöpdür. :mrgreen: Ayrıca Standart yeteneklerle büyücü ws büyücüde elekrtigin fizikselden daha iyi oldugunu soyleyecek kaç tane büyücü cıkar merak ediyorum :mrgreen:
sen büyü bozmanı 15 yap bende 15 yapayım üstüme 1-2 parça elektirik giyerim senin attıgın fizikselleri tutarım sende benim attıgım buzları tutarsın ben sana elektirik attım mı sen ne yapacan hiç bir şey engellenemez çünkü ama ben senin buzuna karşı bir şeyler yapabilirim kutup açarım vs .
ha birde ws için gbm demişsin Sen salak mısın Savaşçı / şifacı ve büyücü keseceğin yetenekler aynı mı olacak ?

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 13:26
gönderen atabey
Kenan ve Junon'u sık sık ziyaret ediyorsanız, bence azat ve mümkün olduğunca yanında cevriye diziniz.

Yok, ben klan takılırım-kabadayı'da keyfime bakarım derseniz buz.