4. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 01 Mar 2024 20:49
gönderen TAYEM
TAYEM yazdı: 01 Mar 2024 17:27 Resim

Bugün köklü hataları giderilebildilerse demek ki yapılamaz değiller. Kaldı ki Amerika'yı yeniden keşfetmiyoruz, dümdüz Sığınaklar bölgesini, karşısındaki diğer kapıdan içeri alarak "Sığınaklar Mutasyon Grup Bölgesi" yapacaklar.

-Instance alıp, adını ve parametre değerlerini değiştirecekler.
-O kapıda aranmayan grup olma koşulunu atayacaklar.

Hali hazırdaki oyun olduğu gibi devam edecek. Oyundaki tüm eksikleri ise giderecekler. Grup bölgesine baktığımızda neleri göreceğiz?

Düşünen Adam (Takı Setleri, her sınıfa ait)
Motorin (Maraton Ayakkabı Yeni Model)
Kenan (M3 Gözlükler, her sınıfa ait)

Bu bölgenin artılarını düşünelim?

-Herkeste fazlasıyla olan iksirlerden dolayı oluşan savaşçı-büyücü-şifacı dengesizliğini ayarlama.
-Oluşan hantal ve oyunculuk barındırmayan oyuncu hareketlerini yeniden hızlı ve aktif hale getirme.
-Grup Bölgesi önündeki aktiflikle birlikte savaşların Eminönü bölgesinde dönmesi.
*Eminönü bölgesi en optimize ve savaşa uygun haritadır.
*Eminönü bölgesinde yeni başlayan oyunculara yardım edilebilir. (İKV oyuncularını bağlayan yegane olay da Kızgın Kum,
İşlenmiş Gümüş ve Philotheos gibi görevlerde oluşan yardım alma-verme hissi)
-Karaköy bölgesinde Arz Sancak aşağıda kaldığı için yukarı bakarak görünmeyen sınıflara karşı savaşma sorunundan kurtulmak. Lodos Sancağa gidecen yolda bomba, mobs gibi faktörlerin savaşı olumsuz etkilemesi. Bölgenin stratejik değil dümdüz yol üstünde savaşılan sıkıcı savaşlardan oluşması gibi sıkıcı etmenlerden kurtarmak.
-Finansal olarak en fazla karın geleceği dönem Ramazan Ayıdır. Bence kaçırılmaması gereken bir dönem.

Biliyorum hayalperest gibi duruyorum ama olamayacak şeyler değil. İKV yönetimi yenilenecek haliyle muhtemelen bunu yapabilir.

Saygılarımla arkadaşlar,

Güncel tutmaya devam edeceğim ^^

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 02 Mar 2024 15:30
gönderen bendeturkum
Başka mmolarda oluduğu gibi hardcore mode getirilebilir. Hardcoe modda öldüğünüz zaman karakteriniz direkt olarak silinecek. Yani 1 karakter öldüğü zaman her şeye sıfırdan başlamak eğlenceli olabilir. Bir moba vurmadan önce ve ya 1 görevi almadan önce 2-3 kere düşünmemiz gerekecek. Ödül olarakta 59 olan oyunculara Epe Kanuni yatagan vs verilebilir.

Yada hiçbir içerik üretmeden lvl cap sistemi getirilerek oyunu en baştan yeni sunucu ile oynamamız da oyuna heyecan katacaktır. Örnek olarak yeni bir sunucu açılıp ilk 6 ay boyunca lvl sadece 29 da kasar kasabilme daha sonra 39 cap getirilebilme gibi bu zamana kadar yapılan güncellemeler parça parça verilebilir.

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 06 May 2024 22:35
gönderen bymehmett
fanatık mı yoksa hortlak mı takının sabıt bır yerı bıle yok güzel bir bölge gelse takı için süper olur

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 06 May 2024 22:48
gönderen Alicavus
Konu nereden nereye gitmiş.

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 07 May 2024 13:30
gönderen bymehmett
Alicavus yazdı: 06 May 2024 22:48 Konu nereden nereye gitmiş.
AŞK mı PARA mı ? :D

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 07 May 2024 16:05
gönderen Lighthouse
TAYEM yazdı: 01 Mar 2024 17:27 Resim

Bugün köklü hataları giderilebildilerse demek ki yapılamaz değiller. Kaldı ki Amerika'yı yeniden keşfetmiyoruz, dümdüz Sığınaklar bölgesini, karşısındaki diğer kapıdan içeri alarak "Sığınaklar Mutasyon Grup Bölgesi" yapacaklar.

-Instance alıp, adını ve parametre değerlerini değiştirecekler.
-O kapıda aranmayan grup olma koşulunu atayacaklar.

Hali hazırdaki oyun olduğu gibi devam edecek. Oyundaki tüm eksikleri ise giderecekler. Grup bölgesine baktığımızda neleri göreceğiz?

Düşünen Adam (Takı Setleri, her sınıfa ait)
Motorin (Maraton Ayakkabı Yeni Model)
Kenan (M3 Gözlükler, her sınıfa ait)

Bu bölgenin artılarını düşünelim?

-Herkeste fazlasıyla olan iksirlerden dolayı oluşan savaşçı-büyücü-şifacı dengesizliğini ayarlama.
-Oluşan hantal ve oyunculuk barındırmayan oyuncu hareketlerini yeniden hızlı ve aktif hale getirme.
-Grup Bölgesi önündeki aktiflikle birlikte savaşların Eminönü bölgesinde dönmesi.
*Eminönü bölgesi en optimize ve savaşa uygun haritadır.
*Eminönü bölgesinde yeni başlayan oyunculara yardım edilebilir. (İKV oyuncularını bağlayan yegane olay da Kızgın Kum,
İşlenmiş Gümüş ve Philotheos gibi görevlerde oluşan yardım alma-verme hissi)
-Karaköy bölgesinde Arz Sancak aşağıda kaldığı için yukarı bakarak görünmeyen sınıflara karşı savaşma sorunundan kurtulmak. Lodos Sancağa gidecen yolda bomba, mobs gibi faktörlerin savaşı olumsuz etkilemesi. Bölgenin stratejik değil dümdüz yol üstünde savaşılan sıkıcı savaşlardan oluşması gibi sıkıcı etmenlerden kurtarmak.
-Finansal olarak en fazla karın geleceği dönem Ramazan Ayıdır. Bence kaçırılmaması gereken bir dönem.

Biliyorum hayalperest gibi duruyorum ama olamayacak şeyler değil. İKV yönetimi yenilenecek haliyle muhtemelen bunu yapabilir.

Saygılarımla arkadaşlar,

AI ile bu resmi yaptırırken "Can Yaman" textini kullandığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam! :grinning: :grinning:

Re: Mutasyon/ Gelişim Grup Bölgesi Hk.

Gönderilme zamanı: 08 May 2024 11:47
gönderen bymehmett
güzel foto güzel çalışma olmuş