Hayırlı olsun

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
lodos53
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 34
Kayıt: 11 Ağu 2013 23:13
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen lodos53 »

berkan587 yazdı:Piyasaya çıkan yüksek sistem gereksinim isteyen çoğu oyun 32bit olarak sunuluyor,bunun sebebi 32bit sistemin hem 32bit işletim sistemine sahip bilgisayarlarda hem de 64bit işletim sistemine sahip bilgisayarlarda açılmasıdır.Şuan piyasada en düşük sistem gereksinimleri isteyen bir oyunun 64bite yükseltileceğini söylemen konunun trol olduğunu açıkça belli ediyor.Moralinizi bozmak istemiyorum ama yaklaşık 1.5 sene önce GM'liği bırakan bir abime yenilik gelip gelmeyeceğini sorduğumda kazanabildikleri yere kadar para kazanıp kapatacaklarını söylemişti,şuan için yanılmadığını görüyorum gidişat öyle görünüyor.
Güzel kardeşim konuyu açan benim emin ol troll değil.Oyun 64 bit olacak diyen de ben değilim.
Kullanıcı avatarı
Rivalxmelodi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1373
Kayıt: 04 Nis 2011 20:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen Rivalxmelodi »

Merhaba arkadaşlar,
Geçen senenin yaz aylarında "Thelodos Of Ottoman" loncasının 2 milyar 147 milyon küsüratlı bir lonca puanında sabit kaldığını ve puanın artmadığını hepiniz biliyorsunuz. Hicret loncası üyeleri günlerce haftalarca hesap yapıp oyun açığından yararlanarak loncasını 1. sıraya çıkarmışlardı. Bunun üzerine TLOO üyeleri destek ekibine şikayette bulunmuşlardı. İlk başta bir developer lonca puanını elle değiştirmeyi denemiş ancak başarılı olamamıştı. TLOO loncasında oyuna giren herkesi sistem otomatik loncadan atıyordu. Sonra developer şu şekilde açıklama yapmıştı ; "Oyun motoru 32 bit olduğu için sınırı elle değiştiremiyoruz. İleride 64 bite geçip bu sorunu düzelteceğiz." aynen bunu söylediler. Geçen lonca kurmuştum ve 1 hafta boyunca loncamın lp'si "0" da kaldı. Desteğe mail attım ve herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Bunu söylediklerinde lonca puanı hala "0" dı. Dev Orti ile facebooktan konuştum ve lonca puanında sıkıntı olduğunu söylediler. Bunun üzerine destek ekibinden gelen cevabı kendisine ilettim ve destekten cevapları kendilerinin verdiklerini,bana verilen cevabın yeni olan 1-2 arkadaştan geldiğini söyledi. Bu da demek oluyorki onlar lonca puanının artmama sorununu çoktan düzeltti,yani onlarda öyle görünüyor. Sonuçta destek ekibinde görev yapan birisi hata olduğunu bilmeyecek kadar acemi olamaz,dimi? Bu yüzden oyun motorunun 64 bit olduğunu düşünüyorum. Yönetimin 3 yıldır açıklama yapmaması bu oyunu bir kenarı attığını değil,yeni motor üzerinde çalıştıklarını gösteriyor... İLETİMİ ALINTI YAPARAK TARTIŞMAYA ÇEKMEMENİZİ ÖNEMLE RİCA EDERİM.. İSTEYEN İNANIR İSTEYEN İNANMAZ. İyi forumlar..
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen EYUNAL »

Rivalxmelodi yazdı:Merhaba arkadaşlar,
Geçen senenin yaz aylarında "Thelodos Of Ottoman" loncasının 2 milyar 147 milyon küsüratlı bir lonca puanında sabit kaldığını ve puanın artmadığını hepiniz biliyorsunuz. Hicret loncası üyeleri günlerce haftalarca hesap yapıp oyun açığından yararlanarak loncasını 1. sıraya çıkarmışlardı. Bunun üzerine TLOO üyeleri destek ekibine şikayette bulunmuşlardı. İlk başta bir developer lonca puanını elle değiştirmeyi denemiş ancak başarılı olamamıştı. TLOO loncasında oyuna giren herkesi sistem otomatik loncadan atıyordu. Sonra developer şu şekilde açıklama yapmıştı ; "Oyun motoru 32 bit olduğu için sınırı elle değiştiremiyoruz. İleride 64 bite geçip bu sorunu düzelteceğiz." aynen bunu söylediler. Geçen lonca kurmuştum ve 1 hafta boyunca loncamın lp'si "0" da kaldı. Desteğe mail attım ve herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Bunu söylediklerinde lonca puanı hala "0" dı. Dev Orti ile facebooktan konuştum ve lonca puanında sıkıntı olduğunu söylediler. Bunun üzerine destek ekibinden gelen cevabı kendisine ilettim ve destekten cevapları kendilerinin verdiklerini,bana verilen cevabın yeni olan 1-2 arkadaştan geldiğini söyledi. Bu da demek oluyorki onlar lonca puanının artmama sorununu çoktan düzeltti,yani onlarda öyle görünüyor. Sonuçta destek ekibinde görev yapan birisi hata olduğunu bilmeyecek kadar acemi olamaz,dimi? Bu yüzden oyun motorunun 64 bit olduğunu düşünüyorum. Yönetimin 3 yıldır açıklama yapmaması bu oyunu bir kenarı attığını değil,yeni motor üzerinde çalıştıklarını gösteriyor... İLETİMİ ALINTI YAPARAK TARTIŞMAYA ÇEKMEMENİZİ ÖNEMLE RİCA EDERİM.. İSTEYEN İNANIR İSTEYEN İNANMAZ. İyi forumlar..
İlk önce lonca sistemi Actor oyun motoruna bağlı olarak çalışmıyor.
Diğeri ise oyun 64 bit olursa 32 bit kullanan oyuncular oyunu oynayamayıp 64 bit e geçmek için yeni donanımlar edinmeleri gerekecektir. Ortada yanlış şeyler algılayıp sağda solda konuşuyorsun bana kalırsa :D Muhtemelen lonca puanını yazan sistemin bit değeri artacak yani oyun motorunun değil geçen yıl aynı şey youtube de de oldu gangam style ın izlenme sayısı youtube'nin sayma sisteminde ki bit değerlerini aştığı için daha yüksek bit değerinde sayma sistemini yazdılar :roll:
Sağır duymaz uydurur
Kullanıcı avatarı
Rivalxmelodi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1373
Kayıt: 04 Nis 2011 20:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen Rivalxmelodi »

EYUNAL yazdı:
Rivalxmelodi yazdı:Merhaba arkadaşlar,
Geçen senenin yaz aylarında "Thelodos Of Ottoman" loncasının 2 milyar 147 milyon küsüratlı bir lonca puanında sabit kaldığını ve puanın artmadığını hepiniz biliyorsunuz. Hicret loncası üyeleri günlerce haftalarca hesap yapıp oyun açığından yararlanarak loncasını 1. sıraya çıkarmışlardı. Bunun üzerine TLOO üyeleri destek ekibine şikayette bulunmuşlardı. İlk başta bir developer lonca puanını elle değiştirmeyi denemiş ancak başarılı olamamıştı. TLOO loncasında oyuna giren herkesi sistem otomatik loncadan atıyordu. Sonra developer şu şekilde açıklama yapmıştı ; "Oyun motoru 32 bit olduğu için sınırı elle değiştiremiyoruz. İleride 64 bite geçip bu sorunu düzelteceğiz." aynen bunu söylediler. Geçen lonca kurmuştum ve 1 hafta boyunca loncamın lp'si "0" da kaldı. Desteğe mail attım ve herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Bunu söylediklerinde lonca puanı hala "0" dı. Dev Orti ile facebooktan konuştum ve lonca puanında sıkıntı olduğunu söylediler. Bunun üzerine destek ekibinden gelen cevabı kendisine ilettim ve destekten cevapları kendilerinin verdiklerini,bana verilen cevabın yeni olan 1-2 arkadaştan geldiğini söyledi. Bu da demek oluyorki onlar lonca puanının artmama sorununu çoktan düzeltti,yani onlarda öyle görünüyor. Sonuçta destek ekibinde görev yapan birisi hata olduğunu bilmeyecek kadar acemi olamaz,dimi? Bu yüzden oyun motorunun 64 bit olduğunu düşünüyorum. Yönetimin 3 yıldır açıklama yapmaması bu oyunu bir kenarı attığını değil,yeni motor üzerinde çalıştıklarını gösteriyor... İLETİMİ ALINTI YAPARAK TARTIŞMAYA ÇEKMEMENİZİ ÖNEMLE RİCA EDERİM.. İSTEYEN İNANIR İSTEYEN İNANMAZ. İyi forumlar..
İlk önce lonca sistemi Actor oyun motoruna bağlı olarak çalışmıyor.
Diğeri ise oyun 64 bit olursa 32 bit kullanan oyuncular oyunu oynayamayıp 64 bit e geçmek için yeni donanımlar edinmeleri gerekecektir. Ortada yanlış şeyler algılayıp sağda solda konuşuyorsun bana kalırsa :D Muhtemelen lonca puanını yazan sistemin bit değeri artacak yani oyun motorunun değil geçen yıl aynı şey youtube de de oldu gangam style ın izlenme sayısı youtube'nin sayma sisteminde ki bit değerlerini aştığı için daha yüksek bit değerinde sayma sistemini yazdılar :roll:
Sağır duymaz uydurur
Developerin sözünemi inanıcam yoksa forumda boş boş gezip her konuyu tartışmaya çekmek isteyen basit birinin lafına mı ? Sen ne bilirsin ki sadece oyun motorunun actor olduğunu biliyorsun. Yazdığım son şeyleri okumadın galiba. Güzel yorumlarını kendine sakla
Kullanıcı avatarı
GWYNBLEIDD
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1473
Kayıt: 30 Eki 2012 15:01
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Hicret

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen GWYNBLEIDD »

Lonca puanının artmama sorunu oyun motoru bit'inden değil sayaç sisteminin bit'inden kaynaklanmakta. Hiç bir bilgisi olmadan fikir sahibi olabilenler de olmasa insanlık gelişmeyecek, taş devrini geçemeyeceğiz Eren ;)
Kullanıcı avatarı
Rivalxmelodi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1373
Kayıt: 04 Nis 2011 20:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen Rivalxmelodi »

GWYNBLEIDD yazdı:Lonca puanının artmama sorunu oyun motoru bit'inden değil sayaç sisteminin bit'inden kaynaklanmakta. Hiç bir bilgisi olmadan fikir sahibi olabilenler de olmasa insanlık gelişmeyecek, taş devrini geçemeyeceğiz Eren ;)
Bekleyip görücez :)
Kullanıcı avatarı
EYUNAL
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 784
Kayıt: 21 May 2013 17:11

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen EYUNAL »

Rivalxmelodi yazdı:
EYUNAL yazdı:
Rivalxmelodi yazdı:Merhaba arkadaşlar,
Geçen senenin yaz aylarında "Thelodos Of Ottoman" loncasının 2 milyar 147 milyon küsüratlı bir lonca puanında sabit kaldığını ve puanın artmadığını hepiniz biliyorsunuz. Hicret loncası üyeleri günlerce haftalarca hesap yapıp oyun açığından yararlanarak loncasını 1. sıraya çıkarmışlardı. Bunun üzerine TLOO üyeleri destek ekibine şikayette bulunmuşlardı. İlk başta bir developer lonca puanını elle değiştirmeyi denemiş ancak başarılı olamamıştı. TLOO loncasında oyuna giren herkesi sistem otomatik loncadan atıyordu. Sonra developer şu şekilde açıklama yapmıştı ; "Oyun motoru 32 bit olduğu için sınırı elle değiştiremiyoruz. İleride 64 bite geçip bu sorunu düzelteceğiz." aynen bunu söylediler. Geçen lonca kurmuştum ve 1 hafta boyunca loncamın lp'si "0" da kaldı. Desteğe mail attım ve herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Bunu söylediklerinde lonca puanı hala "0" dı. Dev Orti ile facebooktan konuştum ve lonca puanında sıkıntı olduğunu söylediler. Bunun üzerine destek ekibinden gelen cevabı kendisine ilettim ve destekten cevapları kendilerinin verdiklerini,bana verilen cevabın yeni olan 1-2 arkadaştan geldiğini söyledi. Bu da demek oluyorki onlar lonca puanının artmama sorununu çoktan düzeltti,yani onlarda öyle görünüyor. Sonuçta destek ekibinde görev yapan birisi hata olduğunu bilmeyecek kadar acemi olamaz,dimi? Bu yüzden oyun motorunun 64 bit olduğunu düşünüyorum. Yönetimin 3 yıldır açıklama yapmaması bu oyunu bir kenarı attığını değil,yeni motor üzerinde çalıştıklarını gösteriyor... İLETİMİ ALINTI YAPARAK TARTIŞMAYA ÇEKMEMENİZİ ÖNEMLE RİCA EDERİM.. İSTEYEN İNANIR İSTEYEN İNANMAZ. İyi forumlar..
İlk önce lonca sistemi Actor oyun motoruna bağlı olarak çalışmıyor.
Diğeri ise oyun 64 bit olursa 32 bit kullanan oyuncular oyunu oynayamayıp 64 bit e geçmek için yeni donanımlar edinmeleri gerekecektir. Ortada yanlış şeyler algılayıp sağda solda konuşuyorsun bana kalırsa :D Muhtemelen lonca puanını yazan sistemin bit değeri artacak yani oyun motorunun değil geçen yıl aynı şey youtube de de oldu gangam style ın izlenme sayısı youtube'nin sayma sisteminde ki bit değerlerini aştığı için daha yüksek bit değerinde sayma sistemini yazdılar :roll:
Sağır duymaz uydurur
Developerin sözünemi inanıcam yoksa forumda boş boş gezip her konuyu tartışmaya çekmek isteyen basit birinin lafına mı ? Sen ne bilirsin ki sadece oyun motorunun actor olduğunu biliyorsun. Yazdığım son şeyleri okumadın galiba. Güzel yorumlarını kendine sakla
Bir defa kanıt yok.
Öyle olsa bile %99.9 ihtimalle yanlış anladın hesaplama sisteminin bit değeri artacaktır oyunu 64 bit mimarisine yazmayla olmaz zira İKV kadar eski rpg veya fps oyunları var onlarda neden sıkıntı olmuyor ? Hepsi 32 bit.
Online oyunlar herkesin oynaması için hemen hemen çoğu sisteme uyumlu yazmaya çalışırlar 64 Bit online oyun görmedim henüz hepsi 32 Bit
Gangam style hakkına dediğim şeyden ise bir kesiti buraya koydum belki kafanda fikir parçacıkları oluşur
YouTube'un izlenme sayacı ise 2,147,483,647 yani 32-bit tamsayı ile sınırlı. 2005 yılında YouTube kurulduğunda belirlenen bu sınırı, uzun yıllardır kimsenin aşabileceği düşünülmemiş ve hiç değiştirilmemiş. PSY’ın şarkısı bu tavan değeri geçince de, sayacı arızalı değerler göstermeye zorladı ve 2,152,512,000 izlenme sayısında kilitlendi.

Olayın ardından Google sözcüsü sözcüsü Matt McLernon’un söz konusu durum ile ilgili yaptığı açıklamada ise sitenin yeni izlenme sınırının 64-bit’e yükseltilmiş olduğu belirtiliyor. Yani, YouTube kullanıcıların bir sonraki baraja erişebilmeleri için 9,223,372,036,854,775,808 defa izlenen videolar yayımlamaları gerekli.

En son EYUNAL tarafından 22 Kas 2015 12:41 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
GWYNBLEIDD
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1473
Kayıt: 30 Eki 2012 15:01
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Hicret

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen GWYNBLEIDD »

Ben sorun düzelmez demiyorum, elbette düzelir. Ancak ortalığa o kadar çok boş bilgi saçıyorsun ki hiç birini cımbızla çekip incelemeye değer bulmuyorum :)
Kullanıcı avatarı
Rivalxmelodi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1373
Kayıt: 04 Nis 2011 20:25
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen Rivalxmelodi »

GWYNBLEIDD yazdı:Ben sorun düzelmez demiyorum, elbette düzelir. Ancak ortalığa o kadar çok boş bilgi saçıyorsun ki hiç birini cımbızla alıp incelemeye değer bulmuyorum :)
O zaman neden her iletime cevap veriyorsun? İncelemeye değer bulmadığın için mi :) Forumun cool beyfendisi olmayamı çalışıyorsun böyle yaparak ? :) Sanal hayat sana yaramıyor
Kullanıcı avatarı
GWYNBLEIDD
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1473
Kayıt: 30 Eki 2012 15:01
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Hicret

Re: Hayırlı olsun

Mesaj gönderen GWYNBLEIDD »

Mesajlarım içerisinde senin mesajlarından alıntı kullanmadım fark ettiysen. Ben senin verdiğin bilgiyi doğru mu yanlış mı diye incelemeye değer bulmadım, konu hakkındaki net bilgimi yazdım. Konuya yazdığım son iletidir, ukalalık yapıp konuyu tartışmaya çekmezsen senin için iyi olur.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön