24. sayfa (Toplam 37 sayfa)

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 09:41
gönderen yunus19077
biride demiyor ki yıllardır değişmeyen arayüz değişecek mi diye..

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 12:34
gönderen kargasa14
defalarca yazdım bu oyunu kurtaracak şey 59 level dir diye. istediğimiz her şey yok. yeni yetenekler falan bekliyorduk ama olmadı. yinede oyunu dengelemek ve iyileştirmek adına güzel şeyler yapacaklarına inanıyorum.

birde 59 level gelmeyecek imkansız diyen arkadaşlara selam olsun :)

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 13:59
gönderen eserutkur09
Öncelikle hepinize selamlar ;

Böyle bir haber almak benim gibi bütün ikv oyuncularını mutlu etmiştir fakat sizlerinde daha iyi bileceği üzere oyunda eklenmesinden çok geliştirilmesi gereken bir çok unsur var bunlara örnek olarak ;

1- Çeşitli ve göze hitap eden eşya dizaynları ( Baktığımızda her sınıfa ait 1 eşya dizaynı var ve bu herkesi aynı yapıyor fakat MMORPG oyunlarda aranan en büyük özellik kesinlikle özelleştirmedir, bu yüzden ilk olarak düşünülmesi gereken unsur kesinlikle oyuncuları birbirinden ayıracak çok çeşitli eşya dizaynlarıdır, lafın kısası oyunda KİŞİSEL GÖRSELLİK gerekli)
2- Eşya efsunlarında ve kombinasyonlarında derinliğe ihtiyacımız var eşyaların hepsinin özellikleri birbirine benziyor ve yine aynı şekilde standartlaşıyoruz.
3- Oyuncuları birbirine daha çok yaklaştırıp etkileşime geçirtmek zorunda bırakan PvE sistemine ihtiyacımız var Kadim Hidra gibi...
4- Er Meydanı gibi yeni ve güzel dizayn edilmiş PvP alanlarına ihtiyacımız var takımsal rekabetlerin oluşup oyuna keyif katmak için, eskisi gibi canlı olması şart.
5- Yeni yetenek falan diye çıldırmış herkes ama kesinlikle gerek yok oyunun kapasitesini aşacaktır zaten yeterli derecede yetenek koyabilecek yerimiz olduğunu düşünmüyorum ve zaten şöyle düşünün siz büyücüde 2. yeteneği attıktan 1 saniye sonra 1. attığınız yetenek geri dolacaktır ki sizde onu atmak isteyeceksinizdir, bu yüzden yetenek dizaynları güzel.
6- Dükkana daha çeşitli şeyler gelebilir mesela karakter tipi değiştirme gibi...


Uzun lafın kısası oyuna eklenmesi ve geliştirilmesi gereken en büyük unsur KİŞİSELLEŞTİRME / ÖZELLEŞTİRME ' dir. Okuduğunuz için teşekkürler, umarım DEV ekibi biraz olsun ihtiyaçlarımızı okuyup değerlendiriyordur.

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 15:28
gönderen turkoxHAMSTER
movie yazdı: 15 Ara 2017 01:41

Matematikle alakası yok hocam isteseler getirirler. Çok dar düşünüyorsun. Sadece süre kısıtlıydı ve yetenek tasarlamak ve bu yetenekleri test etmek imkan dahilinde değildi. Eğer bu son güncelleme değilse bu oyun için, ileride yetenek eklerler.
Demek istediğim zaten 59 icerisinde yeni yeteneğin gelemeyecek olmasıydı. Dar düşünmüyorum keza analizimde uzun uzun açıklamiştim.
viewtopic.php?f=46&t=144200&start=10

2. sayfanın altlarına doğru 2. yazımı okuyabilirsin.

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 15:59
gönderen Serinplay
Kostüm sistemi ve dükkana eklenen özel kostümler :thinking_face:
Sadece görüntünüzü zenginleştiriyor ve hiçbir +avantaj sağlamıyor :thinking_face:
Yardımcılar için bile var :thinking_face:

Resim

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 21:06
gönderen FiratCakiroglu
Serinplay yazdı: 16 Ara 2017 15:59 Kostüm sistemi ve dükkana eklenen özel kostümler :thinking_face:
Sadece görüntünüzü zenginleştiriyor ve hiçbir +avantaj sağlamıyor :thinking_face:
Yardımcılar için bile var :thinking_face:

Resim
Silah parlatmanın amacı artık görüntü oldu malum, bence bahsettiğin konu da düşünülebilir dükkan için. Seve seve de kullanılacaktır oyuncular tarafından.

Mecnun'daki Kırmızı Kıyafetlerin versiyon halleri olabilir.

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 21:24
gönderen Serinplay
Hiç yeni gelecek bir boss'un hasarından kurtulmak için direncinizi 2000 yapacağınızı düşündünüz mü ? :thinking_face:

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 22:23
gönderen MXneo
Serinplay yazdı: 16 Ara 2017 21:24 Hiç yeni gelecek bir boss'un hasarından kurtulmak için direncinizi 2000 yapacağınızı düşündünüz mü ? :thinking_face:

Öyle Bişi İmkansız Çünkü Direnç ve Hasarlar Yüzde(%) Üzerinden Hesaplandığı İçin %200 Saçma Bir Tabir Olacaktır. 100 Direnç Puanı Maxsimum Hasarın %10 luk Bir Kısmını Yoksayar 1000 Direnç Puanı ise Hasarı %100 Yoksayar bu da Zaten Karşıya Hiç Hasar Verememek veya Hiç Hasar Almamak Anlamına Gelir.

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 23:12
gönderen movie
MXneo yazdı: 16 Ara 2017 22:23
Serinplay yazdı: 16 Ara 2017 21:24 Hiç yeni gelecek bir boss'un hasarından kurtulmak için direncinizi 2000 yapacağınızı düşündünüz mü ? :thinking_face:

Öyle Bişi İmkansız Çünkü Direnç ve Hasarlar Yüzde(%) Üzerinden Hesaplandığı İçin %200 Saçma Bir Tabir Olacaktır. 100 Direnç Puanı Maxsimum Hasarın %10 luk Bir Kısmını Yoksayar 1000 Direnç Puanı ise Hasarı %100 Yoksayar bu da Zaten Karşıya Hiç Hasar Verememek veya Hiç Hasar Almamak Anlamına Gelir.
Eğer bir boss 1000 direnç kırarsa ve bu etki bozulamıyorsa direnci 2000 yapmak zorunda kalabileceğimizden bahsediyor. Fakat katılmıyorum.

Re: Eklenti Paketi Hk.

Gönderilme zamanı: 16 Ara 2017 23:58
gönderen turkoxHAMSTER
Serinplay yazdı: 16 Ara 2017 21:24 Hiç yeni gelecek bir boss'un hasarından kurtulmak için direncinizi 2000 yapacağınızı düşündünüz mü ? :thinking_face:
Neyle 2000 yapacaksın? Şuan ki standart direnç efsunları 60-70 civarı direnç arttırıyor. Hadi yeni gelen eşyalar 80 arttırdı diyelim. Takılar ve gözlük dahil 9 eşyamız var. Hadi elimizdeki silah da parlatılınca 200 arttırmış olsun. 840 eşyalardan 240 da kendiliğinden var. Şifacılar da 300+100=400 açıyor. Yeni gelen iksir de 400 direnç arttırsa anca 1880 oluyor. Hani dirençlerin ritmik artacağını düşünürsek verdiğim sayılar abartı bile kaçıyor. Sanmıyorum.