Eklenti Paketi Hk.
-
- İskele Babası
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 18 Kas 2016 13:33
Re: Eklenti Paketi Hk.
biride demiyor ki yıllardır değişmeyen arayüz değişecek mi diye..
Re: Eklenti Paketi Hk.
defalarca yazdım bu oyunu kurtaracak şey 59 level dir diye. istediğimiz her şey yok. yeni yetenekler falan bekliyorduk ama olmadı. yinede oyunu dengelemek ve iyileştirmek adına güzel şeyler yapacaklarına inanıyorum.
birde 59 level gelmeyecek imkansız diyen arkadaşlara selam olsun
birde 59 level gelmeyecek imkansız diyen arkadaşlara selam olsun
Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz
-
- Acemi Savaşçı
- Mesajlar: 3
- Kayıt: 10 May 2016 23:05
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Exile
Re: Eklenti Paketi Hk.
Öncelikle hepinize selamlar ;
Böyle bir haber almak benim gibi bütün ikv oyuncularını mutlu etmiştir fakat sizlerinde daha iyi bileceği üzere oyunda eklenmesinden çok geliştirilmesi gereken bir çok unsur var bunlara örnek olarak ;
1- Çeşitli ve göze hitap eden eşya dizaynları ( Baktığımızda her sınıfa ait 1 eşya dizaynı var ve bu herkesi aynı yapıyor fakat MMORPG oyunlarda aranan en büyük özellik kesinlikle özelleştirmedir, bu yüzden ilk olarak düşünülmesi gereken unsur kesinlikle oyuncuları birbirinden ayıracak çok çeşitli eşya dizaynlarıdır, lafın kısası oyunda KİŞİSEL GÖRSELLİK gerekli)
2- Eşya efsunlarında ve kombinasyonlarında derinliğe ihtiyacımız var eşyaların hepsinin özellikleri birbirine benziyor ve yine aynı şekilde standartlaşıyoruz.
3- Oyuncuları birbirine daha çok yaklaştırıp etkileşime geçirtmek zorunda bırakan PvE sistemine ihtiyacımız var Kadim Hidra gibi...
4- Er Meydanı gibi yeni ve güzel dizayn edilmiş PvP alanlarına ihtiyacımız var takımsal rekabetlerin oluşup oyuna keyif katmak için, eskisi gibi canlı olması şart.
5- Yeni yetenek falan diye çıldırmış herkes ama kesinlikle gerek yok oyunun kapasitesini aşacaktır zaten yeterli derecede yetenek koyabilecek yerimiz olduğunu düşünmüyorum ve zaten şöyle düşünün siz büyücüde 2. yeteneği attıktan 1 saniye sonra 1. attığınız yetenek geri dolacaktır ki sizde onu atmak isteyeceksinizdir, bu yüzden yetenek dizaynları güzel.
6- Dükkana daha çeşitli şeyler gelebilir mesela karakter tipi değiştirme gibi...
Uzun lafın kısası oyuna eklenmesi ve geliştirilmesi gereken en büyük unsur KİŞİSELLEŞTİRME / ÖZELLEŞTİRME ' dir. Okuduğunuz için teşekkürler, umarım DEV ekibi biraz olsun ihtiyaçlarımızı okuyup değerlendiriyordur.
Böyle bir haber almak benim gibi bütün ikv oyuncularını mutlu etmiştir fakat sizlerinde daha iyi bileceği üzere oyunda eklenmesinden çok geliştirilmesi gereken bir çok unsur var bunlara örnek olarak ;
1- Çeşitli ve göze hitap eden eşya dizaynları ( Baktığımızda her sınıfa ait 1 eşya dizaynı var ve bu herkesi aynı yapıyor fakat MMORPG oyunlarda aranan en büyük özellik kesinlikle özelleştirmedir, bu yüzden ilk olarak düşünülmesi gereken unsur kesinlikle oyuncuları birbirinden ayıracak çok çeşitli eşya dizaynlarıdır, lafın kısası oyunda KİŞİSEL GÖRSELLİK gerekli)
2- Eşya efsunlarında ve kombinasyonlarında derinliğe ihtiyacımız var eşyaların hepsinin özellikleri birbirine benziyor ve yine aynı şekilde standartlaşıyoruz.
3- Oyuncuları birbirine daha çok yaklaştırıp etkileşime geçirtmek zorunda bırakan PvE sistemine ihtiyacımız var Kadim Hidra gibi...
4- Er Meydanı gibi yeni ve güzel dizayn edilmiş PvP alanlarına ihtiyacımız var takımsal rekabetlerin oluşup oyuna keyif katmak için, eskisi gibi canlı olması şart.
5- Yeni yetenek falan diye çıldırmış herkes ama kesinlikle gerek yok oyunun kapasitesini aşacaktır zaten yeterli derecede yetenek koyabilecek yerimiz olduğunu düşünmüyorum ve zaten şöyle düşünün siz büyücüde 2. yeteneği attıktan 1 saniye sonra 1. attığınız yetenek geri dolacaktır ki sizde onu atmak isteyeceksinizdir, bu yüzden yetenek dizaynları güzel.
6- Dükkana daha çeşitli şeyler gelebilir mesela karakter tipi değiştirme gibi...
Uzun lafın kısası oyuna eklenmesi ve geliştirilmesi gereken en büyük unsur KİŞİSELLEŞTİRME / ÖZELLEŞTİRME ' dir. Okuduğunuz için teşekkürler, umarım DEV ekibi biraz olsun ihtiyaçlarımızı okuyup değerlendiriyordur.
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Eklenti Paketi Hk.
Demek istediğim zaten 59 icerisinde yeni yeteneğin gelemeyecek olmasıydı. Dar düşünmüyorum keza analizimde uzun uzun açıklamiştim.
viewtopic.php?f=46&t=144200&start=10
2. sayfanın altlarına doğru 2. yazımı okuyabilirsin.
Re: Eklenti Paketi Hk.
Kostüm sistemi ve dükkana eklenen özel kostümler
Sadece görüntünüzü zenginleştiriyor ve hiçbir +avantaj sağlamıyor
Yardımcılar için bile var

Sadece görüntünüzü zenginleştiriyor ve hiçbir +avantaj sağlamıyor
Yardımcılar için bile var

─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm

- FiratCakiroglu
- Meteor Kaşifi
- Mesajlar: 1613
- Kayıt: 19 Eyl 2016 21:45
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders Of Anatolia
Re: Eklenti Paketi Hk.
Silah parlatmanın amacı artık görüntü oldu malum, bence bahsettiğin konu da düşünülebilir dükkan için. Seve seve de kullanılacaktır oyuncular tarafından.
Mecnun'daki Kırmızı Kıyafetlerin versiyon halleri olabilir.




ıTANRIKUTLUGı & ıTENGRİKUTLUGı
Re: Eklenti Paketi Hk.
Hiç yeni gelecek bir boss'un hasarından kurtulmak için direncinizi 2000 yapacağınızı düşündünüz mü ? 
─∘Serinplay∘─
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm
"Gezgin Şehir"
İstanbul Kıyamet Vakti Wiki
Kıyamet Oyun Projesi
Fan Art Çalışmaları
Günlüğüm

Re: Eklenti Paketi Hk.
Öyle Bişi İmkansız Çünkü Direnç ve Hasarlar Yüzde(%) Üzerinden Hesaplandığı İçin %200 Saçma Bir Tabir Olacaktır. 100 Direnç Puanı Maxsimum Hasarın %10 luk Bir Kısmını Yoksayar 1000 Direnç Puanı ise Hasarı %100 Yoksayar bu da Zaten Karşıya Hiç Hasar Verememek veya Hiç Hasar Almamak Anlamına Gelir.
*BeyaZKöşK*/f Matrixneo-> /f LorDxVoLDeMoRT
*AnKa*/f Kalpgözü
*Meran*/f Alayınaxmxneoo

Mazi'yi düşünürken akıttığınız gözyaşı, Acı çekerken sizin Mutlu olduğunuz andır..
*AnKa*/f Kalpgözü
*Meran*/f Alayınaxmxneoo

Mazi'yi düşünürken akıttığınız gözyaşı, Acı çekerken sizin Mutlu olduğunuz andır..
Re: Eklenti Paketi Hk.
Eğer bir boss 1000 direnç kırarsa ve bu etki bozulamıyorsa direnci 2000 yapmak zorunda kalabileceğimizden bahsediyor. Fakat katılmıyorum.MXneo yazdı: ↑16 Ara 2017 22:23
Öyle Bişi İmkansız Çünkü Direnç ve Hasarlar Yüzde(%) Üzerinden Hesaplandığı İçin %200 Saçma Bir Tabir Olacaktır. 100 Direnç Puanı Maxsimum Hasarın %10 luk Bir Kısmını Yoksayar 1000 Direnç Puanı ise Hasarı %100 Yoksayar bu da Zaten Karşıya Hiç Hasar Verememek veya Hiç Hasar Almamak Anlamına Gelir.
Everything is about math just math
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: Eklenti Paketi Hk.
Neyle 2000 yapacaksın? Şuan ki standart direnç efsunları 60-70 civarı direnç arttırıyor. Hadi yeni gelen eşyalar 80 arttırdı diyelim. Takılar ve gözlük dahil 9 eşyamız var. Hadi elimizdeki silah da parlatılınca 200 arttırmış olsun. 840 eşyalardan 240 da kendiliğinden var. Şifacılar da 300+100=400 açıyor. Yeni gelen iksir de 400 direnç arttırsa anca 1880 oluyor. Hani dirençlerin ritmik artacağını düşünürsek verdiğim sayılar abartı bile kaçıyor. Sanmıyorum.