IROH yazdı:Bende üyrlikal dan kutu almayı dusunuyorum yalnız bu 2 saattır kodlar bana ulasmadı yazıları canımı sıktı acaba buna bı acıklık getırebılırmısınız? bırkac ta sorum olacak ben Çt kutu aldıgımda normal kutu almısım gıbı tum ozellıklere sahıp olacakmıyım?
kodlar benım uyelıkal hesabımda mı gozukecek msn adresıme mı gonderılecek?
bırde 20 dk ıcınde ulasması gerekıyor bu ulasmayan arkadaslar buraya yazabılırmı 2 kodların elıne ulasıp ulasmadıgını
sımdıden tesekkurler ıyı forumalar...
Merhabalar;
Eğer Üyelikaldan Kargosuz Çemberlitaş Kutu ürününü seçerseniz tarafınıza sadece kodlar gönderilir.Yani Kutu (Poster, CD vs..) size gönderilmez.Gönderilen kodları yüklediğiniz hesabınıza ise +5 Yetenek Puanı, Kasa Erişimi, 3 Aylık Plus ve Lonca Lisansı yüklenir.Kodlar E-posta adresinize değil Üyelik al adresinize son resimde olduğu gibi gönderilir.Kodların gecikmesi ise birkaç nedene bağlanabilir.Bunlar: Referans No yu yanlış yazmak ya da yazmamak, Hesap Numarasını yanlış yazmak ve Yoğunluktan dolayı olabilir.Kodların gelmediğini belirten arkadaşlar daha sonra konuya gelmediği hakkında mesajlar yazmadılar muhtemelen kodlar ellerine sağ salim ulaşmıştır.
IROH yazdı:Bende üyrlikal dan kutu almayı dusunuyorum yalnız bu 2 saattır kodlar bana ulasmadı yazıları canımı sıktı acaba buna bı acıklık getırebılırmısınız? bırkac ta sorum olacak ben Çt kutu aldıgımda normal kutu almısım gıbı tum ozellıklere sahıp olacakmıyım?
kodlar benım uyelıkal hesabımda mı gozukecek msn adresıme mı gonderılecek?
bırde 20 dk ıcınde ulasması gerekıyor bu ulasmayan arkadaslar buraya yazabılırmı 2 kodların elıne ulasıp ulasmadıgını
sımdıden tesekkurler ıyı forumalar...
Merhabalar;
Eğer Üyelikaldan Kargosuz Çemberlitaş Kutu ürününü seçerseniz tarafınıza sadece kodlar gönderilir.Yani Kutu (Poster, CD vs..) size gönderilmez.Gönderilen kodları yüklediğiniz hesabınıza ise +5 Yetenek Puanı, Kasa Erişimi, 3 Aylık Plus ve Lonca Lisansı yüklenir.Kodlar E-posta adresinize değil Üyelik al adresinize son resimde olduğu gibi gönderilir.Kodların gecikmesi ise birkaç nedene bağlanabilir.Bunlar: Referans No yu yanlış yazmak ya da yazmamak, Hesap Numarasını yanlış yazmak ve Yoğunluktan dolayı olabilir.Kodların gelmediğini belirten arkadaşlar daha sonra konuya gelmediği hakkında mesajlar yazmadılar muhtemelen kodlar ellerine sağ salim ulaşmıştır.
tesekkurler yardım ıcın pekı bısey daha sorcam ben...
Ben ptt havale formu aldım bugun ıncelemek ıcın yarın gondermeyı dusunuyorum.simdi ben formu aynı sızın sıteye koydugunuz ornektekı gıbı doldurdum ayrıyetten baska bıryer doldurmama gerek varmı? yoksa buralar yetıyomu?mesela tc numaramın ustundekı hesap numarası kısmı nıe bos? sımdıden tesekkurler bırde su soruma cevap verırsenız sevınrım?
kutunun e-pinlerı benım uyelık al hesabıma mı gelıcek yoksa uyelıkala kaydoldugum msn adresıme mı? ornegın example@hotmail.com adresıme mı gelıcek? (adres kısısel adresım deıl ornektır)
tesekkurler yardım ıcın pekı bısey daha sorcam ben...
Ben ptt havale formu aldım bugun ıncelemek ıcın yarın gondermeyı dusunuyorum.simdi ben formu aynı sızın sıteye koydugunuz ornektekı gıbı doldurdum ayrıyetten baska bıryer doldurmama gerek varmı? yoksa buralar yetıyomu?mesela tc numaramın ustundekı hesap numarası kısmı nıe bos? sımdıden tesekkurler bırde su soruma cevap verırsenız sevınrım?
kutunun e-pinlerı benım uyelık al hesabıma mı gelıcek yoksa uyelıkala kaydoldugum msn adresıme mı? ornegın example@hotmail.com adresıme mı gelıcek? (adres kısısel adresım deıl ornektır)
Tekrar Merhabalar;
TC Kimlik numarasının üzerinde olan kısım eğer sizinde bir hesabınız var ve bu hesaptan Üyelikal hesabına para yatırmak istiyorsanız doldurmanız gerekir.Siz parayı direk elden ve nakit vereceğiniz için forma sitede kayıtlı olan kişinin TC kimlik numarasını yazmanız yeterlidir.Ayrıca önceki cevabımda da belirttiğim gibi E-PIN ler Üyelikal.com sitesindeki üyeliğinize gelir.Yani example@hotmail.com adındaki msn adresinize herhangibir e-mail gönderilmez.E-PIN lere sitede alışveriş sepetinden bitirilen siparişinize tıkladığınızda ulaşabilirsiniz.
İyi Forumlar...
tesekkurler yardım ıcın pekı bısey daha sorcam ben...
Ben ptt havale formu aldım bugun ıncelemek ıcın yarın gondermeyı dusunuyorum.simdi ben formu aynı sızın sıteye koydugunuz ornektekı gıbı doldurdum ayrıyetten baska bıryer doldurmama gerek varmı? yoksa buralar yetıyomu?mesela tc numaramın ustundekı hesap numarası kısmı nıe bos? sımdıden tesekkurler bırde su soruma cevap verırsenız sevınrım?
kutunun e-pinlerı benım uyelık al hesabıma mı gelıcek yoksa uyelıkala kaydoldugum msn adresıme mı? ornegın example@hotmail.com adresıme mı gelıcek? (adres kısısel adresım deıl ornektır)
Tekrar Merhabalar;
TC Kimlik numarasının üzerinde olan kısım eğer sizinde bir hesabınız var ve bu hesaptan Üyelikal hesabına para yatırmak istiyorsanız doldurmanız gerekir.Siz parayı direk elden ve nakit vereceğiniz için forma sitede kayıtlı olan kişinin TC kimlik numarasını yazmanız yeterlidir.Ayrıca önceki cevabımda da belirttiğim gibi E-PIN ler Üyelikal.com sitesindeki üyeliğinize gelir.Yani example@hotmail.com adındaki msn adresinize herhangibir e-mail gönderilmez.E-PIN lere sitede alışveriş sepetinden bitirilen siparişinize tıkladığınızda ulaşabilirsiniz.
İyi Forumlar...
ben şu anda üyelik al dan sipariş verdim 15.45 de. Ptt ye de 16.31 de parayı yatırdım.yalnız ben de 1.30 saattir kodları bekliyorum hala elime ulaşmadı bakalım ne olacak
ben şu anda üyelik al dan sipariş verdim 15.45 de. Ptt ye de 16.31 de parayı yatırdım.yalnız ben de 1.30 saattir kodları bekliyorum hala elime ulaşmadı bakalım ne olacak
Merhabalar;
Öncelikle sitedeki Siparişlerim sayfasından siparişinizin son durumunu tekrar kontrol etmenizi öneririm.Kodlar elinize ulaşmamış ise;
Üyelikal İletişim Bilgileri:
Telefon: 212 264 75 14
Eğer telefondan ulaşamıyorsanız e-posta göndermenizi öneririm.
E-posta: bilgi@uyelikal.com
ben şu anda üyelik al dan sipariş verdim 15.45 de. Ptt ye de 16.31 de parayı yatırdım.yalnız ben de 1.30 saattir kodları bekliyorum hala elime ulaşmadı bakalım ne olacak
Merhabalar;
Öncelikle sitedeki Siparişlerim sayfasından siparişinizin son durumunu tekrar kontrol etmenizi öneririm.Kodlar elinize ulaşmamış ise;
Üyelikal İletişim Bilgileri:
Telefon: 212 264 75 14
Eğer telefondan ulaşamıyorsanız e-posta göndermenizi öneririm.
E-posta: bilgi@uyelikal.com
tamamdir saat 8.30 gibi kodları elime aldım:) açtığın konu ve yardımların için teşekkürler:) yalnız birşey dicem demez isem içimde kalacak. Bu resmiyet niye ya hepimiz oyuncu değilmiyiz.bu kadar resmi konuşman soğuk duruyor biraz daha sıcakkanlı olmalısın:) neyse üzerime vazife değil zaten iyi geceler iyi forumlar
tamamdir saat 8.30 gibi kodları elime aldım:) açtığın konu ve yardımların için teşekkürler:) yalnız birşey dicem demez isem içimde kalacak. Bu resmiyet niye ya hepimiz oyuncu değilmiyiz.bu kadar resmi konuşman soğuk duruyor biraz daha sıcakkanlı olmalısın:) neyse üzerime vazife değil zaten iyi geceler iyi forumlar
Önemli değil yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Resmiyet konusuna gelince; tabi ki hepimiz oyuncuyuz bunu bir resmiyet ve yahut araya bir mesafe koymak gibi algılamamak lazım sadece üslub ve Türkçe' yi güzel kullanmak diyelim.
İyi Forumlar...
Frankie yazdı:27 Nisan Günü Sipariş Verdim. Gittim parayı yatırdım 1 mayıs oldu kodlar hala elime geçmedi e-posta gönderdim onada cevap yok :evil: :evil: :evil:
Merhabalar;
Öncelikle sitedeki Siparişlerim sayfasından siparişinizin son durumunu tekrar kontrol etmenizi öneririm.Kodlar elinize ulaşmamış ise;
Üyelikal İletişim Bilgileri:
Telefon: 212 264 75 14
Eğer telefondan ulaşamıyorsanız e-posta göndermenizi öneririm.
E-posta: bilgi@uyelikal.com
Ayrıca bankaya para yatırdığınıza dair makbuzunuz elinizde ise onu Referans Numaranız ile bilgi@uyelikal.com adresine durumu açıklar bir mesaj ile göndermeniz halinde yardımcı olacaklarını düşünüyorum.