3. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 28 Eki 2010 12:23
gönderen yusuferkam
Öyle Bi Ayar Gelsin İsteyen İstediği Gibi Kullansın Herkese Nasıl Kolay Geliyorsa Öyle Kullansın Senin Dediğin Gibi Özellikte Gelebilir İsteyenler Onu Kullansın İsteyenler Eskisi Gibi Kullansın
Piskan
Piskanfour
Piskanfive
Piskansix
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010 13:07
gönderen Bendini
yusuferkam yazdı:Öyle Bi Ayar Gelsin İsteyen İstediği Gibi Kullansın Herkese Nasıl Kolay Geliyorsa Öyle Kullansın Senin Dediğin Gibi Özellikte Gelebilir İsteyenler Onu Kullansın İsteyenler Eskisi Gibi Kullansın
Piskan
Piskanfour
Piskanfive
Piskansix
Yani ; )
Fare Kullanımları
Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010 16:35
gönderen ORHANBEY
Merhabalar...
Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.
Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.
İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir
) bu fare kullanımı ile ilgili sizin kullanımızı artıracak yöntemleri İKV kullanım klavuzunda bulabilirsiniz(Rehber) 
W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010 19:45
gönderen Bendini
ORHANBEY yazdı:Merhabalar...
Uzun süredir Eğitimim nedeniyle forumda aktif değilim.
Sorununuz belli yerlere takılmak kaçarken yanlış hedef seçmek konuları olarak algıladım.
İKV de Fare kullanımı gelişmişdir ve diğer MMORPG lerdeki gibi sadece tıklama şeklinde işlev göstermemektedir.Ör : Bir yere giderken birşey seçmeden gitmek istiyorsunuz ? CTRL ile birlikte farenin sol tuşu ile ilerlerseniz bir hedef seçmeden doğruca gidersiniz . ALT tuşu ile de benzer işlev yapıyordu ( Düşmanı seçmiyor diye hatırlıyorum ama yanlış olabilir
) bu fare kullanımı ile ilgili sizin kullanımızı artıracak yöntemleri İKV kullanım klavuzunda bulabilirsiniz(Rehber) 
W,A,S,D gelse kötü mü olur.Tabi ki hayır + yönde etkiler ama sizin sorunlarınıza şu anda bu kısayollar ile birlikte aşılabiliyor.
anlattıklarınızı yeni öğrendim.
Fakat,
sorunum bunlarla çözülecek bişey değil , kaçamıyorsun yaa çok basit sivri adada tazılara yakalan 1 tane oldumu kesersin 2 oldumu kesersin 3 olduğu zaman 1 tanesini bile kesemezsin bırakmıyorlar seni öldüremeseler bile kitliyorlar depar açıon skill yanıyor ziyan oluyor ama W tuşu devrede olsa basarım ilerlerim ne güzel,
Hareket Yetersizliği
Gönderilme zamanı: 30 Eki 2010 19:51
gönderen ORHANBEY
Yine aynı durumda tazılar , tesla küresi , vahşi vb.. her türlü yavaşlatan yaratık ve yeteneklerde Ctrl ile birlikte sürekli ileri Sol tıklama ile ilerleyebilirsiniz.W ile tabiki daha kolay olur
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010 17:19
gönderen XTIMURX
Bendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee

oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir

Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010 21:20
gönderen Bendini
XTIMURX yazdı:Bendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee

oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir

sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010 21:38
gönderen mitmet
Bendini yazdı:XTIMURX yazdı:Bendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee

oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir

sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
XTIMURX sana bişi dememiş ki ?
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010 21:43
gönderen Bendini
mitmet yazdı:Bendini yazdı:XTIMURX yazdı:Bendini yazdı:edaxmaral yazdı:tamamen el alışkanlığı ile alakalı
kurmayxnejdet yazdı:Oyunda bulundugun online süreni artır.. Eminim seninde elin alışacak
el alışkanlığıyla hiçbir alakası yok alışmaya elim alışık ama kımıldamadıktan sonra alışsın neye yarar ben bundan evvel karahan online oynuyordum ondada mause ileydi ama onda bu oyundakiki gibi sıkışma donma slottan kaçamama slot sana saldırınca daha geriye dönme yoktu ama oyunda adalet yoktu gm leri çoluk çocuk tu oyunu ondan oynamıyorum bu oyun tam oynanacak gibi ama birkaç eksiği var
XTIMURX yazdı:Bu konu daha önceki forumda dile getirilmişti. Gelen cevap şu şekildeydi.
"Oyun esnasında sürekli aynı tuşa basılı tutmak lag yaratacağından böyle bir düzenleme yapmadık"
Şeklinde cevap geldi DEV lerden.
ben böyle bir konu açıldığını görmedim,
ama açılsa bile bu şekilde verilen bir cevap yanlış olurdu,
ben sürekli skill furmak için 2 ye 3 e basıyorum oyundaki bütün oyuncularda bunu yapıyor skill Allah tarafından açılmıyorya töbe töbee

oyun takılmıyor wasd devreye girincemi takılacak ?
Her gün saçma sapan konular açıldığından gözden kaçması normaldir

sana burdan kafayı gömerim olan ekrana olur sana tazminat davası açar ordan gelen paralarla adam tutar seni dövdürürüm
XTIMURX sana bişi dememiş ki ?
bende sana demedim ne olucak şimdi ?
Re: Hareket Yetersizliği [W,S,A,D]
Gönderilme zamanı: 05 Kas 2010 21:47
gönderen mitmet
bende sana demedim ne olucak şimdi ?
ciddi sorucam. bu foruma karışıklık yaratmak için mi kayıt oldun ?