3. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 25 May 2021 16:14
gönderen APRICITAS
Equalero yazdı: ↑25 May 2021 14:15
APRICITAS yazdı: ↑25 May 2021 13:58
Equalero yazdı: ↑25 May 2021 08:00
Mesela muhafızların bazıları anlık patlama etkisi yapabilir (Savaşçılarda ki depar yeteneğinin farklı versiyonu) ve bu patlama etkisinin belirli cooldown süresi olursa harika olur.
Farklı bir yetenek menzil gelemez bence yeni bir kod yazamıyorlar heralde var olan şeylerde düzenleme yapılabilir diye düşünüyorum..
Gemide ve uçakta enerjisi hasarı farklı olan lider bombacılar gördük veya fizik atan bombacı
Menzil hasarı bu oyunda var olan bir şey. Arbalet oyuncular tarafından kullanılabiliyor, tabanca da öyle..
Tek fark arbalet ve tabancanın menzilini 70 , 80 yapacaklar bu kadar.
Oğuz Kağan tabanca menzilide ,200 yapsınlar fizik menzili dışından dürtelim buyculeri ozaman maksat base attırmak olsun farmda öne geçeriz
Sen dediğim şeyi yanlış anladın. Oyuncuların kullandığı tabancalarda ki menzil aynı kalacak ama muhafızların kullandığı menzil silahı arttırılacak. Bunun sebebi ise muhafızları peşine takıp kolayca gezdiremesin diye.
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 25 May 2021 17:38
gönderen asgsdga
arz muhafızları hedefe yöneldikleri anda uzaktan zehir atmalı, lodoslar da yöneldikleri anında asit atmalı.(böylece hemen bb atılmazsa çeken kişi tek yiyecek) sancakların da orda saksı gibi durmaması lazım, artık tesla küresi gibi veya çemberlideki küreler gibi hasar mı verirler, geniş bi alana çember mi atarlar, deprem etkisi mi yaparlar(ki bu etki oyuncunun hareketini engellediği için baya etkili olacaktır) yoksa junon gibi tıss mı derler bilemem. bunlar için aslında sancakların da canları olmalı(er meydanı gibi) ki belli can altına indiğinde bu etkiler çeşitlensin. misal sancağı %50'nin altına indirmeden muhafızlar sarsılmaz etkisinde olsunlar. veyahut eski mızrak odası gibi sancaklar da karşı klan üyelerine devamlı hasar verebilirler.
aslında bu söylediklerimin hepsi paralel evrende mevcut. müsadenizle ben ordaki servera geçiyorum. Saat 18:00'da Cevriye Sultan kesilecek çarı mağara önüne götüreyim.
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 26 May 2021 01:16
gönderen APRICITAS
asgsdga yazdı: ↑25 May 2021 17:38
arz muhafızları hedefe yöneldikleri anda uzaktan zehir atmalı, lodoslar da yöneldikleri anında asit atmalı.(böylece hemen bb atılmazsa çeken kişi tek yiyecek) sancakların da orda saksı gibi durmaması lazım, artık tesla küresi gibi veya çemberlideki küreler gibi hasar mı verirler, geniş bi alana çember mi atarlar, deprem etkisi mi yaparlar(ki bu etki oyuncunun hareketini engellediği için baya etkili olacaktır) yoksa junon gibi tıss mı derler bilemem. bunlar için aslında sancakların da canları olmalı(er meydanı gibi) ki belli can altına indiğinde bu etkiler çeşitlensin. misal sancağı %50'nin altına indirmeden muhafızlar sarsılmaz etkisinde olsunlar. veyahut eski mızrak odası gibi sancaklar da karşı klan üyelerine devamlı hasar verebilirler.
aslında bu söylediklerimin hepsi paralel evrende mevcut. müsadenizle ben ordaki servera geçiyorum. Saat 18:00'da Cevriye Sultan kesilecek çarı mağara önüne götüreyim.
Yeni ve farklı fikirler ortaya konabilir. Daha mantıklı şeyler de öne konabilir. Yeter ki yapmak isteyen bir yönetim olsun
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 26 May 2021 07:34
gönderen Equalero
Yeni ve farklı fikirler ortaya konabilir. Daha mantıklı şeyler de öne konabilir. Yeter ki yapmak isteyen bir yönetim olsun
Yapılabilir diye düşünüyorum ama oyuncularından isteğini ne kadar dikkate alıp birşeyler yapmaya çaba gösteriliyor tartışılır....
Sanki Türk Telekom başındaki amca oyuna 1 kuruş sermaye yok diye antlaşma yapmış.
Kısa bir guncelme için oyunumuz kapanacaktır diye yazı yazıyorlar yaptıkları iş sunucuyu yeniden başlatmak maksat geri sarmasin 2 saat sonra tekrar sarıyor.
Kandirmacalar işte oyun ölmüş 2.0 etkinliğide görecez oyunda bildiğimiz biseyi kendilerince 2.0 versiyon yapmışlar ..
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 26 May 2021 13:54
gönderen Rexonas
Yerinde bir istek. Umarım gerçekleşir.
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 26 May 2021 21:22
gönderen ismailaslan
Konuyu komple okudum yapılması her iki klanın da işini görecektir. Özellikle karaköy bölgesindeki arz klanı sancağına güçlendirme yapılmalı lodosların alanı arzlara göre daha açık savunmak veya gelen hedefleri bertaraf etmek daha kolay (Şahsi Fikrim) +1
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 27 May 2021 12:29
gönderen Hasann
Oyunun en başından beri var olan jandarmalar bankada yeşil örümcek kesiyor aynı adamı al güçlendir rengini değiştir klan neferi diye koy ancak 1 2 tane koyulursa zihin atınca 45 sn iptal olur ya fazla mıktarda yada zihinden etkilenmeyecek şekilde yapılabilir.
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 27 May 2021 21:49
gönderen ismailaslan
Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 28 May 2021 00:31
gönderen APRICITAS
ismailaslan yazdı: ↑27 May 2021 21:49
Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar
Mesela önceki mesajlarımda sersemletme etkisinden bahsetmiştim. Aynı şey muhafızlar içinde geçerli olabilir. Belirli düz vuruşlarda sersemlik + o kişiye bb atılmazsa ölümcül bir darbe gelir falan aynı şeyleri muhafızlara yerleştirebilirler. Aslında çok basit bir uygulama diye düşünüyorum ama buna uğraşacak kişi lazım
Re: KLAN MUHAFIZLARI
Gönderilme zamanı: 28 May 2021 01:45
gönderen Equalero
APRICITAS yazdı: ↑28 May 2021 00:31
ismailaslan yazdı: ↑27 May 2021 21:49
Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar
Mesela önceki mesajlarımda sersemletme etkisinden bahsetmiştim. Aynı şey muhafızlar içinde geçerli olabilir. Belirli düz vuruşlarda sersemlik + o kişiye bb atılmazsa ölümcül bir darbe gelir falan aynı şeyleri muhafızlara yerleştirebilirler. Aslında çok basit bir uygulama diye düşünüyorum ama buna uğraşacak kişi lazım
Kısaca muhafızlar psikopat olmalı bulaşmak istememeli kimse bıçakçı grubu mesela ne kadar full tank olsada sarsılmaz açamasa dayanamıyor Muhafızların hizida artmalı şuan aynı seviye 59 la sanırım rahat dolaştırılabiliyor...