kaiii yazdı: ↑05 Ara 2019 09:46
hatta bazıları buz elementi atıldığında zırhın yenilendiğini ve bu örnek gibi tonla saçma sapan teoriler atıp gezen bilgisiz insanlarla dolu
Bu oldukça yaygın.Henüz ispat görmedim.
Çemberlitaş bölgesinde, yanlış hatırlamıyorsam GB Makineye buz atılınca zırhı artıyordu, o nedenle atmıyorduk. Yalnız bunun diğer yaratıklarda veya insanlarda olduğunu hiç görmedim.
kaiii yazdı: ↑05 Ara 2019 09:46
hatta bazıları buz elementi atıldığında zırhın yenilendiğini ve bu örnek gibi tonla saçma sapan teoriler atıp gezen bilgisiz insanlarla dolu
Bu oldukça yaygın.Henüz ispat görmedim.
öyle birşey olsa zaten mmo rpg gibi oyunlarda yeteneği üstünde tuttuğun zaman sana söylemesi lazim bir kere buz elementi yaratığın direncine bağlı ama fizik elementi zırhına bağlı alakaları bile yok sadece bir istisna var o da gbm x
Re: Kafama takılan bir husus.
Gönderilme zamanı: 05 Ara 2019 15:25
gönderen Acelikerk
SeRRuh un deneyimlerini paylaşmasının ardından anladığım kadarıyla m1-m23 hatta 3 zırh kırılması güncellemesine rağmen m3 gibi yüksek maliyetli tılsımları üretmek, tılsım seti yapmak yerine elektrik ve buz ile karaköyde bir şeyler yapabilirsiniz.
m1-m23 toplamda 7 adet 2. seviye tılsım üretecek malzeme istiyor, m3 ile birlikte 11 adet. Ben bıraktığım sıralarda hol bölgesinde oyundan düşme sorunları, hızlı slotlar sebebiyle tılsım üretimi yapan insan yok denecek kadar azdı. Haliyle satın alacağımız tılsımlar aşırı pahalılaşmıştı, muhtemelen yine öyledir. Elek bilgi ve yıldırım 12den ikişer adet üretseniz 1 adet m23 ile aynı maliyeti oluyor. Elbette 3. seviyenin yerini tutmaz ancak Elektrik ve Buz üstünüz çöp olsa dahi aşırı kuvvetli yetenekler, hadi buz neyse ama elektrik inanılmaz bu konuda.
Çok güçlü olmayan, üzeri tamamlanmamış 2 grup düşünelim 2 şifa, 2 tank, 8 büyücü. 1 büyücü 20 saniye içerisinde genellikle 4 elektrik etkisi bırakıyor, her etki %5 kritik artırıyor, 6-7 saniye içerisinde %0 kritik ihtimalleri olsa bile hepsi kritik atmaya başlıyor. Aynı şekilde 3 etkiden sonra %50 ihtimalle 3 kat etki ihtimali var, 3 kat etki ihtimali de her etki ile %5 artıyor, 6-7 saniye içerisinde sürekli gelmeye başlıyor. Buz %25 kritik direnç 0 altında olduğu için.
Oyuna çok vakit ayıramayan veya kendini çok zorlamak istemeyen grupların kesinlikle denemesi gerektiğini düşünüyorum. Parlak halley, m1, m23, m3 masrafları gözünüzü korkutuyorsa parlak ferro ile 2. seviye elektrik tılsımları çözümünüz olabilir.
ByElegans yazdı: ↑03 Ara 2019 20:07Merhabalar arkadaşlar bildğiniz gibi Karaköy bölgesine fizik hasar daha kullanışlı gerek boss kesimleri gerek normal yaratık kesimlerinde kafama takılan soru şu eğer fizik hasarı daha kullanışlıysa neden oyundaki mor reçeteler buz hasarı veren reçeteler neden Alaska Berosus ve Karamuk Altuncu itemler yerine Babil Berosus ve Ensari Altuncu itemler yok bunun mantığını anlamakta zorlanıyorum şimdi diyebilirsiniz kardeşim ikvde mantık aramak akıl karı mı diye haklısınız ama bununda bir açıklaması olması gerektiğini düşünüyorum ciddi olarak bu konuda bilgi sahibi olanlar beni aydınlatırsa memnun olurum konuyu sabote etmeden fikirlerinizide okumaktan memnuniyet duyarım vesselam..
Ensari Altuncu reçeteden mi bahsediyorsun?
Eğer fizik daha kullanışlıysa neden npclerde fizik hasarı veren reçeteler yerine buz hasarı veren reçeteler var bunun mantığı ne kısacası.
Çünkü ilk seviyedeki yaratıklar (50/53) Buz hasarı işliyor. Boss Şef'ler için Fizik ideal.. İlk önce gelişim, daha sonra iyileşme durumunu düşündüklerinden dolayı o reçete koymuşlar.
Re: Kafama takılan bir husus.
Gönderilme zamanı: 05 Ara 2019 17:53
gönderen SeRRuh
Acelikerk yazdı: ↑05 Ara 2019 15:25
SeRRuh un deneyimlerini paylaşmasının ardından anladığım kadarıyla m1-m23 hatta 3 zırh kırılması güncellemesine rağmen m3 gibi yüksek maliyetli tılsımları üretmek, tılsım seti yapmak yerine elektrik ve buz ile karaköyde bir şeyler yapabilirsiniz.
m1-m23 toplamda 7 adet 2. seviye tılsım üretecek malzeme istiyor, m3 ile birlikte 11 adet. Ben bıraktığım sıralarda hol bölgesinde oyundan düşme sorunları, hızlı slotlar sebebiyle tılsım üretimi yapan insan yok denecek kadar azdı. Haliyle satın alacağımız tılsımlar aşırı pahalılaşmıştı, muhtemelen yine öyledir. Elek bilgi ve yıldırım 12den ikişer adet üretseniz 1 adet m23 ile aynı maliyeti oluyor. Elbette 3. seviyenin yerini tutmaz ancak Elektrik ve Buz üstünüz çöp olsa dahi aşırı kuvvetli yetenekler, hadi buz neyse ama elektrik inanılmaz bu konuda.
Çok güçlü olmayan, üzeri tamamlanmamış 2 grup düşünelim 2 şifa, 2 tank, 8 büyücü. 1 büyücü 20 saniye içerisinde genellikle 4 elektrik etkisi bırakıyor, her etki %5 kritik artırıyor, 6-7 saniye içerisinde %0 kritik ihtimalleri olsa bile hepsi kritik atmaya başlıyor. Aynı şekilde 3 etkiden sonra %50 ihtimalle 3 kat etki ihtimali var, 3 kat etki ihtimali de her etki ile %5 artıyor, 6-7 saniye içerisinde sürekli gelmeye başlıyor. Buz %25 kritik direnç 0 altında olduğu için.
Oyuna çok vakit ayıramayan veya kendini çok zorlamak istemeyen grupların kesinlikle denemesi gerektiğini düşünüyorum. Parlak halley, m1, m23, m3 masrafları gözünüzü korkutuyorsa parlak ferro ile 2. seviye elektrik tılsımları çözümünüz olabilir.
Artı olarak, atılan her elektrik büyüsü rakibin( Oyuncu veya yaratık,boss fark etmiyor) direncini düşürür. Verdiğin örnek üzerinden yola çıkarsak 8 büyücü 5 defa elektrik attığında en az 40 oranında direnç düşürebilir demektir. 40 direnç düşürmek demek hasarların 1000-1200 civarında artması demektir. Eğer bütçe kısıtlı ise buz veya elektrik itemler ile hatrı sayılır hasarlara ulaşabilirsiniz. Bizim gözlemlerimizde sadece Hakir keserken fiziksel hasarın ön planda olduğunu söyleyebiliriz ana sebebi olarak her 30sn de açılan kutuplar ile konsantrasyon süresi bekleme durumu kısmen azalıyor.(60sn olan yenileme süresinin 20 saniyelik kısmı kutup içerisinde geçiyor.) 2 büyücü sıralı hedef saptırma alırsa her kutupta bir tanesi konsantrasyon ile hem hiddeti tank üzerinde biriktirir hem de kudret doldurmak için yeterli süre bulabilir. Elektrik buz kombinasyonu ile hakir etrafındaki slotları kesmek çok kolay olsa da boss keserken fiziksel kadar işlevsel kullanması profesyonel hakimiyet istiyor.
Acelikerk yazdı: ↑05 Ara 2019 15:25
SeRRuh un deneyimlerini paylaşmasının ardından anladığım kadarıyla m1-m23 hatta 3 zırh kırılması güncellemesine rağmen m3 gibi yüksek maliyetli tılsımları üretmek, tılsım seti yapmak yerine elektrik ve buz ile karaköyde bir şeyler yapabilirsiniz.
m1-m23 toplamda 7 adet 2. seviye tılsım üretecek malzeme istiyor, m3 ile birlikte 11 adet. Ben bıraktığım sıralarda hol bölgesinde oyundan düşme sorunları, hızlı slotlar sebebiyle tılsım üretimi yapan insan yok denecek kadar azdı. Haliyle satın alacağımız tılsımlar aşırı pahalılaşmıştı, muhtemelen yine öyledir. Elek bilgi ve yıldırım 12den ikişer adet üretseniz 1 adet m23 ile aynı maliyeti oluyor. Elbette 3. seviyenin yerini tutmaz ancak Elektrik ve Buz üstünüz çöp olsa dahi aşırı kuvvetli yetenekler, hadi buz neyse ama elektrik inanılmaz bu konuda.
Çok güçlü olmayan, üzeri tamamlanmamış 2 grup düşünelim 2 şifa, 2 tank, 8 büyücü. 1 büyücü 20 saniye içerisinde genellikle 4 elektrik etkisi bırakıyor, her etki %5 kritik artırıyor, 6-7 saniye içerisinde %0 kritik ihtimalleri olsa bile hepsi kritik atmaya başlıyor. Aynı şekilde 3 etkiden sonra %50 ihtimalle 3 kat etki ihtimali var, 3 kat etki ihtimali de her etki ile %5 artıyor, 6-7 saniye içerisinde sürekli gelmeye başlıyor. Buz %25 kritik direnç 0 altında olduğu için.
Oyuna çok vakit ayıramayan veya kendini çok zorlamak istemeyen grupların kesinlikle denemesi gerektiğini düşünüyorum. Parlak halley, m1, m23, m3 masrafları gözünüzü korkutuyorsa parlak ferro ile 2. seviye elektrik tılsımları çözümünüz olabilir.
Artı olarak, atılan her elektrik büyüsü rakibin( Oyuncu veya yaratık,boss fark etmiyor) direncini düşürür. Verdiğin örnek üzerinden yola çıkarsak 8 büyücü 5 defa elektrik attığında en az 40 oranında direnç düşürebilir demektir. 40 direnç düşürmek demek hasarların 1000-1200 civarında artması demektir. Eğer bütçe kısıtlı ise buz veya elektrik itemler ile hatrı sayılır hasarlara ulaşabilirsiniz. Bizim gözlemlerimizde sadece Hakir keserken fiziksel hasarın ön planda olduğunu söyleyebiliriz ana sebebi olarak her 30sn de açılan kutuplar ile konsantrasyon süresi bekleme durumu kısmen azalıyor.(60sn olan yenileme süresinin 20 saniyelik kısmı kutup içerisinde geçiyor.) 2 büyücü sıralı hedef saptırma alırsa her kutupta bir tanesi konsantrasyon ile hem hiddeti tank üzerinde biriktirir hem de kudret doldurmak için yeterli süre bulabilir. Elektrik buz kombinasyonu ile hakir etrafındaki slotları kesmek çok kolay olsa da boss keserken fiziksel kadar işlevsel kullanması profesyonel hakimiyet istiyor.
Profesör mü olacaksın kardeşim oranlar falan?
Re: Kafama takılan bir husus.
Gönderilme zamanı: 05 Ara 2019 18:46
gönderen Acelikerk
SeRRuh yazdı: ↑05 Ara 2019 17:53Artı olarak, atılan her elektrik büyüsü rakibin( Oyuncu veya yaratık,boss fark etmiyor) direncini düşürür. Verdiğin örnek üzerinden yola çıkarsak 8 büyücü 5 defa elektrik attığında en az 40 oranında direnç düşürebilir demektir. 40 direnç düşürmek demek hasarların 1000-1200 civarında artması demektir. Eğer bütçe kısıtlı ise buz veya elektrik itemler ile hatrı sayılır hasarlara ulaşabilirsiniz. Bizim gözlemlerimizde sadece Hakir keserken fiziksel hasarın ön planda olduğunu söyleyebiliriz ana sebebi olarak her 30sn de açılan kutuplar ile konsantrasyon süresi bekleme durumu kısmen azalıyor.(60sn olan yenileme süresinin 20 saniyelik kısmı kutup içerisinde geçiyor.) 2 büyücü sıralı hedef saptırma alırsa her kutupta bir tanesi konsantrasyon ile hem hiddeti tank üzerinde biriktirir hem de kudret doldurmak için yeterli süre bulabilir. Elektrik buz kombinasyonu ile hakir etrafındaki slotları kesmek çok kolay olsa da boss keserken fiziksel kadar işlevsel kullanması profesyonel hakimiyet istiyor.
Büyü ile direnç düştüğünü ilk kez öğrendim. Sağol gerçekten, bayağı anladığın belli oluyor oyundan. Yıldırım 1-3 hakkında bir şey soracağım, tılsım %50 hasar artışı vadediyor ancak değil 3, 13. vuruştan itibaren bile %50 hasar artışı gözlemlemedim. Benim yanlış anladığım bir durum mu var yoksa oyun hatası gibi bir şey mi?
Acelikerk yazdı: ↑05 Ara 2019 15:25
SeRRuh un deneyimlerini paylaşmasının ardından anladığım kadarıyla m1-m23 hatta 3 zırh kırılması güncellemesine rağmen m3 gibi yüksek maliyetli tılsımları üretmek, tılsım seti yapmak yerine elektrik ve buz ile karaköyde bir şeyler yapabilirsiniz.
m1-m23 toplamda 7 adet 2. seviye tılsım üretecek malzeme istiyor, m3 ile birlikte 11 adet. Ben bıraktığım sıralarda hol bölgesinde oyundan düşme sorunları, hızlı slotlar sebebiyle tılsım üretimi yapan insan yok denecek kadar azdı. Haliyle satın alacağımız tılsımlar aşırı pahalılaşmıştı, muhtemelen yine öyledir. Elek bilgi ve yıldırım 12den ikişer adet üretseniz 1 adet m23 ile aynı maliyeti oluyor. Elbette 3. seviyenin yerini tutmaz ancak Elektrik ve Buz üstünüz çöp olsa dahi aşırı kuvvetli yetenekler, hadi buz neyse ama elektrik inanılmaz bu konuda.
Çok güçlü olmayan, üzeri tamamlanmamış 2 grup düşünelim 2 şifa, 2 tank, 8 büyücü. 1 büyücü 20 saniye içerisinde genellikle 4 elektrik etkisi bırakıyor, her etki %5 kritik artırıyor, 6-7 saniye içerisinde %0 kritik ihtimalleri olsa bile hepsi kritik atmaya başlıyor. Aynı şekilde 3 etkiden sonra %50 ihtimalle 3 kat etki ihtimali var, 3 kat etki ihtimali de her etki ile %5 artıyor, 6-7 saniye içerisinde sürekli gelmeye başlıyor. Buz %25 kritik direnç 0 altında olduğu için.
Oyuna çok vakit ayıramayan veya kendini çok zorlamak istemeyen grupların kesinlikle denemesi gerektiğini düşünüyorum. Parlak halley, m1, m23, m3 masrafları gözünüzü korkutuyorsa parlak ferro ile 2. seviye elektrik tılsımları çözümünüz olabilir.
Artı olarak, atılan her elektrik büyüsü rakibin( Oyuncu veya yaratık,boss fark etmiyor) direncini düşürür. Verdiğin örnek üzerinden yola çıkarsak 8 büyücü 5 defa elektrik attığında en az 40 oranında direnç düşürebilir demektir. 40 direnç düşürmek demek hasarların 1000-1200 civarında artması demektir. Eğer bütçe kısıtlı ise buz veya elektrik itemler ile hatrı sayılır hasarlara ulaşabilirsiniz. Bizim gözlemlerimizde sadece Hakir keserken fiziksel hasarın ön planda olduğunu söyleyebiliriz ana sebebi olarak her 30sn de açılan kutuplar ile konsantrasyon süresi bekleme durumu kısmen azalıyor.(60sn olan yenileme süresinin 20 saniyelik kısmı kutup içerisinde geçiyor.) 2 büyücü sıralı hedef saptırma alırsa her kutupta bir tanesi konsantrasyon ile hem hiddeti tank üzerinde biriktirir hem de kudret doldurmak için yeterli süre bulabilir. Elektrik buz kombinasyonu ile hakir etrafındaki slotları kesmek çok kolay olsa da boss keserken fiziksel kadar işlevsel kullanması profesyonel hakimiyet istiyor.
SeRRuh yazdı: ↑05 Ara 2019 17:53Artı olarak, atılan her elektrik büyüsü rakibin( Oyuncu veya yaratık,boss fark etmiyor) direncini düşürür. Verdiğin örnek üzerinden yola çıkarsak 8 büyücü 5 defa elektrik attığında en az 40 oranında direnç düşürebilir demektir. 40 direnç düşürmek demek hasarların 1000-1200 civarında artması demektir. Eğer bütçe kısıtlı ise buz veya elektrik itemler ile hatrı sayılır hasarlara ulaşabilirsiniz. Bizim gözlemlerimizde sadece Hakir keserken fiziksel hasarın ön planda olduğunu söyleyebiliriz ana sebebi olarak her 30sn de açılan kutuplar ile konsantrasyon süresi bekleme durumu kısmen azalıyor.(60sn olan yenileme süresinin 20 saniyelik kısmı kutup içerisinde geçiyor.) 2 büyücü sıralı hedef saptırma alırsa her kutupta bir tanesi konsantrasyon ile hem hiddeti tank üzerinde biriktirir hem de kudret doldurmak için yeterli süre bulabilir. Elektrik buz kombinasyonu ile hakir etrafındaki slotları kesmek çok kolay olsa da boss keserken fiziksel kadar işlevsel kullanması profesyonel hakimiyet istiyor.
Büyü ile direnç düştüğünü ilk kez öğrendim. Sağol gerçekten, bayağı anladığın belli oluyor oyundan. Yıldırım 1-3 hakkında bir şey soracağım, tılsım %50 hasar artışı vadediyor ancak değil 3, 13. vuruştan itibaren bile %50 hasar artışı gözlemlemedim. Benim yanlış anladığım bir durum mu var yoksa oyun hatası gibi bir şey mi?
Estağfirullah, benim büyücü karakter kullandığım sürede 1. sınıfa başlayan bir çocuk liseyi bitirmiş oluyor. Biraz da işin rekabet kısmında yer almaktan hoşlanınca, insan ister istemez tüm olasılıklarıyla ele alıyor. 2015 yıllarında tüm sunucuları dolaşıp tüm sınıflara 4 avans vererek vs atmış ve 1 kişiye bağlantı kopması nedeniyle vs kaybetmiş biri olarak yazıyorum.
Bir ekstra bilgi daha paylaşayım. 9500 fizik hasarı veren büyücü ile 9500 elektrik hasarı veren büyücünün hiddeti aynı değildir. Her halükarda elektrik hasarı veren büyücü daha fazla hiddet alıyor. Bu bilgi ne işime yarar? Bunu göz önünde bulundurarak boss keserken yan büyücüler buz hasarı ile hasar verir Hedef saptırma alan kişi ise elektrik ile hasar verir. Böylece hiddet konusunda 1 tık daha tanka yardımcı olunur.
Ha bu arada 9500 elektrik ile verilen hasarın hiddeti nerden baksan 12.000 civarı falan. Bu da şey gibi oldu mübarek. 1 kilo pamuk mu yoksa 1 kilo demir mi daha ağır? ayağına düşmesi gibi düşün. hahahaha neyse tamam sustum
Re: Kafama takılan bir husus.
Gönderilme zamanı: 05 Ara 2019 19:55
gönderen Acelikerk
Hiddet meselesi gerçekten karışık y2 tılsımı da hiddeti etkiliyordu. Rehberde Zihin Saldırısı için %11 kritik verdiği yazıyor bununla ilgili bir bilgin var mı? Hızlı destekten sordum ama cevap alamadım.
Re: Kafama takılan bir husus.
Gönderilme zamanı: 05 Ara 2019 19:56
gönderen SeRRuh
Başlangıc seviyesindeki hasarlara örnek olarak aşağıya bir video bırakıyorum. Sabit kritik 3 kat etkiyi videoda rahatlıkla görebilirsin.