
Gözlük
Re: Gözlük

- 02ARMA02
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 726
- Kayıt: 30 Nis 2013 21:48
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Hamunaptra
Re: Gözlük
0LIVERA yazdı: ↑14 Ağu 2019 04:0630 kişinin 2 dakikada fiziksel ile kestiği komiseri 49 saniyede tek başıma elektrik ile kesmişliğim var.iautr yazdı: ↑12 Ağu 2019 12:42 Oyunda "Derindeki Sır" güncellemesi ilk gelen bölgelerden. İlk maraton ayakkabı burada geldi. Mor maraton gözlük (bu gözlük kısmının ne zaman geldiği tam hatırlamıyorum) Arz ve Lodos eklentisinde geldi. Ama büyücü max hasarları "Azat" iteminden öteye geçmiyordu. Sonra "Çemberlitaş" Ve "Arz ve Lodos" eklentisi gelince hem hasarlar arttı hemde "Yıldırım 2" tılsımı ile Kenan'ı Tek bir büyücü 15 dakikada kesebilir oldu. Bu durumu sanırsam oyun developer ekibi istemedi. Yıldırım 2 tılsımı sadece Büyük holde kullanılmak için tasarlandı galiba. Şu anda Karaköy ile gelen yeni özelliklere baktığımızda, 1. olarak drençler 600'e çekildi yani Kenan, Junon ve Gaffar deli gibi hasar veriyor. 2. slotların hızları arttırıldı bu yüzden maratonlar bir işe yaramıyor (49 seviyede bile). 3. olarak Karaköy'e baktığımızda Hiçbir yaratık elektirik büyüsüyle kesilmiyor. Buz yada fiziksel ile kesiliyor. Bu durumda Yıldırım 2 tılsımı ve tank ve büyü ile kolayca birçok slot keserek tecrübe, item ve görev kasmanın önüne geçilmiş.
Sonuca gelirsem, Oyunda sanki bir sürü oyuncu, bir sürü oyuncuyu geçtim yeni oyuncu varmış gibi (kayıt sistemide kapalı) yeni gelenlerin topluluk oluşturup kenan, junon, gaffar item toplayıp ardından karaköy'e geçmeleri istenmiş. Ama işte o topluluk yok oyunda. Kimse kimseye yardım etmiyor. Aslında bakarsan etmez zorunda değil kendi topluluğu varsa oyuncunun.
Aslında tüm bunlara bakılarak Türk oyunlarının neden gelişemediğinin bir özeti hakkında bir makalede çıkarırım ama okunmayacağı için gerek duymuyorum. Zaten twitch gibi platformda fenomenlerin neden bu tarz oyun oynamadıkları özetliyor. Onlarda bolca anlatıyor zaten.
ne yazıkki bir bölge çıktıgında güce ilk ulaşanlar neye yönelirse sürüde onlardan algılanıyor.
aynanda 6 tılsımlı elektrikli ve dk 3lü büyücünün kritik vurma ihtimali ortalama %500 civarlarındadır.
3 büyücüden sonraki büyücü çıplak dahi olsa 15 puan elektrik ile kritik vurma ihtimali %100'tür.
Ziyaa Ziyaa
...COMANDANTE...
... Semsûr...
... Semsûr...
- 02ARMA02
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 726
- Kayıt: 30 Nis 2013 21:48
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Hamunaptra
Re: Gözlük
Kardeşim maraton ayakkabılariautr yazdı: ↑12 Ağu 2019 12:42 Oyunda "Derindeki Sır" güncellemesi ilk gelen bölgelerden. İlk maraton ayakkabı burada geldi. Mor maraton gözlük (bu gözlük kısmının ne zaman geldiği tam hatırlamıyorum) Arz ve Lodos eklentisinde geldi. Ama büyücü max hasarları "Azat" iteminden öteye geçmiyordu. Sonra "Çemberlitaş" Ve "Arz ve Lodos" eklentisi gelince hem hasarlar arttı hemde "Yıldırım 2" tılsımı ile Kenan'ı Tek bir büyücü 15 dakikada kesebilir oldu. Bu durumu sanırsam oyun developer ekibi istemedi. Yıldırım 2 tılsımı sadece Büyük holde kullanılmak için tasarlandı galiba. Şu anda Karaköy ile gelen yeni özelliklere baktığımızda, 1. olarak drençler 600'e çekildi yani Kenan, Junon ve Gaffar deli gibi hasar veriyor. 2. slotların hızları arttırıldı bu yüzden maratonlar bir işe yaramıyor (49 seviyede bile). 3. olarak Karaköy'e baktığımızda Hiçbir yaratık elektirik büyüsüyle kesilmiyor. Buz yada fiziksel ile kesiliyor. Bu durumda Yıldırım 2 tılsımı ve tank ve büyü ile kolayca birçok slot keserek tecrübe, item ve görev kasmanın önüne geçilmiş.
Sonuca gelirsem, Oyunda sanki bir sürü oyuncu, bir sürü oyuncuyu geçtim yeni oyuncu varmış gibi (kayıt sistemide kapalı) yeni gelenlerin topluluk oluşturup kenan, junon, gaffar item toplayıp ardından karaköy'e geçmeleri istenmiş. Ama işte o topluluk yok oyunda. Kimse kimseye yardım etmiyor. Aslında bakarsan etmez zorunda değil kendi topluluğu varsa oyuncunun.
Aslında tüm bunlara bakılarak Türk oyunlarının neden gelişemediğinin bir özeti hakkında bir makalede çıkarırım ama okunmayacağı için gerek duymuyorum. Zaten twitch gibi platformda fenomenlerin neden bu tarz oyun oynamadıkları özetliyor. Onlarda bolca anlatıyor zaten.
Yeraltı bölgesinden sonra,
Migrat ve sığınak eklentileri ile geldi.
Mor gözlüklerde yanlış değilsem Çt öncesi veya Çt ile birlikte geldi.
...COMANDANTE...
... Semsûr...
... Semsûr...
- lARZl
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 57
- Kayıt: 13 Tem 2017 16:23
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Kasvet
Re: Gözlük
Beyler mümkünse 1 den fazla hesabınız var ise ve maratonları mor ise hiç 59 a kasmayın bakın benım savaşçımda mor göz ve maraton ayak var çar depar açmış gibi koşuyor madenci yaptım o hesabı eskısı etkiler 49 levelde hala aynı 55 ten sonra düşüyor diyorlarda kendi büyü hesabımda hasardan başka düşüş olmadıgını zannedıyorum.
- WeYCeL
- Şarapçı'nın Sırdaşı
- Mesajlar: 76
- Kayıt: 31 Ara 2012 13:28
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gölge Haramileri
Re: Gözlük
Aradığım cevap teşekkürlerejedrogl yazdı: ↑14 Ağu 2019 23:33Ekip,Karaköy bölgesini yaparken zamanları çok azdı ve birçok şeyi yetiştiremediler,onlardan birisi de gözlüklerdi. Çünkü bir videoda Nihat(Nerull) abi;" yeni arayüz içinde çalışıyorduk ama vaktimiz yetmediği için yarım kaldı"dedi.
Maraton içinde,oyunun çok dengesini bozduğu için yenilerini yapmadık dediler.
ENFAL
ENFALII
TOXİC
GÖLGE HARAMİLERİ
ENFALII
TOXİC
GÖLGE HARAMİLERİ
Re: Gözlük
Rica ederim.WeYCeL yazdı: ↑18 Ağu 2019 04:54Aradığım cevap teşekkürlerejedrogl yazdı: ↑14 Ağu 2019 23:33Ekip,Karaköy bölgesini yaparken zamanları çok azdı ve birçok şeyi yetiştiremediler,onlardan birisi de gözlüklerdi. Çünkü bir videoda Nihat(Nerull) abi;" yeni arayüz içinde çalışıyorduk ama vaktimiz yetmediği için yarım kaldı"dedi.
Maraton içinde,oyunun çok dengesini bozduğu için yenilerini yapmadık dediler.