Re: Tecrübe Puanı [Karaköy]
Gönderilme zamanı: 02 Mar 2018 13:23
yahu arkadaş, bırak zor olsun.. amaca ulaşmak aylar alsın. Yavaş yavaş yürünür acele yok ya
oyunu tüketmek ne kadar zaman alırsa o kadar iyi bence.
İstanbul Kıyamet Vakti Oyuncularının Buluşma Noktası
http://forum.istanbuloyun.com/
Kardeşim sen buna zorluk mu dıyorsun ?? Zamanında Metin 2 de 79 dan 80 e cıkmak ıcın 2 hafta kastıgımı hatırlarım... İNSAFikomanche yazdı: ↑28 Şub 2018 23:45 Plus paket olmasına rağmen daha 50 seviyede 4-5 düşman kestiğimizde +%1 gelen tecrübe puanı işi eziyete çeviriyor diye düşünüyorum. Derindeki Sır Paketinde bu kadar zor değildi, yani bu derece zorluk 46 seviye falan olunca başlıyordu o da normal karşılanabilir. Fakat daha henüz 50 seviyede +%1 tecrübe puanı kazanmak için 4-5 düşman kesmek açıkçası beni soğuttu.
Görevler bittikten sonra sıkılma başlıyor, daha çok görev ve hikaye okumak isteniyor. Ayrıca görev sayılarının artması gerektiğini düşünüyorum, özellikle 50-54 arası. Tabi ki sadece görevlerden gelen tecrübe puanıyla kolayca seviye atlanmamalı ama bu zorluk biraz da hafifletilmeli diye düşünüyorum. En azından bir 56 seviyeye kadar tecrübe puanı kazanmak bu kadar zor olmamalı. Bence çoğumuzun tecrübe puanı kasmak için bu kadar zamanı yoktur.
Eline sağlk, ben aynısını yazacaktım yazmadım reklam olur diye. Bu tür oyunlarda karakteri fullemek ay değil yıl alıyor neredeyse. Ve sunucuda yalnızca 10 20 kişi çok sağlm oluyor, diğerleri zayıf ila en güçlü karakter arası spektrumda bir yerlerde bulunuyor. En güçlü olmak zorunda da değilim.. ezcümle: ürün çeşit ve detay çokluğu + zorluk karakter çeşitliliğini getirir sevgili dostlarmtlplt yazdı: ↑02 Mar 2018 13:26Kardeşim sen buna zorluk mu dıyorsun ?? Zamanında Metin 2 de 79 dan 80 e cıkmak ıcın 2 hafta kastıgımı hatırlarım... İNSAFikomanche yazdı: ↑28 Şub 2018 23:45 Plus paket olmasına rağmen daha 50 seviyede 4-5 düşman kestiğimizde +%1 gelen tecrübe puanı işi eziyete çeviriyor diye düşünüyorum. Derindeki Sır Paketinde bu kadar zor değildi, yani bu derece zorluk 46 seviye falan olunca başlıyordu o da normal karşılanabilir. Fakat daha henüz 50 seviyede +%1 tecrübe puanı kazanmak için 4-5 düşman kesmek açıkçası beni soğuttu.
Görevler bittikten sonra sıkılma başlıyor, daha çok görev ve hikaye okumak isteniyor. Ayrıca görev sayılarının artması gerektiğini düşünüyorum, özellikle 50-54 arası. Tabi ki sadece görevlerden gelen tecrübe puanıyla kolayca seviye atlanmamalı ama bu zorluk biraz da hafifletilmeli diye düşünüyorum. En azından bir 56 seviyeye kadar tecrübe puanı kazanmak bu kadar zor olmamalı. Bence çoğumuzun tecrübe puanı kasmak için bu kadar zamanı yoktur.
Tebrikler kardeşim. olması gereken oyuncu zihniyeti işte budur..Beynelmilel yazdı: ↑02 Mar 2018 13:31Eline sağlk, ben aynısını yazacaktım yazmadım reklam olur diye. Bu tür oyunlarda karakteri fullemek ay değil yıl alıyor neredeyse. Ve sunucuda yalnızca 10 20 kişi çok sağlm oluyor, diğerleri zayıf ila en güçlü karakter arası spektrumda bir yerlerde bulunuyor. En güçlü olmak zorunda da değilim.. ezcümle: ürün çeşit ve detay çokluğu + zorluk karakter çeşitliliğini getirir sevgili dostlarmtlplt yazdı: ↑02 Mar 2018 13:26Kardeşim sen buna zorluk mu dıyorsun ?? Zamanında Metin 2 de 79 dan 80 e cıkmak ıcın 2 hafta kastıgımı hatırlarım... İNSAFikomanche yazdı: ↑28 Şub 2018 23:45 Plus paket olmasına rağmen daha 50 seviyede 4-5 düşman kestiğimizde +%1 gelen tecrübe puanı işi eziyete çeviriyor diye düşünüyorum. Derindeki Sır Paketinde bu kadar zor değildi, yani bu derece zorluk 46 seviye falan olunca başlıyordu o da normal karşılanabilir. Fakat daha henüz 50 seviyede +%1 tecrübe puanı kazanmak için 4-5 düşman kesmek açıkçası beni soğuttu.
Görevler bittikten sonra sıkılma başlıyor, daha çok görev ve hikaye okumak isteniyor. Ayrıca görev sayılarının artması gerektiğini düşünüyorum, özellikle 50-54 arası. Tabi ki sadece görevlerden gelen tecrübe puanıyla kolayca seviye atlanmamalı ama bu zorluk biraz da hafifletilmeli diye düşünüyorum. En azından bir 56 seviyeye kadar tecrübe puanı kazanmak bu kadar zor olmamalı. Bence çoğumuzun tecrübe puanı kasmak için bu kadar zamanı yoktur.
Peki şuan bahsettiğin ürün çeşit ve detay çokluğu oyunda mevcut mu ? Bahsettiğiniz oyundaki NPC ve Düşman ırkı çokluğu/çeşidi ve ayrıca eşya çeşidi İKV dekinin 3-4 katı.Beynelmilel yazdı: ↑02 Mar 2018 13:31
Eline sağlk, ben aynısını yazacaktım yazmadım reklam olur diye. Bu tür oyunlarda karakteri fullemek ay değil yıl alıyor neredeyse. Ve sunucuda yalnızca 10 20 kişi çok sağlm oluyor, diğerleri zayıf ila en güçlü karakter arası spektrumda bir yerlerde bulunuyor. En güçlü olmak zorunda da değilim.. ezcümle: ürün çeşit ve detay çokluğu + zorluk karakter çeşitliliğini getirir sevgili dostlar
Oynama kardeş kimse seni zorla oynatmıyor.Git sen yeni çıkan bir MMORPG oyna.Bu kadar takılma kafanı yorma oyun çok.ikomanche yazdı: ↑02 Mar 2018 13:49Peki şuan bahsettiğin ürün çeşit ve detay çokluğu oyunda mevcut mu ? Bahsettiğiniz oyundaki NPC ve Düşman ırkı çokluğu/çeşidi ve ayrıca eşya çeşidi İKV dekinin 3-4 katı.Beynelmilel yazdı: ↑02 Mar 2018 13:31
Eline sağlk, ben aynısını yazacaktım yazmadım reklam olur diye. Bu tür oyunlarda karakteri fullemek ay değil yıl alıyor neredeyse. Ve sunucuda yalnızca 10 20 kişi çok sağlm oluyor, diğerleri zayıf ila en güçlü karakter arası spektrumda bir yerlerde bulunuyor. En güçlü olmak zorunda da değilim.. ezcümle: ürün çeşit ve detay çokluğu + zorluk karakter çeşitliliğini getirir sevgili dostlar
Sadece 3-5 fare adam çeşidini saatlerce kesmekten, saatlerce klavyeden “1” ve “2” tuşlarına basmaktan nasıl bu kadar zevk aldığınızı anlayamıyorum.
Emek harcama ve eziyet arasında fark var. Ayrıca oyun içinde gelişimin zor olmasıyla, aynı şeyleri saatlerce robot gibi yapıp oyalanma arasında da büyük fark var.
Çok kolay olsun herşey 2 ayda dizilsin sonra tekrar güncelleme istesin sistem bu
Hikayeye göre bu mecburiydi. Hikayeden hiçbir zaman sapma olmadı ve bu durumdan oyuncular olarak memnunuz. Mevzu bahis eğer yaratıkların geliştirilip önümüze sunulması ise bunu sana birkaç MMORPG den örnek sunabilirim. Muazzam oyuncu kitlesine sahip ama düşük levelde bulunan yaratığı almış biraz koyulaştırıp ismini değiştirip oyuna sunmuş. İKV de ise bu yaratıklara eklemeler, çıkarmalar yapılıp en azından emek harcanmış. Yeni yaratıklar, ırklar, OOK'ler zaten hikaye ile beraber gelen süreçte oyuna dahil oluyor. Örneğin saklı ırklar, meranlar, tırtıllar vs.ikomanche yazdı: ↑02 Mar 2018 14:00 En azından Er Meydanı gibi yerlerin arttırılması ve oralardan da tecrübe puanı kazanmak oyuna çeşitlilik getirirebilirdi mesela. Sürekli aynı şeyi yapmazdık. Veya günlük çeşitli etkinlik, görevlerle de tecrübe puanı kazanabilirdik.
Haritanın belli yerlerinde sürpriz beliren düşmanlar gibi farklı olayların olması oyuna çeşit ve güzellik katardı.
Uçağın oradaki fare adamların ismini değiştirip sağlamlaştırıp önümüze verilmesi bir çeşitlilik değil, farklı bir şey değil. Onu anlatmaya çalışıyorum. Tabi herkesin oyundan beklediği şey farklı. Siz bu yolla eğlenirsiniz, ben farklı. Bu kadar net.