3. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ

Gönderilme zamanı: 24 Şub 2018 23:51
gönderen Esadullah
Teoriyi falan bilmem de yeni bölge gelirse sivri ada tarafından diye düşünüyorum.

Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ

Gönderilme zamanı: 27 Şub 2018 10:58
gönderen URZA
Gorgar yazdı: 24 Şub 2018 18:34Arkadaşlar bugüne kadar hakkında teoriler yapıldı diye tek bir senaryo satırını değiştirmişliğim yoktur. Bilakis başarılı teoriler, oyun dünyasının tutarlılığının bir göstergesidir ve mutluluk vericidir.

İkinci olarak oyun haritalarını photoshop'dan açarak teoriler üretmek sizi yanılgılara düşürebilir :) Herkese iyi oyunlar...
Oyun haritalarını Photoshop’dan açıp teoriler üretmek hakikaten de oldukça mantıksız. Bu programlar ile low-pol mapping yapılmıyor neticede, texture oluşturulur en fazla, yani poligonların dolguları hazırlanır. Bu örnekte olduğu şekilde 3dmax ile hazırlanmış “L” formatında bir harita dosyasını photoshop gibi bir editörde açmaya kalkarsak program otomatik olarak dosyayı dikdörtgen formda açacağından, aslında tasarımda bulunmayan bir boşluk oluşacaktır. Böyle bir boşluk oluşması, bu kısma ek bir bölge geleceğini göstermediği gibi, yeraltı bölgesindeki “gizli olduğu için haritaya yansıtılmayışı mantıklı olan” meran labirenti ve şehrinin konumlandırılması, bu teoriyi pekiştiren bir argüman olamaz. Bakış açınızı değiştirmeniz lazım. Haritalar farklı dosyalar halinde hazırlanıp, bir bağlantı aracılığı ile yüklenmek sureti ile farklı bir haritaya geçiş yapılabileceğinden, büyük harita görsellerini referans alarak fikir üretmek yanıltıcı olacaktır.

Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ

Gönderilme zamanı: 27 Şub 2018 11:33
gönderen Baltalilah
URZA yazdı: 27 Şub 2018 10:58
Gorgar yazdı: 24 Şub 2018 18:34Arkadaşlar bugüne kadar hakkında teoriler yapıldı diye tek bir senaryo satırını değiştirmişliğim yoktur. Bilakis başarılı teoriler, oyun dünyasının tutarlılığının bir göstergesidir ve mutluluk vericidir.

İkinci olarak oyun haritalarını photoshop'dan açarak teoriler üretmek sizi yanılgılara düşürebilir :) Herkese iyi oyunlar...
Oyun haritalarını Photoshop’dan açıp teoriler üretmek hakikaten de oldukça mantıksız. Bu programlar ile low-pol mapping yapılmıyor neticede, texture oluşturulur en fazla, yani poligonların dolguları hazırlanır. Bu örnekte olduğu şekilde 3dmax ile hazırlanmış “L” formatında bir harita dosyasını photoshop gibi bir editörde açmaya kalkarsak program otomatik olarak dosyayı dikdörtgen formda açacağından, aslında tasarımda bulunmayan bir boşluk oluşacaktır. Böyle bir boşluk oluşması, bu kısma ek bir bölge geleceğini göstermediği gibi, yeraltı bölgesindeki “gizli olduğu için haritaya yansıtılmayışı mantıklı olan” meran labirenti ve şehrinin konumlandırılması, bu teoriyi pekiştiren bir argüman olamaz. Bakış açınızı değiştirmeniz lazım. Haritalar farklı dosyalar halinde hazırlanıp, bir bağlantı aracılığı ile yüklenmek sureti ile farklı bir haritaya geçiş yapılabileceğinden, büyük harita görsellerini referans alarak fikir üretmek yanıltıcı olacaktır.
Resim

Re: KARAKÖY'ÜN GİZLİ BÖLGESİ

Gönderilme zamanı: 27 Şub 2018 11:51
gönderen MaHKuMII
Gorgar yazdı: 24 Şub 2018 18:34
MaHKuMII yazdı: 24 Şub 2018 18:16
W0IkaN yazdı: 24 Şub 2018 18:07
Sadraazam yazdı: 24 Şub 2018 15:57
MaHKuMII yazdı: 24 Şub 2018 15:53
1 cümleyle adamın bütün teorilerini yıkmaya ne gerek vardı ki dostum :grin:
Gorgar'a Şüphe İle Bakıyorum :grinning:
Gorgar bile kendine şüphe ile bakıyor :')

gorgar bile şimdi " bu adam bu kadar teori yapmış, şimdi onu kırmak olmaz hey nihat muhammed had, bu arkadaşın teorisine uygun bir bölüm yapalım " dese şaşmayın :))
Arkadaşlar bugüne kadar hakkında teoriler yapıldı diye tek bir senaryo satırını değiştirmişliğim yoktur. Bilakis başarılı teoriler, oyun dünyasının tutarlılığının bir göstergesidir ve mutluluk vericidir.

İkinci olarak oyun haritalarını photoshop'dan açarak teoriler üretmek sizi yanılgılara düşürebilir :) Herkese iyi oyunlar...
Adam efsanevi geliştirici uzak durmak lazım yılmaz bu adam bizi yakar