3. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 04 Ağu 2017 00:25
gönderen SPIEGLEIN
Nerulu buralarda görmek gerçekten çok hoş

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 08 Ağu 2017 16:55
gönderen EkSeLaNS53
Evet arkadaşlar bu sorun hala devam ediyor.

Günlerdir tek şifremi mi değiştirmediler , yeniden aktivasyon mu yaptırmadılar sonra mail adresimimi değiştirmediler , telefon numarasımı dersiniz >:) en sonunda bana dediler ki Türk Telekom ofisine gidip GÜVENLİ İRTİBAT NUMARASI tanımlamanız gerekmekte , bende o kadar gideceğim yolu sevincimden düşünmeyerek gidip , en sonunda sorun ortadan kalkacak heralde dedim , ne safmışım naaan O:-)

Girdim Türk Telekom ofisinden içeri , tam karşımda bi adam buyrun beyefendi ne için gelmiştiniz dedi yardımcı olayım , siz kimsiniz dedim. Ben buranın yöneticisiyim efendim dedi , ulaan dedim şansa bak dört ayak üstüne düşüyoz bugün dedim :blush: ağzım kulaklarımda ben dedim güvenli irtibat numarası tanımlamak için geldim O:-) adam ne dese beğenirsiniz efendim biz Türk Telekom ofisleri güvenli irtibat numarası tanımlayamıyoruz , ya dedim nasıl olur :grimacing: müşteri hizmetleri gönderdi beni buraya playstordan alışveriş yapamıyorum yapabilmem için türk telekom ofisine gelip güvenli irtibat numarası tanımlamam gerekiyomuş. Adam aynı kibarlıkla bu dertten kendilerininde muzdarip olduğunu , benim gibi çok kişinin geldiği ama müşteri hizmetlerinin yanlış bilgilendirme yaptığını Türk Telekom ofisi olarak güvenli irtibat numarası tanımlama yetkilerinin olmadığını , yapmak istediklerinde ise bu işleme yetkiniz yoktur diye bir cevapla karşılaştıklarını , bunuda mail ile bir üst makama bildirdiklerini kendilerininde bir cevap beklediğini söyledi. Onun yanında müşteri hizmetlerini aradım verdim adamın eline telefonu , sağolsun adam 15 dakika konuştu ve durumu müşteri temsilcisinede anlattı.

Yani sizin anlayacağınız bu güvenli irtibat numarası nasıl bi bela ise ürün alımında kredi kartı yada mobil ödeme dışında seçeneğimiz kalmadı. Türk Telekom faturası üzerine taksitle ürün almak şuan imkansız gibi.

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 08 Ağu 2017 20:00
gönderen SPIEGLEIN
EkSeLaNS53 yazdı: 08 Ağu 2017 16:55 Evet arkadaşlar bu sorun hala devam ediyor.

Günlerdir tek şifremi mi değiştirmediler , yeniden aktivasyon mu yaptırmadılar sonra mail adresimimi değiştirmediler , telefon numarasımı dersiniz >:) en sonunda bana dediler ki Türk Telekom ofisine gidip GÜVENLİ İRTİBAT NUMARASI tanımlamanız gerekmekte , bende o kadar gideceğim yolu sevincimden düşünmeyerek gidip , en sonunda sorun ortadan kalkacak heralde dedim , ne safmışım naaan O:-)

Girdim Türk Telekom ofisinden içeri , tam karşımda bi adam buyrun beyefendi ne için gelmiştiniz dedi yardımcı olayım , siz kimsiniz dedim. Ben buranın yöneticisiyim efendim dedi , ulaan dedim şansa bak dört ayak üstüne düşüyoz bugün dedim :blush: ağzım kulaklarımda ben dedim güvenli irtibat numarası tanımlamak için geldim O:-) adam ne dese beğenirsiniz efendim biz Türk Telekom ofisleri güvenli irtibat numarası tanımlayamıyoruz , ya dedim nasıl olur :grimacing: müşteri hizmetleri gönderdi beni buraya playstordan alışveriş yapamıyorum yapabilmem için türk telekom ofisine gelip güvenli irtibat numarası tanımlamam gerekiyomuş. Adam aynı kibarlıkla bu dertten kendilerininde muzdarip olduğunu , benim gibi çok kişinin geldiği ama müşteri hizmetlerinin yanlış bilgilendirme yaptığını Türk Telekom ofisi olarak güvenli irtibat numarası tanımlama yetkilerinin olmadığını , yapmak istediklerinde ise bu işleme yetkiniz yoktur diye bir cevapla karşılaştıklarını , bunuda mail ile bir üst makama bildirdiklerini kendilerininde bir cevap beklediğini söyledi. Onun yanında müşteri hizmetlerini aradım verdim adamın eline telefonu , sağolsun adam 15 dakika konuştu ve durumu müşteri temsilcisinede anlattı.

Yani sizin anlayacağınız bu güvenli irtibat numarası nasıl bi bela ise ürün alımında kredi kartı yada mobil ödeme dışında seçeneğimiz kalmadı. Türk Telekom faturası üzerine taksitle ürün almak şuan imkansız gibi.
Sonuna kadar okudum kısa bir film yaşamışsınız :D

Türk telekom faturası üzerine ürün almanızı pek önermem :D direk alın gitsin kartla en mantıklısı

Bende bir ara oh işte ya nolcak her ay 2 tl 3 tl 5tl fark bir gün öyle diye diye bir bakmışım fatura kendini almış gidiyor :D

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 02:58
gönderen EkSeLaNS53
Baktık Türk Telekom üyeliğimiz ile ikv ürünü alamıyoruz , kredi kartı ile Çemberlitaş Paketi aldım , sorun çıkmadı anındada epinler geldi. Bide 5500 akçe alayım dedim ahandaa olan

Resim

Ya arkadaş neden alamıyorum ? Neden bekliyorum 32 gün akçe almak için. Bela oldu bu Playstore başımıza yaa , para benim sanane arkadaş istediğim zaman alırım , 32 gün nedir yaaa.

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 03:41
gönderen SPIEGLEIN
Açın yeni üyelik alın gitsin

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 03:55
gönderen EkSeLaNS53
SPIEGLEIN yazdı: 10 Ağu 2017 03:41 Açın yeni üyelik alın gitsin
Hocam her alacağımız zaman üyelik mi açacağız , çok saçma birşey değil mi ?

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 03:58
gönderen SPIEGLEIN
EkSeLaNS53 yazdı: 10 Ağu 2017 03:55
SPIEGLEIN yazdı: 10 Ağu 2017 03:41 Açın yeni üyelik alın gitsin
Hocam her alacağımız zaman üyelik mi açacağız , çok saçma birşey değil mi ?
İkvde pek mantıklı bir şey olmayacağı için sadece :) en azından alacaksanız beklemeyin diye öneride bulundum yoksa bende tamamen sizin gibi düşünüyorum. Çok saçma çok gereksiz ve yerinde olmayan bir durum

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 15:24
gönderen XxPEERLESSxX
SPIEGLEIN yazdı: 10 Ağu 2017 03:58
EkSeLaNS53 yazdı: 10 Ağu 2017 03:55
SPIEGLEIN yazdı: 10 Ağu 2017 03:41 Açın yeni üyelik alın gitsin
Hocam her alacağımız zaman üyelik mi açacağız , çok saçma birşey değil mi ?
İkvde pek mantıklı bir şey olmayacağı için sadece :) en azından alacaksanız beklemeyin diye öneride bulundum yoksa bende tamamen sizin gibi düşünüyorum. Çok saçma çok gereksiz ve yerinde olmayan bir durum
Hocam ben yeni üyelikte açmayı denedim olmuyor yahu nasıl bir saçma sistemleri varsa :)

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 16:51
gönderen Natulcien
ben 1 tane 5500 , 1 tane de çemberlitaş kutusu aldım playstoredan. sorun olmadı ama epinlerin gelmesi bir 20dk yı buldu ki normalde hiç öyle yavaş olmazdı diye hatırlıyorum. Ttnet üyesi olduğum halde ttnetten bende sorun yaşadım.o yüzden kredi kartıyla aldım. 2 tl gibi bi fark oldu taksit yaptırdım, aman dedim hiç uğraşamam otobüs zaten 2 tl :D Belli bir problemlerinin olduğu. Umarım çözülür sorununuz.

Re: PlayStore İKV Çemberlitaş Paket Sorunu

Gönderilme zamanı: 10 Ağu 2017 16:58
gönderen Furkaaaaann
Parası ile değil mi kardeşim 32 gün niye bekliyoruz