3. sayfa (Toplam 7 sayfa)
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 10 Tem 2017 23:08
gönderen Serinplay
mstfmrt yazdı: ↑10 Tem 2017 22:39
Dostum sen mükemmel bir detaysın, ne zamandır aklımda olan fakat gerçekleştiremediğim bir fikirdi. Hemen oyunu oynuyorum, birazdan yorumlarımı da ekleyeceğim
Sondaki boss savaşını biraz Junon'dan biraz Çemberlitaş'tan ilham aldım umarım beğenirsin
turkoxHAMSTER yazdı: ↑10 Tem 2017 22:55
Süper olmuş
Bence acilen kendine bir yazılımcı bulup mobil işine girmelisin. İçerik konusunda gayet yaratıcısın.
Teşekkür ederim.Kullandığım program yazılım bilgisi gerektirmiyor aslında.İşlemleri kodlamıyorum hazır halde programda mevcut.
Sadece mantığa uygun olarak oluşturuyorum.Mesela;
Karakter Fare ile temas ettiğinde koşulunu ekleyip altına karakter -1 can , karakter spawn kan , can barını ayarla karakter.can gibi aksiyonlar ekliyorum.Veya mouse 1 basıldığında yıldırım animasyonu çıksın.Yıldırım animasyonuna davranış olarak mermi davranışı veriyorum.Hızını ayarlıyorum.Yıldırım fare ile temas ettiğinde yok olsun.Fareden 1 can eksilsin farenin canı 0' eşit veya az ise fare ölsün , fare öldüğünde kan efekti çıksın , 100 puan eklensin gibi gibi.Oyunda olup biten tüm olayları oluşturuyorum.Yani bir yazılımcıya ihtiyacım yok ama dediğim gibi animasyon , kurgu vb. şeyleri tek başına yapmak çok zaman alıyor.
Benimde pek vaktim şu an yok.Ama ileride daha kaliteli bir şeyler yapmayı deneyeceğim özellikle mobil oyun olarak

flappy bird gibi basit bir oyun bile bir anda insanı zengin yapabiliyor.

Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 10 Tem 2017 23:11
gönderen mstfmrt
Kitabe'de tıkılı kaldım. Şu makineler amma da HP yiyor. Bu arada HP'nin yenilenmemesi büyük eksiklik. O da kudretten daha yavaş olmak şartıyla kudret gibi sürekli artabilir. Oyun için yorum yapacak olursam, sesler atmosfer kurgu falan beni baya büyüledi. 3 boyutlu oyundaymışım hissine kapıldım. Tebrik ederim
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 10 Tem 2017 23:26
gönderen Serinplay
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 10 Tem 2017 23:44
gönderen mstfmrt
Oyunu bitirdim. Tek kelime ile mükemmeldi. İKV'den alıntı olan karakter ve objeleri (arzuhalci, ışık, iskele vs.)
ekran görüntüsü alıp oyuna göre mi düzenledin, yoksa oyun veri dosyalarından mı aldın?
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 10 Tem 2017 23:48
gönderen Parlementxx
Eline sağlık fazla zamanım olmadıgı için arzuhalciye kadar oynayabildim
Kullandıgın program ismini özelden atabilirmisin merak ettim
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 10 Tem 2017 23:53
gönderen SalurBeyi
Serinplay yazdı: ↑10 Tem 2017 18:48
SalurBeyi yazdı: ↑10 Tem 2017 18:42
Serinplay, Steam Greenlight için çalışmayı düşündün mü hiç?
Bence düşün, eline sağlık.
Aslında bu programı bulup , olayını çözdüğümde mobil oyunlar üzerine fikirler geldi aklıma.Ama maalesef şu an pek vaktim kalmadı.İleride birşeyler yapabilirim belki bu alanda.
Yapmanı öneririm. Greenlight'a düşersen forum olarak arkandayız.
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 11 Tem 2017 00:07
gönderen alaybey
sonu efsane olmuş, kafa karışıklığı ölüm iç çarpışmalar... ikv ye gerçekten yaraşır bi son olmuş.
oyunun kendisinde de şu gelen bölge ile son görevde her karakteri öldürüp oyuna beyaz büyücülerin hayaletleri olarak sıfırdan başlamamızı emrederlerse güzel olacak sanki

hem yeni bir sınıf kazandırılmış olur hem de özlediğimiz bölgeleri de yeniden keşfetmek için fırsat olurdu

böyle bir durumda kurulacak lonca isimlerini şimdiden görür gibiyim.
hatta şimdiden
İMAM VE PAMUKLARI, TENEŞİR HOVARDALARI, METEOR ZINDIKLARI, lonca isimlerini tescillemek istiyorum.
şaka bir yana gerçekten teşekkür ederim. ellerin dert görmesin kardeşim. bir ara ikv nin gerçekten bir bölümü yayınlanmış da oynuyormuşum hissiyatına kapıldım. sanki oyunda hiç keşfetmediğim bir yerde çarpışır gibiydim. hoşuma gitti eğer devam bölümleri yayınlamayı düşünüyorsan şimdiden plus paket fiyatlarını belirlemeni öneririm

Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 11 Tem 2017 00:12
gönderen Serinplay
mstfmrt yazdı: ↑10 Tem 2017 23:44
Oyunu bitirdim. Tek kelime ile mükemmeldi. İKV'den alıntı olan karakter ve objeleri (arzuhalci, ışık, iskele vs.)
ekran görüntüsü alıp oyuna göre mi düzenledin, yoksa oyun veri dosyalarından mı aldın?
Hepsini oyun içinden aldığım ekran görüntüleriyle oluşturdum.Şu şekilde ;
Sadece iskele bölümü tamamiyle ekran görüntüsü herhangi bir ekleme yapmadım
Parlementxx yazdı: ↑10 Tem 2017 23:48
Eline sağlık fazla zamanım olmadıgı için arzuhalciye kadar oynayabildim
Kullandıgın program ismini özelden atabilirmisin merak ettim
Teşekkür ederim.Programın ismi Construct 2.
Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 11 Tem 2017 00:14
gönderen Serinplay
alaybey yazdı: ↑11 Tem 2017 00:07
sonu efsane olmuş, kafa karışıklığı ölüm iç çarpışmalar... ikv ye gerçekten yaraşır bi son olmuş.
oyunun kendisinde de şu gelen bölge ile son görevde her karakteri öldürüp oyuna beyaz büyücülerin hayaletleri olarak sıfırdan başlamamızı emrederlerse güzel olacak sanki

hem yeni bir sınıf kazandırılmış olur hem de özlediğimiz bölgeleri de yeniden keşfetmek için fırsat olurdu

böyle bir durumda kurulacak lonca isimlerini şimdiden görür gibiyim.
hatta şimdiden
İMAM VE PAMUKLARI, TENEŞİR HOVARDALARI, METEOR ZINDIKLARI, lonca isimlerini tescillemek istiyorum.
şaka bir yana gerçekten teşekkür ederim. ellerin dert görmesin kardeşim. bir ara ikv nin gerçekten bir bölümü yayınlanmış da oynuyormuşum hissiyatına kapıldım. sanki oyunda hiç keşfetmediğim bir yerde çarpışır gibiydim. hoşuma gitti eğer devam bölümleri yayınlamayı düşünüyorsan şimdiden plus paket fiyatlarını belirlemeni öneririm
Teşekkür ederim aslında o bölümlerden sonra uyanıp daha karmaşık olaylara girdiğimiz bölümleri kurgulamıştım.Ancak daha fazla bekleyemedim oyunu paylaşmak istedim.

Re: Tangriss 2D
Gönderilme zamanı: 11 Tem 2017 02:06
gönderen choqpith00
Emeğine Sağlık.