3. sayfa (Toplam 3 sayfa)
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 17 Nis 2010 14:33
gönderen berkan587
Benim Skilleim şöyle ve gayet memnunum :
15 DEPAR = deparım Her zaman 15 dir
15 SERT VURUŞ = Kesin 15 verilmeli
15 AGIR VURUŞ = kesin 15 verilemlidir .
15 SAKINMA = zırhsız savaşcı düşünemem
15 DURDURMA = ws de tam vuracakken atarsanız Karşıdaki Normal vuruş yapamaz ve sadece agır sert atar / Ve zihin tutulursa Büyü Bozması lazım o sırada hemen bozamasa İlk vuruşu siz yaparsanız . Önerim ws ye başlarken tam dalacaken atın.
15 ZİHİN TOPLAMA = dikkat ve durdurmayı bozmak için lazım + klanda 3sn bir gelmesi iyi oluyor size çok kişi dalar çok kişi dikkat ve durdurma atar 3sn bir bozar sınız
5 SARSILMAZ = Klanda can azken arkadan klandaşlarınız geliyorken açabilir / Bombacı ve Meran şehridende yararlı
3 KIŞKITMA = kasarken sizden önce vurmaya çalışanlar için kesin çözüm
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 19 Nis 2010 00:28
gönderen ETOxx
yaw olmadı sarsılmaz yerıne 1 puanda sakınmaya wer %10 zırhın artsın
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2010 02:39
gönderen patiklipenguen
Sakınmasız savaşçı olabilir diye düşünenleri çok ciddi olarak tekrardan savaşçı açıp sıfırdan kasmaya ve oyuna yeni başlıyormuş gibi öğrenmeye davet ediyorum.
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 24 Nis 2010 11:57
gönderen turkoxHAMSTER
sakınmanın önemini bilmeyen arkadaş.bri de bişey biliyormuş gibi konuşuyorsun.zırhın %60 ta %60 yani tam olması demek
1)yaratıklardan gelen vuruşları hemen hemen yarıya indirmek
2)max dizmiş bir savaşçının senin yanında hiç olması demek

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 01 May 2010 16:29
gönderen rockipsiz
mhanyaxx yazdı:sakınma 15 olsun defansife gerek yok
bencede
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 02 May 2010 10:10
gönderen ALPS
depar 10
sert 15
dikkat 15
durdurma 10
kanatma 15
sakınma15
ağır 15
zihin 1
sarsılmaz 1
defansif 1
..........................................
maroton gözlük alınabilir.
sert 15
dikkat 15
defansif 15
sakınma 15
durdurma 15
ağır 15
zihin 5
sarsılmaz 1
kışkırma 1
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 15 May 2010 21:09
gönderen rapper
ImmorTaL56 yazdı:merhaba arkdsLar size en iyi savascı yetenek dizilimini soyleyecegım yazım hatam olursa affola baslıyorm
Depar =10 Depar 10 dan sonra bir hız arttırmıyor sadece 15 de durdurmadan etkilenmiyor o kadar.
Defansif Dovusme=15 Arkdslar sizce de cok mantıklı ve degilmi kısa yoldan savunma kazanmak 2savunma geliyor bir saldırı gidiyor.
Sert vuruş=15 Normal ıskalı Vurmakdansa kesin bir vurus yapmak kesinlikle gereklidir Ve Defansif den giden saldırıyı telafi ederis
Dikkat Dagıtma=15 Gayet Cekici ve yararlı bir yetenek bir kere hız kesiyor en azından durdurmaya verme dikkate ver bir büyücüyü dikkat atarak gayet seri bir şekil de atak yapabilirsin. Bitme di bu dikkatin sadece Kucuk bir ozelligi dusmanın 15 puan da yoplam 30 saldırı saldırı ve 30 savunma dusuruyor otesı var mı gne defansif de ki saldırı azalımını telafi edici bir yöntem
Zihin Toplama=15 Her ihtimale karsı bisim şifa vermeyen ama şifa gorevı goren guzel ama sans olan bir yetenekimis zihini 15 den az verme gibi bir sey soz konusu olmas arkdslar zaten 15 puan da %25 ihtimal de kotu etkileri kaldırma veriyor yani kesinlikle 15 max.
Agır Vurus=15 Tam bir canlı varlık dusmanı olan agır vurus sert vurusun abisi
Gne Silahımızın ıska gecmemesi ve defansifde ki saldırı kaybını telafi etmek ıcın birer bir yontem
Durdurma ve Sarsılmaz = 1 Sarsılmaz da o kadar emin degilim ama Durdurmaya 1 vermede fayda var klanlar da depar birlikde mükemmel bir 2kli olusduruyorlar.
Kesinlikle Olması Gereken Yetenekler Bunlar Arkadaslar
Emeqe Saygı denenmis Uygulanmıs ve kesilmişdir arkdsLar
)
Bence bu yeteneklerini denemedin veya denediysen de yanlış denemişsin..
İlk önce klan kasmak istiyorsan (ki 49 lvl olduktan sonra %100 klana girersin) deparın mutlaka 15 olmalı .. Arkandan 3 savaşçı geliosa deparın 10 sa hepsi bir durdurma atsalar zaten yerdesin zihnin tutulmasa bile..
Ayrıca sakınmanın burda adı bile geçmemiş.. Sen heralde bu konuyu açmadan önce bişeyler içtin. Sakınmasız savaşçı bir hiçtir..
Sarsılmazdan o kadar emin değilim diosun meran şehire uçarak mı gitmeyi düşünüyosun

Diğer yetenekler hemen hemen dogru gibi..
Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 15 May 2010 21:11
gönderen rapper
Bence çok fazla artislik yapıosun ötesi varmış demekki

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 16 May 2010 11:41
gönderen seloxbuyu
büyücüyüm ama savascıyı senden iyi biliyorum
bu yeteneklerın otesı war
defansıf yerıne sakınma 1000 basar cünkü bi savascı buzla 2000 yerken sakınmadan sonra 1200 yıyor
durdurmanın da 15 olması lazım
ve depara 10 demıssın

en cok buna güldüm durdurma yersen naapcann depar atıyon büyü kescen tak durdurma

Re: Bu Yeteneklerin Otesi Varsa Yorum Yaz ! İçeri >>
Gönderilme zamanı: 16 May 2010 23:49
gönderen senhar15
ImmorTaL56 yazdı:merhaba arkdsLar size en iyi savascı yetenek dizilimini soyleyecegım yazım hatam olursa affola baslıyorm
Depar =10 Depar 10 dan sonra bir hız arttırmıyor sadece 15 de durdurmadan etkilenmiyor o kadar.
Defansif Dovusme=15 Arkdslar sizce de cok mantıklı ve degilmi kısa yoldan savunma kazanmak 2savunma geliyor bir saldırı gidiyor.
Sert vuruş=15 Normal ıskalı Vurmakdansa kesin bir vurus yapmak kesinlikle gereklidir Ve Defansif den giden saldırıyı telafi ederis
Dikkat Dagıtma=15 Gayet Cekici ve yararlı bir yetenek bir kere hız kesiyor en azından durdurmaya verme dikkate ver bir büyücüyü dikkat atarak gayet seri bir şekil de atak yapabilirsin. Bitme di bu dikkatin sadece Kucuk bir ozelligi dusmanın 15 puan da yoplam 30 saldırı saldırı ve 30 savunma dusuruyor otesı var mı gne defansif de ki saldırı azalımını telafi edici bir yöntem
Zihin Toplama=15 Her ihtimale karsı bisim şifa vermeyen ama şifa gorevı goren guzel ama sans olan bir yetenekimis zihini 15 den az verme gibi bir sey soz konusu olmas arkdslar zaten 15 puan da %25 ihtimal de kotu etkileri kaldırma veriyor yani kesinlikle 15 max.
Agır Vurus=15 Tam bir canlı varlık dusmanı olan agır vurus sert vurusun abisi
Gne Silahımızın ıska gecmemesi ve defansifde ki saldırı kaybını telafi etmek ıcın birer bir yontem
Durdurma ve Sarsılmaz = 1 Sarsılmaz da o kadar emin degilim ama Durdurmaya 1 vermede fayda var klanlar da depar birlikde mükemmel bir 2kli olusduruyorlar.
Kesinlikle Olması Gereken Yetenekler Bunlar Arkadaslar
Emeqe Saygı denenmis Uygulanmıs ve kesilmişdir arkdsLar
)
SADECE DURDURMA ETKILEMIYOR DEMISSIN DEPAR ZATEN ONUN İÇİN VAR KAÇMAK İÇİN SEN BOYLE HİÇ BI YERE KAÇAMAZSIN YETENEKLERIM 15 DEPAR 15 SERT 15 SAKINMA 15 DİKKAT 5 DURDURMA 15 AĞIR 1 SARSILMAZ 5 KANATMA 2 ZİHİN DİR.