eray yazdı:Tskxkxpsycho yazdı:Alıntıdır.
Tarky yazdı:
Evet arkadaşlar çok uzun süredir gerek sunucuya , gerekse forum üzerinden bana ulaşıp taktik ve stratejilerimizi öğrenmek isteyen arkadaşlar için bir konu düzenlemek istedik.
Öncelikle 2 grubun içerisindeki karakter sınıflarını şöyle bir göstereyim
1. Grup (Tank Grubu diye adlandırıyoruz):
1-Savaşçı (Tank)
2-Şifacı
3-Şifacı
4-Şifacı
5-Büyücü
6-Savaşçı (Destek)
2. Grup (Destek Grubu):
1-Büyücü
2-Savaşçı
3-Savaşçı
4-Savaşçı
5-Savaşçı
6-Savaşçı
Birinci ve en önemli olan TANK görevini üstlenecek karakterin yetenek ve efsunları/b]
Dediğim gibi En öncelikli görevlerden birisi hatta en önemlisi Tank görevini üstlenecek kişidir.Bu görevi yapacak kişinin kadim kesilene kadar pür dikkat oyuna adapte olabilmelidir. Önce şöyle bir yetenek sıralaması yapalım ;
15 Sert Vuruş ,15 Dikkat Dağıtma , 15 Defansif Dövüşme , 15 Sakınma , 15 Savaş Narası , 15 Sarsılmaz ve 8 Zihin Toplama.
Yeneklerin yanısıra , bir okadar da tankın kullanacağı efsunlarda önemlidir.. Kadim Hidra , 50 candan sonra hiddeti ustune alan kişiye (tank'a) ateş hasarı verir..Şimdi ilk başta yapmamız gereken birinci öncelik karakter puanlarındaki Drenç (Ateş) kısmını 1000 puan yapmamız gerek bu şekilde kadim hidranın ateş hasarı 10 bin küsürlerden 1 puana indirmiş olacağız.Gelelim ateş hasarından bile daha önemli olan Asit hasarına.Bildiğiniz gibi Kadim Hidra aynı zamanda asit hasarıda vermekte.Bunun İçinde aynı zamanda Drenc (Asit) efsunlarda Tank Grubun da ki 3 şifacıyı oldukca rahatlatacaktır. Benim Tavsiyem
50 Cana kadar/b]
Yücelen Ekolü Vahşi Emsali Full Set veya Urban İcadı Granit Emsali efsunlar kullanıp , 50 candan sonra ( aceleye gelmemesi için 53-52 canda değiştirebilirsiniz) Üzerinizdeki bir efsunu Yücelen Ekolü Aramit Tipi efsun ile değiştirip Karakter puanlarındaki 240 drenic puanını ateşe verirseniz + Aramit Tipi İksir(Direnc Ateş :302.000) + Çift Direnç bir şifacı ile ateş drencinizi 1000 puan yapabilirsiniz.
Gelelim Tankın kesim işlemine:
Tank görevini yapacak olan arkadaş yanına bir kronometre(sayac) alırsa herşey zamanlı ve planlı hale gelir.Önce Şifacıdan Çift Direnç aldıktan sonra Sakınma ve Defansif Dövüşmeyi açıp ardından Şarap İksirini ( Bu urban veya yücelen iksirde olabilir ama şarabı tavsiye ediyorum) içtiği anda hemen sayacı çalıştırıp kadim hidraya önce dikkat ardından savaş narası atarak kesime başlayacak.Arkadaki Savaşçılar Dikkat ve Kanatmaları süresi bitince hemen atmak zorundadır.Herşeyi Tank ayarlamalı , süreleri , kim ne hareket edecek kendine göre planlamalıdır.Dakikalar geçecek , yaklaşık 8 dakika arkadaki savaşçılar dikkat ve sadece kanatma atarken 8. dakikada savaşçılar yetenek kullanmadan (dikakt ve kanatma hariç) kadim hidraya kesmeye başlayacaklar. 56 can civarında Tank Aramit iksirini içtiği anda , destek savaşçılar da Urban veya Yücelen iksirlerle kesime başlayacaklar.O anda tank üstüne Aramit Dirençli efsunu giyip hemen ardından suya inmesi gerek.Sudaki yerini çok iyi ayarlaması gerekir diğer savaşçılara ateş hasarı gelmemesi için.. Eğer 1. ateş hasarını diğer savaşçıları şifacı ve büyücüleri etkilemiyorsa yerini bozmadan görevine devam etmelidir.Şimdi gelelim asıl işi kolaylaştıran olaya.Tank suyun içerisinde , diğerleri full maksimum hasar donanmış 6 savaşçı kadim hidrayı keserken , SARSILMAZ açtığı anda , Kadim Hidra'nın Kendine bastığı Şifalar ( 20 bin 30 bin 40 bin gibi Can basar kendine) Bunu basmasını önler ve en az 50 bin civarında hasar daha kalıcı olur.Bunun dışında tankın özel bir görevi daha yok.Ben videoda elime Çifte almıştım , çifte ile destekliyordum.Dileyen Arkadaşlar Granitli bir çifte ile destek ekibine yardımcı olabilir...
Gelelim Destek Ekibindeki Savaşçılara/b]
Adı üstünde kesim ekibi , tanktan sonra en önemli nokta bu takımın doğru hareket etmesinden geçiyor..
Yetenekler :
15 Sert Vuruş , 15 Ağır Vuruş , 15 Hızlı Dövüş , 15 Dikkat Dağıtma , 15 Zihin Toplama , 15 Kanatma (kalan 8 puan pek işimize yaramayacak.)
Yurakıda Yazdığım gibi 6 Adet Savaşçı karakteri bu yeteneklere sahip olmalı.Kesime başladığı anda dikkat ve kanatma atmayı unutmaması gerekir bu ekibin en büyük nokta o dur.Onun dışında zaten yukarıda tank kısmında da belirttiğim gibi , tankın komutlarıyla hareket edecekler. 1. depremden sonra bu destek takımı hızlı dövüş , ağır vuruş , ve sert vuruş ile kadim hidra ölene kadar ellerinde ne var ne yok kesecekler.
Büyücüler/b]
Destek ve Tank ekibinde birer adet büyücü karakteri yeterli olacaktır.Ancak yabana atılmayacak bir görev , 1. depremdeki en küçük hata sizin 15 dakikanıza mal olur.
Yetenekler :
Söyleyebileceğim çok yetenek yok ancak büyücülerin meteorit vurması , ve özellikle kritik vurmaları halinde kadimin zırhını 3 saniyelik - %20 bir düşüş sağlar.
15 Kutup , 15 Direnç Kırma , 15 Meteorit , 15 Meteorit Bilgisi , 15 Zihin Saldırısı
Büyücüler 11 candan 0 cana kadar kaç deprem olacaksa çok dikkatli hareket etmeleri gerekir.İlk depremi kaçırmadıktan sonra aynı dikkati diğer depremlere de göstermeli.Onun dışında büyücünün görevleri bu kadardır sadece çok dikkatli ve hızlı insanlar kontrol ederse daha sağlıklı olur.
Canı 11 in altına indikten sonra . bütün savaşçılar şarap içecek tmm mı :| memet sen de çeker çekmez şarap içeceksin[/quote]
Bizim zekiler bu güncellemeden önceydi.
+ şu anda Zihin işlemiyor Kadim'e saçma saçma iş yapmayın Sancak'ta kestiler onların taktikleri okuyun.