2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: İkv Büyücü Skil Dagitim bi Bak Süper

Gönderilme zamanı: 24 Ağu 2012 17:35
gönderen ChromeBrasCo
MrAvukaT yazdı:Elektrik ;15 + Bilgisi ;15
Buz;15 +Bilgisi ;15
Direnç kırma :15
Zihin ;10
Meditasyon ;1
Bozma ;1
Tesla:1
Elektrik ;15 + Bilgisi ;15
Buz;15 +Bilgisi ;15
Direnç kırma 5
Zihin 15
Meditasyon 1
Büyü Bozma 15
Tesla 2
Olsa ....:)

Re: İkv Büyücü Skil Dagitim bi Bak Süper

Gönderilme zamanı: 29 Ağu 2012 13:29
gönderen desjardins
trapzone1 yazdı:Migrat ve Sığınağa girmek istiyorsan ;

buz oku 15 (Sığınak ve Migratlar buz ' dan fazlasıyla etkiLenirLer )
buz bilgisi 15 (Sığınak ve Migratlar buz ' dan fazlasıyla etkiLenirLer )
elektirik 15 ( Sığınak ve Migratlar elektirik ' den fazlasıyla etkiLenirLer )
elektirik bilgisi 15 ( Sığınak ve Migratlar elektirik ' den fazlasıyla etkiLenirLer )
direnç kırma alanı 15 ( buz ve elektirik kullanıldığı için direnç kırmada buz ve elektiriği düşürdüğü için vazgeçilmez )
konsantrasyon 15 ( zihin saldırısıda 15 yapılabilirdi ama sığınak ve migrat için zihin gereksiz düşünüyorum kons daha etkili olacaktır )
meditasyon 10 ( grup bölgelerinde kudret çok önemli olduğu için olmasında çok çok fayda var )
tesla küresi 1 ( tesla slotları keserken yavaşlatmada 1 puan etkili olacaktır )
büyü bozma 1 ( büyü bozma junonda büyüleri bozmak için işe yarıyacaktır )
kutup rüzgarı 1 ( kutup rüzgarı 1 yeterlidir immune ler junonlayınca büyücülere dönerse kullanılır vede junonda tıslarsa gruba yakın durarak kullanılabilir . )

Klan ve Vs yapmak istiyorsan ;

meteorit 15 ( klan ve vs ler için vazgeçilmez bir yetenektir. )
fiziksel bilgisi 15 ( klan ve vs ler için vazgeçilmez bir bilgidir )
buz oku 15 ( neden elektirik değil buz diyen olacaktır tercihe göre diyebilirim ama buzun kritik vurunca yavaşlatma etkisi göze çarpması gerek )
buz bilgisi 15 ( buz kullanıpta bilgisi olmassa olmaz )
zihin saldırısı 15 ( zihin klanda işe çok yarar )
kutup rüzgarı 15 ( kutup klanda birebirdir adeta )
büyü bozma 10 ( büyü bozma durdurma yiyipte zihin tutulması yaşayan büyücülerin bir umudu denebilir )
meditasyon 1 ( klan ve vs lerde kudret sorunu yaşanacağını pek sanmıyorum )
tesla küresi 1 ( teslada 1 e 1 vs lerin başında rakibini yavaşlatabilmek için kullanılır klandada kullanılır tabi ki de )

Kalan 1 i de meditasyona verebilirsiniz . ( kalan 1 i meditasyona vermek çok faydalı olabilir ama tercihe göre )


BUNLARI PAYLAŞABİLİRİM + 5 VARKEN YETENEK DAĞILIMI YARDIMCI OLABİLDİYSEM NE MUTLU BANA
tamamen yanlış düşünüyorsun sıgınak ve migrat için kutup 15 olmalı kons fızıkle ıyyıdır arkadasım ve bence 49 lwl sıgınak mıgrat atmak ısteyen yetenekleri şöyle olabılır:
15 buz 15 bilgi
15 elk 15 bilgi
15 dırenckırma
15 kutup rüzgarı
1 meditasyon
1 tesla küresi
kalanını ben bb ye verdim böyle çok rahat oluyor ayrıca klan wslerınde savascı ıcın bence mutlaka 15 tesla olmalı denedım cok rahat savascı kesıyorum :)