2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 00:58
gönderen veym2
HollyShit yazdı:
ORHANBEY yazdı:O şifacı olayını bende tam anlayamadım o heralde büyü kritik felan ki 2560 iyileştirme 40.00 büyü kritik ile ben maksimum 12 bin küsür bastım bu kadar aydır :)
Büyü kritik + iksir.
ya ne içersen iç 2956 şifam 32 kusur buyu kritiğim var 12 bin ustunu görmedim şu 19 bini bi göster bakalım nasıl basmışsın ya 2 şifa birleşmiştir yada iksir içmiştir can bastığın kişi

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 02:29
gönderen GezginciALBATROS
HollyShit yazdı:Merhaba,

yeni gelen Çemberlitaş silah yükseltme olayı ile birlikte oyun dengesi tamamen dağılmış durumda.

Bu konu hakkında bir şeyler paylaşmak istiyorum.


Savaşçı Sınıfı : Hasar x Savunma Dengesi

Savaşçı sınıfı, hasar verme ve savunma oranı çok yüksek bir sınıf. Tüm sınıflara karşı üstün bir performans gösteriyor.

Oyuncuya karşı karakter savaşlarında savaşçılar diğer sınıflar için bulunmaz bir nimet bunu biliyoruz.

Oyuncuya karşı oyuncu sınıfında savaşçılar çok yüksek hasar vererek karşıdaki kişiyi kolayca alt edebiliyor.
5 binlere varan hasar oyun dengesini çok sarsmakta.
Büyücü sabit kaldığı takdirde savaşçının hasarının maximuma ulaşması büyücüyü mağdur etmekte.

Deneme :
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 3000 mh. = Büyücü 7.244
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 4000 mh. = Büyücü 5.328
Büyücü 12.856 can -> Savaşçı 5000 mh. = Büyücü -84

Umarım söylemek istediğim anlaşılır. Büyücülerin can oranı çok düşük kalıyor ve savaşçıların maximum hasarı çok yüksek tutuluyor.

Bir savaşçı bire bir savaşta çok rahat karşısındaki sınıfı alabiliyor.

Savunma oranları biraz daha arttırılabilir. Kritik saldırılara karşı bazen güçsüz kalıyorlar. Gaffar'da savunma oranı aşırıya kaçmadan biraz arttırılabilir.


Büyücü Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı

Büyücülerin hasar oranı şuan da gayet iyi. Fakat can sıkıntısı yüksek ve savunma oranımız düşük.
Sadece hasar ağırlıklı geliştirilmiş bir sınıf.

Savaşçıya karşı tek çare tesla koyup şansınıza güvenmek. Çünkü eğer savaşçı zihin tutarsa çırpınmanıza bile gerek yok.
Ook'lerde güzel bir rol oynuyor sınıf. Fakat her zaman 2 veya 3 vuruşta ölüyor. Can oranı biraz daha yüksek tutulabilir.

Deneme :

Büyücü 1000 fizik -> Şifacı = Hasar 9.835 (Kritik)
Büyücü 1500 fizik -> Şifacı = Hasar 12.337 (Kritik)
Büyücü 2000 fizik -> Şifacı = Hasar 15.841 (Kritik)

Büyücü hasar olarak gayet güçlü fakat savunma olarak zayıflar.


Şifacı Sınıfı : Hasar x Savunma Oranı

Şifacıların savunma oranları gayet güzel. Kolay kolay ölmüyor savaşçılara. Fakat büyücülerden yüksek oranda hasar yiyorlar. Tek çareleri element ve fizik direnç becerisi.

Şifacılarda şöyle bir problem var. Şifacılarda yüksek oranda şifa büyüsü olduğu halde eşyalar kritik iyileştirmede bazen etki etmemekte.

Şifacı - İyileştirme büyüsü 1500 -> 8321 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2000 -> 14.509 (Kritik)
Şifacı - İyileştirme büyüsü 2500 -> 19.045 (Kritik)

Savunma oranı gayet iyi. Saldırı oranı büyücülere karşı çok güzel işliyor.

Hasar Asit 1000 -> 8.398 (Kritik) (Savaşçı)[/list]
Hasar Asit 1500 -> 12.241 (Kritik) (Büyücü)
Hasar Asit 2000 -> 19.682 (3 Kat Kritik) (Büyücü)


Kıssadan hisse hiç bir şekilde oyunda denge kurulamamış.
Bunun için bir çalışma başlatılması lazım.
Tek haklı olduğun konu şifacı sınıfının şifa büyüsü kritik dengesizliği.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 03:15
gönderen SOVE
Şifacı konusunda sonuna kadar haklısın.

Bknz:
viewtopic.php?f=46&t=96138

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 03:53
gönderen Refresh
Bazı şeyleri gözardı ediyorsunuz bence şifacının kritik olayında bir hata bulunmamaktadır.Bu ilk 49 level geldiğinde yapılan bir düzenlemeden kaynaklanmaktadır.Başlarda bu sadece savaşçı içindi sanırım ama sonra tüm sınıflar için yapmışlar
Refresh yazdı:
bloodthirsty yazdı:
Doktordoctor yazdı:
VatanSeveriz yazdı:Kesinlikle üretme. İyileştirme büyüsü eşyaların pekte etki ettiği söylenemez zaten. ashab birde hasar zehir veriyor tamamen saçmalık. imkanın varsa mevlana asa üret yoksa motordan dülen mor asanın büyü kritik şansını yükselt. ashab üretirsen kesinlikle hata yaparsın, hiç farkı yok sadece kudret rejenerasyonu var onuda 1-2 iksirle halledebilirsin. zaten ashaba harcadığın parayla o iksirlerin parasının 5 katını cıkarırsın.

üstü ful mevlana olan biriyle üstünde sadece fundi takıları olan biri aynı şifayı basıyor. yüz milyon defa söyledik ipleyen yok okuyup okuyup geçiyor gm ler biride çıkıp demiyor aga bu nedir?
ezik şifacı krıtıkle 9.000 vuruyor adamın üstü full mevlana+parlatmıs mevlana asa krıtıkle 10.000 vurdu adam oyuna girmiyor daha :lol:
biraz abartılı olmuş :)
hiç abartı yok adam haklı ful şifa ile normal şifa arasındaki fark çok az
Büyünün kritiğide aynı şekilde hiç bir zaman 2 kat olmuyor 1.5 kat anca oluyor.Savaşçıda da durum aynı.Sanırım bu ilk 49 geldiğinde yaptıkları güncellemeden dolayı oluyor.39 leveller zamanında oynayanlar bilir savaşçı kütük yaranla kritik 10 bin üstü vurabiliyordu.Bu durum hasarın direk kritikle çarpılmasından kaynaklanıyordu.Şimdi ise silahın normal hasarı kritikle çarpıldıktan sonra kişinin hasarı ekleniyor.Yani diyelim ki 4000 max hasarın var ve elinde itemsiz bir kafa koparan var.Üzerini full çıkartıp sadece kafa koparanla 1000 vuruyorsun diyelim.Dolayısıyla kritiğin senin 1000x2 ( kritik çarpanı 2 idi sanırım kafa koparanın) 2000 hasarın olur.İşte senin üzerindeki max hasar bundan sonra etki ediyor.4000 max hasarın vardı kritğin 2000+4000 6000 kritik vurursun (zırhı 0 olanlara). Aynı şekilde büyücü için düşünecek olursak.Üzerinde hiç item yokken buz direnci sıfır olan bir kişiye buz oku ile 1000 vuruyorsun farzedelim.Dolayısıyla kritiğin 2000 olur.2331 buz hasarın olursa bu kişiye 2000+2331 yani 4331 vurmuş olursun.Halbuki 2331 hasarla normal vuruşun 3000 civarıdır.Aynı durum şifacı için de geçerli.Bu yüzden hasarı az olanla yüksek olan arasındaki kritik farkı olması gerekenden daha düşük oluyor.
Not:Grup bölgelerinde büyücülerde hasarı az olan ile çok olan arasında vurduğu hasar farkı çok fazla diyecek olanlar için hatırlatma; yaratıklara vururken üzerindeki hasar bonuslarının 4 katı daha ana hasara ekleniyor büyücülerde
.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 06:16
gönderen ORHANBEY
Dünyanın iksirini iç yine 19bin can basamazsın tek başına :) 19 değil 14 bin bile zor yani :D

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 06:22
gönderen ballibaba58
Güzel konuya değinmişsin kardeş bu olay diğer online olaylarda şöyle çözüm buluyor
Statü puanları var her karakterde karakter istediğine puan veriyor
Örneğin tüm puanları hp ye verse enerjisi çok yüksek oluyor hasarı düşüyor
Veya tüm puanları str ye verse çok hasar veriyor ancak enerjisi düşük oluyor / savaşçı için
Büyücü ve şifacı için sp var yani büyü hasarını artırma büyücü ve şifacılar ağırlıklı buna puan veriyor

Bizim oyunumuzda bu özellik yok bu sebeple oyunda fazla savaş alanı yok herkes aynı durumda

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 07:55
gönderen esekherif
Emeğine saygı gösteriyorum.Oyun hakkında fikrini önemseyerek açıklamışın.Lakin büyücü,şifacı kullanmamışsın gibi bir his var içimde o kritik değerler kullanan birinin yazacağı değerler değil.Biraz empati kurarsak sanırım savaşçının birebirde neden yıkıcı olması gerektiği üzerine bir fikir sahibi olabiliriz.Savaşçı ve büyücü biçim itibariyle zaten farklı üstünlüklere sahip karakterler.Savaşçı yakın dövüşte üstünlük sağlıyacak şekilde dizayn edilmiş,büyüde sadece büyü yaparak.Yakın dövüşte eğerki 2 vuruşta büyüyü kesemezse duman oldu savaşçı.Bunu kurgu olarak dengelemenin imkanı yok.Savaşçı zaten yakın olmadan hasar veremiyor.Şöyle bişey belki yapılabilir durdurma yeteneğinin büyüye işlememesi gibi.Ama yinede birebirde büyünün savaşçıyı kolay öldürmesi bana mantıklı gelmiyor.

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 08:07
gönderen Ferhatreyiz
izdirapgrafik yazdı:Online oyunlarda her sınıfın artıları ve eksileri olur.Yazdıkların da sadece buna bir örnek.Karakterini seçen oyuncu artısını bilirken eksisini de kabul edecek.Büyücünün savaşçıya karşı zayıflığından söz etmişsin.Bahsettiğin zayıflık ister 5244 max'lı olsun ister 3000 maxlı,mesafe söz konusu olmadığında büyücü her şekilde işi bitmiş demektir.Fakat arada mesafe olduğunda büyücü devleşir,savaşçının kurtuluşu azdır eğer büyücü Çemberlitaş yetenek dizilimi kullanmıyorsa.Şifacı ise işin perde arkası kısmıdır.Karakterler arası dengesizlik yok,Pvp sisteminde tamamiyle dengesizlik var.Yani eşyalar arası dengesizlik.Bilge kağan ile Sıfır Kelvin arasında pvp'lerde ne fark var,ya da Yücelen ile Bıçak Sırtı arasında? İkisiyle de kesebildiğin adam sayısı 1.

:arrow:

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 09:33
gönderen Tatarian
Bence tamamen bir yanılgı içindesin. Şİfacı ile yakın dövüşte full bıçak bir savaşçıyı kesebiliyorum. Full sıfır kelv. bir buyucu ile full bıcak bir savaşçıyı durdurma ve deparına rağmen 10 seferden 9 unda kesebilirim. Zihin tutsa bile... Herşey item değil. GB dışında kullanılan yeteneklerde var. ;)

Re: Denge Kolu - (Damage Per Second x Provocative)

Gönderilme zamanı: 27 Tem 2012 10:36
gönderen BaLikekmek
Tatarian yazdı:Bence tamamen bir yanılgı içindesin. Şİfacı ile yakın dövüşte full bıçak bir savaşçıyı kesebiliyorum. Full sıfır kelv. bir buyucu ile full bıcak bir savaşçıyı durdurma ve deparına rağmen 10 seferden 9 unda kesebilirim. Zihin tutsa bile... Herşey item değil. GB dışında kullanılan yeteneklerde var. ;)