Benim mevcut bulunduğum lodos klanı ile arz klanı her zaman içinde bildiğiniz gibi, karşıda ki düşman baya ileride gözükürken bir anda yanımda çıkıyor
Arkdaşım bir şeyin derdinde deglim bunun açıklamsını yaptım sana sonra çıkmış diyonki.
Büyücünün menzilinde olmayan biri 1 saniye sonra yanımda bana düz vuryor diyorsun ben ne yapam yaw onunda başka bir açıklaması olur bu nedenle seninde büyücü olduğun anlaşıldı başta yazsadın buna cevap veririmde .
Sen bir yere gidecekmişin galiba tutmayam ben.
Adres :İSTANBUL TEKNIK ÜNIVERSITESI TEKNOKENT ARI BINASI NO:23 MASLAK
Tel:+90 212 276 28 77
Ordaki mühendislere sor bu oyunu neden kordinat noktalama olarak yaptınıda 3 d similasyonu olarak yapmadınız diyeblirsin.
NOKTA
Oyun bugu
Re: Oyun bugu
A R Z L O D O S
- bordo
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 460
- Kayıt: 08 Tem 2010 13:00
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Inspired Souls
Re: Oyun bugu
ARZLODOS saçmalamanın dibine vurmuşsun. Savaşçın yok sanırım depar hatasının farkında değilsin.
Arkadaşların söylediği doğrudur deparda bir sıkıntı var deparlı hedefe (oyuncu yada ook farketmez) ilerlerken normal vuruşu yaparken sert ve ağır vuruş için menzil dışı demekte ve karakter birkaç adım geri ışınlanmakta. Bazen sert ve ağır vurmak için bu olay 2 3 kere tekrarlanabilmektedir.
ve bu kocaman bir HATA dır.
Bu hata bazen karşındaki büyünün lehine olurken bazende alehine olabilmektedir. Durdurma atıp zihin tuttuğu halde karakter geri ışınlandığı için büyücüye ağır sert vuramamak gibi veya büyücü kutup açtığında kutubun dışında kalan savaşçı karşısında büyücünün (zihini yoksa) çaresiz kalması gibi.
Arkadaşların söylediği doğrudur deparda bir sıkıntı var deparlı hedefe (oyuncu yada ook farketmez) ilerlerken normal vuruşu yaparken sert ve ağır vuruş için menzil dışı demekte ve karakter birkaç adım geri ışınlanmakta. Bazen sert ve ağır vurmak için bu olay 2 3 kere tekrarlanabilmektedir.
ve bu kocaman bir HATA dır.
Bu hata bazen karşındaki büyünün lehine olurken bazende alehine olabilmektedir. Durdurma atıp zihin tuttuğu halde karakter geri ışınlandığı için büyücüye ağır sert vuramamak gibi veya büyücü kutup açtığında kutubun dışında kalan savaşçı karşısında büyücünün (zihini yoksa) çaresiz kalması gibi.
- LEPRECHAUN
- Dış Şehir Gezgini
- Mesajlar: 1732
- Kayıt: 13 Mar 2011 07:45
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Deva
Re: Oyun bugu
Bu hata oyun motorundan kaynaklanıyor çözülmesi zor 3 ay önce ben desteğe attım ama düzelmedi henüz büyük oranda lag da yapıyor.Bu sadece savaşçılara has bir hata degıl mesela hiç durmadan ileri ileri tıklayın sonra bir kere geri başlangıç noktasına tıklayın ışık hızında koşacaktir
nasıl düzeleceğini söyledim ama fazla bir iyileştirme yapılmadı.
Diğer oyunlarda bu oluyormu diye test ettim sadece bu oyuna has yani motordan kaynaklı.
Bu işlerden pek anlamam ama o depar meselesi de görüş mesafesi ile ilgili ne kadar saniyede ne kadar uzaklıktaki mesafenin görüleceği ile ilgili bir hesap kod ne derseniz.
Ve bu oyun hatasıdır.Ne derseniz deyin ama çok büyük bir hata değil oyuncular açısından bu hata sadece karakterlere has yaratıklarda bu sorun yok şimdilik
nasıl düzeleceğini söyledim ama fazla bir iyileştirme yapılmadı.
Diğer oyunlarda bu oluyormu diye test ettim sadece bu oyuna has yani motordan kaynaklı.
Bu işlerden pek anlamam ama o depar meselesi de görüş mesafesi ile ilgili ne kadar saniyede ne kadar uzaklıktaki mesafenin görüleceği ile ilgili bir hesap kod ne derseniz.
Ve bu oyun hatasıdır.Ne derseniz deyin ama çok büyük bir hata değil oyuncular açısından bu hata sadece karakterlere has yaratıklarda bu sorun yok şimdilik

LEPRECHAUN
Re: Oyun bugu
Milletin derdi büyükmüş yaw Büyücüsü olan saavscı kesiyor diyor saavscısı olan menzil dışında kalıyom vuramıyom diyor:) :mrgreen:
Şifacı da oluyormu bu hata geri tepme olayı acem.
Şifacı da oluyormu bu hata geri tepme olayı acem.
A R Z L O D O S
- JackGhosen
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 386
- Kayıt: 02 Eyl 2011 18:18
Re: Oyun bugu
ARZLODOS'un yorumlarını okuduktan sonra bir kez daha anladım cehaletin bünyede yarattığı ''Ben bilirim !'' etkisini...
Evet daimon bu bir oyun hatasıdır.
Zira range yani uzaktan vuran olarak da tabir edilen yaratıklar hareket etmezken son hızla üzerime doğru geliyor ve kendi vurma menzili dışına çıkarak yanımda beliriyorsa bu bir hatadır. (Örneğin; Uçan Muhafızlar)
Şimdi kalkıp bana ''Bu hata değildir'' diyen müptezeller elbet çıkacaktır ama bırakın onları İKV teknik ekibi bile çok düştü gözümde...
Öyle ki Knight Online DB'sini baştan tasarladığım ve 500 oyuncuyu CZ'de tutabilecek bir sunucu hazırladığım halde bana İKV'nin teknik ekibini gösterirseniz insanlar güler. Bırakın 500 oyuncuyu İKV'de bir bölgede savaştırmayı, 200 oyunucuyu ayrı ayrı koysalar kıpırdayamayız.
İşin uzmanı değilim ama onlardan iyi yapıyorum. Bazılarının kendine itiraf edemedikleri şeyleri de çok şükür biliyorum.
Yaratıkların duvardan geçmesi oyun hatası değil, tasarım hatasıdır fakat bu bir oyun hatasıdır.
Evet daimon bu bir oyun hatasıdır.
Zira range yani uzaktan vuran olarak da tabir edilen yaratıklar hareket etmezken son hızla üzerime doğru geliyor ve kendi vurma menzili dışına çıkarak yanımda beliriyorsa bu bir hatadır. (Örneğin; Uçan Muhafızlar)
Şimdi kalkıp bana ''Bu hata değildir'' diyen müptezeller elbet çıkacaktır ama bırakın onları İKV teknik ekibi bile çok düştü gözümde...
Öyle ki Knight Online DB'sini baştan tasarladığım ve 500 oyuncuyu CZ'de tutabilecek bir sunucu hazırladığım halde bana İKV'nin teknik ekibini gösterirseniz insanlar güler. Bırakın 500 oyuncuyu İKV'de bir bölgede savaştırmayı, 200 oyunucuyu ayrı ayrı koysalar kıpırdayamayız.
İşin uzmanı değilim ama onlardan iyi yapıyorum. Bazılarının kendine itiraf edemedikleri şeyleri de çok şükür biliyorum.
Yaratıkların duvardan geçmesi oyun hatası değil, tasarım hatasıdır fakat bu bir oyun hatasıdır.
- Earth
- Işık Hanım'ın Elemanı
- Mesajlar: 222
- Kayıt: 05 Ara 2009 23:09
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Vuslatt
Re: Oyun bugu
Hata veya değil, bunu yararınıza kullanabilirsiniz. Açıkçası bu durum benim işime geliyor (büyücüyken). Tavsiyem karşıdaki savaşçının deparla geldiğnin görürseniz ne kutup açmanız ne zihin atmanız eğer alan yeterince genişse oynatın savaşçıyı. Oynatma için ekrana sürekli tıklamayın çünkü bu sizi yavaşlatır ne kadar az tık o kadar iyi. Zaten bu bahsettiğniz durum oynatma işleminde sizin yararınıza olcaktır. Savaşçı durdurma atarsa kutbu hemen açmayın. Eğer oyunda lag varsa savaşçının deparla dibinize kadar gelmesini bekleyin ki kutubun savaşçıyı kapsama ihtimali artsın. Önemli nokta şu, eğer büyücü iseniz bir noktada sabit kalmayın sürekli hareket edin.
EARTH
DisToRtioN