Destek Rezilliği...

Tılsım sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
PitbuLL
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1141
Kayıt: 06 Haz 2011 08:50

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen PitbuLL »

Merhaba,

Vakti zamanında ( Oyunculuk yıllarımda ) İKV Yönetiminde akıl almaz yanlış moderasyonlar oluyordu.
Bunlara bir çok eski oyuncularımızda şahittir.
Bunun sebebi ise daha hızlı destek sağlayabilmek adına bir çok kişiye yetki verilmesiydi.

Deneme-yanılma yöntemiyle İKV Destek takımı bu günlere gelmektedir.
Gün geçtikçe büyüyen ve daha çok yardım sağlayabilen kişiler var olmakta.
Herşeyin bir anda gelişemeyeceğinizi en az bizler kadar sizlerde biliyorsunuzdur.
Sizlerden istenilen tek bir isteğimiz var. Sabırlı olmanız.
Tabii ki haklı olduğunuz konular var. Eleştirilerinizi değerlendiriyoruz. Önerilerinizi mümkün mertebe faaliyete geçiriyoruz.
Oyuncu kitlesiyle beraber yürüyen bir ekip olmak adına her geçen gün 1 adım daha atıyoruz.

Soru ve sorunlarınıza yanıt verebildiysem ne mutlu bana.
Umarım bu konu altında tartışmasız, aydınlatıcı bir sohbetimiz olur.
Elimden geldiğince bu başlık altında yazılan soru ve sorunlara yanıt vereceğim.
Hakaret ve küfür içerikli yorum olmaması temennisiyle,

İyi eğlenceler.
Kullanıcı avatarı
EscapisT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 468
Kayıt: 18 Kas 2011 17:41
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Nemesis

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen EscapisT »

Arkadaşımın emek verdiği kasasında sürüyle menekşe elması olan bir çar çalınmıştı. Adamı aynen bu şekilde konuşturmama rağmen ve sana yılbaşında geri vereceğim forumda şifre yazıyordu aldım gibi kesin kanıtlar içeren bir hesabı "plus yüklü olmadığı için" alamamıştım. Yani adamların tek düşündüğü zamanında sen bize para ödemedin şimdi ceza olarak git yeni hesap kas mantığı. Bu fotoğraflara rağmen o hesap geri alınmıyorsa yazıklar olsun ve haram zıkkım olsun.
PitbuLL
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1141
Kayıt: 06 Haz 2011 08:50

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen PitbuLL »

Merhaba,

Plus paket olmayan üyeliklerin kayıtları bulunamadığı için hesaplarınızı kurtaramıyoruz.
Her hangi bir keyfi moderasyon olmadığını belirtmek isterim.
Kullanıcı avatarı
Beyzade
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 366
Kayıt: 27 Ağu 2010 00:53
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: C* Pardus Pantera C*

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen Beyzade »

Öncelikle herkesi hos görüye ve mantiga davet ediyorum. Bu Cari geri almak elbette kolay olmayacagi kesin ama en azindan bu cari Bloklaya bilir Sayin GM ler. Sonucda fotolardaki delillere göre calindigi ve 5 menekse karsiliginda calinan carin geri verilebilecegini söyleyen bi sahis var Carda. Bu sekilde en azindan carin daha zor zarar görmemesi saglana bilinir. Diger dikkatmi ceken konu ise hep ayni sikayet. Destek ekibinin yetersiz kalmasi. Inanin bu ekibe ben 10 üzerinden 1 bile vermem. Bence cok düzensiz, sistemi cökmüs islemeyen ve bir sekilde bir seyler yapmaya cabalayan kisilerle kurulmus bi ekip. 700.000 kisiyiz ve cig gibi büyüyoruz derken neden acaba destek ekibi unutuluyor. Neden buraya yatirim yapilmiyor!!! Celalim demissinki :´´ Oyuncu kitlesiyle beraber yürüyen bir ekip olmak adına her geçen gün 1 adım daha atıyoruz.´´. Tamamda abim siz 1 adim ilerlerken Oyuncular 3 adim ilerliyo yani siz bize yaklasmak degil dahada uzaklasiyosunuz.Bu büyümeyi önden görmesi ve ekipmanlarin buna göre önlem almasi gerekmiyormuydu?? Size güzel bi örnek verim, Ismini vermek istemedigim bi arkadas ceza aldi 5 gün susturma. Itaraz hakkini kullandi, yaklasik 3 hafta sonra gelen cevap sasirtici. Cevapta itirazin incilendigi ve sucsuz oldugu yaziyodu. Yani kisacasi destek ékibi egerki o gün okusaydi itirazi, sus kaldirilacakti ve bu kisi bosu bosuna 5 gün sus yemis olmayacakti. Veyahut nasi biri suclu buluyorda ikinci incelemede sucsuz cikiyo? Onun icin Her zaman dedigim seyi tekrarliyorum. Diger büyük oyunlari arastirin onlarin sistemi nasil isliyor bakin, ögrenin ona göre sizde bu sistemi eger becerebilirseniz uygulayin.
Sizlere aklimda olan bir Sistem örnegi verim. Her Sunucudan bir kisi sorumlu olacak mesajlari cevaplayacak. Forumdaki hizli iletisim kaldirilacak yerine Live Support Chat getirilecek. Live Support Chat Saat 8:00´den 20:00 kadar hizmet verecek. Bu hizmet oldugu taktirde direkmen itirazlar görüsülebilinecek ve direkmen cözüme kavusu bileceksiniz. itirazlar tabiki hemen kayit altina alinacak, yani arayan kisi ile yazismalar dosyalancak. Bu sekilde bir kac kere degisik kisilerde sans denemesi yapilmasin diye. Daha detayli olan bu sistemin ana islem seklini anlattim sadece. Bunu ben düsünebiliyorsam Destek ve tüm ekibmandan bir olup daha iyi bir sistem ulastirmalarini Ikv oyuncusu olarak arzuluyorum. Tabi Destegede daha yukarlardan Maddi destek ve imkan saglanir umarim. Sizde dileklerinizi ve isteklerinizi onlara iletebilirsiniz. Iyi forumlar.
ResimResim
ResimResim
C*.... BURASI HER YER DEGIL ŞEHR-I´´SAMSUN´´....C*
Kullanıcı avatarı
Beyzade
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 366
Kayıt: 27 Ağu 2010 00:53
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: C* Pardus Pantera C*

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen Beyzade »

PitbuLL yazdı:Merhaba,

Plus paket olmayan üyeliklerin kayıtları bulunamadığı için hesaplarınızı kurtaramıyoruz.
Her hangi bir keyfi moderasyon olmadığını belirtmek isterim.
Yapma Celal sen inaniyormusun buna?? Kayitlari bulunamiyor yanlis olur. Ama bi kural var ona uyulmamis olunur. Yani plusuz sizin carinizi koruma yetkimiz yok. Sadece Plus Paketi olan carlari sigortaliyoruz, ve Kurtariyoruz dogru olmaliydi.
ResimResim
ResimResim
C*.... BURASI HER YER DEGIL ŞEHR-I´´SAMSUN´´....C*
PitbuLL
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1141
Kayıt: 06 Haz 2011 08:50

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen PitbuLL »

Merhaba,

Yanılmıyorsam karakterin bloklanması hakkında bir mail atılmadı. Bu yüzden karakter bloklama işlemi gerçekleşmemiştir.
İKV Destek ekibi geniş bir yelpazeye sahip olmasına rağmen gelen mailler kimi zaman haddinden fazla oluyor.
Çoğu zaman ise mail trafiği oluşuyor. Yani oyuncu şikayetini veya mağduriyetini tek seferde dile getiremiyor.
Bu da aksaklığa neden oluyor. Oyuncularımızın hızına yetişmek için uğraşıyoruz.
Yeni GM lerimiz kendi takımlarını oluşturmaya başladı. Yakın zamanda olumlu şekilde sizleri de etkiliyecektir.
Hatta örnek olarak Eşya İadelerine düzen gelmesini gösterebilirim.
Önceden de belirttiğim gibi hemen oluşacak bir sistem değil. Sabırlı olacağınıza yürekten inanıyorum.

Yeni Destek paneli hakkında ki önerileriniz gerçekten çok etkileyici. Bunu üst yönetime ileteceğimden emin olabilirsiniz.
Ayrıca belirtmekte fayda görüyorum ki ; İKV Destek ekibinin bütün üyeleri maddi destek ile değil tamamiyle gönüllü olarak görevlerini icra etmektedir.


Beyzade yazdı:
Yapma Celal sen inaniyormusun buna?? Kayitlari bulunamiyor yanlis olur. Ama bi kural var ona uyulmamis olunur. Yani plusuz sizin carinizi koruma yetkimiz yok. Sadece Plus Paketi olan carlari sigortaliyoruz, ve Kurtariyoruz dogru olmaliydi.

Bir benzeri durum çok yakın bir tanıdığımın başına geldi ve plus paket yüklü olmadığından silinen karakter kaydedilmedi.
Bu İKV Destek ekibinin elinde olan bir şey değil. Sobee Yazılımını böyle ayarlamış. Bizlerde böyle olduğunu sizlere söylemek için görevlendirildik :)
Kullanıcı avatarı
Beyzade
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 366
Kayıt: 27 Ağu 2010 00:53
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: C* Pardus Pantera C*

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen Beyzade »

PitbuLL yazdı:Merhaba,

Yanılmıyorsam karakterin bloklanması hakkında bir mail atılmadı. Bu yüzden karakter bloklama işlemi gerçekleşmemiştir.
İKV Destek ekibi geniş bir yelpazeye sahip olmasına rağmen gelen mailler kimi zaman haddinden fazla oluyor.
Çoğu zaman ise mail trafiği oluşuyor. Yani oyuncu şikayetini veya mağduriyetini tek seferde dile getiremiyor.
Bu da aksaklığa neden oluyor. Oyuncularımızın hızına yetişmek için uğraşıyoruz.
Yeni GM lerimiz kendi takımlarını oluşturmaya başladı. Yakın zamanda olumlu şekilde sizleri de etkiliyecektir.
Hatta örnek olarak Eşya İadelerine düzen gelmesini gösterebilirim.
Önceden de belirttiğim gibi hemen oluşacak bir sistem değil. Sabırlı olacağınıza yürekten inanıyorum.

Yeni Destek paneli hakkında ki önerileriniz gerçekten çok etkileyici. Bunu üst yönetime ileteceğimden emin olabilirsiniz.
Ayrıca belirtmekte fayda görüyorum ki ; İKV Destek ekibinin bütün üyeleri maddi destek ile değil tamamiyle gönüllü olarak görevlerini icra etmektedir.


Beyzade yazdı:
Yapma Celal sen inaniyormusun buna?? Kayitlari bulunamiyor yanlis olur. Ama bi kural var ona uyulmamis olunur. Yani plusuz sizin carinizi koruma yetkimiz yok. Sadece Plus Paketi olan carlari sigortaliyoruz, ve Kurtariyoruz dogru olmaliydi.

Bir benzeri durum çok yakın bir tanıdığımın başına geldi ve plus paket yüklü olmadığından silinen karakter kaydedilmedi.
Bu İKV Destek ekibinin elinde olan bir şey değil. Sobee Yazılımını böyle ayarlamış. Bizlerde böyle olduğunu sizlere söylemek için görevlendirildik :)
Yeni yapilanmaniz umarim basari dolu olur. Biz bize faydali olan seyler icin hep sabirli olmasini bildik bunuda bekleriz kardesim. Blok olayi ise Destek ekibi acaba yönlendirmesi daha dogru olmazmiydi. Mesela söyle bi yazi ile.: Bahsedilen car hakkinda suan sadece tek islem Bloklanmasi olabilir. Baska bir yardimda malesef car plussuz oldugu icin yapamiyoruz. mesela ;) Neyse hic bir sey icin gec degildir
Ekibin gönüllü oldugunu biliyorum Celalim ama tesisatin masraflarinida cebinizden vermiyosunuzdur sanirim ?
ResimResim
ResimResim
C*.... BURASI HER YER DEGIL ŞEHR-I´´SAMSUN´´....C*
PitbuLL
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1141
Kayıt: 06 Haz 2011 08:50

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen PitbuLL »

Merhaba,

Oyuncu böyle bir şey istemediği için işlem yapmamış olabilirler.
Ancak bloklanmasını istediği taktirde hesabın bütün sunuculara erişimi engellenebiliyor.
Bunun için plus veya başka bir şeye sahip olmasına gerek yok.
Site içi ve dışı masrafları sanırım Sobee şirketi karşılıyor.
Bizler sadece forumda düzeni sağlamakla mükellefiz.
PaRDuSxYoRGuN47
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 89
Kayıt: 28 Eyl 2011 16:54
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen PaRDuSxYoRGuN47 »

dogru söliyim emrecim fazla kişi alsalar bütün herkezin sorunları cözülür tekrardan geçmiş olsun tatarin kardeşim inşlh geri alısın cok üzüldüm :cry:
cimbomlu2121
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 198
Kayıt: 04 Ara 2009 20:52
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Destek Rezilliği...

Mesaj gönderen cimbomlu2121 »

Sevgili Pitbull

Sadece birşey soracam,karakteri geri almada epin no istiyorlar,bidefa mantıklı düşünseler zaten e pini adam yükleyip aktarmış biz nerden bulalım e pini.Tarihi yolluyoruz onuda kabul etmiyorlar.
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön