2. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 23:43
gönderen Megaxreal
Güzel olur ama herkeste madalya dolu gider anında ceker ne lazmsa bence yapılmaz böyle bişey.

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 23:45
gönderen Zagros
ADALET BAKKALDA SATILAN BİR EŞYA DEĞİL YÜREKTE VAR OLAN ALLAH VERGSİ BİR DUYGUDUR YÜREĞİ OLMAYANDA BULUNMAZ HAK VERİLMEZ SÖKE SÖKE ALINIR

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2011 23:49
gönderen YALNIZALPEREN


Kardeşim iyi güzel hoş söylüyorsun da bu senin söylediklerin olsaydı oyunda güçlü güçsüzün farkı nasıl belli olacaktı ? He Grup olarak örn çemberlide item verdiğinde 1kişiye verildiğinde diğer 5kişinin suçu olmadıgına inanıyorum fakat yönetim bunun için de ÇEMBERLİ REÇETELERİ koydular. Adaletsiz oldugunu sen ben ve bütün oyuncular düşünüyor aynı görüşteler seninle fakat şunu da unutma O reçeteleri alıp üretebiliyorsun
Bir defa yol savaşçısı kesene zırh düşşün, 50 defa kesene düşmesin. 1 defa kesip düşüren güçlü mü olmuş oluyor şu anki durumda.
Gelelim bişey düşmeyen diğer 5 kişiye.Reçete düştüğünü söylemişsin.Hem o kadar çaba safedeceksin bişeyler düşürmek için, hem de gidip maden mi çekeceksin yada alacaksın?
Yani neresinden tutarsan elinde kalacak bi durumda şu anda.

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 06 Eyl 2011 09:29
gönderen LASTDRAGON
33 yol savaşcsı 30 GBMX 49 stu Kestim simdiye kadar gel görki elimde sadece Bıcak ayakkbı var

Diger yandan bi arkadaşıma bakıyorum adam toplam 5 girişte bıcak sırtı eldiven ayakkbı zırhı düşürmüş

Şimdi o adam benden dahamı güçlü ? dahamı cok emek verdi buna bi çare bulmak lazım deilmi

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 09:58
gönderen LASTDRAGON
:arrow: :evil:

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 10:35
gönderen coldeath45
YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,

Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.

Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.

Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.

Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?

Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.

Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.

Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.


Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi

Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)

Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...

Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)



Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve
adalet sağlanmış olur.
Kardeşim çok iyi yazmışsın keşke gelse böyle bir uygulama daha ilk girişinde zırh alıp artis artis gezen adamlar var ama 80 90 studan sadece 1 köşk alan adamda var adaletsizlik olduğu apaçık ortada.

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 16:07
gönderen marasaldadas
bu işin tek çaresi bu eşyaların devir edilebilmesidir. mantık olarak düşünürsek düşen eşyalar ganimet düşen kişinin malı olur oda ister atar ister satar devir edilmez uygulaması son derece mantıksız ve haksız bir uygulamadır kiminde hiç yok düşmüyor adam oyundan soğuyor kiminde beş on tane bi halata yaramıyor nasıl bir uygulama bu ?

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 16:49
gönderen Pulpfiction
YALNIZALPEREN yazdı:Merhaba,

Öncelikle, grup bölgeleri gelmeden önceki eşya düşme sistemini inceleyelim. Bireysel olarak meranda vs. eşya düşürmeye çalışırdık.Bu şansımıza göre düşerdi yada düşmezdi. Sonuç olarak tek başımıza emek vermiş olurduk, düşmese bile kimseye zararımız olmazdı.Yani grup olarak eşya düşürme zorunluluğumuz yoktu.

Grup bölgeleri geldikten sonra, 6 (herneyse) kişi bölgelere girmeye başladık.Oyuncular, grup olarak eşya düşürmeye zorlandı.Eşya düşme sistemi, Bireysel olarak(yeraltında vs. tek başımıza takıldığımız dönem)eski mantıkta kaldı.

Bu durum ise, bazı olumsuz mantık hatalarına yol açtı ve anlamsız bir eşya düşme sistemi oluştu. Bazı oyuncuya, ilk junon kesiminde zırh düştü.Bazı oyuncuya 100 junon kesiminde zırh düştü.Bazısına da yüzlerce defa junona gitmesine rağmen istediği zırh düşmedi vs.

Yada, 6 kişi yol savaşçısına gitti ve başarıyla kesti.Hadi boş çıkmadı diyelim, savaşçıya zırh düştü. Diğer 5 kişinin suçu ne ? o kadar iksir ve emek sarfetti.Yine girdiler Yol Savaçsını kestiler,yine aynı savaşçıya aynı zırh düştü.Nedir bu, mantık hatası değil midir?

Dolayısı ile bu olumsuz durum, beraberinde adaletsizlik getirdi. Tabi ki oyuncular oyundan soğumaya başladı.

Bu durum hem oyuncular için hem de oyunun kendi geleceği için çok önemli bir sorun.

Sanırım bir konu başlığı altında, kendi düşüncemi içeren bir yazı yazmıştım.Burda önerimi tekrar dile getirmek istiyorum.
Yetkili kişilerin bu öneriyi daha da geliştireceğin eminim.


Grup Bölgeleri Yeni Eşya Sistemi

Örnek olarak Junonu verelim(bütün şef yaratıklar için uygulanabilir)

Junon, her defasında gruptaki her oyuncuya özel bir materyal verir.(bu materyal transfer edilemez satılamaz)
30 tane(örneğin) Junon dan düşen materyalimize, gidip Demirci Rüstem'den Alternatör zırhımızı alalım.
20 taneye nec vs...
Sayılar değişebilir...

Migrat arttıcı alanlara ise, bu materyalden 2 tane düşer, artırıcının da gözle görülür bir etkisi olmuş olur ve dahq fazla oyuncu tercih edebilir.
(görüyoruz, bölge artırıcılar işe yaramıyor diye yazılan yazıları)


Bu şekilde herkese eşit davranılmış ve
adalet sağlanmış olur.

:arrow:

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 17:03
gönderen XxxChesTeRxxX
Güzel Fikir .

Re: Yeni Eşya Düşme Sistemi[Grup Bölgeleri]

Gönderilme zamanı: 07 Eyl 2011 19:47
gönderen FERRAND
Oyuna türk yapımı bir oyun diye başladım ve gine saçma sapan mantık kavramı üzerine atılmış şans denilen kavram yüzünden bıraktım. Gel görki ilk girişte zırhını alan zat güçlü oluyor neticede emek harcayarak ama karşıda boynu bükük 15. girişi olan oyuncu şöyle bir dertli devalı off ulan off deyip ho yazar sadece arkadaşına lafın kıssassı bu yönetime bu fikire inat oynamıyacağım ayakta alkışlıyorum konuyu açan arkadaşımı ama oyun oyuncuların dediği gibi olmaz fikrini savunan ve öneriniz bilgi havuzuna atılmıştır hemen olmasada ileride( asla olmayacak edasıyla) değerlendirmeye alınacaktır diyen en babasından kabadayı geçinen yönetime almış olduğu 3 beş kişi ile eminimki mevlüt abilerini gururlandıracak şeyler yapıyorlar.