2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Yeni Level Ve Grup Bölgeleri !!!

Gönderilme zamanı: 26 Haz 2011 18:27
gönderen CIZIK
Kafanıza sokmanız gereken bazı gerçekler vardır ıkv dünyasında şöleki
Bu oyun basit sistemler göz önünde bulundurularak tasarlanmıştır. Eski versiyon oyun motorumuzun bazı limitleri vardır ne crysisteki kadar önbellegi nede unreal motorundaki gibi texture birimleri kuvvetlidir. Bu baglamda küçük alanı verimli kullanabilmenin en mantıklı yolu labirentlerdir aynı alanı farklı şekillerde dönersiniz baştan sona kadar gittiginizde neredeyse başa dönersiniz. Bkz. Yeraltı , Meranlabirent, sıgınak , migrat , çemberlitaş, philotheos labirenti hatta eminonu ;)
Ayrıca her oyunda belli matematisel bazı hesaplamalar vardır. bu hesaplar genelde belli bir algoritmaya göre çalışır
65 derhi efsun + 65 derhi efsun = 130 meteor efsun
112 nadide büyücü efsun + 112 nadide büyücü efsun = 224 ejder efsun gibi örneklenebilir

Fakat Onca zmn harcanıp tasarlanmış sıgınak migrat çemberlitaş gibi 49lvl bölgeleri yeni bir lvl geldiginde bu hesaplamalar yüzünden çok kolay hale gelecektir. örnegin 39lvlde 1 hatta 2 grup kurup gittigimiz devana 49lvlde vs yapılır hale gelmiştir.
Bu bakıma hiçbir yapımcının yeni lvl paketi yayınlayıp eski bölgeleri ıskartaya çıkarma gafletinde bulunacagını düşünmüyorum.


59 lvl gelmeden evvel 3-5 yeni bölge daha kesinlikle gelecektir :mrgreen:
Karaköy , Bakırköy , Heybeliada veya Ortaköy yapımcılara ilham kaynagı olabilir :geek: