plus için ne kadar beklemeliyim

Beyaz Köşk sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Kullanıcı avatarı
kackin
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 601
Kayıt: 09 Ara 2009 15:23
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: plus için ne kadar beklemeliyim

Mesaj gönderen kackin »

hımm
Son..
Kullanıcı avatarı
Eflatun
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 403
Kayıt: 05 Ara 2009 20:43
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: plus için ne kadar beklemeliyim

Mesaj gönderen Eflatun »

biraz daha bekleyeyim en iyisi
We are spirit bound to this flesh
We go round one foot nailed down
But bound to reach out and beyond this flesh
Become PneumA
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön