Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında
- Valexlord
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 79
- Kayıt: 26 Eki 2010 18:17
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında
Saat 01.20 Sabah 10 dan berı uraşıyorum destek,mail atıyorum Dün attklarımı uraştıklarımı saymıyorum bile hayla bi netice yok 3 aylık plus yandı İKV de boyle bişeymiş demekki anasını satıyım
OoOGANGSTERSOoO
Valexlord
Galaxyxthismeran
FanArt a böyle katıldık .
Valexlord
Galaxyxthismeran
Gizlenmiş İçerikGöster
FanArt a böyle katıldık .
- Valexlord
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 79
- Kayıt: 26 Eki 2010 18:17
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında
Anasını satıyım 2 gündür işleme alındı diyolar hayla plus gelmedi.Ayarladıgım herşeyde alt üst oldu buymuş o övdükleri ikv kutu ! Ne forumdan ne destekten adam gıbı ılgılenen var yazık gerçekten yazık
OoOGANGSTERSOoO
Valexlord
Galaxyxthismeran
FanArt a böyle katıldık .
Valexlord
Galaxyxthismeran
Gizlenmiş İçerikGöster
FanArt a böyle katıldık .
Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında
Merhabalar
Sorun hakkında destek verebilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden Bildirim tipini : Plus paket seçerek bize iletiniz
E PIN seri numarası:
E PIN şifresi:
E PIN yüklenecek üye adı ve üyelik tipi:
E PIN'in kullanılma tarihi:
Alınan hata mesajı:
Şayet bu şikayeti doğru yapmış iseniz ve henüz size geri dönüş olmadıysa , Ekip çok yoğun demektir. Pazartesiye kadar düzelme olmaz ise bir hatırlatma maili atmanızda fayda var.
İyi forumlar
Sorun hakkında destek verebilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden Bildirim tipini : Plus paket seçerek bize iletiniz
E PIN seri numarası:
E PIN şifresi:
E PIN yüklenecek üye adı ve üyelik tipi:
E PIN'in kullanılma tarihi:
Alınan hata mesajı:
Şayet bu şikayeti doğru yapmış iseniz ve henüz size geri dönüş olmadıysa , Ekip çok yoğun demektir. Pazartesiye kadar düzelme olmaz ise bir hatırlatma maili atmanızda fayda var.
İyi forumlar
- Valexlord
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 79
- Kayıt: 26 Eki 2010 18:17
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında
Bakın bugün 3. gün ve bu mailden atmama ragmen 2. kez tkrr istediler gene attım ve her hatırlatma mailimdede bunu bu formu doldurup yolladım.Bana gelen cevapları size yazıyorum buyrun;Nocomment yazdı:Merhabalar
Sorun hakkında destek verebilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden Bildirim tipini : Plus paket seçerek bize iletiniz
E PIN seri numarası:
E PIN şifresi:
E PIN yüklenecek üye adı ve üyelik tipi:
E PIN'in kullanılma tarihi:
Alınan hata mesajı:
Şayet bu şikayeti doğru yapmış iseniz ve henüz size geri dönüş olmadıysa , Ekip çok yoğun demektir. Pazartesiye kadar düzelme olmaz ise bir hatırlatma maili atmanızda fayda var.
İyi forumlar
Kod: Tümünü seç
Yapılan incelemede 27.10.2010 13:42 tarihinde E PIN'nin başarı ile XXX üyeliğine yüklendiği görülmektedir.
Lütfen oyuna girerek bölge kanalına yazmayı deneyerek bize tekrar haber verebilir misiniz.
TeşekkürlerKod: Tümünü seç
Merhaba,
Doğru desteğin verilebilmesi için Destek Formu üzerinden, sorunuz ile ilgili Bildirim tipini seçerek destek talebinde bulunmanız gerekmektedir.
Bilginizeve son olarak dün sabah
Kod: Tümünü seç
Merhaba,
Bildiriminiz incelenmek üzere notlarımız arasına alınmıştır. En kısa sürede incelenerek tarafınıza geri bildirim yapılacaktır. Lütfen tarafınıza yanıt verilene kadar konu ile ilgili farklı destek taleplerinde bulunmayınız.
OoOGANGSTERSOoO
Valexlord
Galaxyxthismeran
FanArt a böyle katıldık .
Valexlord
Galaxyxthismeran
Gizlenmiş İçerikGöster
FanArt a böyle katıldık .
Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında
Merhabalar
Sizi gayet iyi anladım . Anlamadığım şey ise , amacınız sorununuzu çözmekmi ? Yoksa Hakaretmi etmek ?
Sobee sadece sizin plus sorununuza bakmıyorki , sizin gibi teknik desteğe ihtiyacı olan onlarca yüzlerce insan var ve bunların hepsine tek tek cevap verilmektedir. Bu işlemler hokus pokus ile olmamakatdır , önce hatalı şifreler incelenir , daha önce yüklenip yüklenmediğine bakılır , sonra başvuruda bulunan kişinin hesabına arka planda girilir, sonra bu hesaba yeni plus atanır ve saire ve saire
İlk mailinizden sonra sobee tarafından gereken yapılmış ve Plus yüklendi ibaresi alınmış ve size bilgi verilmiş
siz plusın yüklenmediğini anlayınca yeniden başvuruda bulunuyorsunuz , fakat bu başvurunuz yanlış olduğu için
maili atılıyor size , siz yeniden başvuruda bulunuyorsunuz ve bu sefer doğru şekilde başvuruyorsunuz , bunun üzerine
size
Her mailinize cevap verilmiş , cevapsız kalmamışsınız sorununuzla ilgileniliyor , fakat sadece sorun yaşayan siz değilsiniz , biraz sabır ve anlayış lütfen .
Konu kilitlenmiştir. Destek sayfası üzerinden iletişime devam edebilirsiniz .
İyi forumlar
Sizi gayet iyi anladım . Anlamadığım şey ise , amacınız sorununuzu çözmekmi ? Yoksa Hakaretmi etmek ?
Sobee sadece sizin plus sorununuza bakmıyorki , sizin gibi teknik desteğe ihtiyacı olan onlarca yüzlerce insan var ve bunların hepsine tek tek cevap verilmektedir. Bu işlemler hokus pokus ile olmamakatdır , önce hatalı şifreler incelenir , daha önce yüklenip yüklenmediğine bakılır , sonra başvuruda bulunan kişinin hesabına arka planda girilir, sonra bu hesaba yeni plus atanır ve saire ve saire
İlk mailinizden sonra sobee tarafından gereken yapılmış ve Plus yüklendi ibaresi alınmış ve size bilgi verilmiş
Yapılan incelemede 27.10.2010 13:42 tarihinde E PIN'nin başarı ile XXX üyeliğine yüklendiği görülmektedir.
Lütfen oyuna girerek bölge kanalına yazmayı deneyerek bize tekrar haber verebilir misiniz.
Teşekkürler
siz plusın yüklenmediğini anlayınca yeniden başvuruda bulunuyorsunuz , fakat bu başvurunuz yanlış olduğu için
.-Doğru desteğin verilebilmesi için Destek Formu üzerinden, sorunuz ile ilgili Bildirim tipini seçerek destek talebinde bulunmanız gerekmektedir
maili atılıyor size , siz yeniden başvuruda bulunuyorsunuz ve bu sefer doğru şekilde başvuruyorsunuz , bunun üzerine
size
deniyor ve sıralamaya bir daha alıyorlar siziBildiriminiz incelenmek üzere notlarımız arasına alınmıştır. En kısa sürede incelenerek tarafınıza geri bildirim yapılacaktır. Lütfen tarafınıza yanıt verilene kadar konu ile ilgili farklı destek taleplerinde bulunmayınız.
Her mailinize cevap verilmiş , cevapsız kalmamışsınız sorununuzla ilgileniliyor , fakat sadece sorun yaşayan siz değilsiniz , biraz sabır ve anlayış lütfen .
Konu kilitlenmiştir. Destek sayfası üzerinden iletişime devam edebilirsiniz .
İyi forumlar




