Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Valexlord
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 79
Kayıt: 26 Eki 2010 18:17
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında

Mesaj gönderen Valexlord »

Saat 01.20 Sabah 10 dan berı uraşıyorum destek,mail atıyorum Dün attklarımı uraştıklarımı saymıyorum bile hayla bi netice yok 3 aylık plus yandı İKV de boyle bişeymiş demekki anasını satıyım
OoOGANGSTERSOoO

Valexlord

Galaxyxthismeran



Gizlenmiş İçerikGöster

FanArt a böyle katıldık .
Kullanıcı avatarı
Valexlord
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 79
Kayıt: 26 Eki 2010 18:17
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında

Mesaj gönderen Valexlord »

Anasını satıyım 2 gündür işleme alındı diyolar hayla plus gelmedi.Ayarladıgım herşeyde alt üst oldu buymuş o övdükleri ikv kutu ! Ne forumdan ne destekten adam gıbı ılgılenen var yazık gerçekten yazık
OoOGANGSTERSOoO

Valexlord

Galaxyxthismeran



Gizlenmiş İçerikGöster

FanArt a böyle katıldık .
Kullanıcı avatarı
Nocomment
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1196
Kayıt: 04 Ara 2009 17:28

Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında

Mesaj gönderen Nocomment »

Merhabalar

Sorun hakkında destek verebilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri
http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden Bildirim tipini : Plus paket seçerek bize iletiniz

E PIN seri numarası:
E PIN şifresi:
E PIN yüklenecek üye adı ve üyelik tipi:
E PIN'in kullanılma tarihi:
Alınan hata mesajı:



Şayet bu şikayeti doğru yapmış iseniz ve henüz size geri dönüş olmadıysa , Ekip çok yoğun demektir. Pazartesiye kadar düzelme olmaz ise bir hatırlatma maili atmanızda fayda var.
İyi forumlar

İKV'den Haberdar Olun!
Resim Resim Resim Resim
Kullanıcı avatarı
Valexlord
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 79
Kayıt: 26 Eki 2010 18:17
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında

Mesaj gönderen Valexlord »

Nocomment yazdı:Merhabalar

Sorun hakkında destek verebilmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri
http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden Bildirim tipini : Plus paket seçerek bize iletiniz

E PIN seri numarası:
E PIN şifresi:
E PIN yüklenecek üye adı ve üyelik tipi:
E PIN'in kullanılma tarihi:
Alınan hata mesajı:



Şayet bu şikayeti doğru yapmış iseniz ve henüz size geri dönüş olmadıysa , Ekip çok yoğun demektir. Pazartesiye kadar düzelme olmaz ise bir hatırlatma maili atmanızda fayda var.
İyi forumlar
Bakın bugün 3. gün ve bu mailden atmama ragmen 2. kez tkrr istediler gene attım ve her hatırlatma mailimdede bunu bu formu doldurup yolladım.Bana gelen cevapları size yazıyorum buyrun;

Kod: Tümünü seç

Yapılan incelemede 27.10.2010 13:42 tarihinde E PIN'nin başarı ile XXX üyeliğine yüklendiği görülmektedir.

Lütfen oyuna girerek bölge kanalına yazmayı deneyerek bize tekrar haber verebilir misiniz.

Teşekkürler
Bu mailden sonra girdim denedim ve tekrar cevap yazdım ve gelen cevaba bakın ! (YUH)

Kod: Tümünü seç

Merhaba,

 Doğru desteğin verilebilmesi için Destek Formu üzerinden, sorunuz ile ilgili Bildirim tipini seçerek destek talebinde bulunmanız gerekmektedir.

 Bilginize
Hem istiyorlar hemde tkrr destekten atın dıyorlar :S

ve son olarak dün sabah

Kod: Tümünü seç

Merhaba,


Bildiriminiz incelenmek üzere notlarımız arasına alınmıştır. En kısa sürede incelenerek tarafınıza geri bildirim yapılacaktır. Lütfen tarafınıza yanıt verilene kadar konu ile ilgili farklı destek taleplerinde bulunmayınız.
Peki İKV 3 günde bir hesabın plusunun yüklenmediğini tespit edip o plusu yuklemekten acizmi ? Şimdi soruyorum size ?
OoOGANGSTERSOoO

Valexlord

Galaxyxthismeran



Gizlenmiş İçerikGöster

FanArt a böyle katıldık .
Kullanıcı avatarı
Nocomment
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1196
Kayıt: 04 Ara 2009 17:28

Re: Özel Kutu Epin Plus Hatası Hakkında

Mesaj gönderen Nocomment »

Merhabalar

Sizi gayet iyi anladım . Anlamadığım şey ise , amacınız sorununuzu çözmekmi ? Yoksa Hakaretmi etmek ?

Sobee sadece sizin plus sorununuza bakmıyorki , sizin gibi teknik desteğe ihtiyacı olan onlarca yüzlerce insan var ve bunların hepsine tek tek cevap verilmektedir. Bu işlemler hokus pokus ile olmamakatdır , önce hatalı şifreler incelenir , daha önce yüklenip yüklenmediğine bakılır , sonra başvuruda bulunan kişinin hesabına arka planda girilir, sonra bu hesaba yeni plus atanır ve saire ve saire


İlk mailinizden sonra sobee tarafından gereken yapılmış ve Plus yüklendi ibaresi alınmış ve size bilgi verilmiş
Yapılan incelemede 27.10.2010 13:42 tarihinde E PIN'nin başarı ile XXX üyeliğine yüklendiği görülmektedir.

Lütfen oyuna girerek bölge kanalına yazmayı deneyerek bize tekrar haber verebilir misiniz.

Teşekkürler

siz plusın yüklenmediğini anlayınca yeniden başvuruda bulunuyorsunuz , fakat bu başvurunuz yanlış olduğu için
-Doğru desteğin verilebilmesi için Destek Formu üzerinden, sorunuz ile ilgili Bildirim tipini seçerek destek talebinde bulunmanız gerekmektedir
.
maili atılıyor size , siz yeniden başvuruda bulunuyorsunuz ve bu sefer doğru şekilde başvuruyorsunuz , bunun üzerine
size
Bildiriminiz incelenmek üzere notlarımız arasına alınmıştır. En kısa sürede incelenerek tarafınıza geri bildirim yapılacaktır. Lütfen tarafınıza yanıt verilene kadar konu ile ilgili farklı destek taleplerinde bulunmayınız.
deniyor ve sıralamaya bir daha alıyorlar sizi

Her mailinize cevap verilmiş , cevapsız kalmamışsınız sorununuzla ilgileniliyor , fakat sadece sorun yaşayan siz değilsiniz , biraz sabır ve anlayış lütfen .

Konu kilitlenmiştir. Destek sayfası üzerinden iletişime devam edebilirsiniz .

İyi forumlar

İKV'den Haberdar Olun!
Resim Resim Resim Resim
Kilitli

“Genel Etkileşim” sayfasına dön