Zıhın tutLması derken sawascının zıhn tutmasını kast ettm ayrıca bır sawascıda dıkkat depar durdurma we sarsıLmazın 15 oLma ıhtımaLı aynı anda yok buyucuLerdekı kurenın kuLLanımınıda dogru ayarLamak Lazım ayrıca...veym2 yazdı:o önceden di zihin tutmadan kesilmez şimdi bide sarsılmaz açıyolarUcube yazdı:YanıLıyosun. Büyücü kuLLanmayı iyi biLen biri gayet iyi savaşçı kesebiLir. Üstü biraz iyi oLsun kesmek koLay. Tabiki burada üstündeki efsunLardan çok yetenek kuLLanımı,Sırası,Zamanı fazLasıyLa önem taşımaktadır. 1 eL aLamassın diyorsun geL sancağa warsa sawaşçın buL beni. Ws ataLım 3 eLdede zihn tutLması geLmediği takdirde beni 3-0 kesmen çok zor oLucakdır. ws den bir eL fazLasını hatta ws yi kazanabiLeceğimi idda ediyorum. Dediğim gibi bir hata weya ihmaL söz konusu değiLdir. İşin özü yetenekaldatmaz2012 yazdı:ATX hocam deparın suresı 40 sanıye savascı sarsılmazıyla 12 sanıye kazanıyor yedıgı hapısle 15 sanıye kutupla 5 sanıye
Yanı deparı hemen gelıyor ıstersen bir buyucu aç normal ustune ıstedıgın ıtemı dız (sıradan ıtemler) ben savascı açıyım gorelım bakalım dengeyı tek el alamazsınbunları tekrar gozden geçırın
adaletmı Bu ?
Re: adaletmı Bu ?
нα∂ι вιя σуυη σуηαуαℓıм ѕη вєηм gυяυяυмℓα σуηα вєη ѕєηιη нαуαтıηℓα..!
נσкєя
Re: adaletmı Bu ?
iyi bir büyücü 2.durdurmaya kalmadan savaşçıyı kesmelidir. yeteneklerden çok item dizmeye bak.
- aldatmaz2012
- Demirci Çırağı

- Mesajlar: 680
- Kayıt: 05 Ara 2009 13:58
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: adaletmı Bu ?
Yüzük Kolye nucleus eldıven bılge cevriye nadide pantolon fevzi cevrıye nadide ayyakkabı bilge cevrıye ceket bilge cevrıye gözlüm m2 fiziksel şarjlı meteorıtle 2200 buzla 2500 vuruyorum savascılara 2 vuruştan bırı krtık ve büyücüdende ıyı anlıyorum ama savaşçı 15 sarsılmazla maalsef alıyorxbyreds yazdı:iyi bir büyücü 2.durdurmaya kalmadan savaşçıyı kesmelidir. yeteneklerden çok item dizmeye bak.
Alayına Gidermiş Sen Önce Korkmadan Bakkalla Git
-Burasıqistanbul-
-Burasıqistanbul-
- veym2
- Tılsım Tanığı

- Mesajlar: 1484
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:33
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Kara Deniz Yıldızları
Re: adaletmı Bu ?
sayayım sana 15 depar 15 ofansif 15 sert 15 ağır etti 60 15 durdurma 15 sarsılmaz etti 90 geriye kaldı 8 3 puan zihin toplama 5 puan dikat dağıtma bu yetenk sistemyile kesemeyeceğin büyü yokUcube yazdı:Zıhın tutLması derken sawascının zıhn tutmasını kast ettm ayrıca bır sawascıda dıkkat depar durdurma we sarsıLmazın 15 oLma ıhtımaLı aynı anda yok buyucuLerdekı kurenın kuLLanımınıda dogru ayarLamak Lazım ayrıca...veym2 yazdı:o önceden di zihin tutmadan kesilmez şimdi bide sarsılmaz açıyolarUcube yazdı:YanıLıyosun. Büyücü kuLLanmayı iyi biLen biri gayet iyi savaşçı kesebiLir. Üstü biraz iyi oLsun kesmek koLay. Tabiki burada üstündeki efsunLardan çok yetenek kuLLanımı,Sırası,Zamanı fazLasıyLa önem taşımaktadır. 1 eL aLamassın diyorsun geL sancağa warsa sawaşçın buL beni. Ws ataLım 3 eLdede zihn tutLması geLmediği takdirde beni 3-0 kesmen çok zor oLucakdır. ws den bir eL fazLasını hatta ws yi kazanabiLeceğimi idda ediyorum. Dediğim gibi bir hata weya ihmaL söz konusu değiLdir. İşin özü yetenekaldatmaz2012 yazdı:ATX hocam deparın suresı 40 sanıye savascı sarsılmazıyla 12 sanıye kazanıyor yedıgı hapısle 15 sanıye kutupla 5 sanıye
Yanı deparı hemen gelıyor ıstersen bir buyucu aç normal ustune ıstedıgın ıtemı dız (sıradan ıtemler) ben savascı açıyım gorelım bakalım dengeyı tek el alamazsınbunları tekrar gozden geçırın
Re: adaletmı Bu ?
Hesap yapalım:
Savaşçı depar atıyor ve büyücü zihin tutulması atıyor. Deparın yenileme süresi 40 saniyedir ve büyücünün, savaşçı deparı atar atmaz zihin attığını düşünelim. Savaşçı zihinden 15 saniye kazanır. Savaşçı sarsılmaza 15 vermiştir, yani burdan 12 saniye daha kazanacaktır. Deparın yenileme süresinden savaşçının kazandığı süreleri çıkaralım:
40 -15 - 12 = 13 (Burda savaşçının durdurma menziline girmediğini varsayıyoruz.)
Savaşçı 13 saniye sonra deparı açar ve deparla büyücünün yanına gelceği süreyi de 2 saniye olarak alalım.
13 + 2 = 15
Bu 15 saniye içinde büyücü, savaşçıya vuruşlarını gerçekleştirecektir. Büyücünün tek büyü buz kullandığını düşünelim ve yapabileceği vuruşların sayısını hesaplayalım.
0.sn(Başlangıç) - 3.sn - 6.sn - 9.sn - 12.sn - 15.sn
Büyücü bu sürede 6 buz vuruşu + aralardaki sürelerde direnç kırma atabilir.
Savaşçının canı 20.000'dir. 20.000 canı 6 vuruşa pay edelim:
20.000 / 6 = 3.333
Demek ki bir büyücünün tek buzla savaşçı devirebilmesi için ortalama 3.300 küsür vuruş yapması gerekir. Bir büyücünün bu değeri düz vurarak geçmesi (özellikle de buz direncine 200'den fazla vermiş bir savaçıya) imkansız. Bu değeri kritik atarak geçebilir. Kritik şansını ya direnç kırarak, ya da kritik efsun dizerek arttırabilir. Üstünüzü tamamen buz + büyü kritik dizmek çok pahalıya patlar ve oyunda birçok kişinin bu takımı alması imkansız. Direnç kırma iş görse de bazen sizi zor duruma düşürebiliyor (örneğin; mesafeyi tutturamazsaniz durdurma alabilirsiniz).
Gelelim savaşçıya. Savaşçının işi bu durumda çok kolay. Deparını atar, ilk önce zihin altında 15 saniye boyunca keyfine bakar, sonra sarsılmazını açar 12 saniye de burda geçirir sonra 13 saniye boyunca büyücüden fazla hasar almama üzerine oyununu oynar, deparın süresi dolunca ise deparını atar ve büyücüyü keser. Büyücü kutup açsa bile kutubun süresi deparın süresini alamadığı için yine ölecektir. Üstelik büyücüyü kesmesi için öyle ahım şahım bir üste de ihtiyacı yoktur. İflisten gelen pantolon, Gümüş akrepten gelen eldiven, Anıt görevinden gelen ceket, 3,4mden alacağı urban takılar ve dev komododan gelen satır ile karşısındaki büyücüyü çok rahat kesebiliyor. Büyücüyü kesememesi ise sadece şansa dayalı, eğer büyücü direnç kırıp bol miktarda kritik atarsa ölüyor.
Denge meselesine gelince, denge "Savaşçı grup bölgelerinde yer bulamıyor; o zaman diğer sınıfları ezsin." Gibi bir mantıkla olamaz. Bu yönetimin hatası, çünkü savaşçıyı ofansif ve defansif diye öyle bir ayırdı ki ofansif savaşçı, klan veya PvP savaşçısı ; Defansif savaşçı Grup bölgeleri veya görev savaşçısı oldu. Bu yanlış ve çok komik bir durum. Çünkü ofansif defansif bütün savaşçılar her yerde etkin olmalı ve diğer sınıflarla eşit olmalı. Yani defansif savaşçı klanda ve PvP de etkili olabilmeli, Ofansif savaşçı da görevlerde ve grup bölgelerinde iş görebilmeli. Yönetim grup bölgeleriyle birlikte gelen bu dengesizliği düzeltebilirse, oyunda çok güzel ve büyük değişmeler olacaktır. Çünkü oyundaki bütün sorunlar bu yüzden çıktı. Bunu burda açıklamayacağım; çünkü çok uzun. Ama öğrenmek isteyenlere bunları açıklarım.
Benim amacım yardım etmek, kimseyle zıtlaşmak istemem. Eğer yazdıklarımda yanlış varsa lütfen bildirin. Herkese iyi oyunlar.
Savaşçı depar atıyor ve büyücü zihin tutulması atıyor. Deparın yenileme süresi 40 saniyedir ve büyücünün, savaşçı deparı atar atmaz zihin attığını düşünelim. Savaşçı zihinden 15 saniye kazanır. Savaşçı sarsılmaza 15 vermiştir, yani burdan 12 saniye daha kazanacaktır. Deparın yenileme süresinden savaşçının kazandığı süreleri çıkaralım:
40 -15 - 12 = 13 (Burda savaşçının durdurma menziline girmediğini varsayıyoruz.)
Savaşçı 13 saniye sonra deparı açar ve deparla büyücünün yanına gelceği süreyi de 2 saniye olarak alalım.
13 + 2 = 15
Bu 15 saniye içinde büyücü, savaşçıya vuruşlarını gerçekleştirecektir. Büyücünün tek büyü buz kullandığını düşünelim ve yapabileceği vuruşların sayısını hesaplayalım.
0.sn(Başlangıç) - 3.sn - 6.sn - 9.sn - 12.sn - 15.sn
Büyücü bu sürede 6 buz vuruşu + aralardaki sürelerde direnç kırma atabilir.
Savaşçının canı 20.000'dir. 20.000 canı 6 vuruşa pay edelim:
20.000 / 6 = 3.333
Demek ki bir büyücünün tek buzla savaşçı devirebilmesi için ortalama 3.300 küsür vuruş yapması gerekir. Bir büyücünün bu değeri düz vurarak geçmesi (özellikle de buz direncine 200'den fazla vermiş bir savaçıya) imkansız. Bu değeri kritik atarak geçebilir. Kritik şansını ya direnç kırarak, ya da kritik efsun dizerek arttırabilir. Üstünüzü tamamen buz + büyü kritik dizmek çok pahalıya patlar ve oyunda birçok kişinin bu takımı alması imkansız. Direnç kırma iş görse de bazen sizi zor duruma düşürebiliyor (örneğin; mesafeyi tutturamazsaniz durdurma alabilirsiniz).
Gelelim savaşçıya. Savaşçının işi bu durumda çok kolay. Deparını atar, ilk önce zihin altında 15 saniye boyunca keyfine bakar, sonra sarsılmazını açar 12 saniye de burda geçirir sonra 13 saniye boyunca büyücüden fazla hasar almama üzerine oyununu oynar, deparın süresi dolunca ise deparını atar ve büyücüyü keser. Büyücü kutup açsa bile kutubun süresi deparın süresini alamadığı için yine ölecektir. Üstelik büyücüyü kesmesi için öyle ahım şahım bir üste de ihtiyacı yoktur. İflisten gelen pantolon, Gümüş akrepten gelen eldiven, Anıt görevinden gelen ceket, 3,4mden alacağı urban takılar ve dev komododan gelen satır ile karşısındaki büyücüyü çok rahat kesebiliyor. Büyücüyü kesememesi ise sadece şansa dayalı, eğer büyücü direnç kırıp bol miktarda kritik atarsa ölüyor.
Denge meselesine gelince, denge "Savaşçı grup bölgelerinde yer bulamıyor; o zaman diğer sınıfları ezsin." Gibi bir mantıkla olamaz. Bu yönetimin hatası, çünkü savaşçıyı ofansif ve defansif diye öyle bir ayırdı ki ofansif savaşçı, klan veya PvP savaşçısı ; Defansif savaşçı Grup bölgeleri veya görev savaşçısı oldu. Bu yanlış ve çok komik bir durum. Çünkü ofansif defansif bütün savaşçılar her yerde etkin olmalı ve diğer sınıflarla eşit olmalı. Yani defansif savaşçı klanda ve PvP de etkili olabilmeli, Ofansif savaşçı da görevlerde ve grup bölgelerinde iş görebilmeli. Yönetim grup bölgeleriyle birlikte gelen bu dengesizliği düzeltebilirse, oyunda çok güzel ve büyük değişmeler olacaktır. Çünkü oyundaki bütün sorunlar bu yüzden çıktı. Bunu burda açıklamayacağım; çünkü çok uzun. Ama öğrenmek isteyenlere bunları açıklarım.
Benim amacım yardım etmek, kimseyle zıtlaşmak istemem. Eğer yazdıklarımda yanlış varsa lütfen bildirin. Herkese iyi oyunlar.
Sorun değil çözüm yaratın.
Re: adaletmı Bu ?
ya o deqıL Buyucu ıLLa Krtıkmı dızcek ustunu savascı 2 3 max qorev ıtemlerıyLe buyucuyu devırıor ustune durdurmasız keserız dıorsunuz e zaten dıkkate 15 werdıqını fazr edeLım BUYucunun anası ağLıor bu sefer dıkkat attımı adam hem yuruyemıorsun hem saldırın hem savunman dusuor bu da zaten karsıkı dusmanın buyune Dreneceqını gosterıor ve sana vurus ıhtımaLını arttırıor . Bu da Ufak 1 bıLqıLendırme oLsun... CaptaiN ATX yanLısın Çok :mrgreen:
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Re: adaletmı Bu ?
Şu anki durum ne yazık ki bunu gösteriyor. Büyücü kritik set dizmeden rahat rahat savaşçı kesemiyor.Tek item takımla kesenler vardır elbet, ama büyücünün durumu şu an çok zor. Bu arada saldırı ve savunmanın hedefin büyüye direnmesiyle alakası yok.KraToSs yazdı:ya o deqıL Buyucu ıLLa Krtıkmı dızcek ustunu savascı 2 3 max qorev ıtemlerıyLe buyucuyu devırıor ustune durdurmasız keserız dıorsunuz e zaten dıkkate 15 werdıqını fazr edeLım BUYucunun anası ağLıor bu sefer dıkkat attımı adam hem yuruyemıorsun hem saldırın hem savunman dusuor bu da zaten karsıkı dusmanın buyune Dreneceqını gosterıor ve sana vurus ıhtımaLını arttırıor . Bu da Ufak 1 bıLqıLendırme oLsun... CaptaiN ATX yanLısın Çok :mrgreen:
Sorun değil çözüm yaratın.
- veym2
- Tılsım Tanığı

- Mesajlar: 1484
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:33
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
- Lonca: Kara Deniz Yıldızları
Re: adaletmı Bu ?
5 puanda dikkatı ekle oraya 15 saniye içindede yaklaşıp vura bilir savaşçıHelper yazdı:Hesap yapalım:
Savaşçı depar atıyor ve büyücü zihin tutulması atıyor. Deparın yenileme süresi 40 saniyedir ve büyücünün, savaşçı deparı atar atmaz zihin attığını düşünelim. Savaşçı zihinden 15 saniye kazanır. Savaşçı sarsılmaza 15 vermiştir, yani burdan 12 saniye daha kazanacaktır. Deparın yenileme süresinden savaşçının kazandığı süreleri çıkaralım:
40 -15 - 12 = 13 (Burda savaşçının durdurma menziline girmediğini varsayıyoruz.)
Savaşçı 13 saniye sonra deparı açar ve deparla büyücünün yanına gelceği süreyi de 2 saniye olarak alalım.
13 + 2 = 15
Bu 15 saniye içinde büyücü, savaşçıya vuruşlarını gerçekleştirecektir. Büyücünün tek büyü buz kullandığını düşünelim ve yapabileceği vuruşların sayısını hesaplayalım.
0.sn(Başlangıç) - 3.sn - 6.sn - 9.sn - 12.sn - 15.sn
Büyücü bu sürede 6 buz vuruşu + aralardaki sürelerde direnç kırma atabilir.
Savaşçının canı 20.000'dir. 20.000 canı 6 vuruşa pay edelim:
20.000 / 6 = 3.333
Demek ki bir büyücünün tek buzla savaşçı devirebilmesi için ortalama 3.300 küsür vuruş yapması gerekir. Bir büyücünün bu değeri düz vurarak geçmesi (özellikle de buz direncine 200'den fazla vermiş bir savaçıya) imkansız. Bu değeri kritik atarak geçebilir. Kritik şansını ya direnç kırarak, ya da kritik efsun dizerek arttırabilir. Üstünüzü tamamen buz + büyü kritik dizmek çok pahalıya patlar ve oyunda birçok kişinin bu takımı alması imkansız. Direnç kırma iş görse de bazen sizi zor duruma düşürebiliyor (örneğin; mesafeyi tutturamazsaniz durdurma alabilirsiniz).
Gelelim savaşçıya. Savaşçının işi bu durumda çok kolay. Deparını atar, ilk önce zihin altında 15 saniye boyunca keyfine bakar, sonra sarsılmazını açar 12 saniye de burda geçirir sonra 13 saniye boyunca büyücüden fazla hasar almama üzerine oyununu oynar, deparın süresi dolunca ise deparını atar ve büyücüyü keser. Büyücü kutup açsa bile kutubun süresi deparın süresini alamadığı için yine ölecektir. Üstelik büyücüyü kesmesi için öyle ahım şahım bir üste de ihtiyacı yoktur. İflisten gelen pantolon, Gümüş akrepten gelen eldiven, Anıt görevinden gelen ceket, 3,4mden alacağı urban takılar ve dev komododan gelen satır ile karşısındaki büyücüyü çok rahat kesebiliyor. Büyücüyü kesememesi ise sadece şansa dayalı, eğer büyücü direnç kırıp bol miktarda kritik atarsa ölüyor.
Denge meselesine gelince, denge "Savaşçı grup bölgelerinde yer bulamıyor; o zaman diğer sınıfları ezsin." Gibi bir mantıkla olamaz. Bu yönetimin hatası, çünkü savaşçıyı ofansif ve defansif diye öyle bir ayırdı ki ofansif savaşçı, klan veya PvP savaşçısı ; Defansif savaşçı Grup bölgeleri veya görev savaşçısı oldu. Bu yanlış ve çok komik bir durum. Çünkü ofansif defansif bütün savaşçılar her yerde etkin olmalı ve diğer sınıflarla eşit olmalı. Yani defansif savaşçı klanda ve PvP de etkili olabilmeli, Ofansif savaşçı da görevlerde ve grup bölgelerinde iş görebilmeli. Yönetim grup bölgeleriyle birlikte gelen bu dengesizliği düzeltebilirse, oyunda çok güzel ve büyük değişmeler olacaktır. Çünkü oyundaki bütün sorunlar bu yüzden çıktı. Bunu burda açıklamayacağım; çünkü çok uzun. Ama öğrenmek isteyenlere bunları açıklarım.
Benim amacım yardım etmek, kimseyle zıtlaşmak istemem. Eğer yazdıklarımda yanlış varsa lütfen bildirin. Herkese iyi oyunlar.
Re: adaletmı Bu ?
Aslında dikkat dağıtmaya hiç ihtiyaç bile duymuyor. Hedefin üzerine yürümek yerine hedeften hasar almamaya oynarsa bırak direnç kırmayı, buz oku bile almadan deparın süresini yenileyebiliyor.veym2 yazdı:5 puanda dikkatı ekle oraya 15 saniye içindede yaklaşıp vura bilir savaşçıHelper yazdı:Hesap yapalım:
Savaşçı depar atıyor ve büyücü zihin tutulması atıyor. Deparın yenileme süresi 40 saniyedir ve büyücünün, savaşçı deparı atar atmaz zihin attığını düşünelim. Savaşçı zihinden 15 saniye kazanır. Savaşçı sarsılmaza 15 vermiştir, yani burdan 12 saniye daha kazanacaktır. Deparın yenileme süresinden savaşçının kazandığı süreleri çıkaralım:
40 -15 - 12 = 13 (Burda savaşçının durdurma menziline girmediğini varsayıyoruz.)
Savaşçı 13 saniye sonra deparı açar ve deparla büyücünün yanına gelceği süreyi de 2 saniye olarak alalım.
13 + 2 = 15
Bu 15 saniye içinde büyücü, savaşçıya vuruşlarını gerçekleştirecektir. Büyücünün tek büyü buz kullandığını düşünelim ve yapabileceği vuruşların sayısını hesaplayalım.
0.sn(Başlangıç) - 3.sn - 6.sn - 9.sn - 12.sn - 15.sn
Büyücü bu sürede 6 buz vuruşu + aralardaki sürelerde direnç kırma atabilir.
Savaşçının canı 20.000'dir. 20.000 canı 6 vuruşa pay edelim:
20.000 / 6 = 3.333
Demek ki bir büyücünün tek buzla savaşçı devirebilmesi için ortalama 3.300 küsür vuruş yapması gerekir. Bir büyücünün bu değeri düz vurarak geçmesi (özellikle de buz direncine 200'den fazla vermiş bir savaçıya) imkansız. Bu değeri kritik atarak geçebilir. Kritik şansını ya direnç kırarak, ya da kritik efsun dizerek arttırabilir. Üstünüzü tamamen buz + büyü kritik dizmek çok pahalıya patlar ve oyunda birçok kişinin bu takımı alması imkansız. Direnç kırma iş görse de bazen sizi zor duruma düşürebiliyor (örneğin; mesafeyi tutturamazsaniz durdurma alabilirsiniz).
Gelelim savaşçıya. Savaşçının işi bu durumda çok kolay. Deparını atar, ilk önce zihin altında 15 saniye boyunca keyfine bakar, sonra sarsılmazını açar 12 saniye de burda geçirir sonra 13 saniye boyunca büyücüden fazla hasar almama üzerine oyununu oynar, deparın süresi dolunca ise deparını atar ve büyücüyü keser. Büyücü kutup açsa bile kutubun süresi deparın süresini alamadığı için yine ölecektir. Üstelik büyücüyü kesmesi için öyle ahım şahım bir üste de ihtiyacı yoktur. İflisten gelen pantolon, Gümüş akrepten gelen eldiven, Anıt görevinden gelen ceket, 3,4mden alacağı urban takılar ve dev komododan gelen satır ile karşısındaki büyücüyü çok rahat kesebiliyor. Büyücüyü kesememesi ise sadece şansa dayalı, eğer büyücü direnç kırıp bol miktarda kritik atarsa ölüyor.
Denge meselesine gelince, denge "Savaşçı grup bölgelerinde yer bulamıyor; o zaman diğer sınıfları ezsin." Gibi bir mantıkla olamaz. Bu yönetimin hatası, çünkü savaşçıyı ofansif ve defansif diye öyle bir ayırdı ki ofansif savaşçı, klan veya PvP savaşçısı ; Defansif savaşçı Grup bölgeleri veya görev savaşçısı oldu. Bu yanlış ve çok komik bir durum. Çünkü ofansif defansif bütün savaşçılar her yerde etkin olmalı ve diğer sınıflarla eşit olmalı. Yani defansif savaşçı klanda ve PvP de etkili olabilmeli, Ofansif savaşçı da görevlerde ve grup bölgelerinde iş görebilmeli. Yönetim grup bölgeleriyle birlikte gelen bu dengesizliği düzeltebilirse, oyunda çok güzel ve büyük değişmeler olacaktır. Çünkü oyundaki bütün sorunlar bu yüzden çıktı. Bunu burda açıklamayacağım; çünkü çok uzun. Ama öğrenmek isteyenlere bunları açıklarım.
Benim amacım yardım etmek, kimseyle zıtlaşmak istemem. Eğer yazdıklarımda yanlış varsa lütfen bildirin. Herkese iyi oyunlar.
Sorun değil çözüm yaratın.
Re: adaletmı Bu ?
Büyücünün Şu an savascıyı aLması zor qozukuor 
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.




