2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 08:00
gönderen ibrahimking
kardeşim artıstlık yapıyolar bırak ya.oyle bı yontem yok.şansına atıyo.olsa mutlak bırısı soylerdı kamu :)
ama aklıma şoyle bişey geldı.
kadım hıdra bellı bı hıddetın ustundekı kısılere kukreme atagı yapmıyosa.junon bu gonderme atagınıda en cok hıddet yaratanlara atmıyo olabılır.fakat tank en cok ve bellı degerın ustunde hıddet yaratmak ıcın baya bı kudret ıksırı hupletmelı.oyle oluncada pahalıya gelır :D

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 09:13
gönderen essperanza
VBMaSTeR yazdı:Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
Belli ki sen junon kesmemişsin :D Birini zindana yollarda belli bi süre gelmezse tekrar başkasını yolluyor.

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 09:33
gönderen veym2
essperanza yazdı:
VBMaSTeR yazdı:Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
Belli ki sen junon kesmemişsin :D Birini zindana yollarda belli bi süre gelmezse tekrar başkasını yolluyor.
ne olcak zindandan vurur 6 kişi :)

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 12:24
gönderen aldatmaz2012
Hiddet veya taktıkle alakası yok zar gıbı dusunun rastgele atıyor

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 12:48
gönderen Britishtobacco92
Arkadaşında dediği gibi junon kendi aleminde yaşıyor istediğin atıyor hatta o piti piti yapıyordur ama çaktırmıyordur :lol: :lol: Junonda tek dikkat gerektiren olay yılanı kalkar kalkmaz kesmektir.

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 19:12
gönderen VBMaSTeR
veym2 yazdı:
essperanza yazdı:
VBMaSTeR yazdı:Büyücü yada şfialardan birini zindana gönderirse geri gelmez olur biter :P
Belli ki sen junon kesmemişsin :D Birini zindana yollarda belli bi süre gelmezse tekrar başkasını yolluyor.
ne olcak zindandan vurur 6 kişi :)
Gel eminönüne gör zırhımı :) MEsajın sonundaki ( :P ) ifadesini koymanın bir sebebi var arkadaşım. Birde şu var benim gibi biriyle girerseniz hiç gitmezsiniz :D Manşallah junon sürekli beni alıyo :D üstüste 4-5 öyle gidiyo valla :D

Re: Arkadaşlar junonda tankı nasıl yukarı gondermıyor ?

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 19:30
gönderen xxxhellboyxxx
Beyler bence de bir taktiği olması lazım biraz uğraşırsak belki bulabiliriz.Ama olmayada bilir ama mutlaka bir açığı vardır.Örnek olarak verirsek tılsımda solucanın kesim taktiğini bulan bendim.3 sıra zihini yiyince pert olmuştu bununda mutlaka bir taktiği vardır.