elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

xXdeli58Xx yazdı:sen azat cevriye item kullanmayı bilmiyorsun ! ;)
12 15 bin çakanlar gördüm ;)
bn de full azattım :) başkaları aynı itemle 10 bin wuruyor bn 5 bin :mrgreen: :mrgreen:
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
turkoxHAMSTER
Praetorian Piyadesi
Praetorian Piyadesi
Mesajlar: 4397
Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
Sunucu: Teşkilat

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen turkoxHAMSTER »

Benim üzerim aynen şöyle:

Bilge Kağan Modeli Azat Efendi İcadı İpekli Ceket (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Ayakkabı *
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli Latex Pantolon (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli Yuzuk
Bilge Kağan Modeli Solucan Emsali Kolye
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Eldiven (nadide)
Ejder Asa
M2 Buz Şarjlı Arzın Çocukları


Şuan

Buz : 840
Elektrik : 450

Alternatör setten sonraki senaryo

Buz : 1020
Elektrik : 840

yani ne gelirse gelsin kazanclıyım.Tavsiyem Buz iteminizinde olması.
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

turkoxHAMSTER yazdı:Benim üzerim aynen şöyle:

Bilge Kağan Modeli Azat Efendi İcadı İpekli Ceket (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Ayakkabı *
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli Latex Pantolon (nadide)
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli Yuzuk
Bilge Kağan Modeli Solucan Emsali Kolye
Bilge Kağan Modeli Cevriye Sultan Modeli İpekli Eldiven (nadide)
Ejder Asa
M2 Buz Şarjlı Arzın Çocukları


Şuan

Buz : 840
Elektrik : 450

Alternatör setten sonraki senaryo

Buz : 1020
Elektrik : 840

yani ne gelirse gelsin kazanclıyım.Tavsiyem Buz iteminizinde olması.
sanırım yine herkes 29 ve 39 lwl zamanındaki gibi buz meteorit olacak o güncellemeyle.
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
Rapid
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 413
Kayıt: 03 Oca 2010 22:14
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Rapid »

M2 Elektrik Şarjlı Arzın Çocukları Gözlüğü (nadide)
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli İpekli Eldiven (nadide)
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli İpekli Ayakkabı (nadide)
Azat Efendi İcadı Cevriye Sultan Modeli Latex Pantolon (nadide)
Bilge Kağan Modeli Azat Efendi İcadı İpekli Ceket (nadide)
Alternator Kolye (şaheser)
Alternator Yüzük (şaheser)
Alternator GB-Amplifikatör (şaheser)
Ejder Asa (şaheser)

normal vuruş - 6800, 7000
kritik vuruş - 7500, 8000
3 kat - 18000, 21000
ResimResim
Kullanıcı avatarı
Reymond
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 10 Haz 2010 13:57
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Reymond »

varya elimde 1 tane ejder olsa gerisini getircemde ejder sorn oluyor ;)
<)
Kullanıcı avatarı
Britishtobacco92
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 326
Kayıt: 24 Nis 2010 21:21
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Britishtobacco92 »

Vallaha ben full azat cevriyeyim mor elektrk gözlük+ejder asa elektrk hasarım 915 3 kat etkiyle 11-12bin civarı görüyorum.. hele kons+dirençle 3 kat krtk 15 bini boyluyor..ayrıca çemberlitaşın elektrk direnciyle bi alakası olamdığın düşünüyorum.çünkü GB'lerde birçok ana boss elektrk vuruyor,fakat elektrk dirençleride 0. o yüzden yönetim düşünüp hiçbir efsun ve yeteneğin birkenara bırakmak istemez.hepsine ayrı bir özellik verir.çünkü tek bir efsunla karakteriniz çalışırsa oyunun dengesi bozulur ve sobee ekibide bunu istemez.
Resim
İnFazTeaMKroNiCK-Iıkronikqqll-Ixadonisxl
KarşıyaKaragümrük Karşılıksız sevdik biz Bu YAKAYI.!!
New Yorkta beş Minareyi izledim anladığın kadarıyla olay New Yorkta Geçiyor.
Kullanıcı avatarı
Crack
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 412
Kayıt: 28 Ara 2009 02:07
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Crack »

Direnç Kırma diye bişey var değil mi büyücü kardeşlerim :)
Resim
Kullanıcı avatarı
bilinmez
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1721
Kayıt: 03 Oca 2010 22:03
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen bilinmez »

nANadidemiz nasıl olsun giremiyoruz :D
Kullanıcı avatarı
Reymond
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 10 Haz 2010 13:57
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Reymond »

üstüm azat çok rahat grup buluyom hatta biraz grup konusunda seciciyimdir
<)
Kullanıcı avatarı
yarar
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1280
Kayıt: 04 Ara 2009 17:33
Sunucu: Anka
Klan: Lodos
Lonca: S E A

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen yarar »

Merhabalar

Eğer üzerin ve yeteneklerin aşağıdaki gibi değilse 1100 vurman benim görüşümce normaldir.

Üzerin azat ve bilge karısık:

yetenek sistemin 15 olan yıldırım ve bilgisi buz ve bilgisi normal vuruşların 1100 2000 kritik gelirse 2500 3000

yetenek sistemin olması gereken görüşümce:
yetenek sistemin 15 olan yıldırım ve bilgisi buz ve bilgisi, DRENÇ KIRMA normal vuruşların 3000 3500 KRİTİK 4250 3 KAT ETKİ YILDIRIM BÜYÜSÜ İÇİN 6000 6500
BU ŞEKİLDE OLMALI EĞER DEĞİLSE SORUN VAR DEMEKTİR ;)
Resim®
SİNCE 2007...
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön