2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 14:52
gönderen Grandxtexas
kuccukhusam1 yazdı:
Crack yazdı:Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi :)
evet haklısın

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 15:20
gönderen Boris
DEV Ekibine işlerini öğretmeye çalışıyorsun ya ne deyim ben sana ...

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 15:23
gönderen xxxhellboyxxx
Güzel bir öneri ancak oynadığım bir çok online oyunda lonca ismi karakter isminin üzerinde oluyor hatta bir oyunda lonca isminin yan tarafında loncanın amblemini koymak için küçük resim konulduğunu bile gördüm.Bence bu en iyisi olur.

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 18:03
gönderen Vandervaart
Resim Sıralamasını kınıyorum =))

Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm =)

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Gönderilme zamanı: 05 Eyl 2010 19:46
gönderen kuccukhusam1
Vandervaart yazdı:Resim Sıralamasını kınıyorum =))

Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm =)
xD olur tüm fikirlere açığız (=