kuccukhusam1 yazdı:evet haklısınCrack yazdı:Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi
Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma
- Grandxtexas
- Kobra Takipçisi

- Mesajlar: 988
- Kayıt: 16 Haz 2010 00:18
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma
http://bit.ly/qM7njk
Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma
DEV Ekibine işlerini öğretmeye çalışıyorsun ya ne deyim ben sana ...

- xxxhellboyxxx
- İskele Babası

- Mesajlar: 42
- Kayıt: 16 Nis 2010 09:41
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Lodos
Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma
Güzel bir öneri ancak oynadığım bir çok online oyunda lonca ismi karakter isminin üzerinde oluyor hatta bir oyunda lonca isminin yan tarafında loncanın amblemini koymak için küçük resim konulduğunu bile gördüm.Bence bu en iyisi olur.
-
Vandervaart
- Kadim Hidra Avcısı

- Mesajlar: 3647
- Kayıt: 04 Ara 2009 22:02
- Sunucu: Meran
Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma
Resim Sıralamasını kınıyorum
)
Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm
Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm
- kuccukhusam1
- Labirent Rehberi

- Mesajlar: 1350
- Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
- Sunucu: Kuklacı
- Lonca: byHMF
Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma
xD olur tüm fikirlere açığız (=Vandervaart yazdı:Resim Sıralamasını kınıyorum)
Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm




