Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Grandxtexas
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 988
Kayıt: 16 Haz 2010 00:18
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Grandxtexas »

kuccukhusam1 yazdı:
Crack yazdı:Elalemin dandik oyunlarında bile 2 kişi 5 kişi toplanıp lonca kuruyoolar , birbirlerine savaş açtıklarında da kanallardan mesaj geçiyo sistem otomatıkman x loncası x loncasına savaş açtı diye. Kıskanıyorum wallahi :)
evet haklısın
ResimResimResim
ResimResimResim
http://bit.ly/qM7njk
Kullanıcı avatarı
Boris
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 36
Kayıt: 26 May 2010 21:07
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Boris »

DEV Ekibine işlerini öğretmeye çalışıyorsun ya ne deyim ben sana ...
Resim
Kullanıcı avatarı
xxxhellboyxxx
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 42
Kayıt: 16 Nis 2010 09:41
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen xxxhellboyxxx »

Güzel bir öneri ancak oynadığım bir çok online oyunda lonca ismi karakter isminin üzerinde oluyor hatta bir oyunda lonca isminin yan tarafında loncanın amblemini koymak için küçük resim konulduğunu bile gördüm.Bence bu en iyisi olur.
Vandervaart
Kadim Hidra Avcısı
Kadim Hidra Avcısı
Mesajlar: 3647
Kayıt: 04 Ara 2009 22:02
Sunucu: Meran

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen Vandervaart »

Resim Sıralamasını kınıyorum =))

Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm =)
Kullanıcı avatarı
kuccukhusam1
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1350
Kayıt: 11 Ara 2009 19:47
Sunucu: Kuklacı
Lonca: byHMF

Re: Lonca Sistemi Resimli Tanıtım, Örnek çalışma

Mesaj gönderen kuccukhusam1 »

Vandervaart yazdı:Resim Sıralamasını kınıyorum =))

Önce Arkadaşlar--Lonca Üyeleri--Yasaklılar olması lazm =)
xD olur tüm fikirlere açığız (=
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön