2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Sığnak Ve Migrat .~~

Gönderilme zamanı: 24 Ağu 2010 22:45
gönderen Damir
Sıgınaklara savaşçının girememesinden müzdaripsin eğer seni ofansif şekilde almıyorlarsa biraz tank itemi alıp tank şekilde girmeyi dene

Re: Sığnak Ve Migrat .~~

Gönderilme zamanı: 25 Ağu 2010 08:08
gönderen bilall
Vala savaşçıylada gayet güzel giriliyor, girebılıyorum. Tank olup saglam bı şekılde gıdılır. Geçende tank ıle gırdım gıttım 3 bossuda rahat kestık tıkır tıkır 1.30 saatte

Re: Sığnak Ve Migrat .~~

Gönderilme zamanı: 25 Ağu 2010 08:13
gönderen ibrahimking
3 buyu +1 tank+2 sıfa
sıgınakta cok guzel oluyor.motor ve dusunen keserkende baya yarıyolar.


onun dısında savascı kasması kolay,durdurma 15 verdıyse buyucu skıl basamadan kesıyor.ustelık savascı vslerde herkesı yenıyo.bırakında buyucude bısıler yapsın.
ustelık savascının ıcerı gırmemesının asıl nedenı az vurması deıl.kudretının bıtmesı ve medıtasyon gıbı kudret dolduran skılı olmaması.
ustelık mıgratta 2 savascı lazım.unutmayın

Re: Sığnak Ve Migrat .~~

Gönderilme zamanı: 25 Ağu 2010 11:09
gönderen justine
Benim o da var meditasyonlu gibi kudret basıyorum :)

Re: Sığnak Ve Migrat .~~

Gönderilme zamanı: 25 Ağu 2010 11:10
gönderen Sagopakajmeran
justine yazdı:Genelde diğer online oyunlarda savaşçının hasarı bizim oyundaki gibi yüksek değildir..
25-29 arası üstünde hasar büyü yerine max ya da element hasarlı seti olan ve yetenk ve karakter ppuanlarını iyi dağıtmış bir şifacı ölümsüz gibi birşeydi..O zamanlar şifacının rüzgarı eserdi..1 meteor iksir içip 3 savaşçı üstüste aldığımı bilirim o zamanlarda..
29-39 arası ise savaşçınıın rüzgarı esti.. Kütükle tek atamadığı (bosslar hariç) hayvan yoktu.. Üstelik büyücü ya da şifacıya da tek atabiliyorduk..
Şu anda ise istediğimiz kadar ağıt yakalım büyücüler oyunun kralı.. Savaşçının sakınmasının kaldırılıp büyücülere yem edilmesi ise sorgulanması gereken nokta. Ki şu da var ; büyücüler farklı nitelikler kazanabiliyorken (4 büyüyü değiştir değiştir kullan - meteorit elektrik mi yaparsın buz çember mi yaparsın , hepsinin ayrı bir güzelliği var) savaşçıların şu anda sadece ofansa bağlanmış olmaları seçme şansımızı azalttığı gibi , savaşçı itemlerinin fiyatını da yukarı çekiyor.. ( yücelen çift item ipekli ceketle büyücünün üstünü full dizersin)
Şimdi ise oyun biraz daha diğer online oyunlara benzemeye başladı ve bizim asıl canımızı sıkan da bu..
Diğer oyunlardan farklı olduğu ve Türk yapımı olduğu için sevdiğimiz İKV nin diğer yapımlara benzemesi hoşumuza gitmiyor..
Burda Sobee ekibine düşen iş herkesin alıştığı üzere savaşçıların tekrar aktif olabileceği bir yetenek sistemi yaratmaları ve oyunda 3 tip karakterin de dengelerinin sağlanmasıdır..

Saygılarımla

Re: Sığnak Ve Migrat .~~

Gönderilme zamanı: 25 Ağu 2010 14:15
gönderen Forumkral
justine yazdı:Genelde diğer online oyunlarda savaşçının hasarı bizim oyundaki gibi yüksek değildir..
25-29 arası üstünde hasar büyü yerine max ya da element hasarlı seti olan ve yetenk ve karakter ppuanlarını iyi dağıtmış bir şifacı ölümsüz gibi birşeydi..O zamanlar şifacının rüzgarı eserdi..1 meteor iksir içip 3 savaşçı üstüste aldığımı bilirim o zamanlarda..
29-39 arası ise savaşçınıın rüzgarı esti.. Kütükle tek atamadığı (bosslar hariç) hayvan yoktu.. Üstelik büyücü ya da şifacıya da tek atabiliyorduk..
Şu anda ise istediğimiz kadar ağıt yakalım büyücüler oyunun kralı.. Savaşçının sakınmasının kaldırılıp büyücülere yem edilmesi ise sorgulanması gereken nokta. Ki şu da var ; büyücüler farklı nitelikler kazanabiliyorken (4 büyüyü değiştir değiştir kullan - meteorit elektrik mi yaparsın buz çember mi yaparsın , hepsinin ayrı bir güzelliği var) savaşçıların şu anda sadece ofansa bağlanmış olmaları seçme şansımızı azalttığı gibi , savaşçı itemlerinin fiyatını da yukarı çekiyor.. ( yücelen çift item ipekli ceketle büyücünün üstünü full dizersin)
Şimdi ise oyun biraz daha diğer online oyunlara benzemeye başladı ve bizim asıl canımızı sıkan da bu..
Diğer oyunlardan farklı olduğu ve Türk yapımı olduğu için sevdiğimiz İKV nin diğer yapımlara benzemesi hoşumuza gitmiyor..
Burda Sobee ekibine düşen iş herkesin alıştığı üzere savaşçıların tekrar aktif olabileceği bir yetenek sistemi yaratmaları ve oyunda 3 tip karakterin de dengelerinin sağlanmasıdır..

Saygılarımla
/katıl