2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:07
gönderen rapper
Daha Şaheserin ne istediğini bilmeyen çömezlerle işim olmaz zaten
Konuyu terk ediyorum ;)

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:11
gönderen Orhann
Emin ol bu oyunu senden daha önceden(29 lvllerın oldugu zmndan berı) oynuyorum şaheserlerinde çıktığı sanki 2-3 yıl olmuş gibi konuşuyorsun bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bizde konu açtık öğrenelim diye senin yaptığın asıl ÇÖMEZLİĞİN ta kendisi ..

Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:13
gönderen rapper
Orhann yazdı:Emin ol bu oyunu senden daha önceden(29 lvllerın oldugu zmndan berı) oynuyorum şaheserlerinde çıktığı sanki 2-3 yıl olmuş gibi konuşuyorsun bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp bizde konu açtık öğrenelim diye senin yaptığın asıl ÇÖMEZLİĞİN ta kendisi ..

Terk et zaten konuyu senin yorumlarına ihtiyacımız yok ..
Ben 25 level sınırından beri oynuyorum arkadaşım (beta) . Ben bilmemek ayıp demiyorum oyundan birisine sorsan yardımcı olur diyorum kimseyi de küçümsemiyorum ..

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:19
gönderen Orhann
Söylediğin doğruysa aşağı-yukarı aynı zamandan beri oynuyoruz .. her neyse .

Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .

BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..

Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı :D

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:44
gönderen rapper
Orhann yazdı:Söylediğin doğruysa aşağı-yukarı aynı zamandan beri oynuyoruz .. her neyse .

Ben sana küçümsüyorsun demiyorum ama ağzını bozma çömez fln. ama her sıkıştığın noktada çömez sen birşeyi bilmezsin vs . yazıyorsun .

BEN ŞAHSEN İNSANLARI AĞZIMI BOZARAK KÖTÜ LAF SÖYLEYEREK AZARLAMAM SEVİYELİ BİR ŞEKİLDE LAFLARIMLA AZARLARIM ..

Belki dönem farkı'da olabilir ben bundan bir- birbuçuk sene önce hiç bu halime benzemezdim birine kızdımmı oyunda filan poso küfür kötü söz ama insan büyüdükçe o sözlerin iyi olmadığını öğrendim her yanlış anlama sana ufak demiyorum neyse ya konu tatlıya bağlansın konuya bakanlarda bizim tartışmamıza maruz kaldı :D
Evet biraz daha tartışırsak konu kilitlenecek :)

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:48
gönderen Sagopakajmeran
Reymond yazdı:1 puan yeterli mesela ecel laif üretceksen madenciye ver genelde madceni lazım oluyor ejder asa üretceksen sarrafa ver asabı keyf üretceksen lokmana ;)
farketmez hangisine verdiğin..1 tane meslekte 1 puan olsun yeter.

Re: LATİF-EJDER ASA vs. RECETE ! ..

Gönderilme zamanı: 24 Tem 2010 12:53
gönderen Orhann
Teşekkürler.

Tartışma yüzünden rahatsız olan varsa k.bakmasın kendi adıma özür diliyorum

BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER ! ..