2. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 22 Tem 2010 21:59
gönderen mustangtr
sadece zırh açarak tank olunmuyo...

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 01:49
gönderen rapper
mustangtr yazdı:sadece zırh açarak tank olunmuyo...
Defansif dövüşme 15
Sakınma 15

yapacaksın ve sakınma açacaksın . Sonra üstüne full max dizeceksin ve grup bölgelerindeki canavarları sen çekeceksin..
Tank böyle olunuyo kardeşim bana öğretme bu oyunu ;)

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 02:13
gönderen mustangtr
bana şunun cevabını ver: şu anki ofansif modda bir savaşçı sakınma açabilsin ve zırhını yüzde 60 yapsın.bu durumda bölgelerde full tank yetenekli bir savaşçının yerini alabilir mi alamaz mı?ben alamaz diyorum çünkü yaratığı üstüne çekmek için nara kışkırtma ve hedef atması gerekiyor.yani sakınmayı bağımsız bir yetenek yapmak tanklık olayını bitirmiyo.tank olabilmek için yine defansife vermek zorundayız diğer hiddet yeteneklerini kullanabilmek için.zaten başta savaşçı yeteneklerini 2 gruba ayırmak saçmaydı.bırakın isteyen istediği yeteneğe puan versin bunu siz niye seçiyosunuz bırakın adamın kendisi seçsin.kısacası demek istediğim şu: ofansif ve defansif mod olayını kaldırmayacaksınız büyük ihtimalle ama bari sakınmayı bağımsız yetenek yapın ve savaşçılar element kullanmaya devam etsin klan savaşlarında.oyun sadece bölgelerden ibaret değil klan denen bişey var ve sırf klan için o kadar uğraşıp çalışıp item alan insanların emeklerini çaldınız...

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 02:17
gönderen rapper
mustangtr yazdı:bana şunun cevabını ver: şu anki ofansif modda bir savaşçı sakınma açabilsin ve zırhını yüzde 60 yapsın.bu durumda bölgelerde full tank yetenekli bir savaşçının yerini alabilir mi alamaz mı?ben alamaz diyorum çünkü yaratığı üstüne çekmek için nara kışkırtma ve hedef atması gerekiyor.yani sakınmayı bağımsız bir yetenek yapmak tanklık olayını bitirmiyo.tank olabilmek için yine defansife vermek zorundayız diğer hiddet yeteneklerini kullanabilmek için.zaten başta savaşçı yeteneklerini 2 gruba ayırmak saçmaydı.bırakın isteyen istediği yeteneğe puan versin bunu siz niye seçiyosunuz bırakın adamın kendisi seçsin.kısacası demek istediğim şu: ofansif ve defansif mod olayını kaldırmayacaksınız büyük ihtimalle ama bari sakınmayı bağımsız yetenek yapın ve savaşçılar element kullanmaya devam etsin klan savaşlarında.oyun sadece bölgelerden ibaret değil klan denen bişey var ve sırf klan için o kadar uğraşıp çalışıp item alan insanların emeklerini çaldınız...
Çaldınız lafını bana demiyorsun dimi ?
İnsanlar zaten 29 level boyunca 39 level boyunca ve 49 levelin bir kısmında istedikleri yeteneklere verdiler. Oyunun başlangıcından beri olan bir düzeni kaldırılmalarında herhalde bir neden vardır .. Savaşçıların 2 ye ayrılmasını sevmeyenler genellikle yetenekleri doğru kullanamayanlar oluyor (sözüm meclisten dışarı) Ancak herkes istediği yeteneğe verseydi grup bölgelerinde hiçkimse başarılı olamazdı ki .. İnsanların emeklerini çaldılar derken sadece elementlerin fiyatları düştü yani gidip de adamın itemlerini falan aşırmadılar.. Herşeyi abartıyorsunuz ve yeniliklere açık değilsiniz gibime geliyor ..

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 03:56
gönderen Theanswer3
şu da bir gerçektir ki ne kadar kuvvetli bir defansif olursan ol karşındaki kuvvetsiz ofansif olsa bile ofansifin yenme şansı daha yüksek "arada bir denge yok yani"...

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 10:12
gönderen Reymond
hayır dönmesin oakdar max dizdik böyle saçma konular açmayın konu kilittttt

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 10:59
gönderen Sariyerli
Allah Allah ya başka bişey istermisiniz zaten savaşçıların vuruşları sert birde zırhınız geri gelsin biz büyücüler , şifacılar napıcaz peki

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 11:09
gönderen mustangtr
Sariyerli yazdı:Allah Allah ya başka bişey istermisiniz zaten savaşçıların vuruşları sert birde zırhınız geri gelsin biz büyücüler , şifacılar napıcaz peki
element hasar vuracaksınız o zaman

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 11:10
gönderen mustangtr
Reymond yazdı:hayır dönmesin oakdar max dizdik böyle saçma konular açmayın konu kilittttt
element dizseydin şu anda nasıl bir tutum içinde olurdun bi düşün

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Gönderilme zamanı: 23 Tem 2010 11:14
gönderen Tskxhxugur
rapper yazdı:
mustangtr yazdı:sadece zırh açarak tank olunmuyo...
Defansif dövüşme 15
Sakınma 15

yapacaksın ve sakınma açacaksın . Sonra üstüne full max dizeceksin ve grup bölgelerindeki canavarları sen çekeceksin..
Tank böyle olunuyo kardeşim bana öğretme bu oyunu ;)
Sen böle GB lerine giriosan yandın :D Sakınma işine gelince öle birşey olmaz ve olamazda.Oyundaki sınıflar arası denge her geçen gün eşitleniyor ve bu da oyunu daha zevkli kılıyor...Sakınma açıp sert vurup herkesi kesmekle oyunun zevki çıkmıo yani.Birazda büyücü ve şifacıları düşünün...