savaşçının sakınması geri dönsün

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

sadece zırh açarak tank olunmuyo...
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen rapper »

mustangtr yazdı:sadece zırh açarak tank olunmuyo...
Defansif dövüşme 15
Sakınma 15

yapacaksın ve sakınma açacaksın . Sonra üstüne full max dizeceksin ve grup bölgelerindeki canavarları sen çekeceksin..
Tank böyle olunuyo kardeşim bana öğretme bu oyunu ;)
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

bana şunun cevabını ver: şu anki ofansif modda bir savaşçı sakınma açabilsin ve zırhını yüzde 60 yapsın.bu durumda bölgelerde full tank yetenekli bir savaşçının yerini alabilir mi alamaz mı?ben alamaz diyorum çünkü yaratığı üstüne çekmek için nara kışkırtma ve hedef atması gerekiyor.yani sakınmayı bağımsız bir yetenek yapmak tanklık olayını bitirmiyo.tank olabilmek için yine defansife vermek zorundayız diğer hiddet yeteneklerini kullanabilmek için.zaten başta savaşçı yeteneklerini 2 gruba ayırmak saçmaydı.bırakın isteyen istediği yeteneğe puan versin bunu siz niye seçiyosunuz bırakın adamın kendisi seçsin.kısacası demek istediğim şu: ofansif ve defansif mod olayını kaldırmayacaksınız büyük ihtimalle ama bari sakınmayı bağımsız yetenek yapın ve savaşçılar element kullanmaya devam etsin klan savaşlarında.oyun sadece bölgelerden ibaret değil klan denen bişey var ve sırf klan için o kadar uğraşıp çalışıp item alan insanların emeklerini çaldınız...
Kullanıcı avatarı
rapper
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1173
Kayıt: 11 Ara 2009 19:35
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen rapper »

mustangtr yazdı:bana şunun cevabını ver: şu anki ofansif modda bir savaşçı sakınma açabilsin ve zırhını yüzde 60 yapsın.bu durumda bölgelerde full tank yetenekli bir savaşçının yerini alabilir mi alamaz mı?ben alamaz diyorum çünkü yaratığı üstüne çekmek için nara kışkırtma ve hedef atması gerekiyor.yani sakınmayı bağımsız bir yetenek yapmak tanklık olayını bitirmiyo.tank olabilmek için yine defansife vermek zorundayız diğer hiddet yeteneklerini kullanabilmek için.zaten başta savaşçı yeteneklerini 2 gruba ayırmak saçmaydı.bırakın isteyen istediği yeteneğe puan versin bunu siz niye seçiyosunuz bırakın adamın kendisi seçsin.kısacası demek istediğim şu: ofansif ve defansif mod olayını kaldırmayacaksınız büyük ihtimalle ama bari sakınmayı bağımsız yetenek yapın ve savaşçılar element kullanmaya devam etsin klan savaşlarında.oyun sadece bölgelerden ibaret değil klan denen bişey var ve sırf klan için o kadar uğraşıp çalışıp item alan insanların emeklerini çaldınız...
Çaldınız lafını bana demiyorsun dimi ?
İnsanlar zaten 29 level boyunca 39 level boyunca ve 49 levelin bir kısmında istedikleri yeteneklere verdiler. Oyunun başlangıcından beri olan bir düzeni kaldırılmalarında herhalde bir neden vardır .. Savaşçıların 2 ye ayrılmasını sevmeyenler genellikle yetenekleri doğru kullanamayanlar oluyor (sözüm meclisten dışarı) Ancak herkes istediği yeteneğe verseydi grup bölgelerinde hiçkimse başarılı olamazdı ki .. İnsanların emeklerini çaldılar derken sadece elementlerin fiyatları düştü yani gidip de adamın itemlerini falan aşırmadılar.. Herşeyi abartıyorsunuz ve yeniliklere açık değilsiniz gibime geliyor ..
Meteorteamxthree
İnfazteamrapper


~ Since BeTa ~
Kullanıcı avatarı
Theanswer3
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1478
Kayıt: 15 May 2010 00:37
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen Theanswer3 »

şu da bir gerçektir ki ne kadar kuvvetli bir defansif olursan ol karşındaki kuvvetsiz ofansif olsa bile ofansifin yenme şansı daha yüksek "arada bir denge yok yani"...
Gizlenmiş İçerikGöster
ÜŞÜYORUZ BAYKUŞ REYİZ KAPAT

MERAN HAXBALL TEAM
Kullanıcı avatarı
Reymond
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 10 Haz 2010 13:57
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen Reymond »

hayır dönmesin oakdar max dizdik böyle saçma konular açmayın konu kilittttt
<)
Kullanıcı avatarı
Sariyerli
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2037
Kayıt: 04 Ara 2009 17:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: KURT LONCASI

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen Sariyerli »

Allah Allah ya başka bişey istermisiniz zaten savaşçıların vuruşları sert birde zırhınız geri gelsin biz büyücüler , şifacılar napıcaz peki
TILSIM - KURT LONCASI

TILSIM - Sarıyerli - RagnaroK

EMİNÖNÜ - Valhalla - MikLaGaaRD
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

Sariyerli yazdı:Allah Allah ya başka bişey istermisiniz zaten savaşçıların vuruşları sert birde zırhınız geri gelsin biz büyücüler , şifacılar napıcaz peki
element hasar vuracaksınız o zaman
mustangtr
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 228
Kayıt: 19 Ara 2009 21:28
Sunucu: Kuklacı

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen mustangtr »

Reymond yazdı:hayır dönmesin oakdar max dizdik böyle saçma konular açmayın konu kilittttt
element dizseydin şu anda nasıl bir tutum içinde olurdun bi düşün
Kullanıcı avatarı
Tskxhxugur
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 363
Kayıt: 22 Tem 2010 14:59
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: savaşçının sakınması geri dönsün

Mesaj gönderen Tskxhxugur »

rapper yazdı:
mustangtr yazdı:sadece zırh açarak tank olunmuyo...
Defansif dövüşme 15
Sakınma 15

yapacaksın ve sakınma açacaksın . Sonra üstüne full max dizeceksin ve grup bölgelerindeki canavarları sen çekeceksin..
Tank böyle olunuyo kardeşim bana öğretme bu oyunu ;)
Sen böle GB lerine giriosan yandın :D Sakınma işine gelince öle birşey olmaz ve olamazda.Oyundaki sınıflar arası denge her geçen gün eşitleniyor ve bu da oyunu daha zevkli kılıyor...Sakınma açıp sert vurup herkesi kesmekle oyunun zevki çıkmıo yani.Birazda büyücü ve şifacıları düşünün...
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön