2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2010 23:07
gönderen intikamatesi
1 . 4. ve 5 . fikirlerine itinayla katılıyorum...

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 08 Haz 2010 00:45
gönderen fenomen
olsa guzel olur ama olmaz

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Gönderilme zamanı: 08 Haz 2010 00:53
gönderen KaraXHayalet
fenomen yazdı:olsa guzel olur ama olmaz
+1