2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 02 Haz 2010 23:30
gönderen DehrayN
BLackGezz0 yazdı:
Lathander yazdı:Gelecek yeni sürüm makro kullanımı hakkında gerekli düzeltmeler yapılmış olarak gelecektir.

Bu benim için yeterli. Tşk'ler..

aynen

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 03 Haz 2010 10:36
gönderen CIZIK
Buradaki arkadaşların çogunun idrak edemedigi tek nokta ;
Kendi emegi yada bir şekilde temin edilmiş hile programı , deişiklik veya yamaların varlıgıyla ilgili
"Olsaydı internette olurdu veya bende bilirdim düşüncesidir"
Hile yapıp diger oyunculardan bir adım öne geçmek isteyen kişiler neden internete yayma gafletinde olsunlarki
bu şekilde ancak hile yaygınlaşır yönetim tarafından haberdar olunur ve bir şekilde yamalanır :)
O yüzden çogunlugun bilmedigi nice hatalar ve suistimallerin oldugu aşikardır :)

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 03 Haz 2010 10:47
gönderen Aerrow
xXeRsInXx yazdı:Visual Basic bilen biri için o kadar basit ki yazmak zaten. Koordinat sistemi sağ tuş soltuş tekrar sağ tuş...

Dediği Gibi...

Mause Koordinatlarıyla İlgili Program Yapmayı Liselerde Bile Gösteriyolar.C# ta olsun VB de olsun.Bunlar Basit Programlar.Azıcık programlama bilgisi olan bir için bu programı yazması 5 dakkasını almaz.

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 03 Haz 2010 13:43
gönderen DavuTT
Xsafabeyx yazdı:Yorumları okudum fakat 1-2 yersiz yorum ve düşünce sezdim . Bir gün gelip bakarım sancak sunucusunun durumuna ancak bu konuda emin olabilirsiniz ki hile kullanımı yaygın olamaz . Madende oturuyor yaratık gelince ölüyor fakat madenleri süper hızla çekiyor demeye çalışmışsınız galiba . Oyunda " é " gibi tuşlarla otomatik paket toplama seçeneği olmadığı için maden çekilse bile o paketi yerden alamaz . Bunu yapabilmesi için birisinin , launcheri baştan programlaması lazımdır . Hadi diyelim launcheri de baştan programladı oyun sunucuları sobee nin istanbuldaki merkezinden veri aktarımıyla geliyor . Yani launcheri her açılışta gözetliyor . Farklı bir veriye rastladığında bu veriyi uygun hale getiriyor . 1 arkadaşımızda Visual Basic bilen için çok kolay demiş . Ben Visual c++ da çalışmalarımı yapıyorum ve şöyle bir durum söz konusu . Siz açığın adresini ( açığın sahip olduğu kodlama sistemini ) bilmediğiniz sürece hiçbirşey yapamazsınız . Ve oyunun hangi ayarlarla yapıldığıda önemli . Örneğin d3d9 da daha yeni kodlama teknikleri kullanılırken d3d8 de daha farklı teknikler kullanılır . Onun için görüldüğü kadar kolay değil . Fakat oyunun hilelerini birisi bulamıyacak diye de bir kaide yok . Oyunun açığından yararlanılır , gerekli işlemlerle bir Injector vs. hazırlanabilinir . Fakat İKV gibi bir oyunda bu hileyi heryere yaymaz . Tabii böyle bir program yapılmışta satılmaya kalkınmış ve yöneticilerde işin farkındaysa bu konuyu hallederler .




Bu arada şunu söyleyeyim ; oyun açıklarından yararlanarak o açıkları kendi emelleri için kullanan kişiler oyundaki yeniliklerin sadece daha geç gelmesini sağlarlar ..!
dostum herşey kod deildir ;) onunda yöntemleri bulundu madem sorunu çözdüler yöneticiler o zaman açıklayayım tepeden bak çanta penceresini madenin üstüne koy madene sağ tıklayacağı yerde çantadaki materyale sağ tıklıo dolayısıylada çantaya atıo madeni 8-) az kafa çalışdırmak her şeyi yoluna koyar

Re: İKV Destek Sistemi Hk.

Gönderilme zamanı: 03 Haz 2010 14:55
gönderen Achilleus
Xsafabeyx yazdı:Yorumları okudum fakat 1-2 yersiz yorum ve düşünce sezdim . Bir gün gelip bakarım sancak sunucusunun durumuna ancak bu konuda emin olabilirsiniz ki hile kullanımı yaygın olamaz . Madende oturuyor yaratık gelince ölüyor fakat madenleri süper hızla çekiyor demeye çalışmışsınız galiba . Oyunda " é " gibi tuşlarla otomatik paket toplama seçeneği olmadığı için maden çekilse bile o paketi yerden alamaz . Bunu yapabilmesi için birisinin , launcheri baştan programlaması lazımdır . Hadi diyelim launcheri de baştan programladı oyun sunucuları sobee nin istanbuldaki merkezinden veri aktarımıyla geliyor . Yani launcheri her açılışta gözetliyor . Farklı bir veriye rastladığında bu veriyi uygun hale getiriyor . 1 arkadaşımızda Visual Basic bilen için çok kolay demiş . Ben Visual c++ da çalışmalarımı yapıyorum ve şöyle bir durum söz konusu . Siz açığın adresini ( açığın sahip olduğu kodlama sistemini ) bilmediğiniz sürece hiçbirşey yapamazsınız . Ve oyunun hangi ayarlarla yapıldığıda önemli . Örneğin d3d9 da daha yeni kodlama teknikleri kullanılırken d3d8 de daha farklı teknikler kullanılır . Onun için görüldüğü kadar kolay değil . Fakat oyunun hilelerini birisi bulamıyacak diye de bir kaide yok . Oyunun açığından yararlanılır , gerekli işlemlerle bir Injector vs. hazırlanabilinir . Fakat İKV gibi bir oyunda bu hileyi heryere yaymaz . Tabii böyle bir program yapılmışta satılmaya kalkınmış ve yöneticilerde işin farkındaysa bu konuyu hallederler .




Bu arada şunu söyleyeyim ; oyun açıklarından yararlanarak o açıkları kendi emelleri için kullanan kişiler oyundaki yeniliklerin sadece daha geç gelmesini sağlarlar ..!
Ne Visual Basic bilmeye ne de programlama bilmeye inanın gerek yok. Madeni de toplar, çantasına da koyar. Kullanıcı sonlandırmak istemediği süre boyunca da bu döngü devam eder. Google da anahtar kelimeleri aratabilecek yetiye sahip herkes bu ufacık yazılıma sahip olup hâla kullanabiliyor.

Bu olay ilk patlak verdiği dönemde yönetime önüne geçebilmek için yapılan önerilerden, hangi sitelerden temin edilebildğinden tutun program(ların) ismine kadar bildirildi. Çünkü bu işlemi yapan program bir tane değil onlarca çeşidi var. Geri dönüş olmasa da aylar sonra önüne geçilecek olduğunu duymak sevindirici.