2. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 13:04
gönderen TheWesTSooNN
Lighthouse yazdı: 04 May 2026 12:47
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:57 O zamanda işte oyuncular şikayetçi oluyor Ahievran gibi kişiler istenmiyor ben şahsen kişi ayırt ettigini veya kötülüğünü görmedim kendisinin işini çok iyi yapıyordu ama çoğunluk istemediler böyle durumlarda işte bırakmak lazım görevini sonra kötü onlar oluyor
Kendi kopya çarından tık-üret satıp, diğer tıkla üretçileri banlaması dışında iyiydi.
Kesinlikle katılıyorum. AhiEvran denen mikrobu bu oyundan temizleyene tekrar teşekkür ediyorum, umarım rezil bir hayat yaşamaya devam ediyordur.

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 15:06
gönderen omeqla
TheWesTSooNN yazdı: 04 May 2026 13:04
Lighthouse yazdı: 04 May 2026 12:47
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:57 O zamanda işte oyuncular şikayetçi oluyor Ahievran gibi kişiler istenmiyor ben şahsen kişi ayırt ettigini veya kötülüğünü görmedim kendisinin işini çok iyi yapıyordu ama çoğunluk istemediler böyle durumlarda işte bırakmak lazım görevini sonra kötü onlar oluyor
Kendi kopya çarından tık-üret satıp, diğer tıkla üretçileri banlaması dışında iyiydi.
Kesinlikle katılıyorum. AhiEvran denen mikrobu bu oyundan temizleyene tekrar teşekkür ediyorum, umarım rezil bir hayat yaşamaya devam ediyordur.
Yani sonuçta gönüllü desteği fayda etmeyecek gibi bu arada Ahievran bu konu hakkında şahsen bir cevap hakkı doğduğu düşüyorum kendisine gelen bu eleştiriler ve suçlama hakkında bir cevabı olucak mı bakalım önce sene emeği var sonuçta

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 16:13
gönderen Kable
TheWesTSooNN yazdı: 04 May 2026 13:04
Lighthouse yazdı: 04 May 2026 12:47
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:57 O zamanda işte oyuncular şikayetçi oluyor Ahievran gibi kişiler istenmiyor ben şahsen kişi ayırt ettigini veya kötülüğünü görmedim kendisinin işini çok iyi yapıyordu ama çoğunluk istemediler böyle durumlarda işte bırakmak lazım görevini sonra kötü onlar oluyor
Kendi kopya çarından tık-üret satıp, diğer tıkla üretçileri banlaması dışında iyiydi.
Kesinlikle katılıyorum. AhiEvran denen mikrobu bu oyundan temizleyene tekrar teşekkür ediyorum, umarım rezil bir hayat yaşamaya devam ediyordur.
https://forum.istanbuloyun.com/viewtopi ... 4#p1265944

Adam sadece bizim post'ta calisiyor gibiydi. Bir de cevap olarak sadece caps kullandigi donemi vardi.

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 17:25
gönderen sonsuzadek45
Holde ciddi sorunlar var. Daha önce Ramazan ayında da saatte ks bir durum yaşamıştım. Oyunda biri ismimi sordu, ben de söyledim. Sonrasında yanlış soyadımı ima ederek öğrenmeye çalıştı, ben de şüphelenip paylaşmadım. Büyük ihtimalle bu tür yöntemlerle bilgi toplamaya çalışıyordu. ekran görüntüsü de var sanırım kendisi de ban yedi

Bu yüzden herkesi uyarmak istiyorum Oyunda gerçek isminizi, numaranızı veya herhangi bir kişisel bilginizi kesinlikle paylaşmayın. Bu tür kişiler kötü niyetli olabilir. yönetime ACİL UYARI olarak bildirin,

Dikkatli olun.

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 19:42
gönderen GoDIsNoWHeRe
önce yurt disina erisim acilsin, diger sorunlari sonra düsünürüz

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 20:32
gönderen hattihumayun
Lighthouse yazdı: 04 May 2026 12:47
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:57 O zamanda işte oyuncular şikayetçi oluyor Ahievran gibi kişiler istenmiyor ben şahsen kişi ayırt ettigini veya kötülüğünü görmedim kendisinin işini çok iyi yapıyordu ama çoğunluk istemediler böyle durumlarda işte bırakmak lazım görevini sonra kötü onlar oluyor
Kendi kopya çarından tık-üret satıp, diğer tıkla üretçileri banlaması dışında iyiydi.
ahievran şuan yönetimde olsa arkadaşın buradan "ahievran çok iyi yönetici allah razı olsun işinde çok başarılı " diyip yağ cila sıva çekeceğine yemin edebilirim tıpkı şuanki yönetime yaptığı gibi.

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 04 May 2026 23:04
gönderen omeqla
antonyabonderas yazdı: 04 May 2026 13:02
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:12 Öyle birşey olmaz, kişi ayırt etmezler sadece kısıtlı ekip var ellerinde daha foruma bile ilgilenmiyorlar adam burda herkese açık hakaretler yazmasına bile bana yaptırım bile yapmadılar zamanları olmuyor
Hocam zaman yoksa tası tarağı toplayıp kepenk indirip dükkanı kapatalım ben bölgedeki milletin ailesine sövmesini görmek zorunda mıyım ? Ya da ben sandbox kullanamıyorken millet kullanıp KP kasıp Real paraya gözlük satıyor yetmiyor Real parayla rütbe kasıyorlar galatada Mareşal rütbeye 90k para istiyorlar. Bir taraf yaptığında göz yumuluyorsa herkes yapsın.
Vallahi ilginç kardeşim marasel rütbe kasma gözlük için bu kadar para verenler neyin kafasını yaşıyorlar bu nasıl bir hırs.Bu küfür işi hep olucak zaten böyle geldi böyle gidecek filtreme yaptılar yarardan çok zararı oldu doğru düzgün yazı yazilmiyordu

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 05 May 2026 00:14
gönderen Lighthouse
hattihumayun yazdı: 04 May 2026 20:32
Lighthouse yazdı: 04 May 2026 12:47
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:57 ahievran şuan yönetimde olsa arkadaşın buradan "ahievran çok iyi yönetici allah razı olsun işinde çok başarılı " diyip yağ cila sıva çekeceğine yemin edebilirim tıpkı şuanki yönetime yaptığı gibi.
o ahraz olsaydı oyunu oynamazdım bile küfür etsen daha az zoruma giderdi.

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 05 May 2026 08:38
gönderen TOLGARDA
GoDIsNoWHeRe yazdı: 04 May 2026 19:42 önce yurt disina erisim acilsin, diger sorunlari sonra düsünürüz
Bu arada evet bizim loncada her akşam gelen bir abi vardı adam Hollanda'da yaşıyor. Bir kişi eksiğiz şu an

Her akşam gelen bir abi dediğime bakmayın adam direkt lonca başkanı zaten.

Re: Nickler ve Kullanım Sözleşmesi HK.

Gönderilme zamanı: 05 May 2026 10:43
gönderen Kronic
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:57
GoDIsNoWHeRe yazdı: 04 May 2026 11:49
omeqla yazdı: 04 May 2026 11:12 Öyle birşey olmaz, kişi ayırt etmezler sadece kısıtlı ekip var ellerinde daha foruma bile ilgilenmiyorlar adam burda herkese açık hakaretler yazmasına bile bana yaptırım bile yapmadılar zamanları olmuyor
cok yetersiz bir bahane bu hocam. eger ekip bunlarla ilgilenemeyecek kadar yogunsa gönüllü destek ekibi almak zorunda.
gecmiste moderasyon ekibinde görev yaptim, tekrar kabul ederlerse gönüllü moderasyon ekibinde hemen göreve baslayayim.
ama sanmiyorum ki daha oyuncuyu önemseyip herhangi bir duyuru, bildiri, güncelleme notu yayinlamayan yönetim böyle bir sey düsünsün ve uygulasin.
O zamanda işte oyuncular şikayetçi oluyor Ahievran gibi kişiler istenmiyor ben şahsen kişi ayırt ettigini veya kötülüğünü görmedim kendisinin işini çok iyi yapıyordu ama çoğunluk istemediler böyle durumlarda işte bırakmak lazım görevini sonra kötü onlar oluyor
Kötülüğünü mi gormedin bana ulaş değeri şuan 500 bin puan verseler vermicegim koleksiyon hesabimi sildiler bahanesiz 5 sene ( 2018 2023 de döndüm görevde kaldığı sürece ) hesabım kayboldu hesabınızda veremediler maillerle sabittir boşta konuşmuyorum yani ki daha oyunculara neler yapmislar o kısacık 5 senede konusturmayin beni 😡
Peki nasıl oldu kopyanin k sini bilmiyordum 2018 de oto bloke attılar pıt gitti karakter 5 sene oyuna küstüm bekledim iyi niyetimden mailler oyundan ulasmalar kesinlikle ve kesinlikle iyi niyetli bir ban degildi o sonra bı döndüm oyuna buluşma hatıraları bonolar şunlar bunlar havada uçuşuyor kopyanin oyunu olmuş merandaki karskterlerimin birinde erkek savascida bayan buluşma hatırası bile duruyor İKV de tek ! Bu arada o koleksiyon hesabına 2010 dan sonra tek giren oyun içi mamul mikroçip ve sentetik ipektir onlarında kendim düşürdüm incelenmesini çok talep ettim kesinliklikle bakilmadi
çoğu oyuncu o dönemde bıraktı oyunu
Sebebi kendisidir iyi niyetli biri oldugunuda hiç sanmıyorum