Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
klan parası ile alınabilicek materyal veya madenler olabilir , klan parası olmayan maden çeker klan parası olan gidip 10 bin kp verip sibiryalı alabilir gibi . Arz talep meselesi . İnsanlar klan parasıyla birşeyler almak istiyor ilgilenin bence .
•Gerçekleri konuşmak yetenek,birbirimizi iyileştirmek zaman ister. "Tupac Amaru Shakur "
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
50 seviye değil 59’seviyede başlamalı. Zira 25 ile 50 seviye arasında fark yok. Kesinlikle 59 olmalı.
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
Sayın Yönetim,
Yapılmak istenen düzenlemeleri anlıyoruz; ancak mevcut seviye yapısı göz önüne alındığında KP ve ŞP kazanım alt sınırını 50’ye çekmek, oyunun gerçek dinamiğiyle kesinlikle örtüşmemektedir.
Sebebi çok basit:
25–50 seviye arası zaten tamamen işlevsiz ve anlamsız bir aralıktır.
Oyuncular bugün Taşkanat’ta 1–2 saat içinde 40. seviyeye, toplamda 3 saat içinde 50–52 seviyeye ulaşabilmektedir. Yani 50 seviyesi artık bir eşik değil, sadece birkaç saatlik “formaliteden ibaret” bir duraktır.
Hal böyleyken KP/ŞP alt sınırının 50 yapılması:
Alt seviye oyuncular için hiçbir anlam ifade etmez,
PvP dengesini güçlendirmez,
Sadece seviyenin hızlı geçildiği bir boşluk yaratır,
Klan savaşlarını teşvik etmek yerine daha da daraltır.
Seviye sınırının 57–59 bandına çekilmesi ve PvP kazanımının bu aralıkta düzenlenmesi gerekir.
Ayrıca +- seviye sistemi tek başına yeterli değildir; seviye aralığı makul bir çapa oturtulmadığı sürece düzenleme amacına ulaşmaz.
Biz oyuncular olarak, KP/ŞP sistemi güçlensin istiyoruz; fakat bu, ancak mantıklı bir seviye yapısı ile mümkündür. Aksi halde getirilmek istenen düzenleme, kâğıt üzerinde doğru görünse bile pratikte hiçbir denge oluşturmayacaktır.
Topluluk olarak beklentimiz oldukça açık:
Gerçek PvP dengesi istiyoruz, göstermelik düzenleme değil.
Yapılmak istenen düzenlemeleri anlıyoruz; ancak mevcut seviye yapısı göz önüne alındığında KP ve ŞP kazanım alt sınırını 50’ye çekmek, oyunun gerçek dinamiğiyle kesinlikle örtüşmemektedir.
Sebebi çok basit:
25–50 seviye arası zaten tamamen işlevsiz ve anlamsız bir aralıktır.
Oyuncular bugün Taşkanat’ta 1–2 saat içinde 40. seviyeye, toplamda 3 saat içinde 50–52 seviyeye ulaşabilmektedir. Yani 50 seviyesi artık bir eşik değil, sadece birkaç saatlik “formaliteden ibaret” bir duraktır.
Hal böyleyken KP/ŞP alt sınırının 50 yapılması:
Alt seviye oyuncular için hiçbir anlam ifade etmez,
PvP dengesini güçlendirmez,
Sadece seviyenin hızlı geçildiği bir boşluk yaratır,
Klan savaşlarını teşvik etmek yerine daha da daraltır.
Seviye sınırının 57–59 bandına çekilmesi ve PvP kazanımının bu aralıkta düzenlenmesi gerekir.
Ayrıca +- seviye sistemi tek başına yeterli değildir; seviye aralığı makul bir çapa oturtulmadığı sürece düzenleme amacına ulaşmaz.
Biz oyuncular olarak, KP/ŞP sistemi güçlensin istiyoruz; fakat bu, ancak mantıklı bir seviye yapısı ile mümkündür. Aksi halde getirilmek istenen düzenleme, kâğıt üzerinde doğru görünse bile pratikte hiçbir denge oluşturmayacaktır.
Topluluk olarak beklentimiz oldukça açık:
Gerçek PvP dengesi istiyoruz, göstermelik düzenleme değil.
- recmivacip
- Salgın Koruyucusu

- Mesajlar: 18
- Kayıt: 20 Haz 2016 03:43
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
bence 57+ olmalı
-
klanbasvurusu
- Şarapçı'nın Sırdaşı

- Mesajlar: 95
- Kayıt: 08 Ara 2013 15:00
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
-Hiç bir karakter 59 level olmadan klan parasına erişemeyecek.
-Klan parası artık ilk hasar verene değil, son hasar veren oyuncuya ait olacak.
-Alt + f4 - ESC çıkışlarıyla oyuncu oyunu terk edince karşı oyuncuya klan parası gitmeyecek ama oyundan düşen kişinin karizması düşecek.
Naylon kp kasımına da son vereceksiniz bu şekilde.
Sonuç olarak;
Klan parası sadece savaşarak elde edilecek.
Başka bir konuda öneri isterseniz de öneririz problem yok, oyun düzene girdiğinde oyuna geri dönüş yaparız.
-Klan parası artık ilk hasar verene değil, son hasar veren oyuncuya ait olacak.
-Alt + f4 - ESC çıkışlarıyla oyuncu oyunu terk edince karşı oyuncuya klan parası gitmeyecek ama oyundan düşen kişinin karizması düşecek.
Naylon kp kasımına da son vereceksiniz bu şekilde.
Sonuç olarak;
Klan parası sadece savaşarak elde edilecek.
Başka bir konuda öneri isterseniz de öneririz problem yok, oyun düzene girdiğinde oyuna geri dönüş yaparız.
-
toutestalle
- İskele Babası

- Mesajlar: 27
- Kayıt: 24 Haz 2022 00:54
- Sunucu: Teşkilat
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
50 lvl +-3 de 47 seviye karaköy görevini yapmamış bot karakterler de türeyebilir en azından 53-55 level a çekilse daha yararlı olur.
edit : bunu sakın yapmayın. Kimse kp kasamaz.klanbasvurusu yazdı: ↑10 Ara 2025 12:29 -Alt + f4 - ESC çıkışlarıyla oyuncu oyunu terk edince karşı oyuncuya klan parası gitmeyecek ama oyundan düşen kişinin karizması düşecek.
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
Ya kardeş şu oyunu geri götürmekten başka ne yapıyorsunuz.admin oyunu geri götürme ileri götür kardeşim. Bunu yapman oyuna fayda mı sağlayacak zarar mı . Kp çarı olan ne yapacak onlar olmasa tesla olmayacak oyunda. Bu yaptığının anlamı ne adamı kesiyorsun 10 kp geliyor önce şunu düzelt . Kpnin yaradığı yer mi var önce kpye değer kat ne işe yarıyor bu yaptığın insanları törpülüyorsun anca . Yani düşüne düşüne bunu mu düşündün 10 sene boyunca . Kardeş oyunu ileri taşı bu yaptığın oyunu ileri taşımaz öldürür hiç mi düşünmüyorsun
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
KP ile alınacak iki üç parça daha eşya olmalı. Belki bazı materyaller bile çok yüksek kp'lerle alınabilmeli bu sayede klan savaşı gerçekten anlamlı olacaktır.
Başta MC2 ayak ve yeni gelecek takılar diyorum buna da.
Böyle olursa tabi 50 level'in altında kp kasılması büyük hata olur hem 25 ile 50 arasında yaklaşık bir saatlik emek var ama 55 olmak için kesinlikle ÇT görevlerini yapmak şart oluyor.
Başta MC2 ayak ve yeni gelecek takılar diyorum buna da.
Böyle olursa tabi 50 level'in altında kp kasılması büyük hata olur hem 25 ile 50 arasında yaklaşık bir saatlik emek var ama 55 olmak için kesinlikle ÇT görevlerini yapmak şart oluyor.
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
Bu yorumu yeni gördüm evet bu çok doğru. Millet sırf kp gelmesin diye ölmeden hemen önce f4 atar. Ayrıca zaten oyundan sürekli f4 ata ata savaşı sabote eden o kadar çok çar var ki onlar çıkınca kp gelmesi en azından bir anlam yaratıyor.toutestalle yazdı: ↑10 Ara 2025 13:13 50 lvl +-3 de 47 seviye karaköy görevini yapmamış bot karakterler de türeyebilir en azından 53-55 level a çekilse daha yararlı olur.
edit : bunu sakın yapmayın. Kimse kp kasamaz.klanbasvurusu yazdı: ↑10 Ara 2025 12:29 -Alt + f4 - ESC çıkışlarıyla oyuncu oyunu terk edince karşı oyuncuya klan parası gitmeyecek ama oyundan düşen kişinin karizması düşecek.
Önerinin naylon savaşın önüne geçme amacı olduğunun farkındayım ama bu öneri normal savaşla çakıştığı için başka bir soruna sebep vermiş oluyor.
Kp'nin 55 üstünde gelmesiyle birlikte karizma satma sektörü de tekrar oyuna gelmiş olacak hem.
Re: Klan Parası ve Şan Puanı Kazanım Kurallarında Denge Güncellemesi
Günlük kp/şp limiti getirmek daha mantıklı olur, bu limit de seviye atladıkça yükselir. Mesela atıyorum 25 seviyede günde 100 kp kasılıyorken 59 seviyede 1000 kp limiti olur. Böylece 25 seviye torba karakterlerle kp kasanların limiti hızla dolacağı için tüm gün makroya bırakmalarının ve sınırsız kasmalarının önüne geçilmiş olur. Çünkü ben bu tipleri biliyorum, siz seviyeyi 59a çıkarsanız onlar gider 59 seviyeye çar kasar.
Bu kp limiti de emekle kasan bir oyuncunun dolduramayacağı kadar yeterli, makroya bırakmanın mantıksız kalacağı kadar da sınırlı olmalı. Kp ile alınacak en pahalı ürün üzerinden bir hesap yapılmalı ve atıyorum 59 seviyede günlük limiti o ürünü 30 gün tamamen doldurduğunda alacak şekilde ayarlanmalı. Diyelim en pahalı ürün 1 milyon kp. 1milyon/30=33 bin küsur, 59 seviyede düz 35 bin kp limiti olurken, bu limit 25 seviyede 5 bin kp ile sınırlı kalabilir.
Bu ara ben bonkör bir hesap yaptığımı düşünüyorum, savaşta günlük 35bin kp kasabilecek oyuncu var mıdır bilmiyorum, bunu 59da 20bine, 25 seviyede 1.000 kp şekline de düşürebiliriz. Her 5 seviyede belli bir miktar artarak maksimum limite 59.seviyede ulaşılabilir.
Bu kp limiti de emekle kasan bir oyuncunun dolduramayacağı kadar yeterli, makroya bırakmanın mantıksız kalacağı kadar da sınırlı olmalı. Kp ile alınacak en pahalı ürün üzerinden bir hesap yapılmalı ve atıyorum 59 seviyede günlük limiti o ürünü 30 gün tamamen doldurduğunda alacak şekilde ayarlanmalı. Diyelim en pahalı ürün 1 milyon kp. 1milyon/30=33 bin küsur, 59 seviyede düz 35 bin kp limiti olurken, bu limit 25 seviyede 5 bin kp ile sınırlı kalabilir.
Bu ara ben bonkör bir hesap yaptığımı düşünüyorum, savaşta günlük 35bin kp kasabilecek oyuncu var mıdır bilmiyorum, bunu 59da 20bine, 25 seviyede 1.000 kp şekline de düşürebiliriz. Her 5 seviyede belli bir miktar artarak maksimum limite 59.seviyede ulaşılabilir.
Since 2008





