Çalışmaların çok güzel eline sağlık lakin Karaköy geldiği zaman 59 level ile birlikte her sınıf için önemli 3 yetenek daha gelse idi oyun düzeni savaş düzeni dengesi çok farklı olabilirdi bunu yapmadıkları için oyunun 49 levelden bir farkı olmadı bu benim şahsi fikrim ..
Ayrıca Karaköy de ki son derece zayıf şekilde düzenlenen Klanlar için sancak sistemi çok farklı olabilirdi diye düşünüyorum bütün muhafızları aynı yerine koymak yerine dağınık bir alana yerkesitrneky ve koruyucu kuleler vs konması daha mantıklı olurdu.
Sığınak migrat içinde bir düzenlemesi gelmesi 55 level takı setleri düşürmek için tasarlanması çok hoş olabilir yaratıkların hasarı canı yükseltilse biraz daha zor hale getirilse güzel bir aktivite olabilir diye düşünüyorum..
Bölgeye girebilmek için de 2+2+2 şartı konulmalı.
Sorun da şu ki dostum oyunun sunucusu nedir bilmiyoruz ama mevcut durumlarda kötü olduğu aşikar ve motoru da çok eski olduğu için sen bu oyuna bir şeyler yükledikçe bu ikisine daha da yük biniyor dolayısıyla oynanabilirliği zorlaştırıyor. Örneğin yukarda paylaştığım denizin aşağıda animasyonlu hali var ve bu gördüğün deniz 1GB'dan daha fazla yer kaplıyor yani mevcut İKV'nin toplam boyutunun yarısı kadar. Şimdi ben bu oyuna bunu yüklediğim zaman sen oyuna giremezsin İKV'nin motoru bu kalite de bir modeli kaldıramaz hatta ben bunu entegre bile edemem. Ben bu denizi İKV'ne entegre edebilecek boyutlar da özelleştirebilirim Vertex, Faces, Tris hepsini düşürürüm hatta Shading paneline girer her şeyi en alt seviyeye indiririm ama bu da oyuncuyu tatmin etmez ki? yani değişen bir şey olmaz.
Evet öyle maalesef,gorgar söylüyordu zaten,oyun motoru yüzünden oyuna birçok şeyi entegre edemedik diye,belki onları ekleseler oyunumuz daha iyi olacaktı,ama işte oyun motoru yüzünden ekleyemediler. Mesela metin2 oyun motoru eski ama,adamlar güncelleyip geliştirdiler ve oyuna istediklerini entegre edebildir,hatta grafik iyileştirme güncellemesi yapabildiler,oyunu daha HD kıldılar,şimdi gelelim 2000 yılında çıkmış bir oyun motorunu,yaklaşık 2013 senesine kadar sobeede geçirdiği süre de, birçok kez oyun motorunu geliştirip, güncelleyebilirdi. Neden yapmadı orasını bilemem, ya geliştirmek istemedi ya da oyun motoru geliştirmeye kapalıydı, başka izahı olamaz.
Re: Sığınaklar Yüksek Grafik Remestered (Özel Çalışma)
Gönderilme zamanı: 05 Şub 2022 19:57
gönderen Boludanoyuncu
Aşırı hoş efektler. Terapi olsun diye oyuna girer sahili izlerdim olsaydı. O yağmur ve şimşek efekti çok hoş
Re: Sığınaklar Yüksek Grafik Remestered (Özel Çalışma)
Gönderilme zamanı: 06 Şub 2022 12:35
gönderen Cankurtarann
helal dayı, sen bu işi biliyorsun.
Re: Sığınaklar Yüksek Grafik Remestered (Özel Çalışma)
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2022 01:02
gönderen dedee66
Sığınaklar da Düşünen Adam bölgesinde ki mekan üzerinde yaptığım Remastered çalışmam.
(Görüntüyü Youtube da rastgele bir videodan.)
Kış Kıyamet Vakti :)
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2022 01:06
gönderen dedee66
Bu da "Kış Kıyamet Vakti" adlı Gece Kar Örtüsü çalışmam. İKV'de eskiden yılbaşlarında Kar görüntüsü olsun istemişimdir bir çok kişi istemiştir onun üzerine düşünerek yaptığım bir çalışmam.
Re: Kış Kıyamet Vakti :)
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2022 11:38
gönderen burakerzi
dedee66 yazdı: ↑10 Şub 2022 01:06
Bu da "Kış Kıyamet Vakti" adlı Gece Kar Örtüsü çalışmam. İKV'de eskiden yılbaşlarında Kar görüntüsü olsun istemişimdir bir çok kişi istemiştir onun üzerine düşünerek yaptığım bir çalışmam.
Aga mükemmel olmuş. Ellerine sağlık. Başarılarının devamını dilerim.
Re: Sığınaklar Yüksek Grafik Remestered (Özel Çalışma)
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2022 16:47
gönderen AGRESIF
devamlı böyle fotoğraflar paylaşmanı öneririm. Görmesi zevkli oluyor
Re: Sığınaklar Yüksek Grafik Remestered (Özel Çalışma)
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2022 21:06
gönderen APRICITAS
dedee66 yazdı: ↑04 Şub 2022 22:58
Grafik kalitesine göre Eminönü Sahil Remestered;
İlk Görsel mevcut oyun grafiğine göre En Yüksek grafik ayarlarıdır. Diğer 2 görsel de benim Sahil tarafında yaptığım 2 farklı Grafik ayarında Remestered çalışmamdır. Görsellere tıklayarak daha kaliteli ve tam ekran boyutunda bakabilirsiniz.
Bu oyunun hikayesi çok güçlü, keşke bu oyun gelişmeye devam etseydi de sonra ki adım da İstanbul Kıyamet Vakti oyununu bu grafiklerle yeniden oynayabilseydik. Umarım bir gün diyeceğim ama hiç zannetmiyorum, elini taşın altına koyabilecek biri çıkar mı bilemem ancak bu görüntülere bakıp hayal etmesi bile güzel.
Re: Sığınaklar Yüksek Grafik Remestered (Özel Çalışma)
Gönderilme zamanı: 10 Şub 2022 21:46
gönderen Esadullah
dedee66 yazdı: ↑10 Şub 2022 01:02
Sığınaklar da Düşünen Adam bölgesinde ki mekan üzerinde yaptığım Remastered çalışmam.
Teşekkür ederim. Bu görsel de yer de ki çimlerin hareketi için rüzgar animasyonu, ışıkların belirli aralıklarla yanıp sönmesi için de bir animasyon ekledim hatta yanıp sonmeler de gerçekliği sağlamak için de bir editör animasyonu eklemiştim. Ortama bunu aktarmak için de tabi yeni bir ışıklandırma, gölgelendirme ve yansıma panelleri ekledim sonrasında görüntüyü hissettirmek içinde bir fırtına ses efekti eklemiştim ama animasyon render almadım