2. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 12 Ağu 2019 21:05
gönderen Producer
Plafect00 yazdı: 12 Ağu 2019 19:57 Ayı ve teknolojik gözlük.
Ayı ve Tesla Gözcüsü?

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2019 16:54
gönderen Plafect00
Producer yazdı: 12 Ağu 2019 21:05
Plafect00 yazdı: 12 Ağu 2019 19:57 Ayı ve teknolojik gözlük.
Ayı ve Tesla Gözcüsü?
Tesla ve gözcüsü?

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2019 17:43
gönderen Producer
Plafect00 yazdı: 13 Ağu 2019 16:54
Producer yazdı: 12 Ağu 2019 21:05
Plafect00 yazdı: 12 Ağu 2019 19:57 Ayı ve teknolojik gözlük.
Ayı ve Tesla Gözcüsü?
Tesla ve gözcüsü?
Demek istediğim, gelmesi imkansız görünen eklentiler İKV'ye uyarlanabilir. Ya oyunu oynamıyorsun ya da...

Resim

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2019 18:22
gönderen russiaN
Kodları Ctrl X Ctrl V yapamadıkları için gelmiyor arkadaşlar açık ve net :)

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 13 Ağu 2019 18:33
gönderen mikrocip
Burdan anladığım kadarıyla tek grup komiseri hiç elektirik kesmedin? Yada yıldırım 13 ile 50k dan fazla vurulduğunun farkında değilsin?

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 14 Ağu 2019 04:06
gönderen 0LIVERA
iautr yazdı: 12 Ağu 2019 12:42 Oyunda "Derindeki Sır" güncellemesi ilk gelen bölgelerden. İlk maraton ayakkabı burada geldi. Mor maraton gözlük (bu gözlük kısmının ne zaman geldiği tam hatırlamıyorum) Arz ve Lodos eklentisinde geldi. Ama büyücü max hasarları "Azat" iteminden öteye geçmiyordu. Sonra "Çemberlitaş" Ve "Arz ve Lodos" eklentisi gelince hem hasarlar arttı hemde "Yıldırım 2" tılsımı ile Kenan'ı Tek bir büyücü 15 dakikada kesebilir oldu. Bu durumu sanırsam oyun developer ekibi istemedi. Yıldırım 2 tılsımı sadece Büyük holde kullanılmak için tasarlandı galiba. Şu anda Karaköy ile gelen yeni özelliklere baktığımızda, 1. olarak drençler 600'e çekildi yani Kenan, Junon ve Gaffar deli gibi hasar veriyor. 2. slotların hızları arttırıldı bu yüzden maratonlar bir işe yaramıyor (49 seviyede bile). 3. olarak Karaköy'e baktığımızda Hiçbir yaratık elektirik büyüsüyle kesilmiyor. Buz yada fiziksel ile kesiliyor. Bu durumda Yıldırım 2 tılsımı ve tank ve büyü ile kolayca birçok slot keserek tecrübe, item ve görev kasmanın önüne geçilmiş.

Sonuca gelirsem, Oyunda sanki bir sürü oyuncu, bir sürü oyuncuyu geçtim yeni oyuncu varmış gibi (kayıt sistemide kapalı :grinning: ) yeni gelenlerin topluluk oluşturup kenan, junon, gaffar item toplayıp ardından karaköy'e geçmeleri istenmiş. Ama işte o topluluk yok oyunda. Kimse kimseye yardım etmiyor. Aslında bakarsan etmez zorunda değil kendi topluluğu varsa oyuncunun.

Aslında tüm bunlara bakılarak Türk oyunlarının neden gelişemediğinin bir özeti hakkında bir makalede çıkarırım ama okunmayacağı için gerek duymuyorum. Zaten twitch gibi platformda fenomenlerin neden bu tarz oyun oynamadıkları özetliyor. Onlarda bolca anlatıyor zaten.
30 kişinin 2 dakikada fiziksel ile kestiği komiseri 49 saniyede tek başıma elektrik ile kesmişliğim var.

ne yazıkki bir bölge çıktıgında güce ilk ulaşanlar neye yönelirse sürüde onlardan algılanıyor.

aynanda 6 tılsımlı elektrikli ve dk 3lü büyücünün kritik vurma ihtimali ortalama %500 civarlarındadır.

3 büyücüden sonraki büyücü çıplak dahi olsa 15 puan elektrik ile kritik vurma ihtimali %100'tür.

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 14 Ağu 2019 17:54
gönderen WeYCeL
Şahidiz olivera :)

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 14 Ağu 2019 23:33
gönderen ejedrogl
WeYCeL yazdı: 11 Ağu 2019 19:55 Biraz klişe olacak aslın da ama bir çoğumuzun da merak konusu., Karaköy geldi o kadar tasarım yapıldı gözlükler ve Maraton ayakkabı muamması hiç kimse tarafından cevaplanmadı.
Ekip,Karaköy bölgesini yaparken zamanları çok azdı ve birçok şeyi yetiştiremediler,onlardan birisi de gözlüklerdi. Çünkü bir videoda Nihat(Nerull) abi;" yeni arayüz içinde çalışıyorduk ama vaktimiz yetmediği için yarım kaldı"dedi.

Maraton içinde,oyunun çok dengesini bozduğu için yenilerini yapmadık dediler.

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2019 10:56
gönderen CHAPPIE
0LIVERA yazdı: 14 Ağu 2019 04:06
iautr yazdı: 12 Ağu 2019 12:42 Oyunda "Derindeki Sır" güncellemesi ilk gelen bölgelerden. İlk maraton ayakkabı burada geldi. Mor maraton gözlük (bu gözlük kısmının ne zaman geldiği tam hatırlamıyorum) Arz ve Lodos eklentisinde geldi. Ama büyücü max hasarları "Azat" iteminden öteye geçmiyordu. Sonra "Çemberlitaş" Ve "Arz ve Lodos" eklentisi gelince hem hasarlar arttı hemde "Yıldırım 2" tılsımı ile Kenan'ı Tek bir büyücü 15 dakikada kesebilir oldu. Bu durumu sanırsam oyun developer ekibi istemedi. Yıldırım 2 tılsımı sadece Büyük holde kullanılmak için tasarlandı galiba. Şu anda Karaköy ile gelen yeni özelliklere baktığımızda, 1. olarak drençler 600'e çekildi yani Kenan, Junon ve Gaffar deli gibi hasar veriyor. 2. slotların hızları arttırıldı bu yüzden maratonlar bir işe yaramıyor (49 seviyede bile). 3. olarak Karaköy'e baktığımızda Hiçbir yaratık elektirik büyüsüyle kesilmiyor. Buz yada fiziksel ile kesiliyor. Bu durumda Yıldırım 2 tılsımı ve tank ve büyü ile kolayca birçok slot keserek tecrübe, item ve görev kasmanın önüne geçilmiş.

Sonuca gelirsem, Oyunda sanki bir sürü oyuncu, bir sürü oyuncuyu geçtim yeni oyuncu varmış gibi (kayıt sistemide kapalı :grinning: ) yeni gelenlerin topluluk oluşturup kenan, junon, gaffar item toplayıp ardından karaköy'e geçmeleri istenmiş. Ama işte o topluluk yok oyunda. Kimse kimseye yardım etmiyor. Aslında bakarsan etmez zorunda değil kendi topluluğu varsa oyuncunun.

Aslında tüm bunlara bakılarak Türk oyunlarının neden gelişemediğinin bir özeti hakkında bir makalede çıkarırım ama okunmayacağı için gerek duymuyorum. Zaten twitch gibi platformda fenomenlerin neden bu tarz oyun oynamadıkları özetliyor. Onlarda bolca anlatıyor zaten.
30 kişinin 2 dakikada fiziksel ile kestiği komiseri 49 saniyede tek başıma elektrik ile kesmişliğim var.
Kanka 49 saniyede GM bile kesemiyor ama gene de sen bilirsin.

Re: Gözlük

Gönderilme zamanı: 16 Ağu 2019 15:19
gönderen iautr
0LIVERA yazdı: 14 Ağu 2019 04:06
iautr yazdı: 12 Ağu 2019 12:42 Oyunda "Derindeki Sır" güncellemesi ...
30 kişinin 2 dakikada fiziksel ile kestiği komiseri 49 saniyede tek başıma elektrik ile kesmişliğim var.

ne yazıkki bir bölge çıktıgında güce ilk ulaşanlar neye yönelirse sürüde onlardan algılanıyor.

aynanda 6 tılsımlı elektrikli ve dk 3lü büyücünün kritik vurma ihtimali ortalama %500 civarlarındadır.

3 büyücüden sonraki büyücü çıplak dahi olsa 15 puan elektrik ile kritik vurma ihtimali %100'tür.
Nasıl yani ben komple transformatör itemliyim. Tılsımım da var ama hadi onu sayma, sen yüzde yüz diyorsun çıplak halde. Neyse benim yaklaşık 4 attığım elektrik büyüsünden 1 tanesi kritik vuruyor yaratıklara, yani yüzde 25 eder ortalama. Nasıl yüzde yüz :')

Oyundaki yüzde şu kadar ifadeleri yanlış biliniyor. Mesela BB1 tılsımı yüzde 100, BB2 yüzde 200, BB3 yüzde 300 "savaşcı ve şifacı vs vs ..." arttırır diyor ya, yüzde 100 diyen bb1 var ne gerek var 2 ve 3'e. Ama öyle değil işte. Büyücüdeki büyü bozma yeteneği 15 puanda yüzde 25 (tam değeri hatırlamaya bilirim). Şimdi bb1 taktığın zaman yüzde 50 oluyor. 2'de 75, 3'de 100 oluyor işte. Arttırıcılar da böyle hesaplanıyor. Kritik vurmalar da.

Neyse komiseri 49 saniyede tek kesmeni de ayriyeten kutlarım :')