2. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 22:53
gönderen AyYildizli
dret yazdı: ↑11 May 2018 07:46
Birader benim oyuna girmeye bile vaktim yok, çalışan insanlar saatlerini veripte o kadar emek edemez, kolaylaştırmak gerekiyor bazı şeyleri.Diğer oyun örneklerine bakarsanız otomatik olarak görevleri yaptıklarını görürüsünz neredeyse niye çünkü insanların alışkanlıkları veya mecburiyetleri bunu gerektiriyor.Kapalı alanlar çok boğucu be kardeşim zaten, iyi oldu böyle bence.
saygılar
Aynen katılıyorum hocam. Şu anki mevcut basit kesim olayından da gayet memnunum. Zaten item bile değil reçete düşüyor. O reçeteyi düşürmek, gerektirdiği madenleri, ıvır zıvırı toplamak yeterince zor ve vakit alıyor. Bir de yok stratejisiyle, yok şu cana gelince önce şuna sonra buna baslarıyla sinir stres olmak istemiyorum. Kafamız rahat güzel güzel kesiyoruz işte.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 23:09
gönderen Elesefi
Grup bölgelerinde robotlaşan, belirli kitleyle ilişki kurup oyunu oynayan insanlar yenilik karşısında gerçek kişiliklerini gösterdiler bence. Yani oyuncu kitlesinin bir kısmı zaten yozlaşmış durumdaydı ve yeni bölge bunu ortaya çıkardı. Tabi zaman geçtikçe bölgeye alıştıkça robotlaşan insanlar ve çevresindeki 3-5 kişi hariç diğerlerinin de insan olduğunu unutan oyuncularla çokca karşı karşıya kalacağız. Belki de biz de öyle olacağız kim bilir.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 11 May 2018 23:22
gönderen SkyBlue
Karaköy’ü gözlemlediğim kadarıyla üzerinde fazla düşünülmemiş, sadece yapılmak için yapılmış, özen gösterilmemiş bir bölge olduğunu düşünüyorum. Boss fightlar kolaymış, sıkıcıymış pek bilmiyorum. Ama yıllarca yerden yere vurduğumuz Grup Bölgelerinin (özellikle Sığınak ve Migrat) kıymetini anlamış oldum. En azından bir stratejisi vardı. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama ben Junon kesiminden büyük bir zevk alıyordum. Kenan biraz tekdüzeydi ama onunda zevki ayrıydı. İlk girdiğim grup bölgesiydi ve şu zamana kadar İkv içinde hiç görmediğimiz slot düzenini bize öğretmişti.
Tabii yeni gelecek bölgenin Grup Bölgesi olmasını istemezdim. Ben Derindeki Sır tarzında bir bölge bekliyordum fakat söylediğim gibi pek üstüne düşülmediğinden Grup Bölgelerini arar hale geldik.
Söylediğim gibi Boss Fightlar hakkında pek bir bilgim yok fakat söylediklerinizden yola çıkarak bir çıkarım yapmak istiyorum. Kolay olmasının sebebi İkv’nin kemikleşmiş kitlesini kaybetmemek istemesi olabilir. Çünkü İkv’ye yıllardır yeni oyuncu gelmiyor. (Linç geliyor, +9 duyar kasma postu) Şuan oynayan insanlar içinde de 18 yaşının hatta belki de 20 yaşının altında insan olduğunu düşünmüyorum. Tabii haliyle oynayan kitlenin yaş ortalaması arttıkça sorumlulukları artıyor ve oyunda bulunma süresi azalıyor. Oyuncuları oyunda bulundukları zaman içinde yormamak, fazla zorlamamak için böyle bir yola gidilmiştir diye düşünüyorum. (Ya da biraz daha akçe satabilmek için alelacele güncelleme çıkartıp oynanışa bakmadan sürmüşte olabilirler. Şaka şaka öyle bir yapmazlar)
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 12 May 2018 00:17
gönderen SikayetVar
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 12 May 2018 00:43
gönderen Recoil
Uğraşmadan kesim demişsiniz evet GBZ ve Kraliçe Tırtıl için durum bu şekilde fakat General Hakir ve Yüce Komiser kesimindeki aksiyon cidden fazla hele General Hakir kesimindeki aksiyon benzersiz

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 12 May 2018 09:42
gönderen Parlementxx
Duz mantik gibi gorulmesinin sebebi Bosslarin birbiriyle alakasiz oluşu.Ornegin ; Hakir keserken buyuk buyucu canliysa ve kesilmiyorsa Hakir ofke doldurup saldiri hizi kazanabilir.Bu sistem olsaydi duz mantik fikri tamamen ortadan kalkacakti alisilmislarin disinda bir bolge olmasi basitlestiriyor.Zamani olmayan kitlenin isine geliyor fakat zevk almak eglenmek icin giren kitle bundan sikayetçi.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 12 May 2018 18:25
gönderen MaHKuMII
Parlementxx yazdı: ↑12 May 2018 09:42
Duz mantik gibi gorulmesinin sebebi Bosslarin birbiriyle alakasiz oluşu.Ornegin ; Hakir keserken buyuk buyucu canliysa ve kesilmiyorsa Hakir ofke doldurup saldiri hizi kazanabilir.Bu sistem olsaydi duz mantik fikri tamamen ortadan kalkacakti alisilmislarin disinda bir bolge olmasi basitlestiriyor.Zamani olmayan kitlenin isine geliyor fakat zevk almak eglenmek icin giren kitle bundan sikayetçi.
+1 katılıyorum
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 12 May 2018 20:14
gönderen Resevtion
Şahsi düşüncem Karaköy eklenti paketinin birçok oyuncunun ticari zekasını açtığı yönündedir.
Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 13 May 2018 06:19
gönderen yunusreyy
MaHKuMII yazdı: ↑11 May 2018 22:22
Getirdikleri de oldu. Ben 5 dakika önce fakirken 5 dakika sonra sentetik ipekten zengin olabiliyorum mesela
Bu oyunda para kasmak cok kolay 3 sene ara verip 1 ay car kasıp tilsim ürettim geçen gün 3 tilsim sattim 1.2.t etti şaşırdım daha da elimde 2 tilsim ve bir sürü saf maden var aslında sormak istediğimiz yonetime tek sey oyun sürekli gb ile devam ediyorken bir bireysel bölge böyle mi yapılır? Hayatlarında bireysel bölgede grup ile normal slot kesildiği nerde görülmüştür? Bunun cevabını veriler ise eyvallah

Re: Karaköy’ün bizden götürdükleri
Gönderilme zamanı: 13 May 2018 09:29
gönderen CHAPPIE
Karakterlerinizin seviyesi yükselirken karakterinizin seviyesi düştü.